abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218757086
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:55 schreef ToT het volgende:

[..]
Met Google kan ik niets definitiefs vinden.
Het kan natuurlijk zo zijn dat er iets lost in translation is gegaan.
pi_218757088
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Jij ziet die bunker voor je taas niet eens zo verpest ben je in je bubbel terwijl er hier toch hele verstandige dingen tegen je worden gezegd. Je bent gewoon niet meer te helpen, helaas.
Ja hij moet echt eens gaan beseffen dat die kinderen nu veel beter af zijn en een veel normaler leven kunnen gaan leiden zonder die papa waar ze zo veel van hielden.
Wat een kneus he, dat hij dat maar niet wil beseffen? _O-
pi_218757100
Fout gequote enzo.
  zaterdag 13 september 2025 @ 09:58:26 #29
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218757101
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je vergeet er even bij te melden dat die vrouwen zelf hebben aangegeven dat ze door DEI hun baan gekregen hebben.

Nog altijd geen fraaie uitspraak, maar wel heel anders dan zoals het gepresenteerd werd.

Het is ook gewoon slechte journalistiek. Iets plaatsen zonder het zelf even goed te checken.
Dat vergeet ik helemaal niet, sterker nog, dat zeg ik ook.

Het probleem zit hem erin dat Kirk dit gebruikte als letterlijke "bekentenis", terwijl dit statements waren om steun uit te spreken naar het fenomeen DEI in de dagen dat er met een kettingzaag door het overheidsapparaat is gegaan.

Natuurlijk wist Kirk dat, maar hij kiest er bewust voor om dat te verdraaien naar dat deze vrouwen zo dom zijn dat ze een witte baan gestolen moeten hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En overigens zeggen ze ook niet dat het hun huidskleur was waarover ze dit statement doen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_218757102
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk zo zijn dat er iets lost in translation is gegaan.
Ja nee ik zoek met "Were Charlie Kirk's wife and kids present at the assassination?" enzo.
pi_218757105
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Hoeveel geslachten zijn er volgens jou?
Volgens rechts 2, volgens links 65 momenteel.
pi_218757116
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is bizar dat Kirk nu tot een soort Jezusfiguur wordt gemaakt, terwijl alles wat er uit zijn mond kwam bestond uit leugens, desinformatie en andere feitenvrije lulkoek. Met drogredeneringen en retorische trucs duwde hij mensen die minder rap van de tongriem gesneden waren de hoek in.

Het toont aan dat het gros van de mensheid te dom is om te schijten. In Nederland kan de PVV de grootste partij worden met een feitenvrij lulprogramma dat haaks staat op de grondwet en elke financiële onderbouwing mist en iedereen vindt het de normaalste zaak van de wereld.

Die ontwikkeling is net zo eng als de extreme polarisatie. Overigens doet die weduwe van Kirk er in haar toespraak gewoon nog maar eens een grote schep bovenop.
Kolere wat een ontiegelijk lulverhaal. :') Het is allemaal niet zo zwart wit he?
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:00:05 #33
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218757119
[quote]0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef Spablauw214 het volgende:
quote:
Het is bizar dat Kirk nu tot een soort Jezusfiguur wordt gemaakt, terwijl alles wat er uit zijn mond kwam bestond uit leugens, desinformatie en andere feitenvrije lulkoek. Met drogredeneringen en retorische trucs duwde hij mensen die minder rap van de tongriem gesneden waren de hoek in.
Wel vrij lachwekkend dat iemand waar 85% in Nederland tot vorige week niet van gehoord had nu in een keer een martelaar van het vrije woord is.

quote:
Het toont aan dat het gros van de mensheid te dom is om te schijten. In Nederland kan de PVV de grootste partij worden met een feitenvrij lulprogramma dat haaks staat op de grondwet en elke financiële onderbouwing mist en iedereen vindt het de normaalste zaak van de wereld.
Dat de PVV het grootste is toont vooral aan dat andere partijen geen goed genoeg antwoord hebben of niet luisteren naar de kiezer. 5 miljoen kiezers wegzetten als dom, dat is pas dom :D

quote:
Die ontwikkeling is net zo eng als de extreme polarisatie. Overigens doet die weduwe van Kirk er in haar toespraak gewoon nog maar eens een grote schep bovenop.
Die ontwikkeling is niet eng. Het laat vooral zien dat de democratie werkt.
pi_218757120
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Volgens rechts 2, volgens links 65 momenteel.
65 maar? _O- Hallo, 2020 belde en wil zijn/haar/their/shim/xer/ponyself genders terug! :D
pi_218757129
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Aldus 1 idiote user bedoel je..
Hier op dit forum ja (gelukkig maar)

Helaas is dit schering en inslag op andere kanalen
pi_218757147
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja hij moet echt eens gaan beseffen dat die kinderen nu veel beter af zijn en een veel normaler leven kunnen gaan leiden zonder die papa waar ze zo veel van hielden.
_O-

Kek
pi_218757148
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Jij ziet die bunker voor je taas niet eens zo verpest ben je in je bubbel terwijl er hier toch hele verstandige dingen tegen je worden gezegd. Je bent gewoon niet meer te helpen, helaas.
Je bent nu een van de grootste gekken die ik ooit op Fok! heb gezien en die de moord op Kirk goed aan het praten is (banwaardig, zo is gebleken) aan het verdedigen met niets anders dan een zielige persoonlijke aanval.

Graaf dieper en kijkt uit dat je straks niet struikelt, meid.
pi_218757149
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:46 schreef HSG het volgende:

[..]
Je krijgt langzamerhand wel dat idee. Dat er steeds meer groepen komen (links, rechts religieus) die vinden dat ze jou de mond mogen snoeren als je een andere mening of religie hebt.
Klopt, er komen steeds meer groepen die willen laten zien dat zij de baas zijn in de wijken met rijtjeshuizen, proberen om daar in je eentje verzet tegen te organiseren is moeilijk.
  zaterdag 13 september 2025 @ 10:03:06 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218757150
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Perfect om je mening door te laten bevestigen toch?
Kennelijk ja..

Ik vind het gepolariseer in dit topic sowieso de spuigaten uitlopen. Echt verontrustend ook.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218757165
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:58 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Dat vergeet ik helemaal niet, sterker nog, dat zeg ik ook.

Het probleem zit hem erin dat Kirk dit gebruikte als letterlijke "bekentenis", terwijl dit statements waren om steun uit te spreken naar het fenomeen DEI in de dagen dat er met een kettingzaag door het overheidsapparaat is gegaan.

Natuurlijk wist Kirk dat, maar hij kiest er bewust voor om dat te verdraaien naar dat deze vrouwen zo dom zijn dat ze een witte baan gestolen moeten hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En overigens zeggen ze ook niet dat het hun huidskleur was waarover ze dit statement doen.
Steun uitspreken is wel even wat breder dan zeggen dat je zelf je baan daaraan te danken hebt.

Hoe dan ook: het was at best hele slechte journalistiek en meer waarschijnlijk (mijn mening) kwaadaardig.
pi_218757170
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Kennelijk ja..

Ik vind het gepolariseer in dit topic sowieso de spuigaten uitlopen. Echt verontrustend ook.
En dan mag je kiezen in welk van de 2 kampen je zit :)
pi_218757176
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef Spablauw214 het volgende:

Een recente weduwe die haar man voor haar ogen kapotgeschoten zag worden kun je nog een beetje vergeven. Al die andere totale idioten eromheen die beter zouden moeten weten. Republikeinen hebben deze zomer al democratische politici vermoord en in het ziekenhuis geschoten en dat gaan ze de komende maand bijna zeker weer doen. Probleem is dat de gemiddelde democraat nog in de realiteit leeft, maar de MAGA cult niet meer, dus die moorden gaan voor hun bijna ongemerkt voorbij, of ze denken zelfs dat juist de ander het heeft gedaan en dan kunnen ze bij het volgende incident weer volop slachtoffer spelen. Niks is gevaarlijker dan een zwaarbewapende cult die denkt dat dat ze zielige slachtoffers zijn terwijl ze de complete overheid beheersen.
pi_218757179
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja nee ik zoek met "Were Charlie Kirk's wife and kids present at the assassination?" enzo.
Ik bedoel meer dat het feit dat ze mee waren gereisd is vertaald naar aanwezigheid.
pi_218757191
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:02 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
_O-

Kek
PETA moet ook maar vaker hondjes uit tuinen ontvoeren en euthanaseren; veel beter voor die beestjes! :Y
pi_218757196
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:57 schreef ToT het volgende:

[..]
Die verstandige woorden zijn gewoon niet voor mij weggelegd als domrechtse tokkie

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 13-09-2025 10:22:24 ]
pi_218757198
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik bedoel meer dat het feit dat ze mee waren gereisd is vertaald naar aanwezigheid.
Ik kan mij niet voorstellen dat je je hele kleine kinderen bij zo'n event wil hebben. In het beste geval vervelen ze zich de pleuris, in het gemiddelde geval ervaren ze een hoop negativiteit en in het slechtste geval zien ze iemand agressief worden.
pi_218757200
Kirk’s wife has held a speech stating she'll be continuing his work, which is ironic because his work included saying she shouldn't have a career.
pi_218757215
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk ja..

Inderdaad, gisteren werd er zelfs een huis-tuin-en-keuken meta-analyse gedeeld waaruit moest blijken dat rechtsgeoriënteerde mensen dom(mer) en genetisch gemankeerd zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218757216
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 10:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat je je hele kleine kinderen bij zo'n event wil hebben. In het beste geval vervelen ze zich de pleuris, in het gemiddelde geval ervaren ze een hoop negativiteit en in het slechtste geval zien ze iemand agressief worden.
Nou ja, laten we hopen dat ze dit niet gezien hebben.
pi_218757222
Je zou bijna denken dat we zo betrokken zijn bij de trieste dood van Charlie Kirk met 18 pagina's.

Maar nee, het gaat al 17 pagina's lang over 'links' of 'rechts'.

Stel, de moordenaar was links? Wat dan?
Stel de moordenaar was rechts? Wat dan?

Het enige wat 'links' of 'rechts' boeit is om de andere groep in kwaad daglicht te zetten. Daar een moordaanslag voor gebruiken is gewoon dermate triest en laag.

Echt de k*nker van deze maatschappij en bevordert alleen maar verdere polarisatie en extreme denkbeelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')