abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218838285
Mijn slaapkamermuur is nu roze, de blossom variant 8-) Badkamer moet nog, die wordt jadegroen, geen saliegroen want dat vond ik toch net te donker, alleen is er tussen de naden van de muur en het plafond wat gips uitgebrokkeld dus dat moet ik eerst opvullen. Geen idee waarmee, daar moet ik nog voor googlen.
En ik kocht vijf plantjes voor in de badkamer, want planten in de badkamer O+
Verder heb ik de kleding van ex, wat nog in een kwart van de kledingkast hing, naar boven gegooid waardoor ik nu meer kastruimte heb. Ga ik die van de week herinrichten.

Oortjes en koptelefoons gebruik ik niet. Als ik muziek luister, doe ik dat op vol volume :+ en mijn foon hou ik aan mijn oor of zet ik op speaker.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218838553
Ik heb bril op met hoofdtelefoon

Nu niet want slapies
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_218838726
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 20:50 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn slaapkamermuur is nu roze, de blossom variant 8-) Badkamer moet nog, die wordt jadegroen, geen saliegroen want dat vond ik toch net te donker, alleen is er tussen de naden van de muur en het plafond wat gips uitgebrokkeld dus dat moet ik eerst opvullen. Geen idee waarmee, daar moet ik nog voor googlen.
En ik kocht vijf plantjes voor in de badkamer, want planten in de badkamer O+
Verder heb ik de kleding van ex, wat nog in een kwart van de kledingkast hing, naar boven gegooid waardoor ik nu meer kastruimte heb. Ga ik die van de week herinrichten.

Oortjes en koptelefoons gebruik ik niet. Als ik muziek luister, doe ik dat op vol volume :+ en mijn foon hou ik aan mijn oor of zet ik op speaker.
Wij zweren bij Renoband voor het herstellen van stucwerk maar als het echt de overgang tussen plafond en muur is, kan je beter kitten.

Muziek op vol volume is 1 van de dingen die ik wil blokken met de noise cancelling ;) Zoals vanmiddag in een trampolinepark.
Of als ik me terugtrek in de Legokamer en de kinderen hoor ruziemaken/zingen/meedansen/gillen/hard lachen.
pi_218839004
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 21:51 schreef exode het volgende:

[..]
Wij zweren bij Renoband voor het herstellen van stucwerk maar als het echt de overgang tussen plafond en muur is, kan je beter kitten.

Muziek op vol volume is 1 van de dingen die ik wil blokken met de noise cancelling ;) Zoals vanmiddag in een trampolinepark.
Of als ik me terugtrek in de Legokamer en de kinderen hoor ruziemaken/zingen/meedansen/gillen/hard lachen.
Ah, ja, nee, dan heb je idd een noise cancelling oording nodig :Y

Net gekeken voor Renoband en het stukje wat afgebrokkeld is, is niet heel diep dus dan kan dat denk ik ook wel daarop gesmeerd worden. Klusnoob hier :@
En dank! :)
If they say
pi_218839319
Uhm, de akoestiek in mijn slaapkamer is veranderd door één laag verf :?
Er moet nog een tweede laag op, zag ik net :')
If they say
pi_218839859
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 20:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Irritant is dat he. Ik zou zo graag een koptelefoon willen gebruiken, maar ik zie niks zonder bril.
Ik gebruik mijn Sony gewoon over de bril, waarom zou dat niet kunnen?

Cancelt iets minder noise, maar nog steeds plenty.

Een beengeleidingskoptelefoon lukte mij niet met bril.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218840783
Ik houd koptelefoon met bril ook niet heel lang vol, gaat dan toch irriteren door de druk die mijn bril op mijn hoofd zet.
pi_218840796
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:30 schreef Bami het volgende:
Ik houd koptelefoon met bril ook niet heel lang vol, gaat dan toch irriteren door de druk die mijn bril op mijn hoofd zet.
Vind ik ook niet optimaal zitten, met bril. Mijn gewone bril met dunne pootjes zit wel beter met koptelefoon dan mijn drogisterij leesbrilletje met bredere pootjes.
Fake it till you make it...
pi_218840816
Bril is wel een goede, maar ik wil vooral een zichtbare zodat mijn collega's zien dat ik ze niet hoor. Want ooit zal ik toch weer op kantoor zitten, neem ik aan.
pi_218840915
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:35 schreef exode het volgende:
Bril is wel een goede, maar ik wil vooral een zichtbare zodat mijn collega's zien dat ik ze niet hoor. Want ooit zal ik toch weer op kantoor zitten, neem ik aan.
Dat werkt ook bij kinderen :Y

Dat was de reden waarom ik een simpele van de action had gekocht. Man vond dat ook een goed plan maar die simpele koptelefoon zat niet lekker met zijn bril dus hij is de winkel langs gegaan om te passen welke wel lekker zat.
  maandag 22 september 2025 @ 10:07:09 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218841156
Ik voel toch altijd druk van mijn bril met koptelefoon. Of achter m'n oor bij koptelefoons die op je oor duwen zegmaar. Of op het pootje van mijn bril bij die koptelefoons die eroverheen gaan. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb er ook geen 300 euro voor over.

En muziek op vol volume: ja. Maar ook hardlopen met in-ears en werken met in-ears...maar voor de zichtbaarheid en comfort zou ik dus graag een koptelefoon willen.

En oorwarmers trouwens. Mutsen zijn ook niet optimaal met een bril.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218841229
Ik heb in ears tijdens het sporten. En echt niet op hoog volume tenzij de muziek in de sportschool hardstaat, dan dus wel. Maar hoe vaak mensen tegen me praten in de sportschool en ik dus gebaar 'even wachten' maar ze tetteren gewoon door. Dan heb ik de helft niet gehoord voordat ik mijn muziek of tv programma op pauze heb kunnen zetten.

Of ik moet misschien een shirt aan doen met 'NU EVEN NIET!' Maar goed,ik vind het best gezellig om te kletsen maar in de sportschool ben ik vaak aan het overleven, laat me met rust.
pi_218841510
Met hardlopen heb ik van die botgeleidings dingen. Oortjes blijven niet zitten en mijn koptelefoon vind ik veel te warm als ik sport.
Fake it till you make it...
pi_218841575
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:50 schreef Nijna het volgende:
Met hardlopen heb ik van die botgeleidings dingen. Oortjes blijven niet zitten en mijn koptelefoon vind ik veel te warm als ik sport.
Heb ik ook met hardlopen. Ook omdat ik dan het verkeer nog voldoende kan horen en met oortjes vind ik dat veel minder (en het gevoel dat ik ze elk moment zou kunnen verliezen)
pi_218842563
Ben ik nou serieus de enige die oortjes én koptelefoons niet kan velen? Iets op mijn hoofd trek ik niet en iets in mn oren al helemaal niet. Behalve oordopjes om te slapen en dan nog maar eentje :')
If they say
pi_218842592
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:17 schreef exode het volgende:
Ik heb in ears tijdens het sporten. En echt niet op hoog volume tenzij de muziek in de sportschool hardstaat, dan dus wel. Maar hoe vaak mensen tegen me praten in de sportschool en ik dus gebaar 'even wachten' maar ze tetteren gewoon door. Dan heb ik de helft niet gehoord voordat ik mijn muziek of tv programma op pauze heb kunnen zetten.

Of ik moet misschien een shirt aan doen met 'NU EVEN NIET!' Maar goed,ik vind het best gezellig om te kletsen maar in de sportschool ben ik vaak aan het overleven, laat me met rust.
Kijk jij zo vriendelijk?
Mij spreekt bijna nooit iemand aan in de sportschool.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218842695
Exode lijkt me júist iemand die altijd mensen aantrekt die willen babbelen! :D
pi_218842824
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben ik nou serieus de enige die oortjes én koptelefoons niet kan velen? Iets op mijn hoofd trek ik niet en iets in mn oren al helemaal niet. Behalve oordopjes om te slapen en dan nog maar eentje :')
Nee hoor! Ik heb er ook een hekel aan. Het is dat ik vanwege mijn armblessure nu voor het werk meer mijn koptelefoon op moet omdat ik anders er niets naast kan doen tijdens het bellen, maar ik vind het helemaal niet fijn.

In mijn vorige baan had ik bij manifestaties een in ear omdat ik vooral veel rond moest lopen en zaken moest regelen/organiseren en continue gebeld werd. Maar ook daar was ik blij als ik dat ding weer uit kon doen.
  maandag 22 september 2025 @ 13:09:33 #69
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218842879
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Oordopjes om mee te slapen vind ik dan weer kut. Die voel je zitten en als je erop gaat liggen, doet het pijn...

Ik heb inears met zachte uiteindes en custom zwemoordoppen. Zitten allebei echt prima.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218842903
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 13:00 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Nee hoor! Ik heb er ook een hekel aan. Het is dat ik vanwege mijn armblessure nu voor het werk meer mijn koptelefoon op moet omdat ik anders er niets naast kan doen tijdens het bellen, maar ik vind het helemaal niet fijn.

In mijn vorige baan had ik bij manifestaties een in ear omdat ik vooral veel rond moest lopen en zaken moest regelen/organiseren en continue gebeld werd. Maar ook daar was ik blij als ik dat ding weer uit kon doen.
Das iig niet vrijwillig dragen ;)
Hoe is het eigenlijk met je arm, en de rest?

Tink, ik heb zachte oordopjes voor het slapen en meestal voel ik die niet. En als wel, gaat ie mn andere oor in en lig ik op de andere kant.
If they say
pi_218843150
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 12:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kijk jij zo vriendelijk?
Mij spreekt bijna nooit iemand aan in de sportschool.
Hele verhalen altijd en echt ik zie er niet uit na 10 minuten sporten.
pi_218843502
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 13:13 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Das iig niet vrijwillig dragen ;)
Hoe is het eigenlijk met je arm, en de rest?

Tink, ik heb zachte oordopjes voor het slapen en meestal voel ik die niet. En als wel, gaat ie mn andere oor in en lig ik op de andere kant.
Lief dat je het vraagt!

Met mijn arm gaat het kut. De breuken zijn geheeld, maar mijn schouder is is een frozen shoulder geworden.. Dat had de fysiotherapeut ook al wel verwacht gezien de combinatie met de elleboogbreuk, ik had nog de hoop dat het mij niet zou gebeuren, maar helaas. :{ Mijn biceps doet het ook nog steeds niet en ik kan mijn nog steeds niet verder buigen dan 92 graden... dus bellen en bv koffie drinken tegelijk gaat niet, vandaar de koptelefoon :X
pi_218843579
Wat balen Taxi! En pijnlijk vooral :{
  maandag 22 september 2025 @ 16:18:38 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_218844075
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Lief dat je het vraagt!

Met mijn arm gaat het kut. De breuken zijn geheeld, maar mijn schouder is is een frozen shoulder geworden.. Dat had de fysiotherapeut ook al wel verwacht gezien de combinatie met de elleboogbreuk, ik had nog de hoop dat het mij niet zou gebeuren, maar helaas. :{ Mijn biceps doet het ook nog steeds niet en ik kan mijn nog steeds niet verder buigen dan 92 graden... dus bellen en bv koffie drinken tegelijk gaat niet, vandaar de koptelefoon :X
Ik voel met je mee. Hopelijk helpt de fysio net zoals het mij helpt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218844143
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 14:50 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Lief dat je het vraagt!

Dikke knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')