abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2025 @ 08:56:17 #201
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218756556
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 08:48 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Instagram staat er barstenvol mee

Charlie Kirk begreep ook niet zo goed dat Indianen de eerste bewoners van Amerika waren. Zichzelf verheven voelen terwijl alle amerikanen eigenlijk Immigranten zijn op Indiaans grondgebied
Daar gaat het niet om. Niemand hier neemt het op voor z' n denkbeelden of (on)geinformeerdheid dus waarom je daar nu mee aankomt :')
pi_218756566
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 september 2025 08:51 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
"Dat heb op instagram gestaan". :')
Bekijk deze YouTube-video

pi_218756568
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 08:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Wat blijkt? Antifa, furry seks liefhebber, permanent online op Reddit.
Zijn t-shirts met trump erop? Blijkt gephotoshopt.
Zijn politieke voorkeur? Democraat stemmer.

Is dat inmiddels echt vastgesteld? Bron?
  zaterdag 13 september 2025 @ 08:58:38 #204
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218756575
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De man is nog niet eens gestorven aan deze gruwelijke moord en de users op fok duikelen over elkaar heen om de dader als links af te schilderen. Geen dader, geen motief, geen informatie. Dit is een greep uit het eerste deel van deze reeks. Blijkbaar mag je totaal ongefundeerd je onderbuik delen op dit forum, mits links maar als zo slecht en kwaad mogelijk wordt afgebeeld. Feiten doen er niet toe voor het rechtse electoraat hier.

Wat blijkt? Dader is een Groyper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Charlie Kirk is vermoord door een extreemrechtse witte nationalist die vindt dat Kirk niet extreem genoeg was in zijn gedachtengoed. Right wing infighting en dus niet een 'woke/trans/linkse' gek.
Dus…
Als je drie tweets kunt tonen, dan ben je wél geïnformeerd.

OK.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218756588
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 08:48 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
Instagram staat er barstenvol mee

Charlie Kirk begreep ook niet zo goed dat Indianen de eerste bewoners van Amerika waren. Zichzelf verheven voelen terwijl alle amerikanen eigenlijk Immigranten zijn op Indiaans grondgebied
Kom eens met percentages zou ik zeggen. En daar de bron van. Wat jij op jouw insta feed te zien krijgt is niet zo relevant.
pi_218756592
Ik vermoed, slechts speculatie, maar mijn idee nu.

Die gast kwam uit een conservatief gezin, is op kamers gegaan en door SM en zijn vrienden al snel geradicaliseerd en zet zich af tegen zijn ouders
Vakman pur sang
pi_218756594
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De man is nog niet eens gestorven aan deze gruwelijke moord en de users op fok duikelen over elkaar heen om de dader als links af te schilderen. Geen dader, geen motief, geen informatie. Dit is een greep uit het eerste deel van deze reeks. Blijkbaar mag je totaal ongefundeerd je onderbuik delen op dit forum, mits links maar als zo slecht en kwaad mogelijk wordt afgebeeld. Feiten doen er niet toe voor het rechtse electoraat hier.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Charlie Kirk is vermoord door een extreemrechtse witte nationalist die vindt dat Kirk niet extreem genoeg was in zijn gedachtengoed. Right wing infighting en dus niet een 'woke/trans/linkse' gek.
Je wil het kennelijk heel graag geloven…
pi_218756603
Wanneer er ongefundeerd 'links' wordt geroepen kraait er geen haan naar, maar als iemand een onderbouwde theorie heeft over uit welke hoek het afkomstig is dan is het gelijk complot denken. _O-

Bizar selectief weer.
pi_218756605
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 08:57 schreef KoningWouter het volgende:
Die linksen zijn echt totaal aan het doordraaien. Terroristen.
De maskers vallen af.
pi_218756606
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je wil het kennelijk heel graag geloven…
Niet meer dan degenen die hij quote......
pi_218756608
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je maakt dezelfde fout als de accounts die je quote: op basis van een klein beetje informatie heel stellig dingen beweren om iemand maar in een hokje te duwen. Het kan zeker kloppen wat je beweert, maar wat is er mis met afwachten?
pi_218756610
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kom eens met percentages zou ik zeggen. En daar de bron van. Wat jij op jouw insta feed te zien krijgt is niet zo relevant.
100 Procent
pi_218756612
*Iemand spiegelt wat rechts doet maar met meer onderbouwing*

dE LiNkSeN dRaAiEn DoOr!!1!1!!!1!
pi_218756614
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:01 schreef Lospedrosa het volgende:

Die gast kwam uit een conservatief gezin, is op kamers gegaan en door SM en zijn vrienden al snel geradicaliseerd en zet zich af tegen zijn ouders
Was gewoon een gefrustreerde linkse gek maar dat komt nog wel uit.
pi_218756618
quote:

Ben je tegenwoordig radicaal als je niet conversatief bent?
pi_218756622
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ctie-werk-voorzetten\\

Langs universiteiten
Weduwe Charlie Kirk reageert op moordaanslag: 'Ik ga zijn werk voortzetten'

Erika Kirk, de weduwe van de doodgeschoten politieke activist Charlie Kirk, heeft van zich laten horen in een gelivestreamde video. "De kwaadwillenden die verantwoordelijk zijn voor de moord op mijn man hebben geen idee wat ze hebben gedaan en wat ze hebben ontketend in het hele land."

Kirk zei ook dat ze het werk van haar man gaat voortzetten. Ze kondigde aan dat de tour die hij dit najaar langs universiteiten zou maken, doorgaat. Ze riep scholieren en studenten op zich aan te melden bij een lokale afdeling van Turning Point USA. Dat is de organisatie van haar man die conservatieve waarden onder jongeren wil stimuleren.

Erika Kirk bedankte bovendien president Donald Trump en vicepresident J.D. Vance 'voor hun steun en vriendschap'. Ook bedankte ze de politiediensten die volgens haar continu aan het werk waren om de verdachte op te pakken 'zodat hij veroordeeld kan worden'.

Verdachte
De politie hield donderdag rond 22.00 uur lokale tijd de 22-jarige Tyler Robinson aan. Hij zou zijn aangegeven door 'een vriend van de familie' en wordt ervan verdacht Kirk van zo'n 130 meter afstand dood te hebben geschoten in de Amerikaanse staat Utah. De 22-jarige Robinson is de oudste van drie broers, schrijft BBC News, en woont bij zijn ouders in St. George in Washington County. Dat ligt in het zuidwesten van Utah.

Kirk was geliefd binnen de conservatieve beweging, en was vooral onder jongeren erg populair. Toen hij werd doodgeschoten, was hij op een universiteit waar hij een debat voerde met studenten. De 31-jarige influencer en activist was een groot voorstander van wapenbezit en een fervent tegenstander van abortus en het 'woke-gedachtegoed'. Hij had twee kinderen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218756623
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:04 schreef Stepperoller het volgende:
Wanneer er ongefundeerd 'links' wordt geroepen kraait er geen haan naar, maar als iemand een onderbouwde theorie heeft over uit welke hoek het afkomstig is dan is het gelijk complot denken. _O-

Bizar selectief weer.
Kletskoek. Lees maar terug: ik vraag net zo goed aan degene die beweert dat hij links is om de bron.

En de bron van dat hij extreemrechts zou zijn is vrij ongeloofwaardig, dus om dat te brengen als feit is vrij stupide.
pi_218756630
quote:

SM?
pi_218756632
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
SM?
Social media denk ik.
pi_218756635
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Social media denk ik.
Oh dank je wel ik dacht echt Sado-Masochisme. Stom, ja.
pi_218756636
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:05 schreef SurpriseGirl het volgende:

[..]
100 Procent
Kortom: je roept maar wat en bent heel erg gebrand om jezelf te kronen als domste gansje van Fok.

Pas op: heftige concurrentie voor die titel!
pi_218756642
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:06 schreef Stepperoller het volgende:
*Iemand spiegelt wat rechts doet maar met meer onderbouwing*

dE LiNkSeN dRaAiEn DoOr!!1!1!!!1!
De ,,linksen” draaien ook door:

Juichen om de dood van iemand waarbij zijn kinderen van dichtbij hun vader hebben zien doodbloeden en daarbij zelfs beweren dat die kinderen met zo’n trauma een normaal leven kunnen gaan leiden…

Als dit geen doordraaien meer is, wat dan wel?

En ik schrijf bewust ,,linksen” omdat ze her eigenlijk niet eens zijn. Het zijn stuk-voor-stuk psychopaten die (helaas voor links) een links masker dragen
pi_218756646
Als de schutter gewoon een woke zwarte transseksueel was geweest was het wat makkelijker om een groep aan te wijzen, nu weet ik het ook ff niet meer. Ik ken die Groypers niet maar zie wel dat Europapa van Joost Klein op hun playlist staat, jammer dat hij daar geen referentie naar heeft gemaakt op een kogelhuls.
pi_218756652
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 09:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
SM?
Social media.

Niet die alternatieve en soms erg leuke seksuele voorkeur. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')