Heeft je kind koorts en ga je geen paracetamol geven.quote:Op maandag 22 september 2025 23:23 schreef Salina het volgende:
Gewoon moedwillig foutieve informatie de wereld in schijten. Lekker voor alle (aanstaande) moeders en hun aanstaande kinderen.
Dit kán toch niet jongens.
Oh het wordt nog beter. Laat je kind niet zomaar vaccineren, wees kritisch. Vertrouw ze niet.quote:Op maandag 22 september 2025 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft je kind koorts en ga je geen paracetamol geven.
AI-hologram van Kamala?quote:Op maandag 22 september 2025 23:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik kan niet wachten hoe dit weer recht geluld gaat worden.
Laat je kind babysitten door Jeffrey Epstein en Prince Andrew.quote:Op maandag 22 september 2025 23:26 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Oh het wordt nog beter. Laat je kind niet zomaar vaccineren, wees kritisch. Vertrouw ze niet.
Dat gaat over Hep B, omdat dat seksueel overdraagbaar is. Misschien omdat zijn vriendjes anders Hep B kunnen krijgen?quote:Op maandag 22 september 2025 23:26 schreef Vis1980 het volgende:
Nu gaat die gestoorde gek ook eens even brainstormen over wanneer je vaccins moet nemen 'I wouldn't take it before 12..'
Die injecteren je met iets andersquote:Op maandag 22 september 2025 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Laat je kind babysitten door Jeffrey Epstein en Prince Andrew.
Ik omdat ik niet geloof dat dit echt is. Ik heb al meerdere keren gekeken of 't Forbes Youtube kanaal gehackt is ofzoquote:Op maandag 22 september 2025 23:28 schreef Salina het volgende:
Waarom zit ik eigenlijk op maandagavond 23:26 dit soort onzinshit te kijken eigenlijk?
Waar is de tijd gebleven dat ik om deze tijd al lekker in bed lag, een fapje deed, een filmpje of een mooi stukje muziek keek of luisterde, of me volstouwde met onzinnige etenswaar en bijgaande drankjes?
Gadverdomme, ik haat dit tijdperk. Ik haat de wereld.
Russische ramen schijnen goed te werken.quote:Op maandag 22 september 2025 23:28 schreef Salina het volgende:
Waarom zit ik eigenlijk op maandagavond 23:26 dit soort onzinshit te kijken eigenlijk?
Waar is de tijd gebleven dat ik om deze tijd al lekker in bed lag, een fapje legde, een filmpje of een mooi stukje muziek keek of luisterde, of me volstouwde met onzinnige etenswaar en bijgaande drankjes?
Gadverdomme, ik haat dit tijdperk. Ik haat de wereld.
Kut iedereen. Is hier een pilletje voor, misschien voel ik me dan minder slecht.
Dit is de president van de VS hè. Iedereen die nu nog zegt dat er niets mis met 'm is is af.quote:Op maandag 22 september 2025 23:29 schreef Vis1980 het volgende:
Ja, wat kan er toch gebeuren als je het volk gaat vertellen dat vaccins slecht zijn.
Nog even wachten totdat de usual suspects weer hun instructies gekregen hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 23:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dit is de president van de VS hè. Iedereen die nu nog zegt dat er niets mis met 'm is is af.
Leg maar uit aan je kinderen dat de democraten een vrouwelijke president wilde hebben. Daardoor hebben we deze ellende.quote:Op maandag 22 september 2025 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Werkelijk... echt alles wordt onderuit gehaald.
Kind, doe goed je best, studeer, werk hard, onderzoek..
En hier staat een randdebiel die met allerlei gekut de machtigste man ter wereld is geworden.
HOE LEG JE DIT UIT MAN...
de tering
quote:After the 45-minute Oval Office meeting concluded, Fred Trump said his uncle asked to see him.
“I thought he had been touched by what the doctor and advocates in the meeting had just shared about their journey with their patients and their own family members. But I was wrong,” Fred Trump wrote.
“Those people,” Fred Trump said his uncle told him, “the shape they’re in, all the expenses, maybe those kinds of people should just die.”
Not knowing what to say, Fred Trump said he “turned and walked away.”
On another occasion, Fred Trump said he reached out to his uncle to ask for help with a medical fund that the family had set up for his son that was running low. After explaining the situation, Fred Trump recounts that the former president told him “I don’t know,” then let out a sigh and said, “He doesn’t recognize you. Maybe you should just let him die and move down to Florida.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |