abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218844314
@taxibabe, wat naar dat het zo slecht gaat met je arm :N Hopelijk kan de fysiotherapeut je helpen met die frozen shoulder en ga je binnenkort verbetering merken. Sterkte en beterschap!

Op aanraden van hier heb ik vandaag de huisarts gebeld, ik moest meteen vanmiddag langskomen en ik ben niet gek - de huisarts voelde ook een verdikking. Hij gaat ervan uit dat het hormonaal is, omdat de pijn rondom mijn cyclus optreedt en de verdikking dan ook erger wordt, maar wil het wel verder laten uitzoeken. Ik mag dus voor een mammografie en een echo. Met een wachttijd van 21 dagen, daar schrok zelfs de huisarts wel een beetje van. Opzich had ik wel zonder deze extra stress gekund :X
pi_218844890
Tnx voor al jullie lieve woorden! O+
De fysiotherapeut helpt ook echt wel, het is vooral mijn eigen mindset. Toen het allemaal net was gebeurd dacht ik ff een paar weken gips en een paar weken therapie en dan ben ik er wel weer. Dus voor mijn eigen gevoel duurde het al langer dan ik had gedacht en ondanks al mijn inzet met trouw 2/3 keer per dag netjes de oefeningen doen is het toch een frozen shoulder geworden.

De fysiotherapeut gaf aan het bijna onvermijdelijk was en dat we ons nu vooral gaan richten op de strekking en buiging van elleboog. En met de schouder lichte oefeningen binnen mijn pijngrens en de verwachting is dat het nog zeker 3/4 jaar gaat duren.. :(
pi_218844948
Dat is wel best lang wachten @Schanu :o
Maar in de tussentijd er maar vanuit gaan dat het hormonaal is :*

@taxibabe wat balen dat het ondanks het netjes doen van de oefeningen een frozen shoulder geworden is. En een lang herstel voor de boeg nog :{ :*
pi_218844952
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 16:50 schreef Schanu het volgende:
@:taxibabe, wat naar dat het zo slecht gaat met je arm :N Hopelijk kan de fysiotherapeut je helpen met die frozen shoulder en ga je binnenkort verbetering merken. Sterkte en beterschap!

Op aanraden van hier heb ik vandaag de huisarts gebeld, ik moest meteen vanmiddag langskomen en ik ben niet gek - de huisarts voelde ook een verdikking. Hij gaat ervan uit dat het hormonaal is, omdat de pijn rondom mijn cyclus optreedt en de verdikking dan ook erger wordt, maar wil het wel verder laten uitzoeken. Ik mag dus voor een mammografie en een echo. Met een wachttijd van 21 dagen, daar schrok zelfs de huisarts wel een beetje van. Opzich had ik wel zonder deze extra stress gekund :X
Fijn dat je zo snel bij de huisarts terecht kon, maar best een lange wachttijd, 21 dagen :*
Wel goed dat hij het ondanks dat hij niks geks verwacht, wel even laat checken!

@taxibabe, he getver wat beroerd. Volgens mij heb je niet zo heel veel invloed of iets wel of niet een frozen shoulder wordt, is het meer geluk dan inzet zeg maar... Maar wel balen. Daar ben je wel een tijdje zoet mee helaas.
Sterkte :*
Fake it till you make it...
pi_218846463
21 dagen vind ik best lang.. zeker bij zoiets...

Taxibabe sterkte ermee.

Ik ben trots op iets waar ik eigenlijk niet trots op mag zijn... Bij de jongste in de klas zit een ventje die hem elke keer bewust zeer doet, in z'n kruis schoppen en duwen enz, vandaag had m'n kind niet z'n beste dag en was het blijkbaar in 1x zat en heeft het kind in z'n kruis geschopt en een klap gegeven...
Ik kreeg dus mail van de meester dat er een incident geweest was en dat m'n zoon morgen in de ochtendpauze binnen moet blijven... hey prima, maar dikke high five dat hij eindelijk een grens heeft getrokken!
S. 2014
J. 2016
pi_218847403
Daar mag je wel gewoon trots op zijn hoor gm87. Van je af kunnen bijten is alleen maar goed, iets zelf starten niet. Hopelijk heeft hij hem goed geraakt en is het nu gelijk klaar.
pi_218847501
Goed voor zichzelf opgekomen! @gewoonmezelf87

En soms denken leerkrachten ook 'goedzo' ;) omdat ze de voorgeschiedenis kennen. Maar geweld goedkeuren niet kan.
pi_218848541
Mag je best trots op zijn hoor. Zo’n pestkop mag heus eens een koekje van eigen deeg krijgen. ;)
Hoeft geen gewoonte te worden maar het idee van: voor jezelf opkomen, is toch een belangrijke ervaring/les. :)
pi_218848592
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:57 schreef Hupje het volgende:
Goed voor zichzelf opgekomen! @:gewoonmezelf87

En soms denken leerkrachten ook 'goedzo' ;) omdat ze de voorgeschiedenis kennen. Maar geweld goedkeuren niet kan.
Tuurlijk denken we dat weleens!

Ik was vrijdag bij de kinderboerderij en een van de kinderen was naar een alpaca aan het spugen.
Een andere moeder zei. Je zou toch hopen dat ie terugspuugt. En daarna, misschien niet zo netjes om te zeggen…
Ik zei toen iets terug in de trant van.. dan leert ze het wel meteen af

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 23-09-2025 10:25:53 ]
pi_218848646
Wat goed van je zoon Gewoonmezelf, als woorden niet lukken dan is het goed dat hij een keer heeft teruggeslagen. Hopelijk is de pester ervan geschrokken en houdt die nu op.
pi_218848719
Ik vrees dat het niet de laatste x was, het zijn 2 kinderen die alle ruimte krijgen en waar dingen afgedaan worden als "jongensgedrag" vorig jaar heeft er 1 mn zoon een bloedneus gebeukt "voor de grap" School schiet hier echt te kort maar goed dat is een andere discussie.
S. 2014
J. 2016
pi_218849105
Goed dat hij voor zichzelf opgekomen is!
Alleen jammer dat je vermoedt dat het hiermee niet afgelopen gaat zijn :{
Maar hopelijk voor school ergens een trigger dat ze het serieuzer gaan nemen dan als de kinderen die nooit fysiek worden dit ineens wel worden omdat de andere kinderen te ver blíj́ven gaan..
  dinsdag 23 september 2025 @ 10:17:37 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218849318
Pfoeh, dat vind ik best heftig. In kruis schoppen, een bloedneus slaan...en dat blijkbaar structureel. Zou je dat niet met de directie kunnen bespreken?

Ik heb mijn oudste ziek op de bank. Al een paar dagen flink hoesten - echt als een zeehond - en nu vanochtend zoveel keelpijn dat ze niet meer wilde eten. Dan maar een dagje bijtanken bij mama op de bank.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218850165
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:17 schreef Tink89 het volgende:
Pfoeh, dat vind ik best heftig. In kruis schoppen, een bloedneus slaan...en dat blijkbaar structureel. Zou je dat niet met de directie kunnen bespreken?

Ik heb mijn oudste ziek op de bank. Al een paar dagen flink hoesten - echt als een zeehond - en nu vanochtend zoveel keelpijn dat ze niet meer wilde eten. Dan maar een dagje bijtanken bij mama op de bank.
Na die bloedneus heb ik kind en moeder zelf aangesproken, kreeg ik nog een "standje" van school dat ik t via hun had moeten doen...
Toen ben ik wel lichtjes uit m'n plaat gegaan...
Maar verder veranderd er dus weinig, ik blijf moeder en kind er zelf op aanspreken maar met een moeder die het afdoet als jongensgedrag en mijn zoon die onder groepsdruk dan toch maar weer met m speelt is het lastig.

Beterschap voor je oudste.
S. 2014
J. 2016
pi_218850831
Wij hebben een ouder op school gehad. En zij was biebmoeder. Tijdens de kleine pauze hadden er geen klassen bieb en dan ging ze bij de deur gaan “observeren”.
Haar kind was nogal vaak betrokken bij opstootjes. Maar dat haar kind n meestal de aanstichter was zag ze niet.
Als dan de klas naar binnen kwam ging ze vlot kinderen aanspreken. En niet op een aardige pedagogische manier, zeg maar…
En zeggen dat ze dat niet hoefde te doen, maar dat wij dat als leerkracht wel deden was aan dovemansoren. Het was immers haar kind.
pi_218851430
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 13:26 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben een ouder op school gehad. En zij was biebmoeder. Tijdens de kleine pauze hadden er geen klassen bieb en dan ging ze bij de deur gaan “observeren”.
Haar kind was nogal vaak betrokken bij opstootjes. Maar dat haar kind n meestal de aanstichter was zag ze niet.
Als dan de klas naar binnen kwam ging ze vlot kinderen aanspreken. En niet op een aardige pedagogische manier, zeg maar…
En zeggen dat ze dat niet hoefde te doen, maar dat wij dat als leerkracht wel deden was aan dovemansoren. Het was immers haar kind.
Oh ik laat het meestal wel aan de leerkrachten over, ik ben er immers vaak niet bij..maar dit kind speelt ook vaak buiten dus vandaar dat ik m zelf aansprak
S. 2014
J. 2016
pi_218851638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:17 schreef Tink89 het volgende:

Beterschap, klinkt als wat het vriendje van mijn jongste vorige week had. Inmiddels weer aan het opknappen gelukkig, nu klaagde mijn jongste over keelpijn... :+ hopen dat het daarbij blijft...

@gewoonmezelf87, wat goed dat hij van zich af heeft getrapt! Misschien niet een pedagogisch verantwoord antwoord, maar wellicht moet dat joch het maar een keer voelen zelf.
Krijgt die jongen ook straf als hij trapt enzo?
Fake it till you make it...
pi_218851849
Helaas werkt ‘pedagogisch verantwoord’ ook niet altijd. :')
pi_218852321
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 15:46 schreef vencodark het volgende:
Helaas werkt ‘pedagogisch verantwoord’ ook niet altijd. :')
😇
pi_218858228
Wij hebben dat ook altijd gezegd hoor. Geweld is niet de bedoeling, maar als iemand anders begint, mag je van ons in gelijke munt terugbetalen O-).

Hopelijk helpt het @gewoonmezelf87 want ik vind fysieke aanvallen op structurele basis wel heel ver gaan. Belachelijk dat de school daar niet meer werk van maakt (en jouw zoon nu wel gelijk moet nablijven... ik hoop maar dat die andere jongen dat ook geregeld moet).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_218860152
Soms zijn er van die dagen dat er echt aan alle kanten aan me getrokken wordt. En dan schiet ik overal tekort :{
Stom.
Zo zat ik vandaag op hete kolen bij een overleg op het werk (daar was het niet mijn werkdag, maar zo werkt dat op onze school) omdat ik op tijd klaar moest zitten voor een webinar en tijdens dat webinar moest ik me ook nog verplaatsen naar de kantine van de tennisclub en weer terug -O- en dan is dat ook nog geen quality time met kind, zeg maar.
Die moet trouwens nog woordjes leren voor een toets en is dus alleen maar aan het protesteren, want heeft geen zin. Zucht.
pi_218860235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 18:26 schreef Hupje het volgende:
Soms zijn er van die dagen dat er echt aan alle kanten aan me getrokken wordt. En dan schiet ik overal tekort :{
Stom.
Zo zat ik vandaag op hete kolen bij een overleg op het werk (daar was het niet mijn werkdag, maar zo werkt dat op onze school) omdat ik op tijd klaar moest zitten voor een webinar en tijdens dat webinar moest ik me ook nog verplaatsen naar de kantine van de tennisclub en weer terug -O- en dan is dat ook nog geen quality time met kind, zeg maar.
Die moet trouwens nog woordjes leren voor een toets en is dus alleen maar aan het protesteren, want heeft geen zin. Zucht.
Pffff
pi_218860701
En dan denk ik, ik moet vaker nee zeggen. Maar ja, zo'n webinar is wanneer het is, werkdag of niet. En bijspijkeren moet je toch als leerkracht. Ik heb al in geen jaren meer een officiële cursus buiten de deur gedaan, omdat ik het niet gepland krijg in mijn prive tijd.
En toch voel ik me dan schuldig :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog taart voorbereiden voor de jarige van deze week. Want morgen zit ook weer vol van 7 tot 21u *O* :')
pi_218861440
Dikke knuffel voor iedereen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_218863174
Gratis tip voor wie er nog geen plannen heeft op zaterdag 4 oktober, op https://www.qmusicparty.n(...)tent=homepage_banner kun je bij aankoop van één verpakking van iets van Unilever (Knorr, Unox, Calvé etc.) twee tickets voor het Q-music feest krijgen. Ik denk dat ze er niet vanaf komen :D

Hetzelfde weekend is overigens het weekend van de wetenschap, voor iedereen die elders in Nederland woont of die muziek verschrikkelijk vindt. Vorig jaar ben ik naar iets in de buurt geweest met de kinderen, vonden ze geweldig! En ze hebben ook genoeg voor volwassenen.

Succes Hupje! En morgen is weer een nieuwe, hopelijk betere, dag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')