Een oud collega van mijn moeder was binnen een maand ofzo gescheiden. De pen die weggegeven werd schreef erg lekker en deed t veel langer. Inmiddels heeft de collega een dochter met mijn voornaam. Daarom weet ik t ook nog.quote:Op maandag 29 september 2025 20:58 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das dan mazzel, scheelt je veel gedoe. En geld![]()
Over pannen gesproken...ik kook nog steeds in een pannenset die ik voor mn trouwen kreeg, 35 jaar geleden. Die pannen houden het langer vol dan ik
Dat van die pannen klinkt inderdaad verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 september 2025 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pannen zonder handvat klinkt als een disaster waiting to happen in mijn geval![]()
Net het 1e uur collecte gelopen voor de dierenbescherming, Dochter wilde graag mee, zo leuk om te zien hoe ze dat doet, en heel veel mensen zeggen dan toch geen nee
Leuk leuk, ik mocht vanavond ookquote:Op maandag 29 september 2025 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Pannen zonder handvat klinkt als een disaster waiting to happen in mijn geval![]()
Net het 1e uur collecte gelopen voor de dierenbescherming, Dochter wilde graag mee, zo leuk om te zien hoe ze dat doet, en heel veel mensen zeggen dan toch geen nee
Zoo, das snel, een maandquote:Op maandag 29 september 2025 21:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Een oud collega van mijn moeder was binnen een maand ofzo gescheiden. De pen die weggegeven werd schreef erg lekker en deed t veel langer. Inmiddels heeft de collega een dochter met mijn voornaam. Daarom weet ik t ook nog.
Morgen vertrekt nummer 2 naar Berlijn voor de werkweek. Zal rustig worden in huis.
Dat konden wij vanuit onze tuin toen al doenquote:Op maandag 29 september 2025 21:07 schreef exode het volgende:
[..]
Je kan het pas na reserveren boeken. Via je account. Wij mochten oa de giraffen voeren
Dat is leuk! Zeker als het altijd dezelfde persoon is, en je bent een keer meegelopen, schept dan toch een band!quote:Op dinsdag 30 september 2025 07:53 schreef exode het volgende:
Wij krijgen altijd alleen maar het kwf aan de deur met collecte. Als Juul thuis is, loopt ze daarna mee met deze mevrouw langs de deuren
Ja, hier zijn ook het steeds dezelfde mensen. Een buurman voor KWF en een buurvrouw voor ik meen de nier Stichting.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:46 schreef exode het volgende:
Ik heb wel vaak verkopers aan de deur, die trekken zich geen reet aan van de sticker.
Het is inderdaad altijd dezelfde mevrouw van het kwf, Juul vindt het heel gezellig. B heeft ook wel eens mee gelopen.
Ja, ik heb één lotquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe gevoelig zijn jullie allemaal voor de Postcodeloterij? Ik weiger dus om mee te spelen. Kan me niet schelen dat de hele straat miljonair wordt.
Mijn zwager werkt er en wij zijn de enige in de familie zonder lot. Totaal geen interesse in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
Maar hoe gevoelig zijn jullie allemaal voor de Postcodeloterij? Ik weiger dus om mee te spelen. Kan me niet schelen dat de hele straat miljonair wordt.
Het gaat me eigenlijk niet zozeer om het wel of niet opendoen van de deur voor Winston. Maar meer dat mensen doen alsof ze lid zijn vanwege de goede doelen, maar eigenlijk gewoon hun buren niet gunnen dat zij wel zouden winnen en zijzelf niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ja, ik heb één lotAl vanaf het begin eigenlijk. Hebben ze alleen mooi pech als we idd wat zouden winnen want mooi niet dat ik de deur dan open doe he. Ze weten mn bankrekeningnummer
Klopt helemaal. Goede doelen steun ik zelf wel, dit gaat gewoon om winnenquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk niet zozeer om het wel of niet opendoen van de deur voor Winston. Maar meer dat mensen doen alsof ze lid zijn vanwege de goede doelen, maar eigenlijk gewoon hun buren niet gunnen dat zij wel zouden winnen en zijzelf niet.
De Postcodeloterij is immers de enige loterij waarvan je weet dat je hem niet gewonnen hebt als de prijs op jouw postcode valt. Als ik geen staatslot koop en de prijs valt toevallig op dat lot, dan kom ik dat nooit te weten.
Bij de Postcodeloterij ga je altijd weten dat je niet gewonnen hebt als die op jouw postcode valt. En daar zit volgens mij de trigger voor heel veel mensen.
daar doen we niet aan mee. Ook echt helemaal geen behoefte aan. En ik gun het de hele straat om miljonair te worden ook al wordt ik het zelf niet. En wellicht dat ik op dat moment even jammer vind.. maar dat is dan maar zo. What are the odds (zo, nu ik dit gezegd heb zul je zien dat ze er volgende week staanquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
Het is volledig gebaseerd op fear of missing out.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het gaat me eigenlijk niet zozeer om het wel of niet opendoen van de deur voor Winston. Maar meer dat mensen doen alsof ze lid zijn vanwege de goede doelen, maar eigenlijk gewoon hun buren niet gunnen dat zij wel zouden winnen en zijzelf niet.
De Postcodeloterij is immers de enige loterij waarvan je weet dat je hem niet gewonnen hebt als de prijs op jouw postcode valt. Als ik geen staatslot koop en de prijs valt toevallig op dat lot, dan kom ik dat nooit te weten.
Bij de Postcodeloterij ga je altijd weten dat je niet gewonnen hebt als die op jouw postcode valt. En daar zit volgens mij de trigger voor heel veel mensen.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:17 schreef exode het volgende:
[..]
Het is volledig gebaseerd op fear of missing out.
Als je die nog wilt kan ik het verkooplinkje van J nog wel sturenquote:Op dinsdag 30 september 2025 08:37 schreef hilliebillie het volgende:
Kinderpostzegels doe ik eigenlijk ook altijd (al zijn ze dit jaar niet langs geweest bedenk ik me)
Dat doet me dus echt helemaal niks. Ik speel niet mee met loterijen, tenzij van een lokale school of vereniging (en dan gaat het met om het goede doel).quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:53 schreef amaranta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |