abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218912301
Was wel te verwachten dat het een populaire set zou zijn. B zijn Sint cadeau (HP Lego) zit ook nog steeds in de nalevering. Op mijn Central Perk van Friends moest ik destijds ook wachten, die deed de website zelfs crashen.

Voor mijn volgende bestelling wacht ik tot 28 oktober vanwege: https://www.reddit.com/r/(...)ic_animation_scenes/
  woensdag 1 oktober 2025 @ 16:20:05 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_218912363
Ik kan niet meer echt van Harry Potter genieten sinds JKR zich zo belachelijk uitlaat over transgenders. Maar ik was al nooit echt een top-fan hoor.

Spuit 11 reactie over oortjes: Ik gebruik de Bose QuietComfort Earbuds 2024 en ben daar heel tevreden mee.
in de haak.
pi_218912410
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 16:03 schreef exode het volgende:
Was wel te verwachten dat het een populaire set zou zijn. B zijn Sint cadeau (HP Lego) zit ook nog steeds in de nalevering. Op mijn Central Perk van Friends moest ik destijds ook wachten, die deed de website zelfs crashen.

Voor mijn volgende bestelling wacht ik tot 28 oktober vanwege: https://www.reddit.com/r/(...)ic_animation_scenes/
Gecrashte site :D
Heb één keer wat in de nalevering gehad, was voor kerst of een verjaardag dus moest echt op tijd binnen zijn. Kreeg ik stress van :@

Jaaa, snap dat je even wacht, dat ding is leuk!

Zoon was net na zn verjaardag alweer bezig voor een nieuw verjaardagslijstje. Geloof dat er in die tien maanden behoorlijk wat Lego is bijgekomen wat ie wil hebben :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218912608
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 16:03 schreef exode het volgende:

Goede tip! Die is leuk!

Hier komt de gameboy deze week binnen. En verder vind ik de kerstline-up tegenvallen. Maar de kinderen willen genoeg lego van de Sint verwacht ik.
pi_218912622
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 16:27 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Gecrashte site :D
Heb één keer wat in de nalevering gehad, was voor kerst of een verjaardag dus moest echt op tijd binnen zijn. Kreeg ik stress van :@

Jaaa, snap dat je even wacht, dat ding is leuk!

Zoon was net na zn verjaardag alweer bezig voor een nieuw verjaardagslijstje. Geloof dat er in die tien maanden behoorlijk wat Lego is bijgekomen wat ie wil hebben :D
De Kerstman staat op nalevering nu, vanaf.....24-12-2025 :')
  woensdag 1 oktober 2025 @ 17:55:16 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218912804
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 13:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D
Is wel heel tietafhankelijk, ik had ook dense borstweefsel maar vond de mammografieën eigenlijk helemaal geen issue.
Ik heb ook dens weefsel.
Elk jaar een mammo, het is eventjes vervelend maar zeker niet pijnlijk.

Ik heb meer moeite met die katapult elke keer in m’n poenie.
Echt trauma.
pi_218912961
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 17:55 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik heb ook dens weefsel.
Elk jaar een mammo, het is eventjes vervelend maar zeker niet pijnlijk.
Das wel vaak, toch, elk jaar?
Ik mag nooit meer.
Ben je dan wel een echte vrouw, vraag ik me plots af, als je niet naar de tietenbus mag?
quote:
Ik heb meer moeite met die katapult elke keer in m’n poenie.
Echt trauma.
Speculum? Heb ik ook niet zo'n moeite mee, ik open blijkbaar braaf als dat nodig is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 1 oktober 2025 @ 18:33:22 #288
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218913044
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 18:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Das wel vaak, toch, elk jaar?
Ik mag nooit meer.
Ben je dan wel een echte vrouw, vraag ik me plots af, als je niet naar de tietenbus mag?
[..]
Speculum? Heb ik ook niet zo'n moeite mee, ik open blijkbaar braaf als dat nodig is.
Ja, elk jaar. Pas nog geweest.
Ik denk in ieder geval tot aan m’n 50e. Maar ik weet het niet zeker. Als ik daarna met het bevolkingsonderzoek mee doen.
pi_218913325
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 17:16 schreef exode het volgende:

[..]
De Kerstman staat op nalevering nu, vanaf.....24-12-2025 :')
Lekker dan :X En dat is het he, ze maken te weinig voorraad want ze weten van te voren dat er veel vraag zal zijn, zeker met zulke items.

@amaranta, zo'n zelftest is goed te doen, die kun je aanvragen.
If they say
pi_218913373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:18 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Lekker dan :X En dat is het he, ze maken te weinig voorraad want ze weten van te voren dat er veel vraag zal zijn, zeker met zulke items.

@:amaranta, zo'n zelftest is goed te doen, die kun je aanvragen.
Ik ga morgen misschien naar de Lego winkel fietsen, Pumpkin Spice er achteraan en weer naar huis. Ik moet over 2,5 week naar de bedrijfsarts dus wil nog een aantal keer naar Utrecht zodat ik die spanning iig niet heb voor dat bezoek.
In de winkel staat ie op voorraad en als ik er dan ineens toch 2 heb, verkoop ik er wel 1 of zo.
pi_218913381
Mooi doel voor een bezoekje aan Utrecht @exode
Geniet van je pumpkin spice als je gaat!
Fake it till you make it...
pi_218913397
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:24 schreef exode het volgende:

[..]
Ik ga morgen misschien naar de Lego winkel fietsen, Pumpkin Spice er achteraan en weer naar huis. Ik moet over 2,5 week naar de bedrijfsarts dus wil nog een aantal keer naar Utrecht zodat ik die spanning iig niet heb voor dat bezoek.
In de winkel staat ie op voorraad en als ik er dan ineens toch 2 heb, verkoop ik er wel 1 of zo.
Morgen is het nog lekker weer dus, win win. Je kan ook de store bellen of ze het voor je apart houden, dat je hem komt halen?
En een dubbele ben je zo kwijt ;)
Hoe gaat het nu?
If they say
  woensdag 1 oktober 2025 @ 19:34:33 #293
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218913454
Ik vind zowel de mammografie als een eendenbek hooguit wat ongemakkelijk. Spiraaltje plaatsen vind ik wel pijnlijk, maar als de gyn het doet is dat prima te doen. Huisarts lukte het na 20 minuten prutsen nog niet.

Een lieve vriendin bleek bij het eerste bevolkingsonderzoek helemaal vol te zitten in haar rechterborst en oksel. Niks van te voelen, maar nu toch in chemo nummer 3 van de 16. Kaal ondanks icecap en hondsberoerd. Ik mag vanwege de kids (verkouden etc) niet langs en ze woont 2,5 uur rijden verder op. Dus ik ben nu een kerstpakket aan het maken om op te sturen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218913521
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:27 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Morgen is het nog lekker weer dus, win win. Je kan ook de store bellen of ze het voor je apart houden, dat je hem komt halen?
En een dubbele ben je zo kwijt ;)
Hoe gaat het nu?
Dat doen ze helaas niet, zeker niet met dit soort items.

Het gaat ok zolang ik mijn voorspelbare rustige leventje heb. Zodra ik echt prikkels op zoek ben ik daarna dagen van slag. Maar ik blijf het wel proberen en doen want het geeft me ook energie. Het is zoeken waar mijn grens ligt en hoe ik die kan verschuiven (of niet).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218913562
Vanavond is onze Jura opgehaald voor een onderhoudsbeurt en reparatie van melkschuim gedoe. Kan verloofde daarna thuis weer Pumkin Spice maken, ding is een week weg dus maar even aan de vakantie nespresso de komende week.
pi_218913723
@exode zwaai je op driekwart even naar me als je gaat morgen? Naar links ;).

En fijn van het laatste deel van je spoiler! :*
pi_218913777
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 19:38 schreef exode het volgende:

[..]
Dat doen ze helaas niet, zeker niet met dit soort items.

Het gaat ok.
Ah, das jammer maar wel begrijpelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
pi_218913866
Ach Tink, wat verdrietig ;( Wel heel lief dat je een kerstpakket voor haar maakt O+
If they say
pi_218913955
Topic is bijna vol he...
If they say
pi_218913961
Zal ik um maar dichtgooien dan?
If they say
pi_218913962
Dicht 8-)
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')