abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218888878
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 19:59 schreef Ynske het volgende:

[..]
Hoe is het afzwemmen gegaan?
Top. :)
Ze mocht na afloop op de foto met zo’n haaien-mascotte, kinderen en ouders wachten, maar ze bevroor helemaal en ineens waren er tranen want ze durfde er ook niet langs te lopen om naar mij toe te komen. :D
Ze houdt daar helemaal niet van dus dat sloegen we even over. :P
In de middag naar de stad geweest waar ze haar zoveelste knuffel mocht uitkiezen en gaatjes O+ laten prikken.

Volgende week starten we met het B/C Turbo traject.
  zondag 28 september 2025 @ 07:31:52 #152
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218889756
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ze mocht na afloop op de foto met zo’n haaien-mascotte, kinderen en ouders wachten, maar ze bevroor helemaal en ineens waren er tranen want ze durfde er ook niet langs te lopen om naar mij toe te komen. :D
In de middag naar de stad geweest waar ze haar zoveelste knuffel mocht uitkiezen en gaatjes O+ laten prikken.

Gefeliciteerd!

Kregen jullie niet het advies om een paar weken niet te zwemmen met nieuwe gaatjes?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218889777
Fijn dat ze het diploma heeft gehaald @vencodark Ik snap nooit waarom er zo'n heisa bij moet met mascottes enz. Snap heel goed dat ze dat niks vond :P
pi_218889907
quote:

[..]

Super. Ik snap het heel goed dat ze het niet leuk vond.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_218890118
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 07:31 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd!

Kregen jullie niet het advies om een paar weken niet te zwemmen met nieuwe gaatjes?
Nee, we hebben het bij 2 juweliers nagevraagd maar dat is geen probleem. Gewoon draaien en druppelen.
Voorzichtig met omkleden etc.
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 07:50 schreef Hupje het volgende:
Fijn dat ze het diploma heeft gehaald @:vencodark Ik snap nooit waarom er zo'n heisa bij moet met mascottes enz. Snap heel goed dat ze dat niks vond :P
Nou, ze maken er echt een feestje van met muziek, ballonnen etc. Gezellige boel en zat kinderen die dat bij zo’n mascotte heel leuk vinden.
Dat had ze een paar jaar terug in Disney ook al, die figuren vind ze gewoon niet zo interessant en ongemakkelijk. :P
pi_218890122
quote:

[..]

Yeah, wat fijn!

B en C gecombineerd? Ik wist niet dat dat bestond. Ik zag bij Juul wel een groot verschil toen ze C had, ineens zwom ze veel steviger zeg maar. Bij B was het af en toe nog een spartelende hond, nu zwemt ze gewoon echt.
pi_218890131
Vandaag is mijn moeder jarig *O* Ze neemt ons allemaal mee uit lunchen. Het leuke is dat het de oude sportkantine is waar ik voetbalde en korfbalde.
Daarna ben ik afgedraaid denk ik (ik heb een nogal aanwezige familie).
pi_218890177
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 09:25 schreef exode het volgende:

[..]
Yeah, wat fijn!

B en C gecombineerd? Ik wist niet dat dat bestond. Ik zag bij Juul wel een groot verschil toen ze C had, ineens zwom ze veel steviger zeg maar. Bij B was het af en toe nog een spartelende hond, nu zwemt ze gewoon echt.
Je doet me even twijfelen aan hoe het zit.
In het overzicht staat B/C diploma, 4 maanden, ¤490.
Dus volgens mij zwemmen ze eerst voor B (natuurlijk), en daarna ga je gelijk door voor C.
Ik zie nergens staan dat B diploma alléén 4 maanden en ¤490 kost en daarna C óók nog eens.
Volgens mij is het echt gewoon 1 pakket wat je afneemt. :)
Mijn zoon deed dit traject in 2020, dat ging ook zo, of ik moet mij heel sterk vergissen. :')

Morgen eens goed navragen. :) :?

[ Bericht 7% gewijzigd door vencodark op 28-09-2025 09:46:30 ]
pi_218890218
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 09:34 schreef vencodark het volgende:

[..]
Je doet me even twijfelen aan hoe het zit.
In het overzicht staat B/C diploma, 4 maanden, ¤490.
Dus volgens mij zwemmen ze eerst voor B (natuurlijk), en daarna ga je gelijk door voor C.
Ik zie nergens staan dat B diploma alléén 4 maanden en ¤490 kost en daarna C óók nog eens.
Volgens mij is het echt gewoon 1 pakket wat je afneemt. :)
Mijn zoon deed dit traject in 2021, dat ging ook zo, of ik moet mij heel sterk vergissen. :')

Morgen eens goed navragen. :) :?

Als het bij je zoon ook zo was, zal het wel kloppen, toch?

Juul had B binnen 6 lessen volgens mij, C duurde heel wat langer. Ik heb me verder nooit verdiept in turbolessen,maar ik weet dat meerdere kinderen in de klas bij Juul het wel deden. Maar die deden allemaal een A/B pakket.
pi_218890240
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 09:41 schreef exode het volgende:

[..]
Als het bij je zoon ook zo was, zal het wel kloppen, toch?

Juul had B binnen 6 lessen volgens mij, C duurde heel wat langer. Ik heb me verder nooit verdiept in turbolessen,maar ik weet dat meerdere kinderen in de klas bij Juul het wel deden. Maar die deden allemaal een A/B pakket.
Ja, ik moest echt even kijken in de foto’s van 2020, net voor de 2e lockdown hadden ze de C-zwemmers gebeld om ‘s avonds af te komen zwemmen want daarna zou de boel weer op slot gaan. _O-
Zoon had A. in juni en in december had hij C. :)

Stom dat ik dan toch even twijfel terwijl 4 maanden pér diploma B en C echt belachelijk zou zijn. :{w
pi_218890332
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 09:45 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ja, ik moest echt even kijken in de foto’s van 2020, net voor de 2e lockdown hadden ze de C-zwemmers gebeld om ‘s avonds af te komen zwemmen want daarna zou de boel weer op slot gaan. _O-
Zoon had A. in juni en in december had hij C. :)

Stom dat ik dan toch even twijfel terwijl 4 maanden pér diploma B en C echt belachelijk zou zijn. :{w
Voor 'gewone' zwemlessen is 4 maanden voor C zelfs wat weinig. Maar voor Turbo is dat natuurlijk heel anders. :)
pi_218890593
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 09:58 schreef exode het volgende:

[..]
Voor 'gewone' zwemlessen is 4 maanden voor C zelfs wat weinig. Maar voor Turbo is dat natuurlijk heel anders. :)
Ja, dat zijn 2 lessen achter elkaar, 1,5 uur.
Z. heeft voor A. ook Turbo gedaan. Met mijn zoon merkte ik echt dat die 45 minuten qua traject zo traag ging. Ik wilde er nu zsm vanaf, ze is tenslotte ook al ruim 7,5.
pi_218891061
Yeah voor het zwemdiploma Venco! En groot gelijk dat ze zo'n mascotte niks vindt ;)

Hier haalden beide dochters hun B diploma volgens mij binnen 2 maanden na hun A diploma. Hoe lang de oudste vervolgens over C deed weet ik niet eens meer, maar dat ging ook vrij vlot omdat ze met het afzwemmen voor B al grotendeels meezwom met de kinderen die afzwommen voor C :') Dus 4 maanden voor B en C met turbozwemmen lijkt mij heel realistisch.

Ik heb gedoe op mijn werk met een grote deadline aankomende dinsdag. Dat levert zoveel stress op dat ik gistermiddag maar weer ben ingelogd om verder te werken. Heb wel aardig wat werk kunnen verzetten omdat het rustiger werkt dan tijdens werkdagen waarop ik toch steeds gestoord wordt.
pi_218891725
Succes met de deadline schanu

Pff zwemdiploma's . Ik weet dat dochter sneller ging dan zoon maar ben vooral heel blij dat het klaar is, zoon vind zwemles een ramp dus 3x per week leuren was ik wel zat.

Wat een heerlijke herfstdag vandaag, net 4 km gelopen met Kids en Cooper, nu koffie en straks nog een verjaardag ( waar ik geen zin in heb maar goed 😜)
S. 2014
J. 2016
pi_218894084
Klinkt als een fijne zondag @gewoonmezelf87

Ik had eerst rijbeurt voor de wedstrijd van kind en na de lunch heb ik met vriend 2 auto's gewassen in het zonnetje en met kind een deel van zijn kledingkast opgeruimd. Nu nog frietjes eten, heerlijke zondag zo O+
Bedenk me nu alleen dat ik hardlopen er dus vandaag bij ingeschoten is. Nou ja, pech. Of misschien na het eten nog.
  zondag 28 september 2025 @ 18:05:21 #166
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218894163
Wij hebben morgen studiedag en gaan een dagje vegeteren in zwembad of dierentuin ofzo. Effe wat kiezen nog
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 28 september 2025 @ 18:06:08 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218894168
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2025 09:24 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, we hebben het bij 2 juweliers nagevraagd maar dat is geen probleem. Gewoon draaien en druppelen.
Voorzichtig met omkleden etc.
[..]

Piercers raden draaien ten zeerste af.
pi_218894311
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 18:06 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Piercers raden draaien ten zeerste af.
Maar daar was ik niet. :P
Ik ga maar even uit van de juwelier, thx. :)
pi_218894740
Venco, gefeliciteerd met Z haar diploma!

Exode, jij gefeliciteerd met je moeder :)

En Schanu, succes met je deadline.

Ik bestelde net een nieuwe stofzuiger voor boven, de oude stinkt :') en ik schilderde de badkamer jadegroen. Das het kutte met kleurtjes bestellen, is het het of is het het niet. Tis wel goed zo 8-) Meteen maar de luxaflex eraf gehaald en in bad gewassen, die zijn ook weer schoon. Ook de ramen gelapt en ik bestelde een nieuw douchegordijn. Dat alles met de plantjes, maakt dat de badkamer nu mijn stempel heeft, yay 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mushanga71 op 28-09-2025 19:45:46 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218894914
Fijn mush! Zo’n frisse nieuwe start!

Wat fijn venco, dat het A diploma binnen is!

Schanu, stress door een deadline is niet fijn! Wel fijn dat wel lekker door hebt kunnen werken!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218894960
Ach Hillie ;(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218895038
Ach dat is verdrietig @hilliebillie

Ik heb de zenuwen. Van een tof huis hier in de buurt (denken we tenminste, ik ben er nog nooit binnen geweest) hoorden we dat de oude bewoner weg is en de erfgenamen het gaan fatsoeneren. Nu willen we een brief in de bus doen om te laten weten dat wij interesse hebben in het huis. Ik wil een goede indruk achterlaten en niet op tenen trappen. Dus dat is nog best lastig...
pi_218895240
Oeh, dat is wel een leuke kans hupje!
Ik snap dat je een briefje achter wil laten en daarin zorgvuldig wil zijn wat je opschrijft. Maar altijd goed om te laten weten dat je interesse hebt voor dat anderen dat doen!
  zondag 28 september 2025 @ 21:39:31 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218895480
Gewoon doen hoor Hupje.
De familie wil er waarschijnlijk eerder vroeg dan later vanaf.
Hier 2 deuren verderop (beide kanten op) worden woningen verkocht door nabestaanden. Beiden even duur. Beiden evenveel niks aan gedaan.
Eén ervan is inmiddels verkocht. De andere staat nog te koop.
Ik weet van beide families dat ze er snel vanaf willen/wilden.
En hoe handig is het als ze geen gedoe hoeven met een makelaar en zo.
pi_218899810
mensen we zijn te stil hier. Ik zal er zo wel even wat ingooien. Ff plaatje zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')