Mijn stiefmoeder deed het iets natuurlijker dan jij maar ik kan me van vroeger niet anders herinneren dan dat ze heel regelmatig hevige migraine had. Veel weekenden en vakanties waren ze dagen in bed lag. Sinds de overgang helemaal over. Dat is haar van harte gegund (en jou ookquote:Op zondag 21 september 2025 11:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan jullie ook de overgang tippen. Sinds ik daar doorheen schoot geen migraine meer gehad.
Waarom slik je de pil door? Heb je anders last van hevige menstruatie?quote:Op zondag 21 september 2025 11:52 schreef exode het volgende:
[..]
Ik slik de pil door maar heb na 2 maanden doorbraakbloedingen. Ik lig een paar dagen zo goed als plat met bonkende hoofdpijn en misselijk waar geen pijnstilling tegenop gewassen is. Komende week weer naar de huisarts, wellicht toch gaan experimenteren met migraine medicatie.
Nee,last van nogal veel bijbehorende klachten. Ik lig bij mijn menstruatie 2 a 3 dagen plat. Dus 1 x per maand lag ik er volledig af. Nu 1 x in de 2,5 maand ongeveer.quote:Op zondag 21 september 2025 12:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom slik je de pil door? Heb je anders last van hevige menstruatie?
Ja, dat had ik erbij willen vragen, de bijbehorende klachten. Begrijpelijk!quote:Op zondag 21 september 2025 12:53 schreef exode het volgende:
[..]
Nee,last van nogal veel bijbehorende klachten. Ik lig bij mijn menstruatie 2 a 3 dagen plat. Dus 1 x per maand lag ik er volledig af. Nu 1 x in de 2,5 maand ongeveer.
Weer een tip:quote:Op zondag 21 september 2025 11:52 schreef exode het volgende:
[..]
Ik slik de pil door maar heb na 2 maanden doorbraakbloedingen. Ik lig een paar dagen zo goed als plat met bonkende hoofdpijn en misselijk waar geen pijnstilling tegenop gewassen is. Komende week weer naar de huisarts, wellicht toch gaan experimenteren met migraine medicatie.
Scheel zijn, horizontaal of verticaal, kan ook nog uitmaken. Daar hoef je niet slecht voor te zien.quote:Op zondag 21 september 2025 12:36 schreef Hupje het volgende:
Bril hebben we ook aan gedacht, maar hij kan meer lezen op afstand dan ik. Dus dat lijkt het niet te zijn. Blijft dit, dan gaan we het natuurlijk nog eens testen. Ik heb behoorlijke sterkte en vriend ziet perfect, dus tja, als hij iets van mij heeft op dat vlak zou het kunnen.
Mijn vrouw heeft deze en is er blij mee: https://www.coolblue.nl/product/859866/sony-wh-1000xm4-zwart.htmlquote:Op zondag 21 september 2025 14:38 schreef exode het volgende:
Kan iemand een goede draadloze noice cancelling koptelefoon (over de oren) aanraden? Ik wilde er nooit 1 maar inmiddels zijn er genoeg momenten dat ik er graag 1 had gehad.
Ik heb oortjes van JBL en die bevallen erg goed dus ik kijk daar vooral naar maar wie weet zie ik een andere over het hoofd.
@exode ik heb hiervan de 5 omdat die beter zou bellen en ben er ook blij mee.quote:Op zondag 21 september 2025 15:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft deze en is er blij mee: https://www.coolblue.nl/product/859866/sony-wh-1000xm4-zwart.html
Ik heb een clam ancquote:Op zondag 21 september 2025 16:30 schreef Ynske het volgende:
Ik ben fan van de fresh n Rebel hoofdtelefoons, hele fijne oorschelpen en goede noisecancelling
Irritant is dat he. Ik zou zo graag een koptelefoon willen gebruiken, maar ik zie niks zonder bril.quote:Op zondag 21 september 2025 17:18 schreef Troel het volgende:
Hier oortjes van Bose, HP en Oneplus en ze zijn allemaal prettig en toereikend. Koptelefoon werkt hier niet vanwege bril.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |