En dan geen details geven (zijn toch nog klein).quote:Op maandag 22 september 2025 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leg maar uit aan je kinderen dat de democraten een vrouwelijke president wilde hebben. Daardoor hebben we deze ellende.
Maar ze hebben toch juist aangegeven dat die wetenschappers werden gefinancierd door slechte mensen en Trump en co. gebruiken juist hun 'gezonde verstand'.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nee, dit kan echt niet.
Tegen ieder wetenschappelijk bewijs in.
Mwah, oud genoeg in ieder geval om een vuurwapen van anderhalf meter to kopen en om te kunnen werken in een spa.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
En dan geen details geven (zijn toch nog klein).
Wel het hele verhaal hè:quote:Op dinsdag 23 september 2025 05:30 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Maar wacht eens even, het was toch de FCC die druk had gezet op ABC om Kimmel te ontslaan? Hoe kan Kimmel nu ineens weer zijn show maken? Zijn ze nu ineens niet bang meer om hun licentie kwijt te raken? Wat vreemd, het lijkt erop dat die vervelende Chivaz wederom gelijk heeft gekregen en dat de beslissing toch echt bij ABC zelf lag.
Newsmax heeft ook nog niet bevestigd of hij terugkomt (zelfde bron), wat het bereik een heel stuk lager maakt.quote:But not all of ABC’s affiliated stations will be carrying Kimmel’s comeback show. Sinclair, one of the country’s biggest owners of local TV stations, said its ABC affiliates will preempt the show “beginning Tuesday night.” Sinclair said it will air news programming in the time slot instead.
“Discussions with ABC are ongoing as we evaluate the show’s potential return,” a Sinclair spokesperson told CNN.
Hopelijk gaat ie helemaal los op Trump.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Toch te veel mensen Disney opgezegd zeker.
De voorwaarde zou zijn gesteld dat hij minder "anti-Maga retoriek" mocht laten horen. Maar hij heeft al aangegeven daar niet mee akkoord te gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie helemaal los op Trump.
Én het conflict tussen de FCC en Disneyquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch maar mooi het conflict tussen Armenië en Cambodjaanse opgelost.
De meest lastigste 'zoek de verschillen' ooit.quote:Op dinsdag 23 september 2025 07:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie helemaal los op Trump.
Armeniëquote:Op dinsdag 23 september 2025 07:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch maar mooi het conflict tussen Armenië en Cambodjaanse opgelost.
Klopt, je ageert tegen Trump dus ben je een autist want je hebt paracetamol genomen. De diagnose is daarmee rond. Hup, naar het kamp nu, ga maar even douchen..quote:Op maandag 22 september 2025 22:35 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens paracetamol op. Komt wel dichtbij zo.
Niet alleen wetenschappers hé, ook journalisten.quote:Op maandag 22 september 2025 23:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Alles wat wetenschap is of was, moet kapot, want slimme mensen komen met goede argumenten. We zitten dichtbij het oppakken van wetenschappers omdat ze niets doen, lui zijn en ook nog eens links.
Let op: Heb B is ook sexueel overdraagbaar maar dat is bij lange na niet de enige besmettingsweg. Ook mensen uit je gemeenschap (familie, vrienden, buren) kunnen een baby besmetten en dat gebeurt best vaak. Dat is ook dé reden waarom babies binnen de eerste 24 uur na geboorte al gevaccineerd worden, ook wanneer de moeder zelf geen Hep B heeft.quote:Op maandag 22 september 2025 23:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat gaat over Hep B, omdat dat seksueel overdraagbaar is. Misschien omdat zijn vriendjes anders Hep B kunnen krijgen?
Oh ja eens, ik gebruikte zijn argument/opmerking - dat HepB pas vanaf 12 hoeft omdat 't seksueel overdraagbaar is. Iemand stelde daar een vraag over, dat het ook door besmette naalden kwam enzo, maar dat was een 'nasty question', dan weet je eigenlijk al genoeg.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:04 schreef cynicus het volgende:
[..]
Let op: Heb B is ook sexueel overdraagbaar maar dat is bij lange na niet de enige besmettingsweg. Ook mensen uit je gemeenschap (familie, vrienden, buren) kunnen een baby besmetten en dat gebeurt best vaak. Dat is ook dé waarom babies binnen de eerste 24 uur na geboorte al gevaccineerd worden, ook wanneer de moeder zelf geen Hep B heeft.
Heb je je paracetamolletje wel ingenomen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 05:30 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Maar wacht eens even, het was toch de FCC die druk had gezet op ABC om Kimmel te ontslaan? Hoe kan Kimmel nu ineens weer zijn show maken? Zijn ze nu ineens niet bang meer om hun licentie kwijt te raken? Wat vreemd, het lijkt erop dat die vervelende Chivaz wederom gelijk heeft gekregen en dat de beslissing toch echt bij ABC zelf lag.
Schadelijk dom.quote:“Vaccines are very interesting,” the president answered. “They can be great, but when you put the wrong stuff in them, you know… And, you know, children get these massive vaccines like you’d give to a horse… like you’d give to a horse.
Ga je nog reageren op alles van je wat weerlegd is?quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Hilarisch dit, welkom bij de partij van inclusie lmao!!!
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op alles van je wat weerlegd is?
Kun je de post misschien nog een keer plaatsen? Ik heb zoveel mentions en zo weinig tijd om ze allemaal terug te lezen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op alles van je wat weerlegd is?
#1quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kun je de post misschien nog een keer plaatsen? Ik heb zoveel mentions en zo weinig tijd om ze allemaal terug te lezen.
Hoe is dit overigens een weerlegging van het punt wat ik heb gemaakt? Dat de FCC niet achter het cancellen van Kimmel zat?quote:Op dinsdag 23 september 2025 06:31 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wel het hele verhaal hè:
[..]
Newsmax heeft ook nog niet bevestigd of hij terugkomt (zelfde bron), wat het bereik een heel stuk lager maakt.
Triest hè, dat het nodig is. Uiteindelijk was een vrouw, laat staan een zwarte, al een stap te ver voor de bekrompen Amerikanen. Moet je nagaan als ze ook nog een homo als running mate had gehad.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dat ja maar Trump geneuzel doorspekt met persoonlijke aanvallen is mijn tijd niet waard, sorry.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:38 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Laten we maar met deze twee beginnen.
Nou nou nou, zelfs ik wil de democraten niet bekrompen Amerikanen wegzetten. Alhoewel een klein deel misschien maar goed dat is ook hetzelfde deel die denken dat mannen vrouwen kunnen zijn en vice versa. Ik denk dat die geen probleem hadden gehad met een half Indiase half Jamaicaanse vrouw met een homo als running mate.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:45 schreef Friggles het volgende:
[..]
Triest hè, dat het nodig is. Uiteindelijk was een vrouw, laat staan een zwarte, al een stap te ver voor de bekrompen Amerikanen. Moet je nagaan als ze ook nog een homo als running mate had gehad.
Ze vinden het zelfs zo erg dat ze liever een pedofiel met dictatoriale trekjes kiezen.
Dit gaat over strategie. Strategie is iets anders dan een persoonlijke mening en zoals Harris het uitlegt is het grijzer dan het zwart/witte dat eruit gesponnen wordt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:26 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Jouw punt: ABC heeft het zelf gedaan en hij is gewoon terug.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoe is dit overigens een weerlegging van het punt wat ik heb gemaakt? Dat de FCC niet achter het cancellen van Kimmel zat?
Dat was geen persoonlijke aanval, dat was het kaderen van de discussie, voor je mij weer principeloos en integriteitsloos noemt.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En dat ja maar Trump geneuzel doorspekt met persoonlijke aanvallen is mijn tijd niet waard, sorry.
Ik blijf erbij dat het meer te maken heeft met de ontzettend lage kijkcijfers dan met de FCC.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Jouw punt: ABC heeft het zelf gedaan en hij is gewoon terug.
Mijn punt: Hij is helemaal niet gewoon terug, want het gros van de lokale oproepen heeft hem nog niet terug. Dat is precies wat de FCC "gevraagd" heeft van Sinclair en Newsmax
Duidelijk. Vrij vertaald: overheidscensuur is goed zolang het democraten/progressieven betreft.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het meer te maken heeft met de ontzettend lage kijkcijfers dan met de FCC.
Maar stel dat de FCC druk heeft gezet om Kimmel te cancellen en ze hebben daar gehoor aan gegeven geef ik er werkelijk geen ene fuck om.
Dit is de wereld die door de progressieven is gecreëerd, social media werd onder druk gezet om posts te verwijderen die tegen het covid narratief in gingen. Banken zijn door Biden en Obama onder druk gezet om mensen met verkeerde meningen te debanken, ze hebben zelfs iemand in de bak gegooid vanwege een meme.
Voor mij geen sympathie mbt Kimmel en zijn “rechten”.
Zeker is het strategie, maar het blijft hilarisch dat keiharde strategie in de weg staat van haar principes. Dat levert hilarische TV op.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dit gaat over strategie. Strategie is iets anders dan een persoonlijke mening en zoals Harris het uitlegt is het grijzer dan het zwart/witte dat eruit gesponnen wordt.
Ze geeft aan dat ze zelf al de lijn deelde met Buttigieg qua uitdaging. Men had het moeilijk tegen Trump, maar met Waltz erbij had je kans dat Trumpstemmers wellicht toch nog een opening zagen naar de democraten.
Harris - Buttigieg zou geen twijfelaars naar Trumpzijde over de streep trekken. Harris - Waltz wel, Buttigieg - Waltz of andersom idem.
Hilarischer dan een President die z'n Vice president wilde laten ophangen?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zeker is het strategie, maar het blijft hilarisch dat keiharde strategie in de weg staat van haar principes. Dat levert hilarische TV op.
Vervelend hè die spiegel, dit was precies het geval de afgelopen jaren maar dan andersom.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:13 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Duidelijk. Vrij vertaald: overheidscensuur is goed zolang het democraten/progressieven betreft.
Wel grappig dat je me net verwijt "ja maar Trump" te gebruiken terwijl deze hele post allen "ja maar progressieven" is.
Ik dacht dat je zo'n hekel had aan whataboutisms.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vervelend hè die spiegel, dit was precies het geval de afgelopen jaren maar dan andersom.
Mijn klachten konden toen op weinig sympathie rekenen, ik zie niet in waarom ik het andersom wel zou moeten doen. Zoals ik al eerder stelde dit is de wereld die links progressieven wilde en dit is de wereld die ze hebben gekregen. Deal with it.
Als jij principieel tegen censuur bent dan ben je behoorlijk uniek hier. Veel van je kameraden hier delen jou opvattingen niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:24 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo'n hekel had aan whataboutisms.
Tja ik heb je al meerdere keren verteld wat ik van censuur vind, of 't nu van links of rechts komt. Je gooit zoals geoonlijk alles wat niet MAGA-rechts is op één hoop en plakt daar je verzonnen verontwaardiging op.
Dit is niet de wereld die links progressieven wilden, dit is de wereld die MAGA wilde, een einde aan democratie, waar zelfverrijking hoogtij viert en politieke tegenstanders de gevangenis in moeten.
Bron?quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als jij principieel tegen censuur bent dan ben je behoorlijk uniek hier. Veel van je kameraden hier delen jou opvattingen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |