Daar gaat het niet om. Niemand hier neemt het op voor z' n denkbeelden of (on)geinformeerdheid dus waarom je daar nu mee aankomtquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:48 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Instagram staat er barstenvol mee
Charlie Kirk begreep ook niet zo goed dat Indianen de eerste bewoners van Amerika waren. Zichzelf verheven voelen terwijl alle amerikanen eigenlijk Immigranten zijn op Indiaans grondgebied
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:51 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
"Dat heb op instagram gestaan".
Is dat inmiddels echt vastgesteld? Bron?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat blijkt? Antifa, furry seks liefhebber, permanent online op Reddit.
Zijn t-shirts met trump erop? Blijkt gephotoshopt.
Zijn politieke voorkeur? Democraat stemmer.
Dus…quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De man is nog niet eens gestorven aan deze gruwelijke moord en de users op fok duikelen over elkaar heen om de dader als links af te schilderen. Geen dader, geen motief, geen informatie. Dit is een greep uit het eerste deel van deze reeks. Blijkbaar mag je totaal ongefundeerd je onderbuik delen op dit forum, mits links maar als zo slecht en kwaad mogelijk wordt afgebeeld. Feiten doen er niet toe voor het rechtse electoraat hier.
Wat blijkt? Dader is een Groyper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlie Kirk is vermoord door een extreemrechtse witte nationalist die vindt dat Kirk niet extreem genoeg was in zijn gedachtengoed. Right wing infighting en dus niet een 'woke/trans/linkse' gek.
Kom eens met percentages zou ik zeggen. En daar de bron van. Wat jij op jouw insta feed te zien krijgt is niet zo relevant.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:48 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Instagram staat er barstenvol mee
Charlie Kirk begreep ook niet zo goed dat Indianen de eerste bewoners van Amerika waren. Zichzelf verheven voelen terwijl alle amerikanen eigenlijk Immigranten zijn op Indiaans grondgebied
Je wil het kennelijk heel graag geloven…quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De man is nog niet eens gestorven aan deze gruwelijke moord en de users op fok duikelen over elkaar heen om de dader als links af te schilderen. Geen dader, geen motief, geen informatie. Dit is een greep uit het eerste deel van deze reeks. Blijkbaar mag je totaal ongefundeerd je onderbuik delen op dit forum, mits links maar als zo slecht en kwaad mogelijk wordt afgebeeld. Feiten doen er niet toe voor het rechtse electoraat hier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlie Kirk is vermoord door een extreemrechtse witte nationalist die vindt dat Kirk niet extreem genoeg was in zijn gedachtengoed. Right wing infighting en dus niet een 'woke/trans/linkse' gek.
De maskers vallen af.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
Die linksen zijn echt totaal aan het doordraaien. Terroristen.
Niet meer dan degenen die hij quote......quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je wil het kennelijk heel graag geloven…
Je maakt dezelfde fout als de accounts die je quote: op basis van een klein beetje informatie heel stellig dingen beweren om iemand maar in een hokje te duwen. Het kan zeker kloppen wat je beweert, maar wat is er mis met afwachten?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
100 Procentquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom eens met percentages zou ik zeggen. En daar de bron van. Wat jij op jouw insta feed te zien krijgt is niet zo relevant.
Was gewoon een gefrustreerde linkse gek maar dat komt nog wel uit.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vermoed, slechts speculatie, maar mijn idee nu.
Die gast kwam uit een conservatief gezin, is op kamers gegaan en door SM en zijn vrienden al snel geradicaliseerd en zet zich af tegen zijn ouders
Ben je tegenwoordig radicaal als je niet conversatief bent?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Die gast kwam uit een conservatief gezin, is op kamers gegaan en door SM en zijn vrienden al snel geradicaliseerd en zet zich af tegen zijn ouders
Kletskoek. Lees maar terug: ik vraag net zo goed aan degene die beweert dat hij links is om de bron.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:04 schreef Stepperoller het volgende:
Wanneer er ongefundeerd 'links' wordt geroepen kraait er geen haan naar, maar als iemand een onderbouwde theorie heeft over uit welke hoek het afkomstig is dan is het gelijk complot denken.![]()
Bizar selectief weer.
SM?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh dank je wel ik dacht echt Sado-Masochisme. Stom, ja.quote:
Kortom: je roept maar wat en bent heel erg gebrand om jezelf te kronen als domste gansje van Fok.quote:
De ,,linksen” draaien ook door:quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:06 schreef Stepperoller het volgende:
*Iemand spiegelt wat rechts doet maar met meer onderbouwing*
dE LiNkSeN dRaAiEn DoOr!!1!1!!!1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |