Ja, dat mag je me wel sturen. Ik zie dat de verkoop to morgen is en aangezien ik vanmiddag ben werken verwacht ik niemand aan de deur meer voor die tijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:32 schreef Hupje het volgende:
[..]
Als je die nog wilt kan ik het verkooplinkje van J nog wel sturen![]()
Ik vind er wel iets van als goede doelen na donatie gaan lopen pushen om méér te geven. Dan ben ik er al snel klaar mee.
Hier precies hetzelfde, ik doe gewoon niks aan de deur, dus dan kunnen we net zo goed onszelf dat hele praatje besparen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:22 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben zo'n sticker. Twee buurvrouwen collecteren voor kwf en dierenbescherming en die gooien ook altijd een linkje in de buurtapp. Kwf sponsor ik ook regelmatig voor.
Wij hebben al jaren een mantra: we kopen niet aan de deur, op straat of via de telefoon. Stuur me vooral de informatie, dan kijk ik zelf even op het moment dat het mij uitkomt (doen ze toch niet).
Anti alles.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
Is dat een ‘anti-collecte’ sticker?
Want er zijn heus wel goeie doelen waar ik aan wil geven maar voor mijn gevoel vinden ze ons zeker 20 x per jaar.
Wat moeten ze dan zeggen? Ik leer mijn dochter met de lootjes namelijk dat dat een prima antwoordt is als mensen nee zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:14 schreef vencodark het volgende:
Ik zeg altijd: “Ik sla even over”.![]()
En dan heb je weleens zo’n type die dan zegt: “Nou, jammer”!
Dude, dat helpt heus niet. Bijdehand gedoe.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Anti alles.
Ga je moeder lastigvallen en niet mij
Ik ga altijd met de instelling ´Nee heb je, ja kun je krijgen´ .quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:07 schreef BE het volgende:
[..]
En echt... ik heb diepe bewondering voor de mensen die dus wel collectes lopen. Ik heb dat 1x geprobeerd en elke nee voelde als een persoonlijk falen dus dat heb ik niet nog eens gedaan.![]()
Die van ´mij´ belde laatst gewoon aan, want meneer verkocht zogenaamd niks :´) (zo'n tabletstudent die donateurs moet werven)quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb een uitgeprint VERKOPERS NIET WELKOM papiertje op mn raam hangen en dat werkt. Zit ik in de keuken met de lamellen half open, komt er iemand de voortuin in, ziet dat hangen en maakt dan rechtsomkeert. Scheelt naar de deur lopen, zeggen dat ik geen interesse heb en de deur dichtgooien![]()
Had het laatst op het winkelcentrum. Stond zo'n dude naast de lunchroom waar zoon en ik naar binnen wilden. Hij verkocht niks maar je kon een prijs winnen, doen ze wel vaker. Ik kwam met een vaart aanlopen. Zegt ie: dames!maar ik loop door, zeg: nee, wil ik niet, succes ermee! en loop door, zo foep, de lunchroom in. Dat hoofd van die vent, onbetaalbaar
Das toch écht verkoop zodra het geld kost. Ze liegen dus ook gewoon een end weg he.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:17 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Die van ´mij´ belde laatst gewoon aan, want meneer verkocht zogenaamd niks :´) (zo'n tabletstudent die donateurs moet werven)
Gênantquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:22 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das toch écht verkoop zodra het geld kost. Ze liegen dus ook gewoon een end weg he.
Nee, dit was zo'n prijzenweggeefding waar je dan met je porum op de foto moet. Daggutniet he, mijn hoofd haat foto's
Ik heb een sticker met "geen collecte, verkopers en geloofsovertuigers" onder de bel hangen en dan nog zeggen dat ze m niet gezien hebben...quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
Is dat een ‘anti-collecte’ sticker?
Want er zijn heus wel goeie doelen waar ik aan wil geven maar voor mijn gevoel vinden ze ons zeker 20 x per jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |