abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218756985
10 september:
quote:
De rechtse activist Charlie Kirk (31), een fervente aanhanger van Donald Trump, is neergeschoten tijdens een evenement op een universiteit in de Amerikaanse staat Utah. Dat meldt een woordvoerder van de universiteit aan ‘NBC News’ .

Op beelden die circuleren op sociale media is het moment te zien waarop Kirk wordt geraakt en er paniek uitbreekt onder de aanwezigen op het evenement, dat plaatsvond op de Utah Valley University. Op de beelden, die niet konden worden geverifieerd, is ook te zien hoe een oudere man door omstaanders in bedwang wordt gehouden. Het is niet duidelijk of het om de schutter gaat.

Een woordvoerder van Kirk zegt tegen ‘Fox News’ dat het niet bekend is in welke toestand hij verkeert. Ook over de identiteit van de schutter en het motief bestaat nog geen duidelijkheid.

Trump
De Amerikaanse president Donald Trump heeft via zijn eigen socialemediaplatform Truth Social gereageerd op het incident. “We moeten allemaal bidden voor Charlie Kirk, die werd neergeschoten. Hij is fantastisch, van kop tot teen.” Ook vicepresident JD Vance betuigt zijn medeleven op X: “Bid voor Charlie Kirk, een goede man en een jonge vader.”

Charlie Kirk is een prominente Amerikaanse conservatieve activist en de oprichter van Turning Point USA, een organisatie die zich richt op het mobiliseren van jonge conservatieven. Hij staat bekend om zijn rol in het verspreiden van rechts-populistische ideeën, het ondersteunen van Donald Trump en het bevorderen van een christelijk-nationalistische agenda.

Kirk is vooral bekend van zijn debatten op universiteiten, waarvan hij vaak fragmenten deelt op TikTok. Hij presenteert ook een eigen radioprogramma, ‘The Charlie Kirk Show’.
11 september:
quote:
De FBI heeft in de zoektocht naar de schutter die de rechts-conservatieve Charlie Kirk doodschoot het vermoedelijke moordwapen gevonden. Ook is er goed beeldmateriaal van de schutter. Volgens de FBI zijn er op dit moment geen andere mensen in gevaar.

Het gaat vermoedelijk om een jonge verdachte, deelt de FBI op een persconferentie. Hij viel door zijn leeftijd niet op tussen het universiteitspubliek.

Uit het politieonderzoek blijkt dat de schutter rond 11.50 uur (lokale tijd) aankwam op de campus van de Utah Valley University, ongeveer een half uur voordat hij het schot op Kirk loste. De politie heeft vanaf dat moment zijn sporen kunnen volgen.

Zo weten ze dat de verdachte over de campus naar het trappenhuis van een gebouw is gelopen. Via daar ging die naar het dak. Na de aanslag op Kirk rende de vermeende schutter over het dak en sprong eraf. Vervolgens zou de verdachte de omliggende wijk van de universiteit ingevlucht zijn.

De onderzoekers hebben "goed beeldmateriaal van de persoon", zegt Beau Mason, het hoofd van het veiligheidsdepartement van de Amerikaanse staat Utah. De beelden worden voorlopig nog niet gedeeld, omdat de politie het gezicht van de verdachte probeert te identificeren. Pas als dat niet lukt, worden de beelden mogelijk vrijgegeven.

Ook hebben de autoriteiten een afdruk van zijn hand en onderarm gevonden, wat kan bijdragen aan het opsporen van de schutter, zegt een FBI-agent tijdens de persconferentie. Daarnaast hebben ze een indruk van welke schoenen de verdachte zou hebben gedragen.
12 september:
quote:
22-jarige man uit Utah aangehouden voor moord op Charlie Kirk

De Amerikaanse autoriteiten hebben vrijdag na een klopjacht een verdachte aangehouden voor de moord op de rechts-conservatieve activist Charlie Kirk. De verdachte is een 22-jarige man uit Utah, zeggen bronnen.
President Donald Trump zei eerder op de dag tegen Fox News dat de verdachte door iemand uit zijn directe omgeving is aangegeven. De gouverneur van Utah, Spencer J. Cox, bevestigde die lezing op een persconferentie. Ook bevestigde de gouverneur dat de verdachte uit Utah komt.

Volgens Cox zijn de autoriteiten getipt door een familielid van de verdachte. Hij zou tijdens het avondeten opmerkingen hebben gemaakt over Kirk. De verdachte zou Kirk "haatdragend commentaar" hebben verweten.

De autoriteiten hebben ook een kamergenoot van de verdachte ondervraagd. Die wees de politie op berichten op sociale media van de schutter. Daar zou zijn gesproken over het ophalen en achterlaten van een geweer.

De gouverneur bevestigde bovendien dat er inderdaad boodschappen op gevonden kogelhulzen waren gegraveerd. Geruchten daarover deden al enige tijd de ronde. Een van de boodschappen luidde: "hé fascist, vangen!" Op een andere huls stond "bella ciao, ciao, ciao", zei Cox, die de moord op Kirk omschreef als een aanslag op alles waar de Verenigde Staten voor staan.

De geëmotioneerd Cox riep jongeren op om meningsverschillen te omarmen en discussie niet uit de weg te gaan. Hij hoopt dat de moord op Kirk een keerpunt wordt voor Amerikanen. Ook FBI-directeur Kash Patel had het zwaar op de persconferentie.

Schutter handelde alleen en loste één schot
De 31-jarige Kirk werd woensdag tijdens een debat op de Utah Valley University in zijn nek geschoten en overleed even later aan zijn verwondingen in het ziekenhuis. Er waren zo'n drieduizend bezoekers bij het debat aanwezig, onder wie Kirks vrouw en kinderen.

De schutter, die volgens Cox geen student was, handelde alleen en loste één schot. Dat gebeurde vanaf het dak van een universiteitsgebouw op zo'n 180 meter afstand. Het vermoedelijke moordwapen, een "krachtig geweer", werd eerder al gevonden in een bosrijk gebied, meldde de FBI donderdag op een persconferentie.

Ook werd toen bekend dat de verdachte na de aanslag op Kirk over het dak rende en ervan afsprong. Vervolgens zou de verdachte de omliggende wijk in zijn gevlucht. Enkele uren na de persconferentie deelde de FBI beelden van de verdachte op X en vroeg om hulp bij het identificeren van de persoon.

Volgens de autoriteiten ging het om een gerichte aanval op Kirk. Gouverneur Spencer Cox van de Amerikaanse staat Utah, waar de universiteit staat, noemde de schietpartij een politiek gemotiveerde moordaanslag.

Na de schietpartij werden twee mensen aangehouden. Zij werden vrij snel daarna weer vrijgelaten en zouden niet betrokken zijn bij de schietpartij.
pi_218756993
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:42 schreef Akkerdjie het volgende:
Ik maak me langzaamaan echt zorgen om het totalitair denken en het verwerpen van pluralisme bij sommige groepen op het uiterste spectrum.

Dit gaat niet om links versus rechts wat mij betreft, maar goed versus kwaad, goed of fout, menselijk of onmenselijk. Wat mij betreft zit je in een van deze twee kampen. Het maakt niet uit wie het slechtoffer is, kleur, politieke voorkeur. Als je het prima of wat mij betreft zelfs begrijpelijk vindt als iemand wordt afgemaakt om zijn mening, dan ben je moreel kapot.

Zie het in het perspectief van Kant: als je wilt weten of iets moreel is, dan moet je je afvragen hoe het is hoe de wereld eruit ziet als het bevraagde een algemeen geldende wet is die over de hele wereld geldt. Hoe zou de wereld eruit zien als iemand vermoord mag worden als deze een mening heeft die je niet bevalt?

Ik hoop niet dat dit een nieuwe ommekeer is in onze westerse samenleving. Totalitairdere culturen krijgen dan nog meer ruimte die ze in kunnen gaan nemen en het redelijke midden gaat verdwijnen. Aan de media lijkt je niks te hebben op dit vlak.
Je krijgt langzamerhand wel dat idee. Dat er steeds meer groepen komen (links, rechts religieus) die vinden dat ze jou de mond mogen snoeren als je een andere mening of religie hebt.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_218756994
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Eens ja. Bizar hoe mensen voor de camera zonder blikken of blozen vertellen dat hij het verdiend had. En het enge is nog, het zijn gewoon mensen die voor of achter je in de rij staan bij de kassa.

Ik hoop dat zijn kinderen de moord nooit te zien krijgen.
Helaas: ze zaten vooraan en hebben het dus voor hun ogen zien gebeuren…
pi_218756998
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Eens ja. Bizar hoe mensen voor de camera zonder blikken of blozen vertellen dat hij het verdiend had. En het enge is nog, het zijn gewoon mensen die voor of achter je in de rij staan bij de kassa.

Ik hoop dat zijn kinderen de moord nooit te zien krijgen.
Een concrete bron heb ik er zelf niet van gezien, maar diversen zeggen dat ze daar sowieso aanwezig waren en een aantal zeggen dat ze vooraan zaten. :X :X :X
pi_218757000
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Helaas: ze zaten vooraan en hebben het dus voor hun ogen zien gebeuren…
Is dit inmiddels bevestigd?
pi_218757010
Nou jongens, pak maar in en op naar huis, want volgens @Niels0Kurovski vraag je er zelf om als je als iemands dochter beslist na 22:00 alleen over straat naar huis te fietsen.

Niet anders voor Kirk, als hij zijn mening voor zichzelf had gehouden hadden zijn kinderen nu nog een vader gehad. Eigen schuld dikke bult.

Dit heeft volgens @Niels0Kurovski overigens niets met victim blaming te maken.

8)7 8)7 8)7
  zaterdag 13 september 2025 @ 09:49:22 #7
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_218757011
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:48 schreef 2172619626795 het volgende:
Nou jongens, pak maar in en op naar huis, want volgens @:Niels0Kurovski vraag je er zelf om als je als iemands dochter beslist na 22:00 alleen over straat naar huis te fietsen.

Niet anders voor Kirk, als hij zijn mening voor zichzelf had gehouden hadden zijn kinderen nu nog een vader gehad. Eigen schuld dikke bult.

Dit heeft volgens @:Niels0Kurovski overigens niets met victim blaming te maken.

8)7 8)7 8)7
Ja die vent is net zo extreem als de dader. Gevaarlijke gek.
  zaterdag 13 september 2025 @ 09:49:34 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_218757013
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:47 schreef ToT het volgende:

[..]
Een concrete bron heb ik er zelf niet van gezien, maar diversen zeggen dat ze daar sowieso aanwezig waren en een aantal zeggen dat ze vooraan zaten. :X :X :X
Familie van hem was niet aanwezig. Zelfs die konden dat geleuter van hem niet aan waarschijnlijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  zaterdag 13 september 2025 @ 09:49:39 #9
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218757015
Zou Gideon van Meijeren ook 18 topics krijgen op forum.fok.usa?
pi_218757020
ff gegoogled; het is nog steeds onduidelijk of ze er waren. Ze zijn blijkbaar wel met hem mee gereisd, maar dat is het enige wat redelijk zeker is.
pi_218757021
quote:
Ik maak me langzaamaan echt zorgen om het totalitair denken en het verwerpen van pluralisme bij sommige groepen op het uiterste spectrum.

Dit gaat niet om links versus rechts wat mij betreft, maar goed versus kwaad, goed of fout, menselijk of onmenselijk. Wat mij betreft zit je in een van deze twee kampen. Het maakt niet uit wie het slechtoffer is, kleur, politieke voorkeur. Als je het prima of wat mij betreft zelfs begrijpelijk vindt als iemand wordt afgemaakt om zijn mening, dan ben je moreel kapot.

Zie het in het perspectief van Kant: als je wilt weten of iets moreel is, dan moet je je afvragen hoe het is hoe de wereld eruit ziet als het bevraagde een algemeen geldende wet is die over de hele wereld geldt. Hoe zou de wereld eruit zien als iemand vermoord mag worden als deze een mening heeft die je niet bevalt?

Ik hoop niet dat dit een nieuwe ommekeer is in onze westerse samenleving. Totalitairdere culturen krijgen dan nog meer ruimte die ze in kunnen gaan nemen en het redelijke midden gaat verdwijnen. Aan de media lijkt je niks te hebben op dit vlak.
We zijn weer terug bij verzuiling, media heeft daar een groot aandeel in. Alleen de zuilen die zijn (bewust) tegenover elkaar gezet.
pi_218757025
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tegelijkertijd met de moord op Kirk was er elders in de VS een mass school shooting, uitgevoerd door een rechtsectremist...
Sterk staaltje tribalisme…
pi_218757026
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
Familie van hem was niet aanwezig. Zelfs die konden dat geleuter van hem niet aan waarschijnlijk.
Zijn vrouw gaat zijn werk voortzetten! ;)
pi_218757032
Overigens wel blij dat zijn kinderen nu “beter af zijn” en “een normaler leven kunnen gaan leiden”.

Aldus “sociale mensen” die links als masker misbruiken om hun psychopatische denkbeelden te verbergen.
pi_218757040
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:50 schreef 2172619626795 het volgende:
Overigens wel blij dat zijn kinderen nu “beter af zijn” en “een normaler leven kunnen gaan leiden”.

De kinderen die vooraan zaten en hun vader voor hun neus hebben zien doodbloeden.

Die kinderen.
Ja het is dus niet 100% duidelijk dat ze daar aanwezig waren.
Laten we serieus hopen, buiten alle sensatie om enzo, dat hen dit echt bespaard is gebleven.

Persoonlijk vermoed ik niet dat ze daar waren, anders was het echt wel volop in het nieuws geweest.
pi_218757044
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:51 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja het is dus niet 100% duidelijk dat ze daar aanwezig waren.
Laten we serieus hopen, buiten alle sensatie om enzo, dat hen dit echt bespaard is gebleven.

Persoonlijk vermoed ik niet dat ze daar waren, anders was het echt wel volop in het nieuws geweest.
Helder, als dat inderdaad niet zo is dan moet ik die woorden terugnemen en mij verexcuseren.

Laten we dan inderdaad hopen dat ze die beelden niet te zien krijgen.
pi_218757045
Desondanks; het feit dat je vader vermoord is; dat is gruwelijk genoeg.
Vermoord omdat hij zijn mening verkondigde en mensen uitnodigde er over met hem in discussie te gaan....
pi_218757052
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:47 schreef ToT het volgende:

[..]
Is dit inmiddels bevestigd?
Heel veel betrouwbare bronnen die dit gemeld hebben. Waaronder Raymond Mens.
pi_218757060
Het is bizar dat Kirk nu tot een soort Jezusfiguur wordt gemaakt, terwijl alles wat er uit zijn mond kwam bestond uit leugens, desinformatie en andere feitenvrije lulkoek. Met drogredeneringen en retorische trucs duwde hij mensen die minder rap van de tongriem gesneden waren de hoek in.

Het toont aan dat het gros van de mensheid te dom is om te schijten. In Nederland kan de PVV de grootste partij worden met een feitenvrij lulprogramma dat haaks staat op de grondwet en elke financiële onderbouwing mist en iedereen vindt het de normaalste zaak van de wereld.

Die ontwikkeling is net zo eng als de extreme polarisatie. Overigens doet die weduwe van Kirk er in haar toespraak gewoon nog maar eens een grote schep bovenop.
pi_218757062
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:52 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Helder, als dat inderdaad niet zo is dan moet ik die woorden terugnemen en mij verexcuseren.

Laten we dan inderdaad hopen dat ze die beelden niet te zien krijgen.
Ik snap je wel hoor! :Y Ze zijn blijkbaar wel met hem mee gereisd en het klinkt vrij logisch dat ze dan ook daar aanwezig zouden zijn, ware het niet dat dit gewoon 1 van zijn vele routine dagjes was. Ik denk niet dat ze echt elke keer gaan kijken naar hoe papa en manlief die mensen klem gaat zitten lullen.
Sowieso die kinderen blootstellen aan alle haat daar om hem heen van regenboogvlagvereerders; daar zijn die kinderen nog veel te jong voor.
pi_218757066
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heel veel betrouwbare bronnen die dit gemeld hebben. Waaronder Raymond Mens.
Met Google kan ik niets definitiefs vinden.
  zaterdag 13 september 2025 @ 09:55:34 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218757068
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:50 schreef 2172619626795 het volgende:

Aldus “sociale mensen” die links als masker misbruiken om hun psychopatische denkbeelden te verbergen.
Aldus 1 idiote user bedoel je..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218757074
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is bizar dat Kirk nu tot een soort Jezusfiguur wordt gemaakt, terwijl alles wat er uit zijn mond kwam bestond uit leugens, desinformatie en andere feitenvrije lulkoek. Met drogredeneringen en retorische trucs duwde hij mensen die minder rap van de tongriem gesneden waren de hoek in.

Het toont aan dat het gros van de mensheid te dom is om te schijten. In Nederland kan de PVV de grootste partij worden met een feitenvrij lulprogramma dat haaks staat op de grondwet en elke financiële onderbouwing mist en iedereen vindt het de normaalste zaak van de wereld.

Die ontwikkeling is net zo eng als de extreme polarisatie. Overigens doet die weduwe van Kirk er in haar toespraak gewoon nog maar eens een grote schep bovenop.
Hoeveel geslachten zijn er volgens jou?
pi_218757077
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 08:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vanwege al die ‘sociale’ linkse mensen…

Echt, jij geeft een totaal nieuwe dimensie aan plaat voor je kop hebben…
Jij ziet die bunker voor je taas niet eens zo verpest ben je in je bubbel terwijl er hier toch hele verstandige dingen tegen je worden gezegd. Je bent gewoon niet meer te helpen, helaas.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_218757084
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Perfect om je mening door te laten bevestigen toch?
pi_218757086
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Met Google kan ik niets definitiefs vinden.
Het kan natuurlijk zo zijn dat er iets lost in translation is gegaan.
pi_218757088
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Jij ziet die bunker voor je taas niet eens zo verpest ben je in je bubbel terwijl er hier toch hele verstandige dingen tegen je worden gezegd. Je bent gewoon niet meer te helpen, helaas.
Ja hij moet echt eens gaan beseffen dat die kinderen nu veel beter af zijn en een veel normaler leven kunnen gaan leiden zonder die papa waar ze zo veel van hielden.
Wat een kneus he, dat hij dat maar niet wil beseffen? _O-
pi_218757100
Fout gequote enzo.
  zaterdag 13 september 2025 @ 09:58:26 #29
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218757101
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je vergeet er even bij te melden dat die vrouwen zelf hebben aangegeven dat ze door DEI hun baan gekregen hebben.

Nog altijd geen fraaie uitspraak, maar wel heel anders dan zoals het gepresenteerd werd.

Het is ook gewoon slechte journalistiek. Iets plaatsen zonder het zelf even goed te checken.
Dat vergeet ik helemaal niet, sterker nog, dat zeg ik ook.

Het probleem zit hem erin dat Kirk dit gebruikte als letterlijke "bekentenis", terwijl dit statements waren om steun uit te spreken naar het fenomeen DEI in de dagen dat er met een kettingzaag door het overheidsapparaat is gegaan.

Natuurlijk wist Kirk dat, maar hij kiest er bewust voor om dat te verdraaien naar dat deze vrouwen zo dom zijn dat ze een witte baan gestolen moeten hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En overigens zeggen ze ook niet dat het hun huidskleur was waarover ze dit statement doen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_218757102
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk zo zijn dat er iets lost in translation is gegaan.
Ja nee ik zoek met "Were Charlie Kirk's wife and kids present at the assassination?" enzo.
pi_218757105
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Volgens rechts 2, volgens links 65 momenteel.
pi_218757116
quote:

Kolere wat een ontiegelijk lulverhaal. :') Het is allemaal niet zo zwart wit he?
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:00:05 #33
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218757119
[quote]0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef Spablauw214 het volgende:
quote:
Wel vrij lachwekkend dat iemand waar 85% in Nederland tot vorige week niet van gehoord had nu in een keer een martelaar van het vrije woord is.

quote:
Dat de PVV het grootste is toont vooral aan dat andere partijen geen goed genoeg antwoord hebben of niet luisteren naar de kiezer. 5 miljoen kiezers wegzetten als dom, dat is pas dom :D

quote:
Die ontwikkeling is niet eng. Het laat vooral zien dat de democratie werkt.
pi_218757120
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Volgens rechts 2, volgens links 65 momenteel.
65 maar? _O- Hallo, 2020 belde en wil zijn/haar/their/shim/xer/ponyself genders terug! :D
pi_218757129
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hier op dit forum ja (gelukkig maar)

Helaas is dit schering en inslag op andere kanalen
pi_218757147
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja hij moet echt eens gaan beseffen dat die kinderen nu veel beter af zijn en een veel normaler leven kunnen gaan leiden zonder die papa waar ze zo veel van hielden.
_O-

Kek
pi_218757148
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Je bent nu een van de grootste gekken die ik ooit op Fok! heb gezien en die de moord op Kirk goed aan het praten is (banwaardig, zo is gebleken) aan het verdedigen met niets anders dan een zielige persoonlijke aanval.

Graaf dieper en kijkt uit dat je straks niet struikelt, meid.
pi_218757149
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:46 schreef HSG het volgende:

[..]
Je krijgt langzamerhand wel dat idee. Dat er steeds meer groepen komen (links, rechts religieus) die vinden dat ze jou de mond mogen snoeren als je een andere mening of religie hebt.
Klopt, er komen steeds meer groepen die willen laten zien dat zij de baas zijn in de wijken met rijtjeshuizen, proberen om daar in je eentje verzet tegen te organiseren is moeilijk.
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:03:06 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218757150
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Perfect om je mening door te laten bevestigen toch?
Kennelijk ja..

Ik vind het gepolariseer in dit topic sowieso de spuigaten uitlopen. Echt verontrustend ook.
pi_218757165
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:58 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Dat vergeet ik helemaal niet, sterker nog, dat zeg ik ook.

Het probleem zit hem erin dat Kirk dit gebruikte als letterlijke "bekentenis", terwijl dit statements waren om steun uit te spreken naar het fenomeen DEI in de dagen dat er met een kettingzaag door het overheidsapparaat is gegaan.

Natuurlijk wist Kirk dat, maar hij kiest er bewust voor om dat te verdraaien naar dat deze vrouwen zo dom zijn dat ze een witte baan gestolen moeten hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En overigens zeggen ze ook niet dat het hun huidskleur was waarover ze dit statement doen.
Steun uitspreken is wel even wat breder dan zeggen dat je zelf je baan daaraan te danken hebt.

Hoe dan ook: het was at best hele slechte journalistiek en meer waarschijnlijk (mijn mening) kwaadaardig.
pi_218757170
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Kennelijk ja..

Ik vind het gepolariseer in dit topic sowieso de spuigaten uitlopen. Echt verontrustend ook.
En dan mag je kiezen in welk van de 2 kampen je zit :)
pi_218757176
quote:

Een recente weduwe die haar man voor haar ogen kapotgeschoten zag worden kun je nog een beetje vergeven. Al die andere totale idioten eromheen die beter zouden moeten weten. Republikeinen hebben deze zomer al democratische politici vermoord en in het ziekenhuis geschoten en dat gaan ze de komende maand bijna zeker weer doen. Probleem is dat de gemiddelde democraat nog in de realiteit leeft, maar de MAGA cult niet meer, dus die moorden gaan voor hun bijna ongemerkt voorbij, of ze denken zelfs dat juist de ander het heeft gedaan en dan kunnen ze bij het volgende incident weer volop slachtoffer spelen. Niks is gevaarlijker dan een zwaarbewapende cult die denkt dat dat ze zielige slachtoffers zijn terwijl ze de complete overheid beheersen.
pi_218757179
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja nee ik zoek met "Were Charlie Kirk's wife and kids present at the assassination?" enzo.
Ik bedoel meer dat het feit dat ze mee waren gereisd is vertaald naar aanwezigheid.
pi_218757191
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:02 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
_O-

Kek
PETA moet ook maar vaker hondjes uit tuinen ontvoeren en euthanaseren; veel beter voor die beestjes! :Y
pi_218757196
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Die verstandige woorden zijn gewoon niet voor mij weggelegd als domrechtse tokkie

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 13-09-2025 10:22:24 ]
pi_218757198
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik bedoel meer dat het feit dat ze mee waren gereisd is vertaald naar aanwezigheid.
Ik kan mij niet voorstellen dat je je hele kleine kinderen bij zo'n event wil hebben. In het beste geval vervelen ze zich de pleuris, in het gemiddelde geval ervaren ze een hoop negativiteit en in het slechtste geval zien ze iemand agressief worden.
pi_218757200
Kirk’s wife has held a speech stating she'll be continuing his work, which is ironic because his work included saying she shouldn't have a career.
pi_218757215
quote:
Kennelijk ja..

Inderdaad, gisteren werd er zelfs een huis-tuin-en-keuken meta-analyse gedeeld waaruit moest blijken dat rechtsgeoriënteerde mensen dom(mer) en genetisch gemankeerd zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218757216
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat je je hele kleine kinderen bij zo'n event wil hebben. In het beste geval vervelen ze zich de pleuris, in het gemiddelde geval ervaren ze een hoop negativiteit en in het slechtste geval zien ze iemand agressief worden.
Nou ja, laten we hopen dat ze dit niet gezien hebben.
pi_218757222
Je zou bijna denken dat we zo betrokken zijn bij de trieste dood van Charlie Kirk met 18 pagina's.

Maar nee, het gaat al 17 pagina's lang over 'links' of 'rechts'.

Stel, de moordenaar was links? Wat dan?
Stel de moordenaar was rechts? Wat dan?

Het enige wat 'links' of 'rechts' boeit is om de andere groep in kwaad daglicht te zetten. Daar een moordaanslag voor gebruiken is gewoon dermate triest en laag.

Echt de k*nker van deze maatschappij en bevordert alleen maar verdere polarisatie en extreme denkbeelden.
pi_218757225
quote:

[..]
Mee eens, maar je weet maar nooit; Mirko Cro Cop en diverse andere MMA vechters namen hun dochtertjes ook vaak mee naar hun gevechten.
Dat papa helemaal naar de tyfus gebeukt werd en met een bloedende kop en 2 dichtgeslagen ogen hen vervolgens kwam knuffelen terwijl de koters zelf zaten te janken omdat ze het allemaal hebben gezien is her en der wel te vinden op Youtube. (Is Mirko zelf uiteraard nooit overkomen, en ik denk ook wel dat Charlie verstandiger was dan deze MMA fighters.)
pi_218757228
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:09 schreef Evangelion het volgende:
Kirk’s wife has held a speech stating she'll be continuing his work, which is ironic because his work included saying she shouldn't have a career.
Is er een clip te vinden waarin hij zegt dat vrouwen achter het aanrecht moeten blijven?
pi_218757229
quote:
Niet te lang nadenken over dat soort tegenstrijdigheden.
MAGA vrouwen met een carrière: Bekijk deze YouTube-video
pi_218757231
quote:

Daarom is het zo jammer dat binnen bepaalde contreien men alle vormen van moraliteit de deur uit heeft gedaan, Dan kom je terecht in een wereld waarin moreel relativisme, cultureel relativisme, nihilisme en ongebreideld individualisme de norm zijn.

Een wereld waarin mensen denken dat het leven eigenijk nergens om draait behalve om alles wat het individu wil en als dat niet kan wordt het individu 'onderdrukt' en dient er meteen radicale systeemverandering te komen.

Dat zal natuurlijk leiden tot verscheidene maatschappelijke pathologieën die we ook zien in het Westen. Het straatbeeld is nu niet bepaald beter in vergelijking met 50 of 100 jaar geleden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Haha, dit blijft altijd een perfecte test. Je ziet hier helaas te vaak een grote tegenstrijdigheid, mensen die beweren 'ik ben tegen feitenvrije desinformatie' en vervolgens standpunten innemen als 'het menselijk geslacht is een keuze' of 'mensen kunnen van geslacht veranderen'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218757244
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:12 schreef ToT het volgende:

[..]
Mee eens, maar je weet maar nooit; Mirko Cro Cop en diverse andere MMA vechters namen hun dochtertjes ook vaak mee naar hun gevechten.
Dat papa helemaal naar de tyfus gebeukt werd en met een bloedende kop en 2 dichtgeslagen ogen hen vervolgens kwam knuffelen terwijl de koters zelf zaten te janken omdat ze het allemaal hebben gezien is her en der wel te vinden op Youtube. (Is Mirko zelf uiteraard nooit overkomen, en ik denk ook wel dat Charlie verstandiger was dan deze MMA fighters.)
Dat is echt fucked.
pi_218757257
quote:
https://nos.nl/l/2582209

Dat zijn wel serieuze crazy eyes zeg. Je zou bijna van gaan denken dat de schutter Charlie een plezier heeft gedaan 😳
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:17:14 #57
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218757267
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Je zou bijna denken dat we zo betrokken zijn bij de trieste dood van Charlie Kirk met 18 pagina's.

Het enige wat 'links' of 'rechts' boeit is om de andere groep in kwaad daglicht te zetten. Daar een moordaanslag voor gebruiken is gewoon dermate triest en laag.

Echt de k*nker van deze maatschappij en bevordert alleen maar verdere polarisatie en extreme denkbeelden.
Exact dat. Daarom ook deze post:
quote:

[..]
Kennelijk ja..

pi_218757271
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:12 schreef Geschiedkundige het volgende:

Op zich is het helemaal niet raar om het over motief te hebben als iemand vermoord is.

Overigens vind ik het niet het meest relevante. Bij aanslagen heb je doorgaans met iemand te maken die gestoord is. Je kan je dan afvragen in hoeverre je dan acht moet slaan op welke denkbeelden zijn stoornis heeft opgepakt.

Echter, het vieren van zijn dood, het goedpraten, het victimblamen… wat zo aanwezig is, ook hier in de discussie. Dat is waar mijn zorg vooral zit. Dat mensen die helemaal niet radicaal zijn, zijn gaan geloven dat het helemaal niet raar is om vermoord te worden vanwege een mening. Dat het zelfs een goede zaak kan zijn.

Daar zit de maatschappelijke rot.
pi_218757272
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:16 schreef Shotty het volgende:

[..]

Dat zijn wel serieuze crazy eyes zeg. Je zou bijna van gaan denken dat de schutter Charlie een plezier heeft gedaan 😳
Gelukkig kijk jij wel goed uit je ogen enkele dagen nadat je partner door zijn/haar keel is geschoten.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:18:12 #60
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218757275
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daarom is het zo jammer dat binnen bepaalde contreien men
alle vormen van moraliteit de deur uit heeft gedaan, Dan kom je terecht in een wereld waarin moreel relativisme, cultureel relativisme, nihilisme en ongebreideld individualisme de norm zijn.

Een wereld waarin mensen denken dat het leven eigenijk nergens om draait behalve om alles wat het individu wil en als dat niet kan wordt het individu 'onderdrukt' en dient er meteen radicale systeemverandering te komen.

Dat zal natuurlijk leiden tot verscheidene maatschappelijke pathologieën die we ook zien in het Westen. Het straatbeeld is nu niet bepaald beter in vergelijking met 50 of 100 jaar geleden.
[..]
Haha, dit blijft altijd een perfecte test. Je ziet hier helaas te vaak een grote tegenstrijdigheid, mensen die beweren 'ik ben tegen feitenvrije desinformatie' en vervolgens standpunten innemen als 'het menselijk geslacht is een keuze' of 'mensen kunnen van geslacht veranderen'.
Hoppa, nog méér gepolariseer.. :{ -O-
pi_218757277
quote:

_O_
pi_218757280
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hoppa, nog méér gepolariseer.. :{ -O-
Selectief opmerken van en inhaken op geporaliseer is ook een vorm van polariseren.
pi_218757281
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat is echt fucked.
Echt ja!
Jaren geleden vond ik Igor Vovchanchyn tof om naar te kijken op Youtube, en dan kom je op een gegeven moment terecht naar opvallende highlights van MMA met de meest debiele gevechten......en dan ineens zie je van die jankende kindjes die gezien hebben hoe papa helemaal aan gort gemept is. :X :X :X

Dus tja, ik hoop maar dat Charlie's discussies met mensen uit de menigte te standaard waren om er elke keer naar toe te gaan of dat Charlie en zijn vrouw het niet verstandig vonden hen hier aan bloot te stellen...
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 september 2025 @ 10:19:33 #64
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218757283
quote:

[..]

Nou ja, volledig los van wát ze zegt: ze staat daar amper twee dagen nadat haar partner in zijn nek is geschoten, waarbij de hele wereld kon kijken hoe hij in een paar tellen min of meer dood zat te bloeden.

Niet héél erg vreemd dat ze misschien wat opmerkelijk uit haar ogen kijkt, kom op zeg.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:20:13 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218757285
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:19 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dat selectieve opmerken van en inhaken op geporaliseer is ook een vorm van polariseren.
Selectief? Je hebt niet opgelet de laatste dagen denk ik :')
pi_218757289
quote:

[..]

Zoiets zeggen over een rouwende weduwe.

Ben jij niet helemaal lekker ofzo?
pi_218757290
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:17 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Gelukkig kijk jij wel goed uit je ogen enkele dagen nadat je partner door zijn/haar keel is geschoten.
Sommige mensen vonden het ook raar dat Trump er moe en sip uit zag op 9/11.
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:21:21 #68
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218757297
quote:

Nee die ontwikkeling is niet net zo eng. Als wat uit iemand's mond komt louter leugens, desinformatie en andere feitenvrije lulkoek zou zijn dan is dat makkelijk te weerleggen met argumenten. Niks aan het handje
De huidige polarisatie houdt in dat er geen ruimte is voor andere meningen en dat de verkondigers daarvan beter om zeep geholpen kunnen worden.
pi_218757302
quote:

[..]
Selectief opmerken van en inhaken op geporaliseer is ook een vorm van polariseren.
pi_218757312
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:20 schreef ToT het volgende:

[..]
Trump zijn gezicht was aan een kant neergevallen. Iets wat je vaak ziet bij mensen die een hersenbloeding overleefd hebben, niet bij mensen die moe zijn.
pi_218757352
quote:

[..]
Dat selectieve opmerken van en inhaken op geporaliseer is ook een vorm van polariseren.
Het komt een beetje over als een afleidingsmanoeuvre. Gisteren en tot een uur geleden over elkaar heen buitelen met ‘hahahahaha, de dader was rechtsssss!!!!’. En nu het erop lijkt dat mensen uit zijn omgeving hebben aangegeven dat hij linkse denkbeelden heeft ineens gaan klagen over polarisatie.

Het is doodnormaal dat mensen pissig zijn dat er iemand is vermoord en dat het vervolgens goedgepraat wordt, gevierd wordt en er zelfs geopperd wordt om nog meer mensen te vermoorden.
pi_218757376
quote:

[..]

Mooie vrouw wel.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 september 2025 @ 10:26:30 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218757381
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Mooie vrouw wel.
Kijk uit, Trump heeft zijn oogje er ook al op.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218757393
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Mooie vrouw wel.
Lekker relevant ook…
pi_218757398
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Trump zijn gezicht was aan een kant neergevallen. Iets wat je vaak ziet bij mensen die een hersenbloeding overleefd hebben, niet bij mensen die moe zijn.
Emoties kunnen ook rare dingen doen met de spieren in je gezicht. Ooit wel eens gehuild bijvoorbeeld?
pi_218757406
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:06 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Een recente weduwe die haar man voor haar ogen kapotgeschoten zag worden kun je nog een beetje vergeven. Al die andere totale idioten eromheen die beter zouden moeten weten. Republikeinen hebben deze zomer al democratische politici vermoord en in het ziekenhuis geschoten en dat gaan ze de komende maand bijna zeker weer doen. Probleem is dat de gemiddelde democraat nog in de realiteit leeft, maar de MAGA cult niet meer, dus die moorden gaan voor hun bijna ongemerkt voorbij, of ze denken zelfs dat juist de ander het heeft gedaan en dan kunnen ze bij het volgende incident weer volop slachtoffer spelen. Niks is gevaarlijker dan een zwaarbewapende cult die denkt dat dat ze zielige slachtoffers zijn terwijl ze de complete overheid beheersen.
"Ja maar hunnie....."
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_218757415
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Lekker relevant ook…
Net als haar eventuele crazy eyes,
pi_218757417
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Lekker relevant ook…
Ik wilde een grapje maken maar doe het maar niet.
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:28:15 #79
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218757418
quote:

[..]
Kweenie of jij als kind weleens kerkdiensten hebt moeten doorstaan? Dat vindt men ook maar heel gewoon en toelaatbaar. En hij komt hij die hoek dus ik denk dat ze dat niet als een probleem hebben gezien
pi_218757422
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:20 schreef ToT het volgende:

[..]
Trump is gewoon seniel. Gisteren nog:

Reporter "How have you been holding up the last 3 days (na dood Charlie)?"

Trump: "Very Good. By the way, see those trucks? They are starting to construct the ballroom..."
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:28:26 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218757424
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het komt een beetje over als een afleidingsmanoeuvre. Gisteren en tot een uur geleden over elkaar heen buitelen met ‘hahahahaha, de dader was rechtsssss!!!!’.
En nu het erop lijkt dat mensen uit zijn omgeving hebben aangegeven dat hij linkse denkbeelden heeft ineens gaan klagen over polarisatie.

Het is doodnormaal dat mensen pissig zijn dat er iemand is vermoord en dat het vervolgens goedgepraat wordt, gevierd wordt en er zelfs geopperd wordt om nog meer mensen te vermoorden.
Wie deed dat? Ik in ieder geval niet.

En hetgeen ik over polariseren zeg roep ik ook al vanaf het moment dat ik in dit topic post.

Dus ik waardeer je insinuaties in het geheel niet :N
pi_218757427
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het komt een beetje over als een afleidingsmanoeuvre. Gisteren en tot een uur geleden over elkaar heen buitelen met ‘hahahahaha, de dader was rechtsssss!!!!’. En nu het erop lijkt dat mensen uit zijn omgeving hebben aangegeven dat hij linkse denkbeelden heeft ineens gaan klagen over polarisatie.

Scherp! :Y
pi_218757431
quote:

Ik voel mij niet aangesproken, maar ik wil wel benadrukken dat dit in mijn ogen niet zo veel met links te maken heeft. Bij dit soort psychopaten is het 95% schizo en 5% politiek en die gebruiken (in dit geval) een links masker om hun eigen achterlijkheid te verbergen en de daden er achteraf mee te rechtvaardigen.

Er is geen enkele politieke beweging, links of rechts, die dit soort acties onderstreept of goedkeurt. Dit zijn doorgedraaide groepen of individuen.

Ik vind niet dat “links” hier de schuld van moet krijgen, net zo min als dat ik vind dat rechts de schuld moet krijgen van racisme
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:29:15 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218757443
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef ToT het volgende:

[..]
Scherp! :Y
:N
pi_218757452
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]

Trump: "Very Good. By the way, see those trucks? They are starting to construct the ballroom..."

Hij wil er dus niet over praten. Dat hebben wel meer mensen soms als iets gevoelig ligt.
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:29:39 #86
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218757454
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En hetgeen ik over polariseren zeg roep ik ook al vanaf het moment dat ik in dit topic post.

Jij zoekt het genuanceerde midden. Jij weigert het gedrag van een individu te projecteren op de hele groep.

Het zou inmiddels toch wel duidelijk moeten zijn dat dat niet is toegestaan. You're either with us, or against us.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218757465
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef 2172619626795 het volgende:
Ik vind niet dat “links” hier de schuld van moet krijgen, net zo min als dat ik vind dat rechts de schuld moet krijgen van racisme
Interessanter is inderdaad de reactie van de doorsnee burger op een daad als deze.
pi_218757473
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:30 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Interessanter is inderdaad de reactie van de doorsnee burger op een daad als deze.
Die instagrammers die roepen dat hij het verdiend heeft?
pi_218757479
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:29 schreef ToT het volgende:

[..]
Hij wil er dus niet over praten. Dat hebben wel meer mensen soms als iets gevoelig ligt.
Hmm, zo kwam ie imo niet over maar zou kunnen.
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:31:01 #90
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218757485
quote:

[..]

Sorry, wat een onzin. Haar man is doodgeschoten. Ik snap dat ze helemaal woedend is van verdriet, toch, als ik haar uitspraken zie; ‘jullie hebben dit gedaan’ denk ik dat het niet verstandig is nu in alle emotie het vuur nog wat op te laaien.
Ze zou beter even, ook om zichzelf te beschermen, rust nemen en tijd doorbrengen met haar familie en vrienden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218757500
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Emoties kunnen ook rare dingen doen met de spieren in je gezicht. Ooit wel eens gehuild bijvoorbeeld?
Hij was niet aan het huilen en ik kan mij niet voorstellen dat hij overweldigd met emoties was voor mensen die hij in het verleden losers en suckers heeft genoemd.
pi_218757506
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:30 schreef ToT het volgende:

[..]
Die instagrammers die roepen dat hij het verdiend heeft?
Mwoah influencers zijn vaak gemankeerd dus ik vind de willekeurige mens op straat interessanter.
pi_218757508
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]

Of gewoon de vraag niet verstaan. Kan ook.
pi_218757521
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jou specifiek.
pi_218757529
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hij was niet aan het huilen en ik kan mij niet voorstellen dat hij overweldigd met emoties was voor mensen die hij in het verleden losers en suckers heeft genoemd.
Ah je kan nu ook al in mensen hun hoofd kijken.
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:33:46 #96
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218757532
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:30 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Daarom dat ik zo nu en dan reageer. Je kan ze gewoon allemaal teruglezen
pi_218757533
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik snap ook niet waarom ze vaak een persmoment hebben voor die fucking heli maar goed, als hij niet kan ruiken waar het over gaat of zou moeten gaan, dan ben je natuurlijk ook wel redelijk incapabel.
pi_218757534
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Iemand die hem dierbaar was, was net in de halsslagader geschoten!
pi_218757537
En dat van die losers en suckers zie ik graag een officiële bron van.
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:34:37 #100
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218757541
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan vraag je wat er wordt gezegd, toch? Als je het niet goed kan horen?
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')