Daar gaat het niet om. Niemand hier neemt het op voor z' n denkbeelden of (on)geinformeerdheid dus waarom je daar nu mee aankomtquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:48 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Instagram staat er barstenvol mee
Charlie Kirk begreep ook niet zo goed dat Indianen de eerste bewoners van Amerika waren. Zichzelf verheven voelen terwijl alle amerikanen eigenlijk Immigranten zijn op Indiaans grondgebied
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:51 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
"Dat heb op instagram gestaan".
Is dat inmiddels echt vastgesteld? Bron?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat blijkt? Antifa, furry seks liefhebber, permanent online op Reddit.
Zijn t-shirts met trump erop? Blijkt gephotoshopt.
Zijn politieke voorkeur? Democraat stemmer.
Dus…quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De man is nog niet eens gestorven aan deze gruwelijke moord en de users op fok duikelen over elkaar heen om de dader als links af te schilderen. Geen dader, geen motief, geen informatie. Dit is een greep uit het eerste deel van deze reeks. Blijkbaar mag je totaal ongefundeerd je onderbuik delen op dit forum, mits links maar als zo slecht en kwaad mogelijk wordt afgebeeld. Feiten doen er niet toe voor het rechtse electoraat hier.
Wat blijkt? Dader is een Groyper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlie Kirk is vermoord door een extreemrechtse witte nationalist die vindt dat Kirk niet extreem genoeg was in zijn gedachtengoed. Right wing infighting en dus niet een 'woke/trans/linkse' gek.
Kom eens met percentages zou ik zeggen. En daar de bron van. Wat jij op jouw insta feed te zien krijgt is niet zo relevant.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:48 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Instagram staat er barstenvol mee
Charlie Kirk begreep ook niet zo goed dat Indianen de eerste bewoners van Amerika waren. Zichzelf verheven voelen terwijl alle amerikanen eigenlijk Immigranten zijn op Indiaans grondgebied
Je wil het kennelijk heel graag geloven…quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De man is nog niet eens gestorven aan deze gruwelijke moord en de users op fok duikelen over elkaar heen om de dader als links af te schilderen. Geen dader, geen motief, geen informatie. Dit is een greep uit het eerste deel van deze reeks. Blijkbaar mag je totaal ongefundeerd je onderbuik delen op dit forum, mits links maar als zo slecht en kwaad mogelijk wordt afgebeeld. Feiten doen er niet toe voor het rechtse electoraat hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlie Kirk is vermoord door een extreemrechtse witte nationalist die vindt dat Kirk niet extreem genoeg was in zijn gedachtengoed. Right wing infighting en dus niet een 'woke/trans/linkse' gek.
De maskers vallen af.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
Die linksen zijn echt totaal aan het doordraaien. Terroristen.
Niet meer dan degenen die hij quote......quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je wil het kennelijk heel graag geloven…
Je maakt dezelfde fout als de accounts die je quote: op basis van een klein beetje informatie heel stellig dingen beweren om iemand maar in een hokje te duwen. Het kan zeker kloppen wat je beweert, maar wat is er mis met afwachten?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
100 Procentquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom eens met percentages zou ik zeggen. En daar de bron van. Wat jij op jouw insta feed te zien krijgt is niet zo relevant.
Was gewoon een gefrustreerde linkse gek maar dat komt nog wel uit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vermoed, slechts speculatie, maar mijn idee nu.
Die gast kwam uit een conservatief gezin, is op kamers gegaan en door SM en zijn vrienden al snel geradicaliseerd en zet zich af tegen zijn ouders
Ben je tegenwoordig radicaal als je niet conversatief bent?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Die gast kwam uit een conservatief gezin, is op kamers gegaan en door SM en zijn vrienden al snel geradicaliseerd en zet zich af tegen zijn ouders
Kletskoek. Lees maar terug: ik vraag net zo goed aan degene die beweert dat hij links is om de bron.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:04 schreef Stepperoller het volgende:
Wanneer er ongefundeerd 'links' wordt geroepen kraait er geen haan naar, maar als iemand een onderbouwde theorie heeft over uit welke hoek het afkomstig is dan is het gelijk complot denken.![]()
Bizar selectief weer.
SM?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh dank je wel ik dacht echt Sado-Masochisme. Stom, ja.quote:
Kortom: je roept maar wat en bent heel erg gebrand om jezelf te kronen als domste gansje van Fok.quote:
De ,,linksen” draaien ook door:quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:06 schreef Stepperoller het volgende:
*Iemand spiegelt wat rechts doet maar met meer onderbouwing*
dE LiNkSeN dRaAiEn DoOr!!1!1!!!1!
De weduwe van Kirk zet zijn werk voort, snel haar ook omleggen, dat is veel beter voor haar kinderen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:11 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
De ,,linksen” draaien ook door:
Bekijk deze YouTube-video
Juichen om de dood van iemand waarbij zijn kinderen van dichtbij hun vader hebben zien doodbloeden en daarbij zelfs beweren dat die kinderen met zo’n trauma een normaal leven kunnen gaan leiden…
Als dit geen doordraaien meer is, wat dan wel?
Dat tweede filmpje vergelijkt hem met Jezusquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:57 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Als je iemand dood schiet, dan ben je best wel radicaal. Toch?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig radicaal als je niet conversatief bent?
Oftewel: "Bek houden, anders krijg je een kogel van ons en je kinderen moeten dit ook goed door hebben!"quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:20 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon tuinman kunnen worden
De man was een slecht voorbeeld voor zijn kinderen in zijn rol
Die kinderen van hem zouden gewoon gepest gaan worden en gevaar kunnen lopen
Die zijn nu ook beter af en kunnen nu een normaler leven gaan leiden
Sow, echt he!!!quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:24 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ja? Zou het?
[ link | afbeelding ]
Zijn kinderen zaten vooraan de rij toen ze papa doodgeschoten zagen worden waarbij het bloed uit zijn nek gutste.
Ja die zullen nu vast een normaal leven gaan leiden![]()
!!!!!
[..]
Ik vind jou niet links (of rechts), ik vind jou geestesziek.
Oh dat zeker.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je iemand dood schiet, dan ben je best wel radicaal. Toch?
De mensen die ik quote die hadden niet een klein beetje informatie, die hadden helemaal niks behalve een slachtoffer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je maakt dezelfde fout als de accounts die je quote: op basis van een klein beetje informatie heel stellig dingen beweren om iemand maar in een hokje te duwen. Het kan zeker kloppen wat je beweert, maar wat is er mis met afwachten?
Iets als “DJ Paul Elstak jonguh”?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:11 schreef DrDentz het volgende:
Als de schutter gewoon een woke zwarte transseksueel was geweest was het wat makkelijker om een groep aan te wijzen, nu weet ik het ook ff niet meer. Ik ken die Groypers niet maar zie wel dat Europapa van Joost Klein op hun playlist staat, jammer dat hij daar geen referentie naar heeft gemaakt op een kogelhuls.
Ja precies. Maar wellicht moeten we dit even voorleggen aan ons pedagogisch expert @SurpriseGirl en haar sociaal linkse instagram-bubbel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De weduwe van Kirk zet zijn werk voort, snel haar ook omleggen, dat is veel beter voor haar kinderen.
Ja, fair, die hadden praktisch niks afgezien van wie er vermoord werd en waar dat gebeurde. Dat ben ik wel met je eens. Desalniettemin plaats je hem nu wel in een heel specifiek hokje waar denk ik nog niet genoeg informatie voor is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:15 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
De mensen die ik quote die hadden niet een klein beetje informatie, die hadden helemaal niks behalve een slachtoffer.
Dat mogen we wel hopen jaquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik stem ook altijd links, maar no way dat ik deze actie rechtvaardig. Mensen die het wel goedkeuren zijn knetterwaus. Ik denk dat meer een issue is dan dat ze links zijn.
Ik vrees toch echt dat degenen die sinds gisteren triomfantelijk riepen dat de kogel van rechts kwam de deksel op hun neus gaan krijgen:quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:11 schreef DrDentz het volgende:
Als de schutter gewoon een woke zwarte transseksueel was geweest was het wat makkelijker om een groep aan te wijzen, nu weet ik het ook ff niet meer. Ik ken die Groypers niet maar zie wel dat Europapa van Joost Klein op hun playlist staat, jammer dat hij daar geen referentie naar heeft gemaakt op een kogelhuls.
Valt inderdaad niet goed te praten, verkeerde mening dus mag omgelegd worden, of dat echt links is weet ik niet, maar het moreel kompas is niet zo goed afgesteld.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik stem ook altijd links, maar no way dat ik deze actie rechtvaardig. Mensen die het wel goedkeuren zijn knetterwaus. Ik denk dat meer een issue is dan dat ze links zijn.
Dit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap ook wel dat 3 screenshots van twitter geen sluitend bewijs zijn, maar de oorverdovende hypocrisie van enkele users hier laten mij wel hard lachen. De dader moet links zijn en daar redeneren we gewoon naar toe, bewijs of niet. Cognitieve dissonantie in optima forma.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, fair, die hadden praktisch niks afgezien van wie er vermoord werd en waar dat gebeurde. Dat ben ik wel met je eens. Desalniettemin plaats je hem nu wel in een heel specifiek hokje waar denk ik nog niet genoeg informatie voor is.
ja die meent dat je iemand met een andere mening dan een volstrekt linkse mening mag dodoschieten of zoals ze het zegt het zwijgen opleggenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:15 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar wellicht moeten we dit even voorleggen aan ons pedagogisch expert @:surprisegirl en haar sociaal linkse instagram-bubbel.
Natuurlijk gaat het zoiets zijn, doorgaans pissen mensen niet in hun eigen soepbord.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vrees toch echt dat degenen die sinds gisteren triomfantelijk riepen dat de kogel van rechts kwam de deksel op hun neus gaan krijgen:
https://x.com/Vissbjorn/status/1966624806633435150
Zijn er serieus mensen die denken dat het een extreem rechtse gek was?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vrees toch echt dat degenen die sinds gisteren triomfantelijk riepen dat de kogel van rechts kwam de deksel op hun neus gaan krijgen:
https://x.com/Vissbjorn/status/1966624806633435150
Het is inderdaad niet terecht om heel links/progressief hierop aan te kijken. Het zijn wel linkse/progressieve malloten die deze moord begrijpen, goedpraten of zelfs toejuichen en oproepen tot meer moorden… maar het is natuurlijk niet zo dat iedereen die links/progressief is ook zo denkt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het pakken van de extreemste meningen en die wegzetten als de mening van een hele groep is de kanker van onze tijd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:11 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
De ,,linksen” draaien ook door:
Juichen om de dood van iemand waarbij zijn kinderen van dichtbij hun vader hebben zien doodbloeden en daarbij zelfs beweren dat die kinderen met zo’n trauma een normaal leven kunnen gaan leiden…
Als dit geen doordraaien meer is, wat dan wel?
En ik schrijf bewust ,,linksen” omdat ze her eigenlijk niet eens zijn. Het zijn stuk-voor-stuk psychopaten die (helaas voor links) een links masker dragen
Eng volk, waar jij je mee identificeert.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:57 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Dat de dader wel links moet zijn lijkt me toch ook niet zo hele vreemde theorie om mee te beginnen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:21 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat 3 screenshots van twitter geen sluitend bewijs zijn, maar de oorverdovende hypocrisie van enkele users hier laten mij wel hard lachen. De dader moet links zijn en daar redeneren we gewoon naar toe, bewijs of niet. Cognitieve dissonantie in optima forma.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:07 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ctie-werk-voorzetten\\
Langs universiteiten
Weduwe Charlie Kirk reageert op moordaanslag: 'Ik ga zijn werk voortzetten'
Erika Kirk, de weduwe van de doodgeschoten politieke activist Charlie Kirk, heeft van zich laten horen in een gelivestreamde video. "De kwaadwillenden die verantwoordelijk zijn voor de moord op mijn man hebben geen idee wat ze hebben gedaan en wat ze hebben ontketend in het hele land."
Kirk zei ook dat ze het werk van haar man gaat voortzetten. Ze kondigde aan dat de tour die hij dit najaar langs universiteiten zou maken, doorgaat. Ze riep scholieren en studenten op zich aan te melden bij een lokale afdeling van Turning Point USA. Dat is de organisatie van haar man die conservatieve waarden onder jongeren wil stimuleren.
Erika Kirk bedankte bovendien president Donald Trump en vicepresident J.D. Vance 'voor hun steun en vriendschap'. Ook bedankte ze de politiediensten die volgens haar continu aan het werk waren om de verdachte op te pakken 'zodat hij veroordeeld kan worden'.
Verdachte
De politie hield donderdag rond 22.00 uur lokale tijd de 22-jarige Tyler Robinson aan. Hij zou zijn aangegeven door 'een vriend van de familie' en wordt ervan verdacht Kirk van zo'n 130 meter afstand dood te hebben geschoten in de Amerikaanse staat Utah. De 22-jarige Robinson is de oudste van drie broers, schrijft BBC News, en woont bij zijn ouders in St. George in Washington County. Dat ligt in het zuidwesten van Utah.
Kirk was geliefd binnen de conservatieve beweging, en was vooral onder jongeren erg populair. Toen hij werd doodgeschoten, was hij op een universiteit waar hij een debat voerde met studenten. De 31-jarige influencer en activist was een groot voorstander van wapenbezit en een fervent tegenstander van abortus en het 'woke-gedachtegoed'. Hij had twee kinderen.
Dit is het Gaza strook effect op 7 oktober 2023, daar vierde men ook massaal feest.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het pakken van de extreemste meningen en die wegzetten als de mening van een hele groep is de kanker van onze tijd.
Is niet heel gek, maar hij heeft wel meer mensen boos gemaakt, dus gewoon afwachten is best verstandig.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de dader wel links moet zijn lijkt me toch ook niet zo hele vreemde theorie om mee te beginnen?
Ik dacht het ook hoor, gezien hij nogal opvallende seksuele voorkeuren bleek te hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh dank je wel ik dacht echt Sado-Masochisme. Stom, ja.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De weduwe van Kirk zet zijn werk voort, snel haar ook omleggen, dat is veel beter voor haar kinderen.
Inherent aan het systeem; levert meer views en clicks op.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het pakken van de extreemste meningen en die wegzetten als de mening van een hele groep is de kanker van onze tijd.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:36 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Charly Kirk maakte een keuze in zijn leven: haatzaaien tegen andere mensen.
De moordenaar maakte ook een keuze: haatzaaierij uitschakelen
zo simpel is het
Ze hadden allebei andere keuzes kunnen maken.
In de extreem zwart witte haat wereld waar de Maga mensen zich bevinden niet nee daar moet het altijd door de zogenaamde vijand gedaan zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat de dader wel links moet zijn lijkt me toch ook niet zo hele vreemde theorie om mee te beginnen?
De kritiek is dat ze daarbij zijn woorden verdraaien, waardoor ze hem demoniseren. En dat betreft niet een enkel foutje. Zowel ‘alle zwarte vrouwen zijn dom’, ‘homo’s moet je stenigen’, ‘ik haat empathie’… allemaal uit verband getrokken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit.
Je kan Kirk de allergrootste klootzak vinden zonder zijn dood toe te juichen of goed te keuren.
Vind de kritiek op de "mainstream media" ook wel een beetje overtrokken, die leggen aan mensen die Kirk niet kennen uit wie het was.
Wel een systeem dat we zelf gecreëerd hebben, daar kan je ook vanaf.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Inherent aan het systeem; levert meer views en clicks op.
Nuance verkoopt niet op de media.
Oh die pijltjes!quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja die meent dat je iemand met een andere mening dan een volstrekt linkse mening mag dodoschieten of zoals ze het zegt het zwijgen opleggen
Ik heb wel gemerkt dat je een BAN krijgt als je iets ten nadele van D66 of Groen Links post , maar doodschieten dat is iets nieuws voor mij
[ afbeelding ]
Dat mag ookquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat tweede filmpje vergelijkt hem met Jezus![]()
Dat lijkt me nou net 180 graden de andere kant op van wat je beweert
Er is wel geroepen dat het een vreugde-schot van eigen aanhang was die in Charlie's halsslagader terecht gekomen was.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die denken dat het een extreem rechtse gek was?
Afwachten, ja was het nog maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:25 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is niet heel gek, maar hij heeft wel meer mensen boos gemaakt, dus gewoon afwachten is best verstandig.
🪞quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:04 schreef Stepperoller het volgende:
Wanneer er ongefundeerd 'links' wordt geroepen kraait er geen haan naar, maar als iemand een onderbouwde theorie heeft over uit welke hoek het afkomstig is dan is het gelijk complot denken.![]()
Bizar selectief weer.
Maar het is de stelligheid waarmee en de intentie om hem maar in een hokje te duwen wat niet het eigen hokje is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, zoals de NOS dat deed bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:20 schreef Fretwork het volgende:
Vind de kritiek op de "mainstream media" ook wel een beetje overtrokken, die leggen aan mensen die Kirk niet kennen uit wie het was.
die zijn er wel meer die schieten we ook niet dood tochquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht het ook hoor, gezien hij nogal opvallende seksuele voorkeuren bleek te hebben.
Ben ik het mee oneens, dit komt door het losknippen van fragmenten, van zowel Kirk zelf als andere partijen (ongelinkt aan deze moord, meer als business model).quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De kritiek is dat ze daarbij zijn woorden verdraaien, waardoor ze hem demoniseren. En dat betreft niet een enkel foutje. Zowel ‘alle zwarte vrouwen zijn dom’, ‘homo’s moet je stenigen’, ‘ik haat empathie’… allemaal uit verband getrokken.
1 foutje… kan. De ene na de andere fout: dat is kwaadwillig.
Kan je gewoon zelf doen he, lekker naar buitenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Afwachten, ja was het nog maar zo'n feest.
Tja zoals die discussie gisteren hier: Kirk had blijkbaar een aantal zwarte dames bij naam genoemd en zei dat ze de mentale capaciteit niet hadden om de functie te bekleden die ze hadden, en DUS zijn ALLE zwarte dames dom en inferieur aan blanken!quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De kritiek is dat ze daarbij zijn woorden verdraaien, waardoor ze hem demoniseren. En dat betreft niet een enkel foutje. Zowel ‘alle zwarte vrouwen zijn dom’, ‘homo’s moet je stenigen’, ‘ik haat empathie’… allemaal uit verband getrokken.
1 foutje… kan. De ene na de andere fout: dat is kwaadwillig.
Wat precies is wat ik dus niet doe, als je mijn post(s) enigszins leest.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar ja, als je niet afhankelijk bent van reclame-inkomsten dan moet je je geld op een andere manier vergaren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wel een systeem dat we zelf gecreëerd hebben, daar kan je ook vanaf.
Grappig genoeg is er nooit kritiek hier op de clicks-media, maar alleen maar wantrouwen naar de nieuwsmedia die onafhankelijk is van reclameinkomsten.
Het is onlogisch inderdaad om te denken dat hij rechts is. Maar goed, de waarheid komt vanzelf bovendrijven.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het zoiets zijn, doorgaans pissen mensen niet in hun eigen soepbord.
De schutter is niet dood.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die zijn er wel meer die schieten we ook niet dood toch
Sodemieter op met je wedstrijd tussen links of rechtsquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:25 schreef mcmlxiv het volgende:
De extreem-rechtse leugenachtige “links is gewelddadig” haatcampagne gaat gewoon door zie ik. Zelfs nu wederom de terrorist een extreem-rechtse conservatieve engnek blijkt te zijn. Ongetwijfeld geradicaliseerd door een opvoeding in haat en geweld.
Kortom weer eens tijd voor de echte feiten. Daarna zal ik jullie lekker in je haatbubbeltje boos laten wezen op al die kwaadaardige linkse mensen die wel van hun zolder afkomen.
# Europa (extreemrechts, 2000–2025)
2000–2007 – Duitsland (NSU, diverse steden) – 10
2011 – Noorwegen, Oslo/Utøya – 77
2015 – Zweden, Trollhättan – 3
2016 – VK, Birstall (Jo Cox) – 1
2019 – Duitsland, Halle – 2
2019 – Duitsland, Kassel-regio (Walter Lübcke) – 1
2020 – Duitsland, Hanau – 9
TOTAAL EUROPA = 103
# VS & Canada (extreemrechts, 2000–2025)
2009 – Washington, DC (Holocaust Museum) – 1
2012 – Oak Creek, WI (Sikh-tempel) – 6
2014 – Overland Park, KS (JCC & verzorgingshuis) – 3
2015 – Charleston, SC (kerk) – 9
2015 – Colorado Springs, CO (Planned Parenthood) – 3
2017 – Charlottesville, VA – 1
2018 – Pittsburgh, PA (Tree of Life) – 11
2019 – Poway, CA (synagoge) – 1
2019 – El Paso, TX (Walmart) – 23
2022 – Buffalo, NY (Tops) – 10
2023 – Jacksonville, FL (Dollar General) – 3
2017 – Québec-stad, Canada (moskee) – 6
2021 – London, Ontario, Canada – 4
2025 – Brooklyn Park, MN (Melissa & Mark Hortman, Democratische politica + echtgenoot) – 2
TOTAAL VS + CANADA = 83
# Europa (extreemlinks, 2000–2025)
2000 – Athene, Griekenland (Stephen Saunders, 17 November) – 1
2010 – Athene, Griekenland (Sokratis Giolias, Sect of Revolutionaries) – 1
TOTAAL EUROPA = 2
# VS & Canada (extreemlinks, 2000–2025)
Geen gedocumenteerde dodelijke aanslagen
TOTAAL VS + CANADA = 0
Best veel ook nog.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die denken dat het een extreem rechtse gek was?
Die hokjesgeest lijkt wel steeds extremer te worden, dat zie je hier natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar het is de stelligheid waarmee en de intentie om hem maar in een hokje te duwen wat niet het eigen hokje is.
Er worden steeds 2 hokjes getekend met een labeltje "links" en "rechts" en klaarblijkelijk moet het andere hokje slecht zijn en daarom moet zo'n moordenaar erin geduwd worden.
Dit terwijl er niet 2 hokjes zijn, maar een wereld vol grijstinten en mensen die zichzelf als links of rechts zien zullen over het algemeen zo'n moord verafschuwen, onafhankelijk waar deze persoon uiteindelijk in valt (als het al heel duidelijk gaat zijn).
Kan je gewoon zelf doen he, lekker naar buitenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Afwachten, ja was het nog maar zo'n feest.
Kunnen het hierover blijven hebben hoor. Maar hij pakt Ivy League opgeleide zwarte vrouwen aan, omdat ze positief zijn over DEI, en zegt dat deze mensen met hun beperkte hersencapaciteit een witte baan gestolen hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:31 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ja, zoals de NOS dat deed bijvoorbeeld:
[ x ]
Didn’t age well…quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:21 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat 3 screenshots van twitter geen sluitend bewijs zijn, maar de oorverdovende hypocrisie van enkele users hier laten mij wel hard lachen. De dader moet links zijn en daar redeneren we gewoon naar toe, bewijs of niet. Cognitieve dissonantie in optima forma.
Natuurlijk is dit een links extremist. Het is alleen nog niet 100% zeker dus niemand mag wat zeggen. Maar als je serieus denkt dat dit vanuit het rechts extremisme komt dan spoor je niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hokjesgeest lijkt wel steeds extremer te worden, dat zie je hier natuurlijk ook.
Neemt niet weg dat dit een politieke moord was, dus dan blijft de kans dat het van linksradicaal was ipv een rechtsradicaal toch een stuk groter.
Eens ja. Bizar hoe mensen voor de camera zonder blikken of blozen vertellen dat hij het verdiend had. En het enge is nog, het zijn gewoon mensen die voor of achter je in de rij staan bij de kassa.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet terecht om heel links/progressief hierop aan te kijken. Het zijn wel linkse/progressieve malloten die deze moord begrijpen, goedpraten of zelfs toejuichen en oproepen tot meer moorden… maar het is natuurlijk niet zo dat iedereen die links/progressief is ook zo denkt.
De hoeveelheid van mensen die zo denkt is wel schokkend.
Snap wat je zegt, al is internationaal erkend dat de NOS bij de minst gekleurde nieuwsbronnen hoort.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:33 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar ja, als je niet afhankelijk bent van reclame-inkomsten dan moet je je geld op een andere manier vergaren.
Ik dreig nu ver off topic te gaan, maar ik kan media die afhankelijk zijn van overheidsgeld ook niet als onafhankelijk zien.
Hoe dan ook; media blijven vaak gekleurd.
Als het om geld gaat tellen normen & waarden niet meer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Snap wat je zegt, al is internationaal erkend dat de NOS bij de minst gekleurde nieuwsbronnen hoort.
Zeker inachtnememde dat zij de laatste 25 jaar hun inkomsten hebben ontvangen uit (centrum)rechtse kabinetten blijft het frame nogal vervreemdend
Dat was ook het beste van Charlie. Hij ging inderdaad in debat. Hij ging praten met mensen met andere meningen en visies.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:36 schreef The-BFG het volgende:
Wat ik niet snap.. Deze man had extreem debiele gedachten, maar had nu niet echt macht. Tevens ging ie wel in debat. Oké hij had een grote groep jeugdigen in zijn bubbel gezogen, maar had tevens ook gewoon vele tegenstanders onder diezelfde jeugd.
Zijn dood is dus echt compleet nutteloos. Al zou het gaan om een Putin, Netanyahu of een Khamenei Dan is het allemaal iets meer begrijpbaar.. Echter, ook nutteloos omdat zeker in het geval van een Putin of een Netanyahu er wss een opvolger klaarstaat.
Waarom deden ze dat dan niet, is de vraag.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:35 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kan je gewoon zelf doen he, lekker naar buiten
[..]
Kunnen het hierover blijven hebben hoor. Maar hij pakt Ivy League opgeleide zwarte vrouwen aan, omdat ze positief zijn over DEI, en zegt dat deze mensen met hun beperkte hersencapaciteit een witte baan gestolen hebben.
Het klopt dat hij niet zegt dat alle zwarte vrouwen dom zijn, hij zegt dat specifiek Harvard opgeleide vrouwen zo intellectueel beperkt zijn dat ze niet zelf een goede baan hadden kunnen krijgen. Er is weinig hersengymnastiek nodig om het als de NOS (in Makkelijke Taal) uit te leggen.
Kijk en zo kom jij op de gewenste conclusie.. door met oogkleppen op te werken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:25 schreef mcmlxiv het volgende:
De extreem-rechtse leugenachtige “links is gewelddadig” haatcampagne gaat gewoon door zie ik. Zelfs nu wederom de terrorist een extreem-rechtse conservatieve engnek blijkt te zijn.
Onzin. Het is de kat op het spek binden. Jij laat je dochter als je die hebt ook niet in haar eentje over straat na tien uur 's-avonds. Dat is vragen om problemen ook al vraag je er niet letterlijk om.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Victimblaming at it’s best maat.
over conclusies trekken gesprokenquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat moet het toch frustrerend zijn om keer op keer ongelijk te krijgen. Je zou er zuur van worden... oh wacht.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk en zo kom jij op de gewenste conclusie.. door met oogkleppen op te werken.
Nee, er is helemaal nog niet vastgesteld dat de dader extreemrechts is. Sterker nog, kennelijk hebben mensen uit zijn omgeving al verteld dat hij behoorlijk links georiënteerd is.
Jouw cognitieve beperking heeft ervoor gezorgd dat je nu in de kuil bent gevallen die je voor jezelf hebt gegraven.
Welcome to the corner, enjoy your stay.
Er is wel een reden waarom ik enigszins hoop dat hij uit de MAGA-hoek komt, en dat is zodat die Republikeinse kopstukken die schreeuwen over een burgeroorlog het deksel op de neus krijgen en die krijsende plaat stopt. Gevaarlijke gekken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die hokjesgeest lijkt wel steeds extremer te worden, dat zie je hier natuurlijk ook.
Neemt niet weg dat dit een politieke moord was, dus dan blijft de kans dat het van linksradicaal was ipv een rechtsradicaal toch een stuk groter.
Tegelijkertijd met de moord op Kirk was er elders in de VS een mass school shooting, uitgevoerd door een rechtsectremist...quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:25 schreef mcmlxiv het volgende:
De extreem-rechtse leugenachtige “links is gewelddadig” haatcampagne gaat gewoon door zie ik. Zelfs nu wederom de terrorist een extreem-rechtse conservatieve engnek blijkt te zijn. Ongetwijfeld geradicaliseerd door een opvoeding in haat en geweld.
Kortom weer eens tijd voor de echte feiten. Daarna zal ik jullie lekker in je haatbubbeltje boos laten wezen op al die kwaadaardige linkse mensen die wel van hun zolder afkomen.
# Europa (extreemrechts, 2000–2025)
2000–2007 – Duitsland (NSU, diverse steden) – 10
2011 – Noorwegen, Oslo/Utøya – 77
2015 – Zweden, Trollhättan – 3
2016 – VK, Birstall (Jo Cox) – 1
2019 – Duitsland, Halle – 2
2019 – Duitsland, Kassel-regio (Walter Lübcke) – 1
2020 – Duitsland, Hanau – 9
TOTAAL EUROPA = 103
# VS & Canada (extreemrechts, 2000–2025)
2009 – Washington, DC (Holocaust Museum) – 1
2012 – Oak Creek, WI (Sikh-tempel) – 6
2014 – Overland Park, KS (JCC & verzorgingshuis) – 3
2015 – Charleston, SC (kerk) – 9
2015 – Colorado Springs, CO (Planned Parenthood) – 3
2017 – Charlottesville, VA – 1
2018 – Pittsburgh, PA (Tree of Life) – 11
2019 – Poway, CA (synagoge) – 1
2019 – El Paso, TX (Walmart) – 23
2022 – Buffalo, NY (Tops) – 10
2023 – Jacksonville, FL (Dollar General) – 3
2017 – Québec-stad, Canada (moskee) – 6
2021 – London, Ontario, Canada – 4
2025 – Brooklyn Park, MN (Melissa & Mark Hortman, Democratische politica + echtgenoot) – 2
TOTAAL VS + CANADA = 83
# Europa (extreemlinks, 2000–2025)
2000 – Athene, Griekenland (Stephen Saunders, 17 November) – 1
2010 – Athene, Griekenland (Sokratis Giolias, Sect of Revolutionaries) – 1
TOTAAL EUROPA = 2
# VS & Canada (extreemlinks, 2000–2025)
Geen gedocumenteerde dodelijke aanslagen
TOTAAL VS + CANADA = 0
Dit is dus exact victim blaming wat je nu doet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Jij laat je dochter als je die hebt ook niet in haar eentje over straat na tien uur 's-avonds. Dat is vragen om problemen
Je vergeet er even bij te melden dat die vrouwen zelf hebben aangegeven dat ze door DEI hun baan gekregen hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:32 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens, dit komt door het losknippen van fragmenten, van zowel Kirk zelf als andere partijen (ongelinkt aan deze moord, meer als business model).
En dan nog zit er veel nuance in de "leugens".
Hij heeft bijvoorbeeld niet alle zwarte vrouwen dom genoemd, hij heeft specifiek rammend slimme zwarte vrouwen beschuldigd van het stelen van de baan van een witte, omdat ze steun uitspraken over DEI. Vrouwen die ontegenzeggelijk hoger opgeleid waren dan hijzelf.
Volgens mij heeft de overgrote meerderheid zowel linkse als rechtse opvattingen. Maar ook een grote groep die helaas niet verder kijkt dan de hokjes..quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er is wel een reden waarom ik enigszins hoop dat hij uit de MAGA-hoek komt, en dat is zodat die Republikeinse kopstukken die schreeuwen over een burgeroorlog het deksel op de neus krijgen en die krijsende plaat stopt. Gevaarlijke gekken.
Maar buiten dat, weet ik echt niet wat je er mee zou moeten. Straks blijkt met zekerheid dat hij "links" of "rechts" was in zijn opvattingen. En dan?
Waar zijn Theo van Gogh en Pim Fortuijn? Klopt niet veel van de uitslag van deze wedstrijd verpissen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Sodemieter op met je wedstrijd tussen links of rechtsJe bent toch niet helemaal lekker man
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |