In dit geval is er geen vergelijking. Heb je ook maar 1 voorbeeld van een democratische politicus die grappen ging maken over de aanslag, of ging verdraaien wie de dader was? MAGA zit daarentegen vol met tuig dat dat wel doet. Tot en met de grote leider aan toe.quote:
En een poosje geleden was zijn eigen hoofd bijna ontploft door een sniper.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die hem dierbaar was, was net in de halsslagader geschoten!
Ook dit idd ja!quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een poosje geleden was zijn eigen hoofd bijna ontploft door een sniper.
Jouw woorden doen mijn pijn. Misschien is geweld wel “ gerechtvaardigd “…. Wie ben jij om het gros van Nederland zo weg te zetten….Er moet actie komen naar mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:54 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is bizar dat Kirk nu tot een soort Jezusfiguur wordt gemaakt, terwijl alles wat er uit zijn mond kwam bestond uit leugens, desinformatie en andere feitenvrije lulkoek. Met drogredeneringen en retorische trucs duwde hij mensen die minder rap van de tongriem gesneden waren de hoek in.
Het toont aan dat het gros van de mensheid te dom is om te schijten. In Nederland kan de PVV de grootste partij worden met een feitenvrij lulprogramma dat haaks staat op de grondwet en elke financiële onderbouwing mist en iedereen vindt het de normaalste zaak van de wereld.
Die ontwikkeling is net zo eng als de extreme polarisatie. Overigens doet die weduwe van Kirk er in haar toespraak gewoon nog maar eens een grote schep bovenop.
Nee maar ik volg Trump al wat langer en kan aan patroonherkenning doen. Als hij eerder niet naar herdenkingen voor militairen ging, omdat hij zijn haar belangrijker vond en de doden een stel sukkels noemde, dan is de kans groot dat hij als bejaarde niet meer bijdraait.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah je kan nu ook al in mensen hun hoofd kijken.
Ik hoef niet naar insta. Kijk eens hier in dit topic hoeveel mensen duidelijk maken dat ze de schouders ophalen tav deze moord.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die instagrammers die roepen dat hij het verdiend heeft?
Tegenwoordig vinden jongeren niemand interessant die geen volgers heeftquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mwoah influencers zijn vaak gemankeerd dus ik vind de willekeurige mens op straat interessanter.
Ongelooflijk ben jij.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee maar ik volg Trump al wat langer en kan aan patroonherkenning doen. Als hij eerder niet naar herdenkingen voor militairen ging, omdat hij zijn haar belangrijker vond en de doden een stel sukkels noemde, dan is de kans groot dat hij als bejaarde niet meer bijdraait.
Iemand poste het net al, maar dit is iemand die kapot is door een bloedprop ipv verdriet:quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand die hem dierbaar was, was net in de halsslagader geschoten!
quote:“How are you holding up over the last three and a half days?” asked one reporter, who’d also wished him condolences for Kirk.
“I think very good,” Trump replied. “And by the way, right there you see all the trucks; they just started construction of the new ballroom for the White House. Which is something they’ve been trying to get as you know for about 150 years, and it’s gonna be a beauty, it’ll be an absolutely magnificent structure.
Waarom was hij moe en sip? Dat is 24 jaar geleden joh.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige mensen vonden het ook raar dat Trump er moe en sip uit zag op 9/11.
Jezus zou vandaag de dag maar een loser zijn met z'n 12 discipelen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tegenwoordig vinden jongeren niemand interessant die geen volgers heeft
Heb jij dat nooit gehad dat je iemand verkeerd hebt verstaan zonder dat door te hebben? Ik wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan vraag je wat er wordt gezegd, toch? Als je het niet goed kan horen?
Ga lekker in het AMC werken als je zo goed bent in aandoeningen zo te herkennen!quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iemand poste het net al, maar dit is iemand die kapot is door een bloedprop ipv verdriet:
[..]
Charlie Kirk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:42 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Waarom was hij moe en sip? Dat is 24 jaar geleden joh.
De T. noemde er gisteren of eergisteren 2 die het gedaan zouden hebben nav deze moord…quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In dit geval is er geen vergelijking. Heb je ook maar 1 voorbeeld van een democratische politicus die grappen ging maken over de aanslag, of ging verdraaien wie de dader was? MAGA zit daarentegen vol met tuig dat dat wel doet. Tot en met de grote leider aan toe.
Dankjewel. Zo knap is het niet om dingen te weten over de meest beroemde persoon ter wereld hoor.quote:
Dat was ik, maar dit kan natuurlijk ook;quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Iemand poste het net al, maar dit is iemand die kapot is door een bloedprop ipv verdriet:
Jeetje en iedereen maar denken dat er maar twee soorten mens bestaat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het al een paar keer gelezen, maar het lijkt erop dat de dader geen republikein is, maar ook geen Democraat.
https://www.bbc.com/news/articles/cp8wl2y66p9o
Dat is lekker specifiek.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De T. noemde er gisteren of eergisteren 2 die het gedaan zouden hebben nav deze moord…
Het gebeurd Trump wel best vaak, dat hij een heel vreemd antwoord geeft op een vraag.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit gehad dat je iemand verkeerd hebt verstaan zonder dat door te hebben? Ik wel.
Je trekt wat te snel een conclusie.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje en iedereen maar denken dat er maar twee soorten mens bestaat.
Dit kan dus écht niet. Ik eis een hokje.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik heb het al een paar keer gelezen, maar het lijkt erop dat de dader geen republikein is, maar ook geen Democraat.
https://www.bbc.com/news/articles/cp8wl2y66p9o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |