Niet alleen met kinderen ook.quote:Op zondag 21 september 2025 06:25 schreef hilliebillie het volgende:
En wat een gedoe als je als vrouwenkoppel met kinderen naar bepaalde landen wilt. Erg jammer dat veel landen daarin achter lopen/conservatief zijn.
Maar ik ben ook bang dat dat in veel landen ook niet snel gaat veranderen helaas
Amnesty, maar ik weet niet van wanneer dit bericht is.quote:Wat is het probleem?
In 62 landen zijn seksuele handelingen tussen mensen van hetzelfde geslacht strafbaar
Minstens 35 landen hebben ook expliciete wetgeving die seksuele relaties tussen vrouwen verbieden
In 49 landen kunnen lhbti+’ers gevangenisstraf krijgen
In 9 landen kun je tot levenslang worden veroordeeld
In ten minste 7 landen kun je zelfs ter dood veroordeeld worden
Is er geen verband met bepaald eten en dat spugen? Ik roep maar wat hoor...quote:Op zondag 21 september 2025 07:34 schreef Hupje het volgende:
Hier ook een korte nacht, kind heeft wéér lopen spugen...Gelukkig geen school of werk vandaag
De huisarts had afgelopen week ook geen idee, alles wat ze checkte bij kind was goed. Maar elke twee weken zo'n nacht is niet echt tof.
@:Tink89 Gaat dat normaal ook zo of was dit nu met extreem moe en geprikkeld? Wij hebben een poos in de avondroutine gehad dat we leuke dingen van die dag gingen benoemen. Om maar positief af te sluiten en te kunnen slapen.
Idd en daarom bestaat de Pridequote:Op zondag 21 september 2025 07:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet alleen met kinderen ook.
[..]
Amnesty, maar ik weet niet van wanneer dit bericht is.
En een mooie kaart
Dit is wel een van de redenen dat wij Namibië toch minder leuk vonden. Voelde niet helemaal comfortabel.
Nog geen enkel verband gevonden helaas. Ik schrijf nu elke keer alles op van de dag ervoor om te kijken of er een patroon te zien is. De enige rode draad tot nu toe is hoofdpijn, maar waar die dus door veroorzaakt wordt?...quote:Op zondag 21 september 2025 08:06 schreef Nijna het volgende:
[..]
Is er geen verband met bepaald eten en dat spugen? Ik roep maar wat hoor...
Vervelend
Is het geen migraine?quote:Op zondag 21 september 2025 08:57 schreef Hupje het volgende:
[..]
Nog geen enkel verband gevonden helaas. Ik schrijf nu elke keer alles op van de dag ervoor om te kijken of er een patroon te zien is. De enige rode draad tot nu toe is hoofdpijn, maar waar die dus door veroorzaakt wordt?...
Hij wijst 1 kant/plek van zijn hoofd aan, geen band, ziet geen aura, geen last van zijn nek. Hij spuugt dan meestal een keer of 3, 4 en als hij dan in slaap valt gaat alles over. De volgende ochtend is hij moe maar verder weer prima.quote:
Is inderdaad niet helemaal typisch migraine. Ik dacht er aan omdat mijn dochter daar al jaren last van heeft.quote:Op zondag 21 september 2025 10:22 schreef Hupje het volgende:
[..]
Hij wijst 1 kant/plek van zijn hoofd aan, geen band, ziet geen aura, geen last van zijn nek. Hij spuugt dan meestal een keer of 3, 4 en als hij dan in slaap valt gaat alles over. De volgende ochtend is hij moe maar verder weer prima.
Ik ben inderdaad alles op aan het schrijven om verbanden te kunnen gaan zien: activiteit, drukte, hoeveelheid gedronken, gegeten, enz.
Ik heb zelf een of twee keer per jaar zo'n dag waarop ik mezelf compleet voorbij gelopen ben, te druk en te weinig gedronken en dan ook geen pcm genomen en dan krijg ik ook zo'n hoofdpijn die alleen met spugen overgaat. Dus als het dat is, zal hij moeten leren om beter voor zijn lijf te zorgen.
Hm, dat het overgaat na slapen is voor mij wel herkenbaar bij de migraineaanvallen van vroeger. De meerderheid ziet ook geen aura voor migraine, en die pijn zit wel meestal aan 1 kant van het hoofd. Kan hij omschrijven wat voor soort pijn het is? Ik vind het nl eigenlijk best klinken als iets wat nog migraine zou kunnen zijn (maar ik ben geen arts en de huisarts heeft natuurlijk een veel completer beeld dan ik met alleen wat ik hier nu lees, dus neem je arts vooral serieuzer dan mij).quote:Op zondag 21 september 2025 10:22 schreef Hupje het volgende:
[..]
Hij wijst 1 kant/plek van zijn hoofd aan, geen band, ziet geen aura, geen last van zijn nek. Hij spuugt dan meestal een keer of 3, 4 en als hij dan in slaap valt gaat alles over. De volgende ochtend is hij moe maar verder weer prima.
Ik ben inderdaad alles op aan het schrijven om verbanden te kunnen gaan zien: activiteit, drukte, hoeveelheid gedronken, gegeten, enz.
Ik heb zelf een of twee keer per jaar zo'n dag waarop ik mezelf compleet voorbij gelopen ben, te druk en te weinig gedronken en dan ook geen pcm genomen en dan krijg ik ook zo'n hoofdpijn die alleen met spugen overgaat. Dus als het dat is, zal hij moeten leren om beter voor zijn lijf te zorgen.
Ik dacht hetzelfde. Zelf ook zelden auras, pijn aan een kant, misselijk, spugen en áls ik kan slapen word ik meestal pijnvrij wakker. Ik doe er ook nog altijd een rondje diarree bij. Waardoor ik dan weer moet spugenquote:Op zondag 21 september 2025 11:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hm, dat het overgaat na slapen is voor mij wel herkenbaar bij de migraineaanvallen van vroeger. De meerderheid ziet ook geen aura voor migraine, en die pijn zit wel meestal aan 1 kant van het hoofd. Kan hij omschrijven wat voor soort pijn het is? Ik vind het nl eigenlijk best klinken als iets wat nog migraine zou kunnen zijn (maar ik ben geen arts en de huisarts heeft natuurlijk een veel completer beeld dan ik met alleen wat ik hier nu lees, dus neem je arts vooral serieuzer dan mij).
Mijn migraines zijn significant afgenomen zowel in aantal als in ernst sinds ik de pil continu doorslikquote:Op zondag 21 september 2025 11:17 schreef exode het volgende:
Ik had als kind ook regelmatig hoofdpijn, ik bleek een bril nodig te hebben met toen nog minimale sterkte.
Overigens heb ik al jaren last van hoofdpijn aan 1 kant inclusief misselijk en soms spugen. Bij mij is het hormonaal. Nou is dat bij een jongen wellicht minder van toepassing maar er bestaat dus hormonale migraine die is zonder aura's etc.
Ik slik de pil door maar heb na 2 maanden doorbraakbloedingen. Ik lig een paar dagen zo goed als plat met bonkende hoofdpijn en misselijk waar geen pijnstilling tegenop gewassen is. Komende week weer naar de huisarts, wellicht toch gaan experimenteren met migraine medicatie.quote:Op zondag 21 september 2025 11:50 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Mijn migraines zijn significant afgenomen zowel in aantal als in ernst sinds ik de pil continu doorslik(wel met aura). Al wordt van pure menstruele migraine inderdaad wel gezegd dat die altijd zonder aura is. Maar er lijkt ook bij mij dus wel een link te zijn met hormonen. Ik kreeg ook mijn eerste aanval op dezelfde leeftijd als ik voor het eerst ongesteld werd.
Ik vind mezelf daar toch nog iets te jong voor, maar prettig om te weten!quote:Op zondag 21 september 2025 11:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan jullie ook de overgang tippen. Sinds ik daar doorheen schoot geen migraine meer gehad.
Dat klinkt echt heel naarquote:Op zondag 21 september 2025 11:52 schreef exode het volgende:
[..]
Ik slik de pil door maar heb na 2 maanden doorbraakbloedingen. Ik lig een paar dagen zo goed als plat met bonkende hoofdpijn en misselijk waar geen pijnstilling tegenop gewassen is. Komende week weer naar de huisarts, wellicht toch gaan experimenteren met migraine medicatie.
Vorige keer was de aanleiding om toch eens naar de huisarts te gaan. Daar konden we deze week terecht en die zag niets verontrustends. Heeft aangegeven wanneer het wel zorgelijk wordt en dat we dan dus terug moeten komen. Ik zelf heb ook niet het idee dat er iets "ergs" zou zijn. Maar vind het vooral sneu voor hem.quote:Op zondag 21 september 2025 11:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Sterkte met je zoon, @:Hupje Waarom vraag je geen verwijs naar de kinderarts?
Mijn stiefmoeder deed het iets natuurlijker dan jij maar ik kan me van vroeger niet anders herinneren dan dat ze heel regelmatig hevige migraine had. Veel weekenden en vakanties waren ze dagen in bed lag. Sinds de overgang helemaal over. Dat is haar van harte gegund (en jou ookquote:Op zondag 21 september 2025 11:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan jullie ook de overgang tippen. Sinds ik daar doorheen schoot geen migraine meer gehad.
Waarom slik je de pil door? Heb je anders last van hevige menstruatie?quote:Op zondag 21 september 2025 11:52 schreef exode het volgende:
[..]
Ik slik de pil door maar heb na 2 maanden doorbraakbloedingen. Ik lig een paar dagen zo goed als plat met bonkende hoofdpijn en misselijk waar geen pijnstilling tegenop gewassen is. Komende week weer naar de huisarts, wellicht toch gaan experimenteren met migraine medicatie.
Nee,last van nogal veel bijbehorende klachten. Ik lig bij mijn menstruatie 2 a 3 dagen plat. Dus 1 x per maand lag ik er volledig af. Nu 1 x in de 2,5 maand ongeveer.quote:Op zondag 21 september 2025 12:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom slik je de pil door? Heb je anders last van hevige menstruatie?
Ja, dat had ik erbij willen vragen, de bijbehorende klachten. Begrijpelijk!quote:Op zondag 21 september 2025 12:53 schreef exode het volgende:
[..]
Nee,last van nogal veel bijbehorende klachten. Ik lig bij mijn menstruatie 2 a 3 dagen plat. Dus 1 x per maand lag ik er volledig af. Nu 1 x in de 2,5 maand ongeveer.
Weer een tip:quote:Op zondag 21 september 2025 11:52 schreef exode het volgende:
[..]
Scheel zijn, horizontaal of verticaal, kan ook nog uitmaken. Daar hoef je niet slecht voor te zien.quote:Op zondag 21 september 2025 12:36 schreef Hupje het volgende:
Bril hebben we ook aan gedacht, maar hij kan meer lezen op afstand dan ik. Dus dat lijkt het niet te zijn. Blijft dit, dan gaan we het natuurlijk nog eens testen. Ik heb behoorlijke sterkte en vriend ziet perfect, dus tja, als hij iets van mij heeft op dat vlak zou het kunnen.
Mijn vrouw heeft deze en is er blij mee: https://www.coolblue.nl/product/859866/sony-wh-1000xm4-zwart.htmlquote:Op zondag 21 september 2025 14:38 schreef exode het volgende:
Kan iemand een goede draadloze noice cancelling koptelefoon (over de oren) aanraden? Ik wilde er nooit 1 maar inmiddels zijn er genoeg momenten dat ik er graag 1 had gehad.
Ik heb oortjes van JBL en die bevallen erg goed dus ik kijk daar vooral naar maar wie weet zie ik een andere over het hoofd.
@exode ik heb hiervan de 5 omdat die beter zou bellen en ben er ook blij mee.quote:Op zondag 21 september 2025 15:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft deze en is er blij mee: https://www.coolblue.nl/product/859866/sony-wh-1000xm4-zwart.html
Ik heb een clam ancquote:Op zondag 21 september 2025 16:30 schreef Ynske het volgende:
Ik ben fan van de fresh n Rebel hoofdtelefoons, hele fijne oorschelpen en goede noisecancelling
Irritant is dat he. Ik zou zo graag een koptelefoon willen gebruiken, maar ik zie niks zonder bril.quote:Op zondag 21 september 2025 17:18 schreef Troel het volgende:
Hier oortjes van Bose, HP en Oneplus en ze zijn allemaal prettig en toereikend. Koptelefoon werkt hier niet vanwege bril.
Wij zweren bij Renoband voor het herstellen van stucwerk maar als het echt de overgang tussen plafond en muur is, kan je beter kitten.quote:Op zondag 21 september 2025 20:50 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn slaapkamermuur is nu roze, de blossom variantBadkamer moet nog, die wordt jadegroen, geen saliegroen want dat vond ik toch net te donker, alleen is er tussen de naden van de muur en het plafond wat gips uitgebrokkeld dus dat moet ik eerst opvullen. Geen idee waarmee, daar moet ik nog voor googlen.
En ik kocht vijf plantjes voor in de badkamer, want planten in de badkamer![]()
Verder heb ik de kleding van ex, wat nog in een kwart van de kledingkast hing, naar boven gegooid waardoor ik nu meer kastruimte heb. Ga ik die van de week herinrichten.
Oortjes en koptelefoons gebruik ik niet. Als ik muziek luister, doe ik dat op vol volumeen mijn foon hou ik aan mijn oor of zet ik op speaker.
Ah, ja, nee, dan heb je idd een noise cancelling oording nodigquote:Op zondag 21 september 2025 21:51 schreef exode het volgende:
[..]
Wij zweren bij Renoband voor het herstellen van stucwerk maar als het echt de overgang tussen plafond en muur is, kan je beter kitten.
Muziek op vol volume is 1 van de dingen die ik wil blokken met de noise cancellingZoals vanmiddag in een trampolinepark.
Of als ik me terugtrek in de Legokamer en de kinderen hoor ruziemaken/zingen/meedansen/gillen/hard lachen.
Ik gebruik mijn Sony gewoon over de bril, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zondag 21 september 2025 20:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Irritant is dat he. Ik zou zo graag een koptelefoon willen gebruiken, maar ik zie niks zonder bril.
Vind ik ook niet optimaal zitten, met bril. Mijn gewone bril met dunne pootjes zit wel beter met koptelefoon dan mijn drogisterij leesbrilletje met bredere pootjes.quote:Op maandag 22 september 2025 09:30 schreef Bami het volgende:
Ik houd koptelefoon met bril ook niet heel lang vol, gaat dan toch irriteren door de druk die mijn bril op mijn hoofd zet.
Dat werkt ook bij kinderenquote:Op maandag 22 september 2025 09:35 schreef exode het volgende:
Bril is wel een goede, maar ik wil vooral een zichtbare zodat mijn collega's zien dat ik ze niet hoor. Want ooit zal ik toch weer op kantoor zitten, neem ik aan.
Heb ik ook met hardlopen. Ook omdat ik dan het verkeer nog voldoende kan horen en met oortjes vind ik dat veel minder (en het gevoel dat ik ze elk moment zou kunnen verliezen)quote:Op maandag 22 september 2025 10:50 schreef Nijna het volgende:
Met hardlopen heb ik van die botgeleidings dingen. Oortjes blijven niet zitten en mijn koptelefoon vind ik veel te warm als ik sport.
Kijk jij zo vriendelijk?quote:Op maandag 22 september 2025 10:17 schreef exode het volgende:
Ik heb in ears tijdens het sporten. En echt niet op hoog volume tenzij de muziek in de sportschool hardstaat, dan dus wel. Maar hoe vaak mensen tegen me praten in de sportschool en ik dus gebaar 'even wachten' maar ze tetteren gewoon door. Dan heb ik de helft niet gehoord voordat ik mijn muziek of tv programma op pauze heb kunnen zetten.
Of ik moet misschien een shirt aan doen met 'NU EVEN NIET!' Maar goed,ik vind het best gezellig om te kletsen maar in de sportschool ben ik vaak aan het overleven, laat me met rust.
Nee hoor! Ik heb er ook een hekel aan. Het is dat ik vanwege mijn armblessure nu voor het werk meer mijn koptelefoon op moet omdat ik anders er niets naast kan doen tijdens het bellen, maar ik vind het helemaal niet fijn.quote:Op maandag 22 september 2025 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben ik nou serieus de enige die oortjes én koptelefoons niet kan velen? Iets op mijn hoofd trek ik niet en iets in mn oren al helemaal niet. Behalve oordopjes om te slapen en dan nog maar eentje
Oordopjes om mee te slapen vind ik dan weer kut. Die voel je zitten en als je erop gaat liggen, doet het pijn...quote:Op maandag 22 september 2025 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben ik nou serieus de enige die oortjes én koptelefoons niet kan velen? Iets op mijn hoofd trek ik niet en iets in mn oren al helemaal niet. Behalve oordopjes om te slapen en dan nog maar eentje
Das iig niet vrijwillig dragenquote:Op maandag 22 september 2025 13:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik heb er ook een hekel aan. Het is dat ik vanwege mijn armblessure nu voor het werk meer mijn koptelefoon op moet omdat ik anders er niets naast kan doen tijdens het bellen, maar ik vind het helemaal niet fijn.
In mijn vorige baan had ik bij manifestaties een in ear omdat ik vooral veel rond moest lopen en zaken moest regelen/organiseren en continue gebeld werd. Maar ook daar was ik blij als ik dat ding weer uit kon doen.
Hele verhalen altijd en echt ik zie er niet uit na 10 minuten sporten.quote:Op maandag 22 september 2025 12:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kijk jij zo vriendelijk?
Mij spreekt bijna nooit iemand aan in de sportschool.
Lief dat je het vraagt!quote:Op maandag 22 september 2025 13:13 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das iig niet vrijwillig dragen![]()
Hoe is het eigenlijk met je arm, en de rest?
Tink, ik heb zachte oordopjes voor het slapen en meestal voel ik die niet. En als wel, gaat ie mn andere oor in en lig ik op de andere kant.
Ik voel met je mee. Hopelijk helpt de fysio net zoals het mij helpt!quote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!
Met mijn arm gaat het kut. De breuken zijn geheeld, maar mijn schouder is is een frozen shoulder geworden.. Dat had de fysiotherapeut ook al wel verwacht gezien de combinatie met de elleboogbreuk, ik had nog de hoop dat het mij niet zou gebeuren, maar helaas.Mijn biceps doet het ook nog steeds niet en ik kan mijn nog steeds niet verder buigen dan 92 graden... dus bellen en bv koffie drinken tegelijk gaat niet, vandaar de koptelefoon
Dikke knuffelquote:Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!
Met mijn arm gaat het kut. De breuken zijn geheeld, maar mijn schouder is is een frozen shoulder geworden.. Dat had de fysiotherapeut ook al wel verwacht gezien de combinatie met de elleboogbreuk, ik had nog de hoop dat het mij niet zou gebeuren, maar helaas.Mijn biceps doet het ook nog steeds niet en ik kan mijn nog steeds niet verder buigen dan 92 graden... dus bellen en bv koffie drinken tegelijk gaat niet, vandaar de koptelefoon
Fijn dat je zo snel bij de huisarts terecht kon, maar best een lange wachttijd, 21 dagenquote:Op maandag 22 september 2025 16:50 schreef Schanu het volgende:
@:taxibabe, wat naar dat het zo slecht gaat met je armHopelijk kan de fysiotherapeut je helpen met die frozen shoulder en ga je binnenkort verbetering merken. Sterkte en beterschap!
Op aanraden van hier heb ik vandaag de huisarts gebeld, ik moest meteen vanmiddag langskomen en ik ben niet gek - de huisarts voelde ook een verdikking. Hij gaat ervan uit dat het hormonaal is, omdat de pijn rondom mijn cyclus optreedt en de verdikking dan ook erger wordt, maar wil het wel verder laten uitzoeken. Ik mag dus voor een mammografie en een echo. Met een wachttijd van 21 dagen, daar schrok zelfs de huisarts wel een beetje van. Opzich had ik wel zonder deze extra stress gekund
Tuurlijk denken we dat weleens!quote:Op maandag 22 september 2025 22:57 schreef Hupje het volgende:
Goed voor zichzelf opgekomen! @:gewoonmezelf87
En soms denken leerkrachten ook 'goedzo'omdat ze de voorgeschiedenis kennen. Maar geweld goedkeuren niet kan.
Na die bloedneus heb ik kind en moeder zelf aangesproken, kreeg ik nog een "standje" van school dat ik t via hun had moeten doen...quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:17 schreef Tink89 het volgende:
Pfoeh, dat vind ik best heftig. In kruis schoppen, een bloedneus slaan...en dat blijkbaar structureel. Zou je dat niet met de directie kunnen bespreken?
Ik heb mijn oudste ziek op de bank. Al een paar dagen flink hoesten - echt als een zeehond - en nu vanochtend zoveel keelpijn dat ze niet meer wilde eten. Dan maar een dagje bijtanken bij mama op de bank.
Oh ik laat het meestal wel aan de leerkrachten over, ik ben er immers vaak niet bij..maar dit kind speelt ook vaak buiten dus vandaar dat ik m zelf aansprakquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:26 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben een ouder op school gehad. En zij was biebmoeder. Tijdens de kleine pauze hadden er geen klassen bieb en dan ging ze bij de deur gaan “observeren”.
Haar kind was nogal vaak betrokken bij opstootjes. Maar dat haar kind n meestal de aanstichter was zag ze niet.
Als dan de klas naar binnen kwam ging ze vlot kinderen aanspreken. En niet op een aardige pedagogische manier, zeg maar…
En zeggen dat ze dat niet hoefde te doen, maar dat wij dat als leerkracht wel deden was aan dovemansoren. Het was immers haar kind.
Beterschap, klinkt als wat het vriendje van mijn jongste vorige week had. Inmiddels weer aan het opknappen gelukkig, nu klaagde mijn jongste over keelpijn...quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:17 schreef Tink89 het volgende:
Pfoeh, dat vind ik best heftig. In kruis schoppen, een bloedneus slaan...en dat blijkbaar structureel. Zou je dat niet met de directie kunnen bespreken?
Ik heb mijn oudste ziek op de bank. Al een paar dagen flink hoesten - echt als een zeehond - en nu vanochtend zoveel keelpijn dat ze niet meer wilde eten. Dan maar een dagje bijtanken bij mama op de bank.
😇quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:46 schreef vencodark het volgende:
Helaas werkt ‘pedagogisch verantwoord’ ook niet altijd.
Pffffquote:Op woensdag 24 september 2025 18:26 schreef Hupje het volgende:
Soms zijn er van die dagen dat er echt aan alle kanten aan me getrokken wordt. En dan schiet ik overal tekort![]()
Stom.
Zo zat ik vandaag op hete kolen bij een overleg op het werk (daar was het niet mijn werkdag, maar zo werkt dat op onze school) omdat ik op tijd klaar moest zitten voor een webinar en tijdens dat webinar moest ik me ook nog verplaatsen naar de kantine van de tennisclub en weer terugen dan is dat ook nog geen quality time met kind, zeg maar.
Die moet trouwens nog woordjes leren voor een toets en is dus alleen maar aan het protesteren, want heeft geen zin. Zucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog taart voorbereiden voor de jarige van deze week. Want morgen zit ook weer vol van 7 tot 21u![]()
![]()
Ik moest heel hard lachen om je insinuatie dat je niet van muziek houdt als je niet naar een Q music feest wilt. Ik wil niet naar zo'n feest en ben toch echt een heel grote muziekliefhebber.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:32 schreef FlyingFish het volgende:
Gratis tip voor wie er nog geen plannen heeft op zaterdag 4 oktober, op https://www.qmusicparty.n(...)tent=homepage_banner kun je bij aankoop van één verpakking van iets van Unilever (Knorr, Unox, Calvé etc.) twee tickets voor het Q-music feest krijgen. Ik denk dat ze er niet vanaf komen
Hetzelfde weekend is overigens het weekend van de wetenschap, voor iedereen die elders in Nederland woont of die muziek verschrikkelijk vindt. Vorig jaar ben ik naar iets in de buurt geweest met de kinderen, vonden ze geweldig! En ze hebben ook genoeg voor volwassenen.
Succes Hupje! En morgen is weer een nieuwe, hopelijk betere, dag!
Dan heb je de verkeerde klemtoon gelezenquote:Op donderdag 25 september 2025 10:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen om je insinuatie dat je niet van muziek houdt als je niet naar een Q music feest wilt. Ik wil niet naar zo'n feest en ben toch echt een heel grote muziekliefhebber.
Beterschap Venco!
En Hupje: je mag best nee zeggen. En scholing mag gewoon onder schooltijd of op studiedagen, daar moeten ze dan op school ruimte voor maken. Je hebt er volgens de cao gewoon recht op... Die webinar, had je die niet kunnen opnemen en terugkijken bijvoorbeeld? Is niet hetzelfde als live vragen kunnen stellen, maar had misschien wel stress gescheeld.
Mijn man staat ook voor de klas en is daar harder in geworden: al die extra uren worden vaak niet betaald en gooien roet in onze gezinsplanning die eindelijk een beetje werkbaar is. Dus tenzij het écht, écht niet anders kan, is hij er niet. Hij heeft gelukkig wel een fijne vaksectie die daarin zo veel mogelijk meedenkt. Het scheelt dat ze bijna allemaal kleine kinderen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scholing onder schooltijd kan niet op deze school, er is geen vervanging dus dan moet je klas thuisblijven... Dat vind ik geen optie. Sommige fulltimers doen het wel.
"Studiedagen zitten in je taakuren" zeggen ze. Ik heb nu wel de afspraak dat ik op niet-werkdagen 'mijn best doe' om aan te sluiten, maar er niet altijd ben ivm mijn andere werk. Want iedereen wordt elke studiedag verwacht en er wordt die dag gemeld waarom wie later is enz.
Dus tja, de cultuur op mijn school is er niet echt naar om het anders te doen.
En mijn valkuil is dat als je met een groep mensen moet overleggen, ik wel eens op een niet-werkdag kom omdat ik dichtbij woon en het dan het makkelijkst is. Nou ja, voor het werk dan. Want ik zit dan constant in die spagaat dat er door werk en thuis aan mij wordt getrokken en ik overal tekort doe.
Het houdt ook niet op bij jullie he?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:25 schreef exode het volgende:
Gisteren kwam er een energielabel mannetje.
En uiteraard is dat niet goed gegaan. De helft van het rapport klopt niet. En niet omdat hij de informatie niet heeft. Geen idee waarom hij andere dingen heeft gerapporteerd.
Al onze ramen zijn bijvoorbeeld geregistreerd als gewoon dubbel glas terwijl we overal HR++ hebben. Hij heeft letterlijk ter plekke HR++ genoteerd. En van alle facturen foto's gemaakt. En dat is 1 van de vele dingen.
Dus ja, ik heb een pittige mail gestuurd. Zo slordig.
Extra woz belasting betalenquote:Op donderdag 25 september 2025 22:57 schreef FlyingFish het volgende:
Maar wat is het nut van zo'n energielabel mannetje als je niet van plan bent om te gaan verhuizen?
Het merendeel niet, hoorquote:Maar Hupje, zijn ook alle studiedagen daadwerkelijk nuttig voor je?
Korting op de hypotheekrentequote:Op donderdag 25 september 2025 22:57 schreef FlyingFish het volgende:
Maar wat is het nut van zo'n energielabel mannetje als je niet van plan bent om te gaan verhuizen? Ik vond dat zo'n onzin dat we dat moesten aanvragen, al ging dat toen nog met een invulformuliertje en wat foto's aanleveren. Zonde van het geld.
Maar Hupje, zijn ook alle studiedagen daadwerkelijk nuttig voor je? Want daar zou je wel kritisch in kunnen zijn en alleen de krenten uit de pap vissen, dat is misschien een goede eerste stap. Verder herken ik het wel hoor, ik wil ook graag mijn werk netjes afronden waardoor ik vaak te lang door werk. Maar die tijd krijg ik gewoon tvt terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Stond er geen camera bij van bananasplit ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:25 schreef exode het volgende:
De energielabel mijnheer gesproken, enorm frustrerend gesprek. Ik denk ook niet dat hij me nog aardig vindt. Wat een idioot echt.
Het is echt bizar met wat voor argumemten en tips hij kwam (ipv een airco hadden we beter zonwering kunnen doen, er hangen rolluiken blinde!). Maar hij gaat het rapport opnieuw bekijken en aanpassen indien nodig. Het meest bijzondere was;
'In je rapportage staat dat wij een tussenwoning van 80 vierkante meter hebben'
'Ja dat klopt'
'Nou nee, wij hebben een hoekwoning van 89 vierkante meter'
'Weet u dat zeker?'
Oh nee, nu je het zegt, ik heb wel buren aan mijn huis gebouwd zitten, vreemd nooit eerder gezien.En inderdaad we hebben 10% van ons huis afgebroken, vonden we leuk.
Ik vroeg of hij aantekeningen door elkaar had gehaald. Vond ie niet leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:08 schreef Elleska het volgende:
Heb je ook gevraagd of het adres wel klopt? Misschien heb je niet alleen nieuwe buren maar zelfs een heel nieuw adres.
Met zoveel fouten zou ik denken dat hij de verkeerde aantekeningen erbij heeft gepakt en een totaal ander huis voor ogen heeft.
Het lijkt meer op mansplainen. "Nou mevrouwtje, het is mijn werk, ik denk dat ik toch echt wel weet wat ik gezien heb."quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:14 schreef hilliebillie het volgende:
Wat een knurft.. weet je dat je een fout maakt is tot daar aan toe, dat kan gebeuren, hoe irritant ook. Maar dat je je fouten niet toe geeft, daar kan ik ook echt niet tegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ooh op die manier, dan begreep ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:17 schreef exode het volgende:
Om B maak ik me geen zorgen, die is getest en reageert totaal niet op honden of in huizen waar honden zijn. Zijn beste vriend heeft een hond en dat gaat harstikke goed, ook logeren daar gaf geen enkele reactie. Maar een hond die niet verhaart neemt meer pollen mee naar binnen en veroorzaakt meer stof zeg maar. En daar reageert B wel op. Dus vandaar het advies van de kinderarts.
Ik maakte me lichtelijk zorgen om mezelf, dit omdat ik vorig jaar in Zweden heel heftig reageerde op ons vakantiehuisje. In dat huisje waren honden toegestaan. Dat huisje was bij nadere inspectie ook hartstikke stoffig, vooral onze slaapkamer was extreem stoffig. Ik ben allergisch voor huisstofmijt, maar ik wilde gewoon een soort van zekerheid. Want het zou natuurlijk heel naar zijn als we tot hele grote vreugde van mezelf en de kinderen een hond in huis zouden nemen en ik vervolgens wel allergisch voor blijk te zijn.
Dus een hond betekent wel vaker stofzuigen, nog vaker![]()
En ach wat een enorme schat GM! Heerlijke vrolijkerd.
Jemig wat slecht! Het lijkt wel of hij 2 woningen door elkaar gehaald heeft ofzo, met zijn tussenwoning...quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:58 schreef exode het volgende:
[..]
Korting op de hypotheekrenteEn het was gratisch voor ons vanuit de hypotheekverstrekker.
Maar goed, 50% was positief, alleen ons adres en de afmetingen van de ramen kloppen. Echt bizar slecht.
Daar hebben we ons wel eens in verdiept maar er zit een afstapje tussen de woonkamer en keuken. Daarnaast moeten we dan alsnog de bank stofzuigen, dat doen we (lees verloofde) ook 1 x per week.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:29 schreef Tink89 het volgende:
Exode, een goede (!) robotstofzuiger doet wonderen. Met de juiste filters enz.
Ik zit weer te wachten bij turnles. Het weekend is onbedoeld heel erg druk en daar baal ik van.
Lief dat je er naar vraagt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 09:31 schreef exode het volgende:
Hoe gaat het met Z, Venco? Kan ze afzwemmen?
Z. heeft zwemles van 15:30-17:00, dus meestal sta ik thuis te koken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:07 schreef Ynske het volgende:
@:venco, ik duim dat ze kan afzwemmen.
Ik hoor ouders zo klagen over het wachten bij zwemles en nu ook met musicalles. Maar ik geniet zo van die momentjes lekker rustig zitten, luisterboek op en wat borduren oid.
Vind ik ook, maar het ligt ook aan de locatie. Echt naast het zwembad moeten zitten vind ik wel vervelend, en man ook. Kijklessen worden dus bij voorkeur op de ander afgeschoven. Maar gewoon op de tribune of in de kantine zitten, prima! En in het voorjaar ga ik een extra rondje lopen, ook prima.quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:07 schreef Ynske het volgende:
@:venco, ik duim dat ze kan afzwemmen.
Ik hoor ouders zo klagen over het wachten bij zwemles en nu ook met musicalles. Maar ik geniet zo van die momentjes lekker rustig zitten, luisterboek op en wat borduren oid.
AB is eigenlijk zelden nodig na een gebitsbehandeling. Heb je wel pijnstilling/ontstekingsremmer meegekregen? En weet je of er na het trekken ook nog röntgenfoto’s zijn gemaakt? Als de klachten blijven aanhouden zouden het namelijk ook wortelrestanten kunnen zijn, dus goed dat jullie hem zo in de gaten houden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:31 schreef F_r het volgende:
Succes met afzwemmen Z
Wij hebben momenteel een abonnement bij de Da vorige week vrijdag zijn een heel stel tanden en kiezen van onze kat getrokken. In eerste instantie leek het goed te gaan maar woensdag toen ik thuis kwam dacht ik even in de gaten houden. Donderdag vond ik dat hij nog heel veel kwijlde en hij stonk ook. Dus gebeld die ochtend kon ik terecht gaten waar tanden en kiezen hadden gezeten waren wat ontstoken. Ze hebben zijn bek gespoeld en dat moesten we thuis ook gaan doen. Vrijdag word ik terwijl ik net uit de bus na schoolreisje stap gebeld door mijn dochter dat hij niet wil eten en blaast naar alles en iedereen. DA weer gebeld kon on 18:15 terecht om 19:30 was ik thuis met kat. AB nu, bloedonderzoek gehad en medicatie tegen misselijkheid. Vanmorgen naar de DA geweest om te laten spoelen weer morgen proberen we het zelf. Hopelijk knapt hij nu wel op. Woensdag weer controle. Gelukkig net salaris gehad.
Hij kreeg en krijgt nog myloxidyl en hexagel ze hebben geen foto meer gemaakt hij moet woensdag terug dan opper ik dat meteen. Of als het slechter gaat bel ik ervoor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
AB is eigenlijk zelden nodig na een gebitsbehandeling. Heb je wel pijnstilling/ontstekingsremmer meegekregen? En weet je of er na het trekken ook nog röntgenfoto’s zijn gemaakt? Als de klachten blijven aanhouden zouden het namelijk ook wortelrestanten kunnen zijn, dus goed dat jullie hem zo in de gaten houden.
Oh dat is in elk geval pijnstillend/ontstekingsremmendquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:57 schreef F_r het volgende:
[..]
Hij kreeg en krijgt nog myloxidyl en hexagel ze hebben geen foto meer gemaakt hij moet woensdag terug dan opper ik dat meteen. Of als het slechter gaat bel ik ervoor.
Narcose ben ik geen voorstander van zo kort op elkaar.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:28 schreef Candaasje het volgende:
Succes met afzwemmen Z!![]()
En jullie treffen het wel met incompetente lui @:exode![]()
Maar honden-plannen klinken goed!
(Tip: gooi hem/haar op jonge leeftijd gelijk in de verzekering, er komen weer prijsstijgingen aan in oktober)
Hoe is het afzwemmen gegaan?quote:Op zaterdag 27 september 2025 10:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Z. heeft zwemles van 15:30-17:00, dus meestal sta ik thuis te koken.
Top.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Top.![]()
Ze mocht na afloop op de foto met zo’n haaien-mascotte, kinderen en ouders wachten, maar ze bevroor helemaal en ineens waren er tranen want ze durfde er ook niet langs te lopen om naar mij toe te komen.![]()
Ze houdt daar helemaal niet van dus dat sloegen we even over.![]()
In de middag naar de stad geweest waar ze haar zoveelste knuffel mocht uitkiezen en gaatjeslaten prikken.
Volgende week starten we met het B/C Turbo traject.
Super. Ik snap het heel goed dat ze het niet leuk vond.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Top.![]()
Ze mocht na afloop op de foto met zo’n haaien-mascotte, kinderen en ouders wachten, maar ze bevroor helemaal en ineens waren er tranen want ze durfde er ook niet langs te lopen om naar mij toe te komen.![]()
In de middag naar de stad geweest waar ze haar zoveelste knuffel mocht uitkiezen en gaatjeslaten prikken.
Nee, we hebben het bij 2 juweliers nagevraagd maar dat is geen probleem. Gewoon draaien en druppelen.quote:Op zondag 28 september 2025 07:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Kregen jullie niet het advies om een paar weken niet te zwemmen met nieuwe gaatjes?
Nou, ze maken er echt een feestje van met muziek, ballonnen etc. Gezellige boel en zat kinderen die dat bij zo’n mascotte heel leuk vinden.quote:Op zondag 28 september 2025 07:50 schreef Hupje het volgende:
Fijn dat ze het diploma heeft gehaald @:vencodark Ik snap nooit waarom er zo'n heisa bij moet met mascottes enz. Snap heel goed dat ze dat niks vond
Yeah, wat fijn!quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Top.![]()
Je doet me even twijfelen aan hoe het zit.quote:Op zondag 28 september 2025 09:25 schreef exode het volgende:
[..]
Yeah, wat fijn!
B en C gecombineerd? Ik wist niet dat dat bestond. Ik zag bij Juul wel een groot verschil toen ze C had, ineens zwom ze veel steviger zeg maar. Bij B was het af en toe nog een spartelende hond, nu zwemt ze gewoon echt.
Als het bij je zoon ook zo was, zal het wel kloppen, toch?quote:Op zondag 28 september 2025 09:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je doet me even twijfelen aan hoe het zit.
In het overzicht staat B/C diploma, 4 maanden, ¤490.
Dus volgens mij zwemmen ze eerst voor B (natuurlijk), en daarna ga je gelijk door voor C.
Ik zie nergens staan dat B diploma alléén 4 maanden en ¤490 kost en daarna C óók nog eens.
Volgens mij is het echt gewoon 1 pakket wat je afneemt.![]()
Mijn zoon deed dit traject in 2021, dat ging ook zo, of ik moet mij heel sterk vergissen.![]()
Morgen eens goed navragen.![]()
Ja, ik moest echt even kijken in de foto’s van 2020, net voor de 2e lockdown hadden ze de C-zwemmers gebeld om ‘s avonds af te komen zwemmen want daarna zou de boel weer op slot gaan.quote:Op zondag 28 september 2025 09:41 schreef exode het volgende:
[..]
Als het bij je zoon ook zo was, zal het wel kloppen, toch?
Juul had B binnen 6 lessen volgens mij, C duurde heel wat langer. Ik heb me verder nooit verdiept in turbolessen,maar ik weet dat meerdere kinderen in de klas bij Juul het wel deden. Maar die deden allemaal een A/B pakket.
Voor 'gewone' zwemlessen is 4 maanden voor C zelfs wat weinig. Maar voor Turbo is dat natuurlijk heel anders.quote:Op zondag 28 september 2025 09:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik moest echt even kijken in de foto’s van 2020, net voor de 2e lockdown hadden ze de C-zwemmers gebeld om ‘s avonds af te komen zwemmen want daarna zou de boel weer op slot gaan.![]()
Zoon had A. in juni en in december had hij C.
Stom dat ik dan toch even twijfel terwijl 4 maanden pér diploma B en C echt belachelijk zou zijn.![]()
Ja, dat zijn 2 lessen achter elkaar, 1,5 uur.quote:Op zondag 28 september 2025 09:58 schreef exode het volgende:
[..]
Voor 'gewone' zwemlessen is 4 maanden voor C zelfs wat weinig. Maar voor Turbo is dat natuurlijk heel anders.
Piercers raden draaien ten zeerste af.quote:Op zondag 28 september 2025 09:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, we hebben het bij 2 juweliers nagevraagd maar dat is geen probleem. Gewoon draaien en druppelen.
Voorzichtig met omkleden etc.
[..]
Maar daar was ik niet.quote:Op zondag 28 september 2025 18:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Piercers raden draaien ten zeerste af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Ik vraag me hetzelfde af. Jumbo heeft bij de spaaractie nu ook oa tefal pannen zonder handvatquote:Op maandag 29 september 2025 18:42 schreef amaranta het volgende:
Ik zag dus een aanbiedingvoor een pannenset van Tefal.
En daar zitten van die losse handvatten bij.
Nu vraag ik me af of dat handig is of niet. Want stel je pan zit vol met eten. En je moet nog het handvat erbij doen, wordt dat dan niet vies ofzo?
Zoals ik het zie is het vooral handig voor het opstapelen in de kast. Ik zou het handvat erop zetten zodra ik zou gaan koken. Waarom pas later? En waarom zou het dan vies worden?quote:Op maandag 29 september 2025 18:42 schreef amaranta het volgende:
Ik zag dus een aanbiedingvoor een pannenset van Tefal.
En daar zitten van die losse handvatten bij.
Nu vraag ik me af of dat handig is of niet. Want stel je pan zit vol met eten. En je moet nog het handvat erbij doen, wordt dat dan niet vies ofzo?
Zo had ik er nog niet over nagedacht. Van te voren erop zetten.quote:Op maandag 29 september 2025 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoals ik het zie is het vooral handig voor het opstapelen in de kast. Ik zou het handvat erop zetten zodra ik zou gaan koken. Waarom pas later? En waarom zou het dan vies worden?
Budgetqueen ofzoiets? Zij was inderdaad de reden dat ik op die website ben gaan kijken.quote:Op maandag 29 september 2025 19:29 schreef hilliebillie het volgende:
Ik zag laatst een filmpje van een of andere Nederlandse tiktokster ofzo. Die sprak er lyrisch over (en had een link voor zo’n set met korting, dus dan vraag ik me altijd af echt dat dan is).
Ik ben sowieso geen tefal fan. Die pannen gaan hier veel minder lang mee dan andere merken. Maar een afneembaar handvat lijkt mij vooral, dat ik daar dan geen zin in heb om te wisselen. Dan hussel ik door m’n ene pan, en dan wil ik daarna door naar m’n andere bakpan om te roeren of vlees te flippen en dan moet ik ook m’n handvat nog wisselen (en daarna weer terug).
Maar ik heb het nooit geprobeerd dus misschien vat het mee. Maar hier zie ik het niet zitten in ieder geval
De Buyerquote:Op maandag 29 september 2025 19:30 schreef exode het volgende:
Ik hou van handvaten aan mijn pannenEn geen issues in de lade met ruimtetekort qua pannen. Dus geen ervaring. Ik weet wel dat ik geen Tefal meer koop voor onze inductieplaat. Wij zijn hardleers want al aan onze 3e set koekepannen bezig en na een paar jaar gaan ze kapot.
Dat denk jij.quote:Op maandag 29 september 2025 20:22 schreef Vanyel het volgende:
Tevens
HandvaTTen.
Er komt geen wijn uit.
Ah joh, ik keek net naar 4 nachten de Beekse Bergen met Oud en Nieuw en dat is ¤ 3000. Dan is dit een koopje.quote:Op maandag 29 september 2025 20:18 schreef BE het volgende:
Het doet mij heel erg denken aan van die camping-pannen. Die hebben dat ook altijd en tenzij je de handvaten er vast op kan klikken lijkt het mij vooral veel extra gedoe.
En 400 euro voor een pannenset???? Ik zou met de helft toekunnen geloof ik, heb je ook meteen geen ruimteprobleem meer.
Maar op zich wel tof! En lekker vuurwerkvrij!quote:Op maandag 29 september 2025 20:24 schreef exode het volgende:
[..]
Ah joh, ik keek net naar 4 nachten de Beekse Bergen met Oud en Nieuw en dat is ¤ 3000. Dan is dit een koopje.
En inmiddels is dat huisje blijkbaar geboekt want niet meer beschikbaar.
Ze zijn iets minder dan de helft.quote:Op maandag 29 september 2025 20:18 schreef BE het volgende:
Het doet mij heel erg denken aan van die camping-pannen. Die hebben dat ook altijd en tenzij je de handvaten er vast op kan klikken lijkt het mij vooral veel extra gedoe.
En 400 euro voor een pannenset???? Ik zou met de helft toekunnen geloof ik, heb je ook meteen geen ruimteprobleem meer.
Ja, wij hebben 2 jaar Oud en Nieuw in het Beekse Bergen resort gevierd waaronder vorig jaar. Het is fantastisch, maar wel 3x zo duur geworden.... Disneyland is net zo duur die periode.quote:Op maandag 29 september 2025 20:27 schreef BE het volgende:
[..]
Maar op zich wel tof! En lekker vuurwerkvrij!
Mja… wij gaan 2 nachten in een heel duur hotel in Singapore, wil je ook niet weten wat dat kost.![]()
In februari, met Oud en Nieuw is het al helemaal niet te doen.
![]()
Maar ik ben in dat hotel een paar keer geweest (op kosten van de host) en F 1x met mij en we willen de jongens het ook eens laten meemaken.
Maar dan nog vind ik 400 eur voor een pannenset echt superveel.
Helaas niet voor de huisjes. Ach het is een luxe probleem, maar ik weiger ¤3000 voor 4 nachten te betalen. Tenminste niet voor de Beekse Bergen.quote:Op maandag 29 september 2025 20:45 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb toevallig net Beekse Bergen geboekt voor de kerstvakantie. 3 nachten in het hotel voor ¤1197 met 2 volwassenen, 3 kinderen. Ze hebben nu een 3e nacht gratis aanbieding.
Dat vraag ik…quote:Op maandag 29 september 2025 20:51 schreef Mushanga71 het volgende:
Oké, dus 2 handvatten voor 9 pannen en dan handvat verwisselen tijdens het koken als je 4 pannen op het vuur hebt staan. En dat gaat goed![]()
Ik boekte net de treintickets met flinke korting voor Maastricht. Heen zelfs eerste klas, wat nog goedkoper was dan de volle mep normaliter.
En nu niet ziek worden want kan niet annuleren. Zoon zei al, zelfs al zijn we ziek, gaan we toch. En gelijk heeft ie
We zijn met schoonfamilie twee keer naar zo’n huisje geweest idd. Maar alle huisjes met goed zicht waren niet beschikbaar (en veel duurder) en dan vind ik het zonde van het geld. Nu wel goed zicht en met ontbijtbuffet erbij, en alles met ‘buffet’ er in worden de kinderen heel blij van.quote:Op maandag 29 september 2025 20:49 schreef exode het volgende:
[..]
Helaas niet voor de huisjes. Ach het is een luxe probleem, maar ik weiger ¤3000 voor 4 nachten te betalen. Tenminste niet voor de Beekse Bergen.
En gaaf vooruitzicht! Je kan via je account extra's boeken en oa met een ranger naar een nachtverblijf is heel leuk.
Das dan mazzel, scheelt je veel gedoe. En geldquote:Op maandag 29 september 2025 20:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat vraag ik…![]()
ik heb ze (nog) niet gekocht
Je kan het pas na reserveren boeken. Via je account. Wij mochten oa de giraffen voerenquote:Op maandag 29 september 2025 20:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
We zijn met schoonfamilie twee keer naar zo’n huisje geweest idd. Maar alle huisjes met goed zicht waren niet beschikbaar (en veel duurder) en dan vind ik het zonde van het geld. Nu wel goed zicht en met ontbijtbuffet erbij, en alles met ‘buffet’ er in worden de kinderen heel blij van.
Ranger safari hebben we een keer gedaan, dat was heel leuk. Nachtverblijf zal ik eens naar kijken, zag dat zo snel bij het boeken niet langskomen als optie.
Een oud collega van mijn moeder was binnen een maand ofzo gescheiden. De pen die weggegeven werd schreef erg lekker en deed t veel langer. Inmiddels heeft de collega een dochter met mijn voornaam. Daarom weet ik t ook nog.quote:Op maandag 29 september 2025 20:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das dan mazzel, scheelt je veel gedoe. En geld![]()
Over pannen gesproken...ik kook nog steeds in een pannenset die ik voor mn trouwen kreeg, 35 jaar geleden. Die pannen houden het langer vol dan ik
Dat van die pannen klinkt inderdaad verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 september 2025 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pannen zonder handvat klinkt als een disaster waiting to happen in mijn geval![]()
Net het 1e uur collecte gelopen voor de dierenbescherming, Dochter wilde graag mee, zo leuk om te zien hoe ze dat doet, en heel veel mensen zeggen dan toch geen nee
Leuk leuk, ik mocht vanavond ookquote:Op maandag 29 september 2025 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pannen zonder handvat klinkt als een disaster waiting to happen in mijn geval![]()
Net het 1e uur collecte gelopen voor de dierenbescherming, Dochter wilde graag mee, zo leuk om te zien hoe ze dat doet, en heel veel mensen zeggen dan toch geen nee
Zoo, das snel, een maandquote:Op maandag 29 september 2025 21:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Een oud collega van mijn moeder was binnen een maand ofzo gescheiden. De pen die weggegeven werd schreef erg lekker en deed t veel langer. Inmiddels heeft de collega een dochter met mijn voornaam. Daarom weet ik t ook nog.
Morgen vertrekt nummer 2 naar Berlijn voor de werkweek. Zal rustig worden in huis.
Dat konden wij vanuit onze tuin toen al doenquote:Op maandag 29 september 2025 21:07 schreef exode het volgende:
[..]
Je kan het pas na reserveren boeken. Via je account. Wij mochten oa de giraffen voeren
Dat is leuk! Zeker als het altijd dezelfde persoon is, en je bent een keer meegelopen, schept dan toch een band!quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:53 schreef exode het volgende:
Wij krijgen altijd alleen maar het kwf aan de deur met collecte. Als Juul thuis is, loopt ze daarna mee met deze mevrouw langs de deuren
Ja, hier zijn ook het steeds dezelfde mensen. Een buurman voor KWF en een buurvrouw voor ik meen de nier Stichting.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:46 schreef exode het volgende:
Ik heb wel vaak verkopers aan de deur, die trekken zich geen reet aan van de sticker.
Het is inderdaad altijd dezelfde mevrouw van het kwf, Juul vindt het heel gezellig. B heeft ook wel eens mee gelopen.
Ja, ik heb één lotquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe gevoelig zijn jullie allemaal voor de Postcodeloterij? Ik weiger dus om mee te spelen. Kan me niet schelen dat de hele straat miljonair wordt.
Mijn zwager werkt er en wij zijn de enige in de familie zonder lot. Totaal geen interesse in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe gevoelig zijn jullie allemaal voor de Postcodeloterij? Ik weiger dus om mee te spelen. Kan me niet schelen dat de hele straat miljonair wordt.
Het gaat me eigenlijk niet zozeer om het wel of niet opendoen van de deur voor Winston. Maar meer dat mensen doen alsof ze lid zijn vanwege de goede doelen, maar eigenlijk gewoon hun buren niet gunnen dat zij wel zouden winnen en zijzelf niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ja, ik heb één lotAl vanaf het begin eigenlijk. Hebben ze alleen mooi pech als we idd wat zouden winnen want mooi niet dat ik de deur dan open doe he. Ze weten mn bankrekeningnummer
Klopt helemaal. Goede doelen steun ik zelf wel, dit gaat gewoon om winnenquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk niet zozeer om het wel of niet opendoen van de deur voor Winston. Maar meer dat mensen doen alsof ze lid zijn vanwege de goede doelen, maar eigenlijk gewoon hun buren niet gunnen dat zij wel zouden winnen en zijzelf niet.
De Postcodeloterij is immers de enige loterij waarvan je weet dat je hem niet gewonnen hebt als de prijs op jouw postcode valt. Als ik geen staatslot koop en de prijs valt toevallig op dat lot, dan kom ik dat nooit te weten.
Bij de Postcodeloterij ga je altijd weten dat je niet gewonnen hebt als die op jouw postcode valt. En daar zit volgens mij de trigger voor heel veel mensen.
daar doen we niet aan mee. Ook echt helemaal geen behoefte aan. En ik gun het de hele straat om miljonair te worden ook al wordt ik het zelf niet. En wellicht dat ik op dat moment even jammer vind.. maar dat is dan maar zo. What are the odds (zo, nu ik dit gezegd heb zul je zien dat ze er volgende week staanquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
Het is volledig gebaseerd op fear of missing out.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk niet zozeer om het wel of niet opendoen van de deur voor Winston. Maar meer dat mensen doen alsof ze lid zijn vanwege de goede doelen, maar eigenlijk gewoon hun buren niet gunnen dat zij wel zouden winnen en zijzelf niet.
De Postcodeloterij is immers de enige loterij waarvan je weet dat je hem niet gewonnen hebt als de prijs op jouw postcode valt. Als ik geen staatslot koop en de prijs valt toevallig op dat lot, dan kom ik dat nooit te weten.
Bij de Postcodeloterij ga je altijd weten dat je niet gewonnen hebt als die op jouw postcode valt. En daar zit volgens mij de trigger voor heel veel mensen.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:17 schreef exode het volgende:
[..]
Het is volledig gebaseerd op fear of missing out.
Als je die nog wilt kan ik het verkooplinkje van J nog wel sturenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:37 schreef hilliebillie het volgende:
Kinderpostzegels doe ik eigenlijk ook altijd (al zijn ze dit jaar niet langs geweest bedenk ik me)
Dat doet me dus echt helemaal niks. Ik speel niet mee met loterijen, tenzij van een lokale school of vereniging (en dan gaat het met om het goede doel).quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
Ja, dat mag je me wel sturen. Ik zie dat de verkoop to morgen is en aangezien ik vanmiddag ben werken verwacht ik niemand aan de deur meer voor die tijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:32 schreef Hupje het volgende:
[..]
Als je die nog wilt kan ik het verkooplinkje van J nog wel sturen![]()
Ik vind er wel iets van als goede doelen na donatie gaan lopen pushen om méér te geven. Dan ben ik er al snel klaar mee.
Hier precies hetzelfde, ik doe gewoon niks aan de deur, dus dan kunnen we net zo goed onszelf dat hele praatje besparen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:22 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben zo'n sticker. Twee buurvrouwen collecteren voor kwf en dierenbescherming en die gooien ook altijd een linkje in de buurtapp. Kwf sponsor ik ook regelmatig voor.
Wij hebben al jaren een mantra: we kopen niet aan de deur, op straat of via de telefoon. Stuur me vooral de informatie, dan kijk ik zelf even op het moment dat het mij uitkomt (doen ze toch niet).
Anti alles.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
Is dat een ‘anti-collecte’ sticker?
Want er zijn heus wel goeie doelen waar ik aan wil geven maar voor mijn gevoel vinden ze ons zeker 20 x per jaar.
Wat moeten ze dan zeggen? Ik leer mijn dochter met de lootjes namelijk dat dat een prima antwoordt is als mensen nee zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:14 schreef vencodark het volgende:
Ik zeg altijd: “Ik sla even over”.![]()
En dan heb je weleens zo’n type die dan zegt: “Nou, jammer”!
Dude, dat helpt heus niet. Bijdehand gedoe.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Anti alles.
Ga je moeder lastigvallen en niet mij
Ik ga altijd met de instelling ´Nee heb je, ja kun je krijgen´ .quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:07 schreef BE het volgende:
[..]
En echt... ik heb diepe bewondering voor de mensen die dus wel collectes lopen. Ik heb dat 1x geprobeerd en elke nee voelde als een persoonlijk falen dus dat heb ik niet nog eens gedaan.![]()
Die van ´mij´ belde laatst gewoon aan, want meneer verkocht zogenaamd niks :´) (zo'n tabletstudent die donateurs moet werven)quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb een uitgeprint VERKOPERS NIET WELKOM papiertje op mn raam hangen en dat werkt. Zit ik in de keuken met de lamellen half open, komt er iemand de voortuin in, ziet dat hangen en maakt dan rechtsomkeert. Scheelt naar de deur lopen, zeggen dat ik geen interesse heb en de deur dichtgooien![]()
Had het laatst op het winkelcentrum. Stond zo'n dude naast de lunchroom waar zoon en ik naar binnen wilden. Hij verkocht niks maar je kon een prijs winnen, doen ze wel vaker. Ik kwam met een vaart aanlopen. Zegt ie: dames!maar ik loop door, zeg: nee, wil ik niet, succes ermee! en loop door, zo foep, de lunchroom in. Dat hoofd van die vent, onbetaalbaar
Das toch écht verkoop zodra het geld kost. Ze liegen dus ook gewoon een end weg he.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:17 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Die van ´mij´ belde laatst gewoon aan, want meneer verkocht zogenaamd niks :´) (zo'n tabletstudent die donateurs moet werven)
Gênantquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:22 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das toch écht verkoop zodra het geld kost. Ze liegen dus ook gewoon een end weg he.
Nee, dit was zo'n prijzenweggeefding waar je dan met je porum op de foto moet. Daggutniet he, mijn hoofd haat foto's
Ik heb een sticker met "geen collecte, verkopers en geloofsovertuigers" onder de bel hangen en dan nog zeggen dat ze m niet gezien hebben...quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
Is dat een ‘anti-collecte’ sticker?
Want er zijn heus wel goeie doelen waar ik aan wil geven maar voor mijn gevoel vinden ze ons zeker 20 x per jaar.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:53 schreef Deepfreeze het volgende:
De meeste zien het stickertje onder de bel wel en draaien weer om. Kinderen niet, en dan geef ik afhankelijk van doel&humeur.
Die halve puber met tablet dus ook niet, want "ik verkoop niks". We hebben er 5 minuten over gediscussieerd, ik heb het doel niet eens gehoord en hij is weer vertrokken.
Alleen die KPN meneer. Ik was in een nogal directe bui en klaar met die glasvezel mensen die abonnementen kwam aanbieden voor ons nieuwe glasvezel. Ik kapte zijn zinnen steeds af, tot hij toch duidelijk wist te maken dat hij de aansluiting moest controleren om deze vrij te geven![]()
We hebben nog steeds een abo bij ze
Ja, en daar gaan ze de fout in: liegen. Snap dat écht niet hoorquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:28 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
GênantIk zou ook zijn gevlucht
![]()
Ik had een tijdje terug zo'n broekje die het heel mooi kon vertellen, of ik een noodpakket voor een Gazaan wou sponsoren. Dikke prima joh, eenmalig. Bleek dus later een standaard donatie voor één of ander goed doel te zijn, heb er direct achteraan gebeld en het gecanceld
Jaaa, grappig is dat he, zoals er ineens leuke gesprekjes kunnen ontstaanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Ook vaak irritant, als je een proefabonnement op een krant hebt, dat ze nog een paar keer bellen.
Tot die ene meneer, die ook wel snapte dat ik alleen een zaterdagkrant wilde zonder online krant en die hadden ze niet. Hij had geen tijdsdruk volgens mij, want we hebben 10 minuten zitten kletsen over de krant, dat online geneuzel en het weer
Bij ons was het wel vandaag maar Z. heeft er niet zo’n interesse in + geen verkleed kleding of iets.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:34 schreef exode het volgende:
Juul vertelde vanochtend dat ze verkleed naar school mochten vanwege de start van kinderboekenweek. Er stond niets op Parro of zo...lang verhaal kort; er loopt 1 prinses op school rond.
Ze vond het echt niet leuk 'iedereen kijkt naar me!' Het schatje. Helemaal opgelaten. 10 oktober mogen ze dus verkleed naar school vertelde de juf.
Juul heeft meerdere jurken, vandaag koos ze voor Anna inclusief mantel en vlechtjes. Ze is gek op verkleden maar dat beteuterde gezichtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij ons was het wel vandaag maar Z. heeft er niet zo’n interesse in + geen verkleed kleding of iets.
Wat naar! Ik had dit gemeld bij de stichting zelf, zo ga je toch niet met je vrijwilligers om?quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2744754/5/50#p218908530]dinsdag Had de dame de opbrengst van het jaar ervoor er in de kanttekening ook bij gezet, die veel hoger was. Dat vond ik zo beschuldigend voelen, alsof ik er even op gewezen werd dat ik onvoldoende had opgehaald.
Aah goshquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:40 schreef exode het volgende:
[..]
Juul heeft meerdere jurken, vandaag koos ze voor Anna inclusief mantel en vlechtjes. Ze is gek op verkleden maar dat beteuterde gezichtZe was het liefste naar huis gegaan om zich om te kleden.
Vast wel, maar ik denk dat dat nog stommer is. De meisjes kwamen wel meteen naar haar toe 'wat ben je mooi!' ze wil niet zo volledig in de belastingstelling staan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:56 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Aah goshGeen optie om haar in de pauze te laten omkleden?
Oh, en heb je de insidersmail van Lego al gezien?![]()
Nee, das ook weer zo, dan krijgt ze daar weer vragen over. Fijn dat ze leuke reacties gehad heeft, dan is het zo laten idd beter.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:02 schreef exode het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk dat dat nog stommer is. De meisjes kwamen wel meteen naar haar toe 'wat ben je mooi!' ze wil niet zo volledig in de belastingstelling staan.
Ik heb Lego al heel veel gespekt afgelopen maand en de Kerstman komt eraan, we waren aan het wachten op vandaag om hem eindelijk te bestellen. De Kerstboom is een twijfel, ik vind hem echt heel gaaf maar de prijs is nogal hoog. Het is of die of het Home Alone huis.
Wij wilden die boom echt, maar ik gokte vooraf op ¤75 minder duur. Wie weet, in een gekke buiquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nee, das ook weer zo, dan krijgt ze daar weer vragen over. Fijn dat ze leuke reacties gehad heeft, dan is het zo laten idd beter.
Ik had de prijs niet gezienDan zou ik gaan voor het huis want die is echt
![]()
Nieuwe Black Pearl is foeilelijk btw en 3x zo duur dan de oude die wél heel gaaf is. Baal na al die jaren nog steeds dat ik die toen niet gekocht heb
Sanguin!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Ook vaak irritant, als je een proefabonnement op een krant hebt, b
Tot die ene meneer, die ook wel snapte dat ik alleen een zaterdagkrant wilde zonder online krant en die hadden ze niet. Hij had geen tijdsdruk volgens mij, want we hebben 10 minuten zitten kletsen over de krant, dat online geneuzel en het weer
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:49 schreef Schanu het volgende:
Ah Juul in haar prinsessenjurkmag ze op 10 oktober gewoon nog een keer
![]()
Ik had vandaag de mammografie, dat ding is vermoed ik door een man ontworpen :') maar alles is goed. Kennelijk heb ik veel en dik klierweefsel, dat kan pijn en verdikkingen veroorzaken. En wellicht verklaart het ook dat ik tijdens de borstvoeding zodanige overproductie had dat zelfs het consultatiebureau aangaf dat ik beter kon stoppen
Ik gokte op ¤80, tot ik jouw bericht las. Vind dit echt zwaar overpriced en zelfs in een gekke bui zou dit me te gek zijn. En ik heb wat gekke buien de laatste tijdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:16 schreef exode het volgende:
[..]
Wij wilden die boom echt, maar ik gokte vooraf op ¤75 minder duur. Wie weet, in een gekke bui
Haha klopt hoor, mijn linkerborst wat vooral pijnlijk en de rechterborst ging pijnloos. Maar comfortabel is het allesbehalvequote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Is wel heel tietafhankelijk, ik had ook dense borstweefsel maar vond de mammografieën eigenlijk helemaal geen issue.
Oh en goed dat goed. Die vergat ik evenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:28 schreef Schanu het volgende:
[..]
Haha klopt hoor, mijn linkerborst wat vooral pijnlijk en de rechterborst ging pijnloos. Maar comfortabel is het allesbehalve
Ik gokte op ¤225, hij is echt groot. Maar ¤300 is dus een stukje hoger en ook raar tov andere sets met die prijs.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:20 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik gokte op ¤80, tot ik jouw bericht las. Vind dit echt zwaar overpriced en zelfs in een gekke bui zou dit me te gek zijn. En ik heb wat gekke buien de laatste tijd![]()
Oh, wat fijn Schanu! En wat een opluchting![]()
Het heet ook niet voor niets de tietenpletterijmaar ik heb er zelf geen last van, gelukkig.
Deze vind ik zoooquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:36 schreef exode het volgende:
[..]
Ik gokte op ¤225, hij is echt groot. Maar ¤300 is dus een stukje hoger en ook raar tov andere sets met die prijs.
Helaas is de gewone Kerstset ook geen winner voor ons. Ik vind de trein niet mooi en wij hebben al een Kersttrein. Scheelt wel geld.
Als wij zoveel Lego in de woonkamer kwijt kunnen, kan jij het ookquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:49 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Deze vind ik zooo![]()
https://www.lego.com/nl-n(...)ectors-edition-76457
¤380, niet echt kersterig maar wel winterig. Heb alleen geen plek om dat in de woonkamer te zetten. Daar staan tegenwoordig funko`s van Avatar the last Airbender en 5 figuurtjes van Stranger Things. Oh, en Jon Snow op de Iron ThroneQua lego alleen de Harry Pottertrein en de zwarte dahlia van Wednesday. Echt, als ik een grotere woonkamer zou hebben...
Oeh, die is ook gaaf! Wij hebben deze:quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:42 schreef exode het volgende:
[..]
Als wij zoveel Lego in de woonkamer kwijt kunnen, kan jij het ook
Wij hebben een aantal jaren geleden deze gekocht voor ons Winterdorp, die was een stuk betaalbaarder:
https://www.lego.com/en-nl/product/hogsmeade-village-visit-76388
Das wel heel snel, die is net nieuw.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:13 schreef exode het volgende:
De Lego Kerstman is al op nabestelling![]()
Ik heb dus niet zoveel met Harry Potter maar die set paste mooi in ons Kerstdorp.
Zaterdag ga ik HP film 3 kijken met B. Juul en verloofde zijn naar een feestje dus wij gaan samen film kijken en lekker eten en drinken (ik verheug me er net zoveel op als B)
Klinkt wel cool Venco!
Leuk! Wij gaan in de kerstvakantie weer aan de films beginnen. Das traditie en ze blijven gewoon goed, hoevaak we ook kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:18 schreef vencodark het volgende:
Bij ons zijn die Harry Potter films weer in de bioscoop, zag ik.
Gecrashte sitequote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:03 schreef exode het volgende:
Was wel te verwachten dat het een populaire set zou zijn. B zijn Sint cadeau (HP Lego) zit ook nog steeds in de nalevering. Op mijn Central Perk van Friends moest ik destijds ook wachten, die deed de website zelfs crashen.
Voor mijn volgende bestelling wacht ik tot 28 oktober vanwege: https://www.reddit.com/r/(...)ic_animation_scenes/
Goede tip! Die is leuk!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:03 schreef exode het volgende:
Was wel te verwachten dat het een populaire set zou zijn. B zijn Sint cadeau (HP Lego) zit ook nog steeds in de nalevering. Op mijn Central Perk van Friends moest ik destijds ook wachten, die deed de website zelfs crashen.
Voor mijn volgende bestelling wacht ik tot 28 oktober vanwege: https://www.reddit.com/r/(...)ic_animation_scenes/
De Kerstman staat op nalevering nu, vanaf.....24-12-2025quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gecrashte site![]()
Heb één keer wat in de nalevering gehad, was voor kerst of een verjaardag dus moest echt op tijd binnen zijn. Kreeg ik stress van![]()
Jaaa, snap dat je even wacht, dat ding is leuk!
Zoon was net na zn verjaardag alweer bezig voor een nieuw verjaardagslijstje. Geloof dat er in die tien maanden behoorlijk wat Lego is bijgekomen wat ie wil hebben
Ik heb ook dens weefsel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Is wel heel tietafhankelijk, ik had ook dense borstweefsel maar vond de mammografieën eigenlijk helemaal geen issue.
Das wel vaak, toch, elk jaar?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ook dens weefsel.
Elk jaar een mammo, het is eventjes vervelend maar zeker niet pijnlijk.
Speculum? Heb ik ook niet zo'n moeite mee, ik open blijkbaar braaf als dat nodig is.quote:Ik heb meer moeite met die katapult elke keer in m’n poenie.
Echt trauma.
Ja, elk jaar. Pas nog geweest.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das wel vaak, toch, elk jaar?
Ik mag nooit meer.
Ben je dan wel een echte vrouw, vraag ik me plots af, als je niet naar de tietenbus mag?
[..]
Speculum? Heb ik ook niet zo'n moeite mee, ik open blijkbaar braaf als dat nodig is.
Lekker danquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:16 schreef exode het volgende:
[..]
De Kerstman staat op nalevering nu, vanaf.....24-12-2025
Ik ga morgen misschien naar de Lego winkel fietsen, Pumpkin Spice er achteraan en weer naar huis. Ik moet over 2,5 week naar de bedrijfsarts dus wil nog een aantal keer naar Utrecht zodat ik die spanning iig niet heb voor dat bezoek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:18 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Lekker danEn dat is het he, ze maken te weinig voorraad want ze weten van te voren dat er veel vraag zal zijn, zeker met zulke items.
@:amaranta, zo'n zelftest is goed te doen, die kun je aanvragen.
Morgen is het nog lekker weer dus, win win. Je kan ook de store bellen of ze het voor je apart houden, dat je hem komt halen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:24 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ga morgen misschien naar de Lego winkel fietsen, Pumpkin Spice er achteraan en weer naar huis. Ik moet over 2,5 week naar de bedrijfsarts dus wil nog een aantal keer naar Utrecht zodat ik die spanning iig niet heb voor dat bezoek.
In de winkel staat ie op voorraad en als ik er dan ineens toch 2 heb, verkoop ik er wel 1 of zo.
Dat doen ze helaas niet, zeker niet met dit soort items.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Morgen is het nog lekker weer dus, win win. Je kan ook de store bellen of ze het voor je apart houden, dat je hem komt halen?
En een dubbele ben je zo kwijt![]()
Hoe gaat het nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, das jammer maar wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:38 schreef exode het volgende:
[..]
Dat doen ze helaas niet, zeker niet met dit soort items.
Het gaat ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |