Gecrashte sitequote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:03 schreef exode het volgende:
Was wel te verwachten dat het een populaire set zou zijn. B zijn Sint cadeau (HP Lego) zit ook nog steeds in de nalevering. Op mijn Central Perk van Friends moest ik destijds ook wachten, die deed de website zelfs crashen.
Voor mijn volgende bestelling wacht ik tot 28 oktober vanwege: https://www.reddit.com/r/(...)ic_animation_scenes/
Goede tip! Die is leuk!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:03 schreef exode het volgende:
Was wel te verwachten dat het een populaire set zou zijn. B zijn Sint cadeau (HP Lego) zit ook nog steeds in de nalevering. Op mijn Central Perk van Friends moest ik destijds ook wachten, die deed de website zelfs crashen.
Voor mijn volgende bestelling wacht ik tot 28 oktober vanwege: https://www.reddit.com/r/(...)ic_animation_scenes/
De Kerstman staat op nalevering nu, vanaf.....24-12-2025quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gecrashte site![]()
Heb één keer wat in de nalevering gehad, was voor kerst of een verjaardag dus moest echt op tijd binnen zijn. Kreeg ik stress van![]()
Jaaa, snap dat je even wacht, dat ding is leuk!
Zoon was net na zn verjaardag alweer bezig voor een nieuw verjaardagslijstje. Geloof dat er in die tien maanden behoorlijk wat Lego is bijgekomen wat ie wil hebben
Ik heb ook dens weefsel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Is wel heel tietafhankelijk, ik had ook dense borstweefsel maar vond de mammografieën eigenlijk helemaal geen issue.
Das wel vaak, toch, elk jaar?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ook dens weefsel.
Elk jaar een mammo, het is eventjes vervelend maar zeker niet pijnlijk.
Speculum? Heb ik ook niet zo'n moeite mee, ik open blijkbaar braaf als dat nodig is.quote:Ik heb meer moeite met die katapult elke keer in m’n poenie.
Echt trauma.
Ja, elk jaar. Pas nog geweest.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das wel vaak, toch, elk jaar?
Ik mag nooit meer.
Ben je dan wel een echte vrouw, vraag ik me plots af, als je niet naar de tietenbus mag?
[..]
Speculum? Heb ik ook niet zo'n moeite mee, ik open blijkbaar braaf als dat nodig is.
Lekker danquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:16 schreef exode het volgende:
[..]
De Kerstman staat op nalevering nu, vanaf.....24-12-2025
Ik ga morgen misschien naar de Lego winkel fietsen, Pumpkin Spice er achteraan en weer naar huis. Ik moet over 2,5 week naar de bedrijfsarts dus wil nog een aantal keer naar Utrecht zodat ik die spanning iig niet heb voor dat bezoek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:18 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Lekker danEn dat is het he, ze maken te weinig voorraad want ze weten van te voren dat er veel vraag zal zijn, zeker met zulke items.
@:amaranta, zo'n zelftest is goed te doen, die kun je aanvragen.
Morgen is het nog lekker weer dus, win win. Je kan ook de store bellen of ze het voor je apart houden, dat je hem komt halen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:24 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ga morgen misschien naar de Lego winkel fietsen, Pumpkin Spice er achteraan en weer naar huis. Ik moet over 2,5 week naar de bedrijfsarts dus wil nog een aantal keer naar Utrecht zodat ik die spanning iig niet heb voor dat bezoek.
In de winkel staat ie op voorraad en als ik er dan ineens toch 2 heb, verkoop ik er wel 1 of zo.
Dat doen ze helaas niet, zeker niet met dit soort items.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Morgen is het nog lekker weer dus, win win. Je kan ook de store bellen of ze het voor je apart houden, dat je hem komt halen?
En een dubbele ben je zo kwijt![]()
Hoe gaat het nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, das jammer maar wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:38 schreef exode het volgende:
[..]
Dat doen ze helaas niet, zeker niet met dit soort items.
Het gaat ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |