Fijn dat je zo snel bij de huisarts terecht kon, maar best een lange wachttijd, 21 dagenquote:Op maandag 22 september 2025 16:50 schreef Schanu het volgende:
@:taxibabe, wat naar dat het zo slecht gaat met je armHopelijk kan de fysiotherapeut je helpen met die frozen shoulder en ga je binnenkort verbetering merken. Sterkte en beterschap!
Op aanraden van hier heb ik vandaag de huisarts gebeld, ik moest meteen vanmiddag langskomen en ik ben niet gek - de huisarts voelde ook een verdikking. Hij gaat ervan uit dat het hormonaal is, omdat de pijn rondom mijn cyclus optreedt en de verdikking dan ook erger wordt, maar wil het wel verder laten uitzoeken. Ik mag dus voor een mammografie en een echo. Met een wachttijd van 21 dagen, daar schrok zelfs de huisarts wel een beetje van. Opzich had ik wel zonder deze extra stress gekund
Tuurlijk denken we dat weleens!quote:Op maandag 22 september 2025 22:57 schreef Hupje het volgende:
Goed voor zichzelf opgekomen! @:gewoonmezelf87
En soms denken leerkrachten ook 'goedzo'omdat ze de voorgeschiedenis kennen. Maar geweld goedkeuren niet kan.
Na die bloedneus heb ik kind en moeder zelf aangesproken, kreeg ik nog een "standje" van school dat ik t via hun had moeten doen...quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:17 schreef Tink89 het volgende:
Pfoeh, dat vind ik best heftig. In kruis schoppen, een bloedneus slaan...en dat blijkbaar structureel. Zou je dat niet met de directie kunnen bespreken?
Ik heb mijn oudste ziek op de bank. Al een paar dagen flink hoesten - echt als een zeehond - en nu vanochtend zoveel keelpijn dat ze niet meer wilde eten. Dan maar een dagje bijtanken bij mama op de bank.
Oh ik laat het meestal wel aan de leerkrachten over, ik ben er immers vaak niet bij..maar dit kind speelt ook vaak buiten dus vandaar dat ik m zelf aansprakquote:Op dinsdag 23 september 2025 13:26 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben een ouder op school gehad. En zij was biebmoeder. Tijdens de kleine pauze hadden er geen klassen bieb en dan ging ze bij de deur gaan “observeren”.
Haar kind was nogal vaak betrokken bij opstootjes. Maar dat haar kind n meestal de aanstichter was zag ze niet.
Als dan de klas naar binnen kwam ging ze vlot kinderen aanspreken. En niet op een aardige pedagogische manier, zeg maar…
En zeggen dat ze dat niet hoefde te doen, maar dat wij dat als leerkracht wel deden was aan dovemansoren. Het was immers haar kind.
Beterschap, klinkt als wat het vriendje van mijn jongste vorige week had. Inmiddels weer aan het opknappen gelukkig, nu klaagde mijn jongste over keelpijn...quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:17 schreef Tink89 het volgende:
Pfoeh, dat vind ik best heftig. In kruis schoppen, een bloedneus slaan...en dat blijkbaar structureel. Zou je dat niet met de directie kunnen bespreken?
Ik heb mijn oudste ziek op de bank. Al een paar dagen flink hoesten - echt als een zeehond - en nu vanochtend zoveel keelpijn dat ze niet meer wilde eten. Dan maar een dagje bijtanken bij mama op de bank.
😇quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:46 schreef vencodark het volgende:
Helaas werkt ‘pedagogisch verantwoord’ ook niet altijd.
Pffffquote:Op woensdag 24 september 2025 18:26 schreef Hupje het volgende:
Soms zijn er van die dagen dat er echt aan alle kanten aan me getrokken wordt. En dan schiet ik overal tekort![]()
Stom.
Zo zat ik vandaag op hete kolen bij een overleg op het werk (daar was het niet mijn werkdag, maar zo werkt dat op onze school) omdat ik op tijd klaar moest zitten voor een webinar en tijdens dat webinar moest ik me ook nog verplaatsen naar de kantine van de tennisclub en weer terugen dan is dat ook nog geen quality time met kind, zeg maar.
Die moet trouwens nog woordjes leren voor een toets en is dus alleen maar aan het protesteren, want heeft geen zin. Zucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog taart voorbereiden voor de jarige van deze week. Want morgen zit ook weer vol van 7 tot 21u![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |