Ja? Zou het?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:20 schreef SurpriseGirl het volgende:
Die kinderen zijn nu ook beter af en kunnen nu een normaler leven gaan leiden
Ik vind jou niet links (of rechts), ik vind jou geestesziek.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:30 schreef SurpriseGirl het volgende:
Linkse politiek is meestal sociale politiek
Luister vriend, Ik ben net zo neutraal als Zwitserland. Ik heb me mening gegeven. De wereld is beter af zonder haatzaaiers.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee je bent niet neutraal. Je hebt net laten zien dat je geen zak begrijpt van een vrije samenleving waar zaken gewoon bediscussierd kunnen worden en waar we een andere mening met argumenten bestrijden ipv iemand het zwijgen op te leggen. Tevens heb je laten zien dat je, je ophoudt tussen mensen die moord wel prima vinden. Ondertussen totaal niet beseffend dat het zo niet werkt in een democratische samenleving dus waarschijnlijk toch niet echt de gemiddelde Amerikaan waar je, je tussen bevindt
Nog afgezien van de ironie dat je in je laatste zin exact doet waar je over klaagt…quote:Op zaterdag 13 september 2025 06:53 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Nee, hij ging de discussie niet aan op een fatsoenlike manier. Hij beledigde miljoenen mensen in amerika. Maar dit soort mensen denken dat ze overal mee weg komen. Wie zaait die zal oogsten.
Het probleem met rechtse politiek is dat ze altijd andere mensen wegzetten omdat ze denken dat ze zelf beter zijn
Ook hier weer. Je verdedigt een moordenaar terwijl je gelijktijdig meent dat jouw tribe sociaal is en de andere tribe asociaal.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:30 schreef SurpriseGirl het volgende:
Linkse politiek is meestal sociale politiek
Rechtse politiek is meestal asociale politiek. Dat roept meestal meer weerstand op. En dan krijg je dit.
De moordenaar lijkt me een vrije normale jongen.
Kom op, nieuw account. Dit is niet een geestesziek iemand maar gewoon een domme trol.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:24 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Ja? Zou het?
[ link | afbeelding ]
Zijn kinderen zaten vooraan de rij toen ze papa doodgeschoten zagen worden waarbij het bloed uit zijn nek gutste
[..]
Ik vind jou niet links (of rechts), ik vind jou geestesziek.
iets wat jij dus ook doet kennelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:24 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Luister vriend, Ik ben net zo neutraal als Zwitserland. Ik heb me mening gegeven. De wereld is beter af zonder haatzaaiers.
Gelukkig kunnen de kindertjes volgens haar nu een normaler leven gaan leiden (nadat ze van dichtbij hebben gezien hoe papa met het gutsende bloed uit zijn nek doodbloed)quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook hier weer. Je verdedigt een moordenaar terwijl je gelijktijdig meent dat jouw tribe sociaal is en de andere tribe asociaal.
Dan heb je toch wel een enorme plaat voor je kop zeg…
Hoe kan je zo dom zijn als je weet dat Trump je president is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:59 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ][ x ]
Gekke functie trouwens bij Nasdaq, fijne eurotrip nog.
Lijkt me toch heerlijk eigenlijk. Zo’n simpel zwart-wit beeld van de wereld. Geen grijswaarden, geen nuances alleen maar goeden en slechten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog afgezien van de ironie dat je in je laatste zin exact doet waar je over klaagt…
Je kan geen open discussie voeren zonder dat iemand zich beledigd kan voelen. Jouw post: iemand die rechts is kan zich beledigd voelen door jouw uitspraak. Simpel.
Bovendien: mensen voelden zich al diep beledigd als hij zei dat er maar 2 sekses zijn. Dat is gewoon een feit!
of beidequote:Op zaterdag 13 september 2025 08:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kom op, nieuw account. Dit is niet een geestesziek iemand maar gewoon een domme trol.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog afgezien van de ironie dat je in je laatste zin exact doet waar je over klaagt…
Je kan geen open discussie voeren zonder dat iemand zich beledigd kan voelen. Jouw post: iemand die rechts is kan zich beledigd voelen door jouw uitspraak. Simpel.
Bovendien: mensen voelden zich al diep beledigd als hij zei dat er maar 2 sekses zijn. Dat is gewoon een feit!
Charlie Kirk had betere keuzes in zijn leven kunnen maken. Ik heb ze niet voor hem gemaakt. Als je op een motor stapt weet je dat weles kan gaan vallen. hard vallen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook hier weer. Je verdedigt een moordenaar terwijl je gelijktijdig meent dat jouw tribe sociaal is en de andere tribe asociaal.
Dan heb je toch wel een enorme plaat voor je kop zeg…
Tegenwoordig zat mensen die daadwerkelijk zo denken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Kom op, nieuw account. Dit is niet een geestesziek iemand maar gewoon een domme trol.
Ik heb veel te veel gelezen van gelijkgestemden de afgelopen dagen om te denken dat dit een trol is. Het is voor heel veel mensen eng genoeg precies hoe ze er “gewoon” over nadenken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:30 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dus dan mag hij dood?quote:Op zaterdag 13 september 2025 06:53 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Nee, hij ging de discussie niet aan op een fatsoenlike manier. Hij beledigde miljoenen mensen in amerika. Maar dit soort mensen denken dat ze overal mee weg komen. Wie zaait die zal oogsten.
Het probleem met rechtse politiek is dat ze altijd andere mensen wegzetten omdat ze denken dat ze zelf beter zijn
Jij bent ook hard gevallen, zeker?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:33 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
[..]
Charlie Kirk had betere keuzes in zijn leven kunnen maken. Ik heb ze niet voor hem gemaakt. Als je op een motor stapt weet je dat weles kan gaan vallen. hard vallen.
Ik verkondig mijn mening ook, maar zaai geen haat. Heb dus nergens last van. Wie haat zaait, zal haat oogsten. Als je levensmoe bent is dat geen probleem natuurlijk. Het is echter wel zo dat de wereld vol loopt met gekken dus kun je dergelijke reacties verwachten. Het heeft er niets mee te maken of ik dat wel of niet goed keur. Als je publiekelijk de bal kaatst kun je hem terug verwachten en er hoeft maar één freak tussen te lopen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had het toch op zichzelf af geroepen?
Dus hij is dood omdat hij zijn mening verkondigde en dat was dus zijn eigen schuld.
Wow.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:33 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
[..]
Charlie Kirk had betere keuzes in zijn leven kunnen maken. Ik heb ze niet voor hem gemaakt. Als je op een motor stapt weet je dat weles kan gaan vallen. hard vallen.
Wat Kirk deed heeft alles met vvmu te maken. Dat hij in Nederland 100 man politie nodig heeft is als dat waar is veelzeggend over de ‘tolerantie’ van (in dit geval) links/progressief tav andere meningen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:43 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
[..]
Dit heeft helemaal niets meer met vijheid van mening te maken. Denken jullie dat dit soort bijeenkomsten In Nederland mogelijk zouden zijn?
Als dit soort bijeenkomsten in Nederland gehouden zouden worden dan heb je echt 100 man politie nodig
Charlie Kirk zat daar gewoon in zijn tentje zonder bewaking op zijn stoeltje zijn mening te verkondigen alsof het niets was wat hij deed.
De kogel kwam niet van links. Maar van Rechts letterlijk.
Victimblaming at it’s best maat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik verkondig mijn mening ook, maar zaai geen haat. Heb dus nergens last van. Wie haat zaait, zal haat oogsten. Als je levensmoe bent is dat geen probleem natuurlijk. Het is echter wel zo dat de wereld vol loopt met gekken dus kun je dergelijke reacties verwachten. Het heeft er niets mee te maken of ik dat wel of niet goed keur. Als je publiekelijk de bal kaatst kun je hem terug verwachten en er hoeft maar één freak tussen te lopen.
Durf te wedden dat de meeste mensen met een grote mond hier in NWS dat IRL wel laten omdat dat verstandiger is als je wil blijven leven. Wilders loopt bijvoorbeeld een hoog risico om omgelegd te worden, ik niet, dus zoekt hij dat zelf op.
Alles duidelijk nu?
De schuld wordt daar toch niet gelegd? Je kunt het bv ook moedig vinden dat zo iemand dat opzoekt, al ben je het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Victimblaming at it’s best maat.
Dat is dus de toon van links/progressief. Door jou gekarakteriseerd als ‘sociaal’. Door de bomen het bos niet zien, ken je die uitdrukking?quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:50 schreef SurpriseGirl het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen echt heel veel filmpjes gezien van gewone amerikanen op Instagram. De toon was over het algemeen hij verdiende dit en hij heeft het op zichzelf afgeroepen.
quote:
Het leven draait om keuzes maken waar je achter moet staan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat Kirk deed heeft alles met vvmu te maken. Dat hij in Nederland 100 man politie nodig heeft is als dat waar is veelzeggend over de ‘tolerantie’ van (in dit geval) links/progressief tav andere meningen.
De kogel kwam verder letterlijk van voor (linksvoor), dus het woord ‘letterlijk’ gaat je kennelijk boven de pet en overdrachtelijk is dat nog niet duidelijk, maar het is wel al te duidelijk dat in linkse echokamers hierover gelogen wordt om het eigen straatje schoon te vegen.
Ik deel zijn denkbeelden niet maar vind het juist leuk om te zien hoe onze huidige vrijheden en denkbeelden vededigd moeten worden tegen meestal goede conservatieve argumentenquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:23 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik had nog nooit van Charlie Kirk gehoord, dus maar eens even wat opgezocht en bekeken. Zijn mening en de zwaar conservatief christelijke manier waarop hij dat deed verveelde mij al vrij snel. In deze tijd kun je je kop niet te ver boven het maaiveld steken op politiek gebied, als je een lang rustig leven wil leiden. De ene extreme lokt de andere extreme uit blijkbaar.
Zo lang er niet wordt opgeroepen tot geweld (hetgeen strafbaar is en waar jij je nu min of meer schuldig aan maakt) is de term haatzaaier niet meer dan een persoonlijke kwalificatie.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:24 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Luister vriend, Ik ben net zo neutraal als Zwitserland. Ik heb me mening gegeven. De wereld is beter af zonder haatzaaiers.
Ja en “zijn kinderen kunnen nu ook een normaler leven gaan leiden” nadat ze op de eerste rij papa hebben zien doodbloeden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:40 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
[..]
Het leven draait om keuzes maken waar je achter moet staan.
Charlie Kirk had een keuze gemaakt. Hij kende de gevaren van deze keuze. Hij koos ervoor. Hij had dit scenario al diverse keren voorbij zien flitsen. ZUlke dingen gebeuren in deze wereld. Het is over en uit nu.
‘Sociaal’…quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Sodeju zeg.....geen greintje respect.
Prima verwoord.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik deel zijn denkbeelden niet maar vind het juist leuk om te zien hoe onze huidige vrijheden en denkbeelden vededigd moeten worden tegen meestal goede conservatieve argumenten
[..]
Zo lang er niet wordt opgeroepen tot geweld (hetgeen strafbaar is en waar jij je nu min of meer schuldig aan maakt) is de term haatzaaier niet meer dan een persoonlijke kwalificatie.
Als in jouw ogen iedereen met een andere mening dan jij een haatzaaier is ga je er nog wel een paar tegenkomen in het leven
Bron?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:12 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Zoals ik net al aangaf het merendeel van de amerikanen is er blij mee
Hoe noem je het als je een indringer die iemand anders met een hamer bewerkte terwijl hij gewoon thuis was tot patriot bestempelt? Het is geen directe oproep tot geweld, maar op zijn minst toch wel een goedkeuring?quote:
Dan heb je kennelijk alleen zwakzinnigen om je heen verzameld.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:14 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Ik sta er om bekend dat ik dingen heel snel begrijp..
Of ze zit in een kliniek.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan heb je kennelijk alleen zwakzinnigen om je heen verzameld.
Instagram staat er barstenvol meequote:
Een domme huismoeder in haar instagrambubbelquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:48 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Instagram staat er barstenvol mee
Vanwege al die ‘sociale’ linkse mensen…quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:20 schreef SurpriseGirl het volgende:
Die kinderen van hem zouden gewoon gepest gaan worden en gevaar kunnen lopen
Die vent heeft gewoon gestudeerd en begrijpt dat soort dingen heel goed.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:48 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Charlie Kirk begreep ook niet zo goed dat Indianen de eerste bewoners van Amerika waren. Zichzelf verheven voelen terwijl alle amerikanen eigenlijk Immigranten zijn op Indiaans grondgebied
ja.quote:Op zaterdag 13 september 2025 06:53 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
"Dat heb op instagram gestaan".quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:48 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
Charlie Kirk begreep ook niet zo goed dat Indianen de eerste bewoners van Amerika waren. Zichzelf verheven voelen terwijl alle amerikanen eigenlijk Immigranten zijn op Indiaans grondgebied
quote:Op woensdag 10 september 2025 21:22 schreef Twiitch het volgende:
Kogel kwam weer van links. Utah heeft nog de doodstraf dus hoop dat ze de dader levend pakken en hij een spuitje krijgt.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 21:42 schreef William_Papadin het volgende:
We noteren wederom dat de kogel van links kwam.
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
en de kogel komt weer eens van links
goh
De man is nog niet eens gestorven aan deze gruwelijke moord en de users op fok duikelen over elkaar heen om de dader als links af te schilderen. Geen dader, geen motief, geen informatie. Dit is een greep uit het eerste deel van deze reeks. Blijkbaar mag je totaal ongefundeerd je onderbuik delen op dit forum, mits links maar als zo slecht en kwaad mogelijk wordt afgebeeld. Feiten doen er niet toe voor het rechtse electoraat hier.quote:
quote:
Jij stond ook vooraan om te melden dat Lisa niet alleen had moeten fietsen zeker?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:33 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
[..]
Wat een boel flauwekul.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De man is nog niet eens gestorven aan deze gruwelijke moord en de users op fok duikelen over elkaar heen om de dader als links af te schilderen. Geen dader, geen motief, geen informatie. Dit is een greep uit het eerste deel van deze reeks. Blijkbaar mag je totaal ongefundeerd je onderbuik delen op dit forum, mits links maar als zo slecht en kwaad mogelijk wordt afgebeeld. Feiten doen er niet toe voor het rechtse electoraat hier.
Wat blijkt? Dader is een Groyper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlie Kirk is vermoord door een extreemrechtse witte nationalist die vindt dat Kirk niet extreem genoeg was in zijn gedachtengoed. Right wing infighting en dus niet een 'woke/trans/linkse' gek.
bnw is verderopquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De man is nog niet eens gestorven aan deze gruwelijke moord en de users op fok duikelen over elkaar heen om de dader als links af te schilderen. Geen dader, geen motief, geen informatie. Dit is een greep uit het eerste deel van deze reeks. Blijkbaar mag je totaal ongefundeerd je onderbuik delen op dit forum, mits links maar als zo slecht en kwaad mogelijk wordt afgebeeld. Feiten doen er niet toe voor het rechtse electoraat hier.
Wat blijkt? Dader is een Groyper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlie Kirk is vermoord door een extreemrechtse witte nationalist die vindt dat Kirk niet extreem genoeg was in zijn gedachtengoed. Right wing infighting en dus niet een 'woke/trans/linkse' gek.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:20 schreef SurpriseGirl het volgende:
Die kinderen zijn nu ook beter af en kunnen nu een normaler leven gaan leiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kinderen zouden volgens haar nu beter af zijn
Rijp voor (gedwongen) opname en jeugdzorg als ze zelf kinderen heeft.
Het is juist links/progressief die nu (ongefundeerd) keihard loopt te schreeuwen dat de dader Republikeins is. Dus kennelijk is het links/progressief die vooral in paniek is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:38 schreef ems. het volgende:
Haha, je ziet de sneeuwvlokjes kant weer helemaal in paniek raken omdat het een blanke christen uit een republikeins nest was. Ze hadden zo graag gehoopt (en alvast geinsinueerd) dat het een trans of in ieder geval een buitenlander was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |