Een oud collega van mijn moeder was binnen een maand ofzo gescheiden. De pen die weggegeven werd schreef erg lekker en deed t veel langer. Inmiddels heeft de collega een dochter met mijn voornaam. Daarom weet ik t ook nog.quote:Op maandag 29 september 2025 20:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das dan mazzel, scheelt je veel gedoe. En geld![]()
Over pannen gesproken...ik kook nog steeds in een pannenset die ik voor mn trouwen kreeg, 35 jaar geleden. Die pannen houden het langer vol dan ik
Dat van die pannen klinkt inderdaad verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 september 2025 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pannen zonder handvat klinkt als een disaster waiting to happen in mijn geval![]()
Net het 1e uur collecte gelopen voor de dierenbescherming, Dochter wilde graag mee, zo leuk om te zien hoe ze dat doet, en heel veel mensen zeggen dan toch geen nee
Leuk leuk, ik mocht vanavond ookquote:Op maandag 29 september 2025 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pannen zonder handvat klinkt als een disaster waiting to happen in mijn geval![]()
Net het 1e uur collecte gelopen voor de dierenbescherming, Dochter wilde graag mee, zo leuk om te zien hoe ze dat doet, en heel veel mensen zeggen dan toch geen nee
Zoo, das snel, een maandquote:Op maandag 29 september 2025 21:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Een oud collega van mijn moeder was binnen een maand ofzo gescheiden. De pen die weggegeven werd schreef erg lekker en deed t veel langer. Inmiddels heeft de collega een dochter met mijn voornaam. Daarom weet ik t ook nog.
Morgen vertrekt nummer 2 naar Berlijn voor de werkweek. Zal rustig worden in huis.
Dat konden wij vanuit onze tuin toen al doenquote:Op maandag 29 september 2025 21:07 schreef exode het volgende:
[..]
Je kan het pas na reserveren boeken. Via je account. Wij mochten oa de giraffen voeren
Dat is leuk! Zeker als het altijd dezelfde persoon is, en je bent een keer meegelopen, schept dan toch een band!quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:53 schreef exode het volgende:
Wij krijgen altijd alleen maar het kwf aan de deur met collecte. Als Juul thuis is, loopt ze daarna mee met deze mevrouw langs de deuren
Ja, hier zijn ook het steeds dezelfde mensen. Een buurman voor KWF en een buurvrouw voor ik meen de nier Stichting.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:46 schreef exode het volgende:
Ik heb wel vaak verkopers aan de deur, die trekken zich geen reet aan van de sticker.
Het is inderdaad altijd dezelfde mevrouw van het kwf, Juul vindt het heel gezellig. B heeft ook wel eens mee gelopen.
Ja, ik heb één lotquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe gevoelig zijn jullie allemaal voor de Postcodeloterij? Ik weiger dus om mee te spelen. Kan me niet schelen dat de hele straat miljonair wordt.
Mijn zwager werkt er en wij zijn de enige in de familie zonder lot. Totaal geen interesse in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe gevoelig zijn jullie allemaal voor de Postcodeloterij? Ik weiger dus om mee te spelen. Kan me niet schelen dat de hele straat miljonair wordt.
Het gaat me eigenlijk niet zozeer om het wel of niet opendoen van de deur voor Winston. Maar meer dat mensen doen alsof ze lid zijn vanwege de goede doelen, maar eigenlijk gewoon hun buren niet gunnen dat zij wel zouden winnen en zijzelf niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ja, ik heb één lotAl vanaf het begin eigenlijk. Hebben ze alleen mooi pech als we idd wat zouden winnen want mooi niet dat ik de deur dan open doe he. Ze weten mn bankrekeningnummer
Klopt helemaal. Goede doelen steun ik zelf wel, dit gaat gewoon om winnenquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk niet zozeer om het wel of niet opendoen van de deur voor Winston. Maar meer dat mensen doen alsof ze lid zijn vanwege de goede doelen, maar eigenlijk gewoon hun buren niet gunnen dat zij wel zouden winnen en zijzelf niet.
De Postcodeloterij is immers de enige loterij waarvan je weet dat je hem niet gewonnen hebt als de prijs op jouw postcode valt. Als ik geen staatslot koop en de prijs valt toevallig op dat lot, dan kom ik dat nooit te weten.
Bij de Postcodeloterij ga je altijd weten dat je niet gewonnen hebt als die op jouw postcode valt. En daar zit volgens mij de trigger voor heel veel mensen.
daar doen we niet aan mee. Ook echt helemaal geen behoefte aan. En ik gun het de hele straat om miljonair te worden ook al wordt ik het zelf niet. En wellicht dat ik op dat moment even jammer vind.. maar dat is dan maar zo. What are the odds (zo, nu ik dit gezegd heb zul je zien dat ze er volgende week staanquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
Het is volledig gebaseerd op fear of missing out.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk niet zozeer om het wel of niet opendoen van de deur voor Winston. Maar meer dat mensen doen alsof ze lid zijn vanwege de goede doelen, maar eigenlijk gewoon hun buren niet gunnen dat zij wel zouden winnen en zijzelf niet.
De Postcodeloterij is immers de enige loterij waarvan je weet dat je hem niet gewonnen hebt als de prijs op jouw postcode valt. Als ik geen staatslot koop en de prijs valt toevallig op dat lot, dan kom ik dat nooit te weten.
Bij de Postcodeloterij ga je altijd weten dat je niet gewonnen hebt als die op jouw postcode valt. En daar zit volgens mij de trigger voor heel veel mensen.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:17 schreef exode het volgende:
[..]
Het is volledig gebaseerd op fear of missing out.
Als je die nog wilt kan ik het verkooplinkje van J nog wel sturenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:37 schreef hilliebillie het volgende:
Kinderpostzegels doe ik eigenlijk ook altijd (al zijn ze dit jaar niet langs geweest bedenk ik me)
Dat doet me dus echt helemaal niks. Ik speel niet mee met loterijen, tenzij van een lokale school of vereniging (en dan gaat het met om het goede doel).quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
Ja, dat mag je me wel sturen. Ik zie dat de verkoop to morgen is en aangezien ik vanmiddag ben werken verwacht ik niemand aan de deur meer voor die tijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:32 schreef Hupje het volgende:
[..]
Als je die nog wilt kan ik het verkooplinkje van J nog wel sturen![]()
Ik vind er wel iets van als goede doelen na donatie gaan lopen pushen om méér te geven. Dan ben ik er al snel klaar mee.
Hier precies hetzelfde, ik doe gewoon niks aan de deur, dus dan kunnen we net zo goed onszelf dat hele praatje besparen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:22 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben zo'n sticker. Twee buurvrouwen collecteren voor kwf en dierenbescherming en die gooien ook altijd een linkje in de buurtapp. Kwf sponsor ik ook regelmatig voor.
Wij hebben al jaren een mantra: we kopen niet aan de deur, op straat of via de telefoon. Stuur me vooral de informatie, dan kijk ik zelf even op het moment dat het mij uitkomt (doen ze toch niet).
Anti alles.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
Is dat een ‘anti-collecte’ sticker?
Want er zijn heus wel goeie doelen waar ik aan wil geven maar voor mijn gevoel vinden ze ons zeker 20 x per jaar.
Wat moeten ze dan zeggen? Ik leer mijn dochter met de lootjes namelijk dat dat een prima antwoordt is als mensen nee zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:14 schreef vencodark het volgende:
Ik zeg altijd: “Ik sla even over”.![]()
En dan heb je weleens zo’n type die dan zegt: “Nou, jammer”!
Dude, dat helpt heus niet. Bijdehand gedoe.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Anti alles.
Ga je moeder lastigvallen en niet mij
Ik ga altijd met de instelling ´Nee heb je, ja kun je krijgen´ .quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:07 schreef BE het volgende:
[..]
En echt... ik heb diepe bewondering voor de mensen die dus wel collectes lopen. Ik heb dat 1x geprobeerd en elke nee voelde als een persoonlijk falen dus dat heb ik niet nog eens gedaan.![]()
Die van ´mij´ belde laatst gewoon aan, want meneer verkocht zogenaamd niks :´) (zo'n tabletstudent die donateurs moet werven)quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb een uitgeprint VERKOPERS NIET WELKOM papiertje op mn raam hangen en dat werkt. Zit ik in de keuken met de lamellen half open, komt er iemand de voortuin in, ziet dat hangen en maakt dan rechtsomkeert. Scheelt naar de deur lopen, zeggen dat ik geen interesse heb en de deur dichtgooien![]()
Had het laatst op het winkelcentrum. Stond zo'n dude naast de lunchroom waar zoon en ik naar binnen wilden. Hij verkocht niks maar je kon een prijs winnen, doen ze wel vaker. Ik kwam met een vaart aanlopen. Zegt ie: dames!maar ik loop door, zeg: nee, wil ik niet, succes ermee! en loop door, zo foep, de lunchroom in. Dat hoofd van die vent, onbetaalbaar
Das toch écht verkoop zodra het geld kost. Ze liegen dus ook gewoon een end weg he.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:17 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Die van ´mij´ belde laatst gewoon aan, want meneer verkocht zogenaamd niks :´) (zo'n tabletstudent die donateurs moet werven)
Gênantquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:22 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das toch écht verkoop zodra het geld kost. Ze liegen dus ook gewoon een end weg he.
Nee, dit was zo'n prijzenweggeefding waar je dan met je porum op de foto moet. Daggutniet he, mijn hoofd haat foto's
Ik heb een sticker met "geen collecte, verkopers en geloofsovertuigers" onder de bel hangen en dan nog zeggen dat ze m niet gezien hebben...quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:48 schreef vencodark het volgende:
Is dat een ‘anti-collecte’ sticker?
Want er zijn heus wel goeie doelen waar ik aan wil geven maar voor mijn gevoel vinden ze ons zeker 20 x per jaar.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:53 schreef Deepfreeze het volgende:
De meeste zien het stickertje onder de bel wel en draaien weer om. Kinderen niet, en dan geef ik afhankelijk van doel&humeur.
Die halve puber met tablet dus ook niet, want "ik verkoop niks". We hebben er 5 minuten over gediscussieerd, ik heb het doel niet eens gehoord en hij is weer vertrokken.
Alleen die KPN meneer. Ik was in een nogal directe bui en klaar met die glasvezel mensen die abonnementen kwam aanbieden voor ons nieuwe glasvezel. Ik kapte zijn zinnen steeds af, tot hij toch duidelijk wist te maken dat hij de aansluiting moest controleren om deze vrij te geven![]()
We hebben nog steeds een abo bij ze
Ja, en daar gaan ze de fout in: liegen. Snap dat écht niet hoorquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:28 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
GênantIk zou ook zijn gevlucht
![]()
Ik had een tijdje terug zo'n broekje die het heel mooi kon vertellen, of ik een noodpakket voor een Gazaan wou sponsoren. Dikke prima joh, eenmalig. Bleek dus later een standaard donatie voor één of ander goed doel te zijn, heb er direct achteraan gebeld en het gecanceld
Jaaa, grappig is dat he, zoals er ineens leuke gesprekjes kunnen ontstaanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Ook vaak irritant, als je een proefabonnement op een krant hebt, dat ze nog een paar keer bellen.
Tot die ene meneer, die ook wel snapte dat ik alleen een zaterdagkrant wilde zonder online krant en die hadden ze niet. Hij had geen tijdsdruk volgens mij, want we hebben 10 minuten zitten kletsen over de krant, dat online geneuzel en het weer
Bij ons was het wel vandaag maar Z. heeft er niet zo’n interesse in + geen verkleed kleding of iets.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:34 schreef exode het volgende:
Juul vertelde vanochtend dat ze verkleed naar school mochten vanwege de start van kinderboekenweek. Er stond niets op Parro of zo...lang verhaal kort; er loopt 1 prinses op school rond.
Ze vond het echt niet leuk 'iedereen kijkt naar me!' Het schatje. Helemaal opgelaten. 10 oktober mogen ze dus verkleed naar school vertelde de juf.
Juul heeft meerdere jurken, vandaag koos ze voor Anna inclusief mantel en vlechtjes. Ze is gek op verkleden maar dat beteuterde gezichtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij ons was het wel vandaag maar Z. heeft er niet zo’n interesse in + geen verkleed kleding of iets.
Wat naar! Ik had dit gemeld bij de stichting zelf, zo ga je toch niet met je vrijwilligers om?quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2744754/5/50#p218908530]dinsdag Had de dame de opbrengst van het jaar ervoor er in de kanttekening ook bij gezet, die veel hoger was. Dat vond ik zo beschuldigend voelen, alsof ik er even op gewezen werd dat ik onvoldoende had opgehaald.
Aah goshquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:40 schreef exode het volgende:
[..]
Juul heeft meerdere jurken, vandaag koos ze voor Anna inclusief mantel en vlechtjes. Ze is gek op verkleden maar dat beteuterde gezichtZe was het liefste naar huis gegaan om zich om te kleden.
Vast wel, maar ik denk dat dat nog stommer is. De meisjes kwamen wel meteen naar haar toe 'wat ben je mooi!' ze wil niet zo volledig in de belastingstelling staan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:56 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Aah goshGeen optie om haar in de pauze te laten omkleden?
Oh, en heb je de insidersmail van Lego al gezien?![]()
Nee, das ook weer zo, dan krijgt ze daar weer vragen over. Fijn dat ze leuke reacties gehad heeft, dan is het zo laten idd beter.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:02 schreef exode het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk dat dat nog stommer is. De meisjes kwamen wel meteen naar haar toe 'wat ben je mooi!' ze wil niet zo volledig in de belastingstelling staan.
Ik heb Lego al heel veel gespekt afgelopen maand en de Kerstman komt eraan, we waren aan het wachten op vandaag om hem eindelijk te bestellen. De Kerstboom is een twijfel, ik vind hem echt heel gaaf maar de prijs is nogal hoog. Het is of die of het Home Alone huis.
Wij wilden die boom echt, maar ik gokte vooraf op ¤75 minder duur. Wie weet, in een gekke buiquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nee, das ook weer zo, dan krijgt ze daar weer vragen over. Fijn dat ze leuke reacties gehad heeft, dan is het zo laten idd beter.
Ik had de prijs niet gezienDan zou ik gaan voor het huis want die is echt
![]()
Nieuwe Black Pearl is foeilelijk btw en 3x zo duur dan de oude die wél heel gaaf is. Baal na al die jaren nog steeds dat ik die toen niet gekocht heb
Sanguin!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Ook vaak irritant, als je een proefabonnement op een krant hebt, b
Tot die ene meneer, die ook wel snapte dat ik alleen een zaterdagkrant wilde zonder online krant en die hadden ze niet. Hij had geen tijdsdruk volgens mij, want we hebben 10 minuten zitten kletsen over de krant, dat online geneuzel en het weer
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:49 schreef Schanu het volgende:
Ah Juul in haar prinsessenjurkmag ze op 10 oktober gewoon nog een keer
![]()
Ik had vandaag de mammografie, dat ding is vermoed ik door een man ontworpen :') maar alles is goed. Kennelijk heb ik veel en dik klierweefsel, dat kan pijn en verdikkingen veroorzaken. En wellicht verklaart het ook dat ik tijdens de borstvoeding zodanige overproductie had dat zelfs het consultatiebureau aangaf dat ik beter kon stoppen
Ik gokte op ¤80, tot ik jouw bericht las. Vind dit echt zwaar overpriced en zelfs in een gekke bui zou dit me te gek zijn. En ik heb wat gekke buien de laatste tijdquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:16 schreef exode het volgende:
[..]
Wij wilden die boom echt, maar ik gokte vooraf op ¤75 minder duur. Wie weet, in een gekke bui
Haha klopt hoor, mijn linkerborst wat vooral pijnlijk en de rechterborst ging pijnloos. Maar comfortabel is het allesbehalvequote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Is wel heel tietafhankelijk, ik had ook dense borstweefsel maar vond de mammografieën eigenlijk helemaal geen issue.
Oh en goed dat goed. Die vergat ik evenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:28 schreef Schanu het volgende:
[..]
Haha klopt hoor, mijn linkerborst wat vooral pijnlijk en de rechterborst ging pijnloos. Maar comfortabel is het allesbehalve
Ik gokte op ¤225, hij is echt groot. Maar ¤300 is dus een stukje hoger en ook raar tov andere sets met die prijs.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:20 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik gokte op ¤80, tot ik jouw bericht las. Vind dit echt zwaar overpriced en zelfs in een gekke bui zou dit me te gek zijn. En ik heb wat gekke buien de laatste tijd![]()
Oh, wat fijn Schanu! En wat een opluchting![]()
Het heet ook niet voor niets de tietenpletterijmaar ik heb er zelf geen last van, gelukkig.
Deze vind ik zoooquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:36 schreef exode het volgende:
[..]
Ik gokte op ¤225, hij is echt groot. Maar ¤300 is dus een stukje hoger en ook raar tov andere sets met die prijs.
Helaas is de gewone Kerstset ook geen winner voor ons. Ik vind de trein niet mooi en wij hebben al een Kersttrein. Scheelt wel geld.
Als wij zoveel Lego in de woonkamer kwijt kunnen, kan jij het ookquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:49 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Deze vind ik zooo![]()
https://www.lego.com/nl-n(...)ectors-edition-76457
¤380, niet echt kersterig maar wel winterig. Heb alleen geen plek om dat in de woonkamer te zetten. Daar staan tegenwoordig funko`s van Avatar the last Airbender en 5 figuurtjes van Stranger Things. Oh, en Jon Snow op de Iron ThroneQua lego alleen de Harry Pottertrein en de zwarte dahlia van Wednesday. Echt, als ik een grotere woonkamer zou hebben...
Oeh, die is ook gaaf! Wij hebben deze:quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:42 schreef exode het volgende:
[..]
Als wij zoveel Lego in de woonkamer kwijt kunnen, kan jij het ook
Wij hebben een aantal jaren geleden deze gekocht voor ons Winterdorp, die was een stuk betaalbaarder:
https://www.lego.com/en-nl/product/hogsmeade-village-visit-76388
Das wel heel snel, die is net nieuw.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:13 schreef exode het volgende:
De Lego Kerstman is al op nabestelling![]()
Ik heb dus niet zoveel met Harry Potter maar die set paste mooi in ons Kerstdorp.
Zaterdag ga ik HP film 3 kijken met B. Juul en verloofde zijn naar een feestje dus wij gaan samen film kijken en lekker eten en drinken (ik verheug me er net zoveel op als B)
Klinkt wel cool Venco!
Leuk! Wij gaan in de kerstvakantie weer aan de films beginnen. Das traditie en ze blijven gewoon goed, hoevaak we ook kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:18 schreef vencodark het volgende:
Bij ons zijn die Harry Potter films weer in de bioscoop, zag ik.
Gecrashte sitequote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:03 schreef exode het volgende:
Was wel te verwachten dat het een populaire set zou zijn. B zijn Sint cadeau (HP Lego) zit ook nog steeds in de nalevering. Op mijn Central Perk van Friends moest ik destijds ook wachten, die deed de website zelfs crashen.
Voor mijn volgende bestelling wacht ik tot 28 oktober vanwege: https://www.reddit.com/r/(...)ic_animation_scenes/
Goede tip! Die is leuk!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:03 schreef exode het volgende:
Was wel te verwachten dat het een populaire set zou zijn. B zijn Sint cadeau (HP Lego) zit ook nog steeds in de nalevering. Op mijn Central Perk van Friends moest ik destijds ook wachten, die deed de website zelfs crashen.
Voor mijn volgende bestelling wacht ik tot 28 oktober vanwege: https://www.reddit.com/r/(...)ic_animation_scenes/
De Kerstman staat op nalevering nu, vanaf.....24-12-2025quote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gecrashte site![]()
Heb één keer wat in de nalevering gehad, was voor kerst of een verjaardag dus moest echt op tijd binnen zijn. Kreeg ik stress van![]()
Jaaa, snap dat je even wacht, dat ding is leuk!
Zoon was net na zn verjaardag alweer bezig voor een nieuw verjaardagslijstje. Geloof dat er in die tien maanden behoorlijk wat Lego is bijgekomen wat ie wil hebben
Ik heb ook dens weefsel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Is wel heel tietafhankelijk, ik had ook dense borstweefsel maar vond de mammografieën eigenlijk helemaal geen issue.
Das wel vaak, toch, elk jaar?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ook dens weefsel.
Elk jaar een mammo, het is eventjes vervelend maar zeker niet pijnlijk.
Speculum? Heb ik ook niet zo'n moeite mee, ik open blijkbaar braaf als dat nodig is.quote:Ik heb meer moeite met die katapult elke keer in m’n poenie.
Echt trauma.
Ja, elk jaar. Pas nog geweest.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das wel vaak, toch, elk jaar?
Ik mag nooit meer.
Ben je dan wel een echte vrouw, vraag ik me plots af, als je niet naar de tietenbus mag?
[..]
Speculum? Heb ik ook niet zo'n moeite mee, ik open blijkbaar braaf als dat nodig is.
Lekker danquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:16 schreef exode het volgende:
[..]
De Kerstman staat op nalevering nu, vanaf.....24-12-2025
Ik ga morgen misschien naar de Lego winkel fietsen, Pumpkin Spice er achteraan en weer naar huis. Ik moet over 2,5 week naar de bedrijfsarts dus wil nog een aantal keer naar Utrecht zodat ik die spanning iig niet heb voor dat bezoek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:18 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Lekker danEn dat is het he, ze maken te weinig voorraad want ze weten van te voren dat er veel vraag zal zijn, zeker met zulke items.
@:amaranta, zo'n zelftest is goed te doen, die kun je aanvragen.
Morgen is het nog lekker weer dus, win win. Je kan ook de store bellen of ze het voor je apart houden, dat je hem komt halen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:24 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ga morgen misschien naar de Lego winkel fietsen, Pumpkin Spice er achteraan en weer naar huis. Ik moet over 2,5 week naar de bedrijfsarts dus wil nog een aantal keer naar Utrecht zodat ik die spanning iig niet heb voor dat bezoek.
In de winkel staat ie op voorraad en als ik er dan ineens toch 2 heb, verkoop ik er wel 1 of zo.
Dat doen ze helaas niet, zeker niet met dit soort items.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Morgen is het nog lekker weer dus, win win. Je kan ook de store bellen of ze het voor je apart houden, dat je hem komt halen?
En een dubbele ben je zo kwijt![]()
Hoe gaat het nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, das jammer maar wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:38 schreef exode het volgende:
[..]
Dat doen ze helaas niet, zeker niet met dit soort items.
Het gaat ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |