Godsallemachtigquote:Op maandag 22 september 2025 19:52 schreef Kijkertje het volgende:
En een vierde boot gezonken in het Caribisch gebied.
U.S. naval forces have sunk a fourth suspected drug boat in the Caribbean, Trump says
[ afbeelding ]
JD is wel een beetje een zielige fascist...eentje die bang is voor meikevers oid...en die niet van spruitjes houdt.quote:Op maandag 22 september 2025 20:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als de eend Duk heet, mocht dat al een behoorlijke tijd niet. Net als Bakellende, Timmerfrans, Drumpf en dat soort armoede.
Of als je bedoelt dat je een facsist een fascist mag noemen of een communist een communist, klaarblijkelijk niet. Misschien mag je dat wel als je JD Vance heet. Hoe het ook zij, dat was dacht ik ook al wel een tijdje onderdeel van de policy. Maar ehm, dit lijkt me nogal offtopic hier?
Kijk nou uit, straks belt Brendan Carr met Thierry en bespreken ze onder het genot van wat lavendel het blokkeren van Fokquote:Op maandag 22 september 2025 20:34 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
JD is wel een beetje een zielige fascist...eentje die bang is voor meikevers oid...en die niet van spruitjes houdt.
En, eerlijk is eerlijk, ook dit is JD:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzehbeb7js2k
quote:Op maandag 22 september 2025 20:43 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Kijk nou uit, straks belt Brendan Carr met Thierry en bespreken ze onder het genot van wat lavendel het blokkeren van Fok
Ik ga er inderdaad wel vanuit dat dat strengere beleid ook voor de FP gaat gelden.quote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik denk dat Brendan, Stephen en Thierry heel trots zijn op dit Fok! Op de FP althans, wat omgedoopt is tot FoorPost ipv FrontPage
Ga er maar niet vanuit. Het beleid daar werkt daar al een tijd maar één kant op...quote:Op maandag 22 september 2025 20:57 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ga er inderdaad wel vanuit dat dat strengere beleid ook voor de FP gaat gelden.
Ik benijd de doktoren en tandartsen die te maken krijgen met al die halve garen die ineens geen paracetamol meer moeten niet.quote:
Het is maar een vrouw. Als ze zwanger is en pijn heeft, krijgt ze de tering maar. Alsof die heren daar zelf last van hebben, en als dat wel het geval is, doen ze de keukendeur dicht.quote:Op maandag 22 september 2025 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik benijd de doktoren en tandartsen die te maken krijgen met al die halve garen die ineens geen paracetamol meer moeten niet.
Eens zien of dezelfde mensen die alles vanuit de overheid onzin noemen normaal dit wel geheel braaf gaan geloven.quote:Op maandag 22 september 2025 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik benijd de doktoren en tandartsen die te maken krijgen met al die halve garen die ineens geen paracetamol meer moeten niet.
Ja dat kun je nu al stellen, ik hoorde eerder al dat het fijn was dat RFK jr op zorg zat, voor een 'gezonde andere kijk op zorg'.quote:Op maandag 22 september 2025 22:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Eens zien of dezelfde mensen die alles vanuit de overheid onzin noemen normaal dit wel geheel braaf gaan geloven.
Wat is dit eigenlijk voor flapdrol?quote:Op maandag 22 september 2025 21:48 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Autism announcement
Noem je Steve nou een flapdrol?quote:Op maandag 22 september 2025 22:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat is dit eigenlijk voor flapdrol?
In de 10 minuten dat ik hem zit te kijken, komt ie inderdaad over als een flapdrol. Ik ken hem verder niet, dat speelt vast mee.quote:
Deze Steve had dacht ik iets als filosofie gestudeerd? Hoewel hij wel digitale stoelen naar zich krijgt gegooid.quote:Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
Hij is ongeveer van hetzelfde niveau als die Steve die bij Jerry Springer de gegooide stoelen opving.
Als ze er tegenin gaan is het einde politieke carriere voor de meeste van hen. Joost mag weten waarom ze de politiek zijn ingegaan als ze daarna als klapvee dienen...quote:Op maandag 22 september 2025 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
Maar er zitten, wat is het, 280 republikeinen in het huis? En op een enkeling na denken al die gekozen volksvertegenwoordigers dus: goh, die vent in het Witte Huis is best goed bezig?
Dat kan toch niet? Dat maga wijdverbreid is binnen de GOP geloof ik wel, maar die gasten zijn toch niet allemaal idioot?
Steve Steve Steve!quote:Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
Hij is ongeveer van hetzelfde niveau als die Steve die bij Jerry Springer de gegooide stoelen opving.
Filosofie en nieuws brengen staan lichtjaren ver van elkaar af. Al moet ik wel zeggen dat ie al had verwacht dat er een persco zou zijn en hij het nu moet vollullen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Deze Steve had dacht ik iets als filosofie gestudeerd? Hoewel hij wel digitale stoelen naar zich krijgt gegooid.
Wat zal het zijn inderdaad.quote:Op maandag 22 september 2025 22:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als ze er tegenin gaan is het einde politieke carriere voor de meeste van hen. Joost mag weten waarom ze de politiek zijn ingegaan als ze daarna als klapvee dienen...
Wat weten die artsen nou!quote:Op maandag 22 september 2025 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |