Top.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Top.![]()
Ze mocht na afloop op de foto met zo’n haaien-mascotte, kinderen en ouders wachten, maar ze bevroor helemaal en ineens waren er tranen want ze durfde er ook niet langs te lopen om naar mij toe te komen.![]()
Ze houdt daar helemaal niet van dus dat sloegen we even over.![]()
In de middag naar de stad geweest waar ze haar zoveelste knuffel mocht uitkiezen en gaatjeslaten prikken.
Volgende week starten we met het B/C Turbo traject.
Super. Ik snap het heel goed dat ze het niet leuk vond.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Top.![]()
Ze mocht na afloop op de foto met zo’n haaien-mascotte, kinderen en ouders wachten, maar ze bevroor helemaal en ineens waren er tranen want ze durfde er ook niet langs te lopen om naar mij toe te komen.![]()
In de middag naar de stad geweest waar ze haar zoveelste knuffel mocht uitkiezen en gaatjeslaten prikken.
Nee, we hebben het bij 2 juweliers nagevraagd maar dat is geen probleem. Gewoon draaien en druppelen.quote:Op zondag 28 september 2025 07:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Kregen jullie niet het advies om een paar weken niet te zwemmen met nieuwe gaatjes?
Nou, ze maken er echt een feestje van met muziek, ballonnen etc. Gezellige boel en zat kinderen die dat bij zo’n mascotte heel leuk vinden.quote:Op zondag 28 september 2025 07:50 schreef Hupje het volgende:
Fijn dat ze het diploma heeft gehaald @:vencodark Ik snap nooit waarom er zo'n heisa bij moet met mascottes enz. Snap heel goed dat ze dat niks vond
Yeah, wat fijn!quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Top.![]()
Je doet me even twijfelen aan hoe het zit.quote:Op zondag 28 september 2025 09:25 schreef exode het volgende:
[..]
Yeah, wat fijn!
B en C gecombineerd? Ik wist niet dat dat bestond. Ik zag bij Juul wel een groot verschil toen ze C had, ineens zwom ze veel steviger zeg maar. Bij B was het af en toe nog een spartelende hond, nu zwemt ze gewoon echt.
Als het bij je zoon ook zo was, zal het wel kloppen, toch?quote:Op zondag 28 september 2025 09:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je doet me even twijfelen aan hoe het zit.
In het overzicht staat B/C diploma, 4 maanden, ¤490.
Dus volgens mij zwemmen ze eerst voor B (natuurlijk), en daarna ga je gelijk door voor C.
Ik zie nergens staan dat B diploma alléén 4 maanden en ¤490 kost en daarna C óók nog eens.
Volgens mij is het echt gewoon 1 pakket wat je afneemt.![]()
Mijn zoon deed dit traject in 2021, dat ging ook zo, of ik moet mij heel sterk vergissen.![]()
Morgen eens goed navragen.![]()
Ja, ik moest echt even kijken in de foto’s van 2020, net voor de 2e lockdown hadden ze de C-zwemmers gebeld om ‘s avonds af te komen zwemmen want daarna zou de boel weer op slot gaan.quote:Op zondag 28 september 2025 09:41 schreef exode het volgende:
[..]
Als het bij je zoon ook zo was, zal het wel kloppen, toch?
Juul had B binnen 6 lessen volgens mij, C duurde heel wat langer. Ik heb me verder nooit verdiept in turbolessen,maar ik weet dat meerdere kinderen in de klas bij Juul het wel deden. Maar die deden allemaal een A/B pakket.
Voor 'gewone' zwemlessen is 4 maanden voor C zelfs wat weinig. Maar voor Turbo is dat natuurlijk heel anders.quote:Op zondag 28 september 2025 09:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik moest echt even kijken in de foto’s van 2020, net voor de 2e lockdown hadden ze de C-zwemmers gebeld om ‘s avonds af te komen zwemmen want daarna zou de boel weer op slot gaan.![]()
Zoon had A. in juni en in december had hij C.
Stom dat ik dan toch even twijfel terwijl 4 maanden pér diploma B en C echt belachelijk zou zijn.![]()
Ja, dat zijn 2 lessen achter elkaar, 1,5 uur.quote:Op zondag 28 september 2025 09:58 schreef exode het volgende:
[..]
Voor 'gewone' zwemlessen is 4 maanden voor C zelfs wat weinig. Maar voor Turbo is dat natuurlijk heel anders.
Piercers raden draaien ten zeerste af.quote:Op zondag 28 september 2025 09:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, we hebben het bij 2 juweliers nagevraagd maar dat is geen probleem. Gewoon draaien en druppelen.
Voorzichtig met omkleden etc.
[..]
Maar daar was ik niet.quote:Op zondag 28 september 2025 18:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Piercers raden draaien ten zeerste af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |