"Ja maar hunnie....."quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een recente weduwe die haar man voor haar ogen kapotgeschoten zag worden kun je nog een beetje vergeven. Al die andere totale idioten eromheen die beter zouden moeten weten. Republikeinen hebben deze zomer al democratische politici vermoord en in het ziekenhuis geschoten en dat gaan ze de komende maand bijna zeker weer doen. Probleem is dat de gemiddelde democraat nog in de realiteit leeft, maar de MAGA cult niet meer, dus die moorden gaan voor hun bijna ongemerkt voorbij, of ze denken zelfs dat juist de ander het heeft gedaan en dan kunnen ze bij het volgende incident weer volop slachtoffer spelen. Niks is gevaarlijker dan een zwaarbewapende cult die denkt dat dat ze zielige slachtoffers zijn terwijl ze de complete overheid beheersen.
Kweenie of jij als kind weleens kerkdiensten hebt moeten doorstaan? Dat vindt men ook maar heel gewoon en toelaatbaar. En hij komt hij die hoek dus ik denk dat ze dat niet als een probleem hebben gezienquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat je je hele kleine kinderen bij zo'n event wil hebben. In het beste geval vervelen ze zich de pleuris, in het gemiddelde geval ervaren ze een hoop negativiteit en in het slechtste geval zien ze iemand agressief worden.
Trump is gewoon seniel. Gisteren nog:quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige mensen vonden het ook raar dat Trump er moe en sip uit zag op 9/11.
Wie deed dat? Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het komt een beetje over als een afleidingsmanoeuvre. Gisteren en tot een uur geleden over elkaar heen buitelen met ‘hahahahaha, de dader was rechtsssss!!!!’. En nu het erop lijkt dat mensen uit zijn omgeving hebben aangegeven dat hij linkse denkbeelden heeft ineens gaan klagen over polarisatie.
Het is doodnormaal dat mensen pissig zijn dat er iemand is vermoord en dat het vervolgens goedgepraat wordt, gevierd wordt en er zelfs geopperd wordt om nog meer mensen te vermoorden.
Scherp!quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het komt een beetje over als een afleidingsmanoeuvre. Gisteren en tot een uur geleden over elkaar heen buitelen met ‘hahahahaha, de dader was rechtsssss!!!!’. En nu het erop lijkt dat mensen uit zijn omgeving hebben aangegeven dat hij linkse denkbeelden heeft ineens gaan klagen over polarisatie.
Het is doodnormaal dat mensen pissig zijn dat er iemand is vermoord en dat het vervolgens goedgepraat wordt, gevierd wordt en er zelfs geopperd wordt om nog meer mensen te vermoorden.
Ik voel mij niet aangesproken, maar ik wil wel benadrukken dat dit in mijn ogen niet zo veel met links te maken heeft. Bij dit soort psychopaten is het 95% schizo en 5% politiek en die gebruiken (in dit geval) een links masker om hun eigen achterlijkheid te verbergen en de daden er achteraf mee te rechtvaardigen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Je zou bijna denken dat we zo betrokken zijn bij de trieste dood van Charlie Kirk met 18 pagina's.
Maar nee, het gaat al 17 pagina's lang over 'links' of 'rechts'.
Stel, de moordenaar was links? Wat dan?
Stel de moordenaar was rechts? Wat dan?
Het enige wat 'links' of 'rechts' boeit is om de andere groep in kwaad daglicht te zetten. Daar een moordaanslag voor gebruiken is gewoon dermate triest en laag.
Echt de k*nker van deze maatschappij en bevordert alleen maar verdere polarisatie en extreme denkbeelden.
Hij wil er dus niet over praten. Dat hebben wel meer mensen soms als iets gevoelig ligt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Trump is gewoon seniel. Gisteren nog:
Reporter "How have you been holding up the last 3 days (na dood Charlie)?"
Trump: "Very Good. By the way, see those trucks? They are starting to construct the ballroom..."
Jij zoekt het genuanceerde midden. Jij weigert het gedrag van een individu te projecteren op de hele groep.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie deed dat? Ik in ieder geval niet.
En hetgeen ik over polariseren zeg roep ik ook al vanaf het moment dat ik in dit topic post.
Dus ik waardeer je insinuaties in het geheel niet
Interessanter is inderdaad de reactie van de doorsnee burger op een daad als deze.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef 2172619626795 het volgende:
Ik vind niet dat “links” hier de schuld van moet krijgen, net zo min als dat ik vind dat rechts de schuld moet krijgen van racisme
Die instagrammers die roepen dat hij het verdiend heeft?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Interessanter is inderdaad de reactie van de doorsnee burger op een daad als deze.
Hmm, zo kwam ie imo niet over maar zou kunnen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wil er dus niet over praten. Dat hebben wel meer mensen soms als iets gevoelig ligt.
Sorry, wat een onzin. Haar man is doodgeschoten. Ik snap dat ze helemaal woedend is van verdriet, toch, als ik haar uitspraken zie; ‘jullie hebben dit gedaan’ denk ik dat het niet verstandig is nu in alle emotie het vuur nog wat op te laaien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:16 schreef Shotty het volgende:
[..]
https://nos.nl/l/2582209
Dat zijn wel serieuze crazy eyes zeg. Je zou bijna van gaan denken dat de schutter Charlie een plezier heeft gedaan 😳
Hij was niet aan het huilen en ik kan mij niet voorstellen dat hij overweldigd met emoties was voor mensen die hij in het verleden losers en suckers heeft genoemd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Emoties kunnen ook rare dingen doen met de spieren in je gezicht. Ooit wel eens gehuild bijvoorbeeld?
Mwoah influencers zijn vaak gemankeerd dus ik vind de willekeurige mens op straat interessanter.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die instagrammers die roepen dat hij het verdiend heeft?
Of gewoon de vraag niet verstaan. Kan ook.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Trump is gewoon seniel. Gisteren nog:
Reporter "How have you been holding up the last 3 days (na dood Charlie)?"
Trump: "Very Good. By the way, see those trucks? They are starting to construct the ballroom..."
Ik heb het niet over jou specifiek.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie deed dat? Ik in ieder geval niet.
En hetgeen ik over polariseren zeg roep ik ook al vanaf het moment dat ik in dit topic post.
Dus ik waardeer je insinuaties in het geheel niet
Ah je kan nu ook al in mensen hun hoofd kijken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij was niet aan het huilen en ik kan mij niet voorstellen dat hij overweldigd met emoties was voor mensen die hij in het verleden losers en suckers heeft genoemd.
Daarom dat ik zo nu en dan reageer. Je kan ze gewoon allemaal teruglezenquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Interessanter is inderdaad de reactie van de doorsnee burger op een daad als deze.
Ik snap ook niet waarom ze vaak een persmoment hebben voor die fucking heli maar goed, als hij niet kan ruiken waar het over gaat of zou moeten gaan, dan ben je natuurlijk ook wel redelijk incapabel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of gewoon de vraag niet verstaan. Kan ook.
Iemand die hem dierbaar was, was net in de halsslagader geschoten!quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij was niet aan het huilen en ik kan mij niet voorstellen dat hij overweldigd met emoties was voor mensen die hij in het verleden losers en suckers heeft genoemd.
Dan vraag je wat er wordt gezegd, toch? Als je het niet goed kan horen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of gewoon de vraag niet verstaan. Kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |