abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218746905
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218746915
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:48 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Een jochie van 6 die heeft nog helemaal geen idee dat school ooit stopt, ja dat hij later gaat werken maar dat is echt nog niet te overzien. Maar het past wel bij Judith haar beeld van Bob.
Mijn zoon kwam op 6-jarige leeftijd thuis te zitten vanwege problematiek die ik hier buiten zal laten. Maar zéker wel dat hij dondersgoed wist en weet dat school eindigt.
pi_218746951
Waarom zou AM de verjaardag van Jay in de planner zetten? Ze heeft toch weinig meer met Debbie?
pi_218746999
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:34 schreef Lentevoordeel het volgende:
Waarom zou AM de verjaardag van Jay in de planner zetten? Ze heeft toch weinig meer met Debbie?
Misschien zodat ze een appje kan sturen ofzo 🙈 onder het mom van: kijk mij eens sociaal zijn.
pi_218747012
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:19 schreef Lief_mannetje het volgende:

[..]
Mijn zoon kwam op 6-jarige leeftijd thuis te zitten vanwege problematiek die ik hier buiten zal laten. Maar zéker wel dat hij dondersgoed wist en weet dat school eindigt.
Maar heb jij in de jaren daarvoor ook continu je frustraties over school geuit naar je zoon? En heb je ook steeds benadrukt dat je het niet eens bent met het schoolsysteem? Denk dat daar misschien wel een verschil in zit. Mijn kinderen wisten ook wel dat school ooit zou stoppen en dat ze tot die tijd verschillende scholen zouden doorlopen.
pi_218747040
Wat een grauwe, kleurloze combinatie heeft AM aan en dan met een broek met een gat erin🤦‍♀️.
(Ik heb de trend van broeken met gaten erin echt nooit begrepen🙈)
pi_218747043
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:34 schreef Lentevoordeel het volgende:
Misschien omdat ze weet dat haar vriendin ze niet alle 24 in een kratje heeft en de verjaardag misschien vergeet. Omdat Debbie AM als haar insta bestie ziet kijkt ze vast alles van AM en komt ze zo tot de ontdekking dat haar eigen kind jarig is. Best handig dus.
Maar laten we Debbie het voordeel van de twijfel geven en hopen dat ze dinsdag, haar enige goede dag, alle voorbereidingen heeft gedaan. En z’n cadeau heeft hij natuurlijk al gehad. Kans bestaat dat hij al niet eens meer weet dat die skelter voor z’n verjaardag was.
pi_218747064
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien omdat ze weet dat haar vriendin ze niet alle 24 in een kratje heeft en de verjaardag misschien vergeet. Omdat Debbie AM als haar insta bestie ziet kijkt ze vast alles van AM en komt ze zo tot de ontdekking dat haar eigen kind jarig is. Best handig dus.
Maar laten we Debbie het voordeel van de twijfel geven en hopen dat ze dinsdag, haar enige goede dag, alle voorbereidingen heeft gedaan. En z’n cadeau heeft hij natuurlijk al gehad. Kans bestaat dat hij al niet eens meer weet dat die skelter voor z’n verjaardag was.
Heet is echt Jay van Debbie, via die stamboomsite z'n geboortedatum gevonden.
Dinsdag heeft ze kaarsen staan maken, dat was natuurlijk belangrijker. Ik hoop dat Jay een hele mooie verjaardag heeft, maar ik vrees dat alles om Debbie gaat draaien.
pi_218747065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar heb jij in de jaren daarvoor ook continu je frustraties over school geuit naar je zoon? En heb je ook steeds benadrukt dat je het niet eens bent met het schoolsysteem? Denk dat daar misschien wel een verschil in zit. Mijn kinderen wisten ook wel dat school ooit zou stoppen en dat ze tot die tijd verschillende scholen zouden doorlopen.
Nee, dat deed/doe ik niet. Doet ie zelf wel;). Maar we weten ook niet of Judith dat wel of niet doet tegen Bob. Misschien uit ze het alleen op instagram. Laten we dat vooral hopen..😄
pi_218747185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat een grauwe, kleurloze combinatie heeft AM aan en dan met een broek met een gat erin🤦‍♀️.
Mijn puber vind het boomerbroeken😂
pi_218747296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:00 schreef Post-its het volgende:

[..]
Heet is echt Jay van Debbie, via die stamboomsite z'n geboortedatum gevonden.
Dinsdag heeft ze kaarsen staan maken, dat was natuurlijk belangrijker. Ik hoop dat Jay een hele mooie verjaardag heeft, maar ik vrees dat alles om Debbie gaat draaien.
En daarna moet ze vast weer 10 dagen bijkomen
pi_218747380
Dat jullie het even weten: Sanneke heeft haar welverdiende vakantie! 🥳
pi_218747386
AM: een trolley die overal en nergens heeft gereden, op je opengeslagen bed gooien. Jak, jak, jak. Ik ben echt niet overdreven schoon, maar dit vind ik vies. O ja, en die knop van Milou vond ik ook wel net wat meer dan een beetje vies. Maar zeker als je het dan filmpje en online zet, dan zíe je dat toch??
pi_218747403
Ik ben benieuwd hoeveel beeld er komt van mooie boswandelingen in de omgeving, of dat het blijft bij bed, bank, restaurant.
pi_218747426
Die zooi op de kinderkamer van dbm.
Ik zou totale error krijgen.
Mijn kind ook 🤪
pi_218747427
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:49 schreef Die_van_verderop het volgende:
AM: een trolley die overal en nergens heeft gereden, op je opengeslagen bed gooien. Jak, jak, jak. Ik ben echt niet overdreven schoon, maar dit vind ik vies. O ja, en die knop van Milou vond ik ook wel net wat meer dan een beetje vies. Maar zeker als je het dan filmpje en online zet, dan zíe je dat toch??
Ach ja, de schoenen van AM stonden ook weer lekker op de eettafel. Brrrrr 🤢
pi_218747433
AM is gewoon vies. Net als met alle strontlaarzen op tafel, klompen uit in de auto die op de bijrijders stoel worden gezet etc..

[ Bericht 6% gewijzigd door Donna op 12-09-2025 09:54:03 ]
pi_218747509
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 23:59 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Steun vind ik ook prima, maar die tuin doen, daar zou ik mijn moeder niet voor inzetten. M wil op de boerderie blijven.
De scheiding is nog maar redelijk recent bekend gemaakt. Ik kan me voorstellen dat je geen overhaaste beslissingen gaat nemen. Wie weet gaat ze verhuizen naar een appartementje in Amsterdam, misschien gaat ze emigreren naar Ibiza, misschien zoekt ze een huurhuis en gaat dit in de verkoop. Je weet het niet hè?

Mijn vader vond het ook leuk om in de tuin te oetelen, terwijl hij aan het oppassen was.
Als haar moeder het niet zou willen, lijkt het me niet dat M opdracht geeft om het te doen.
pi_218747511
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:48 schreef Mirp het volgende:
Dat jullie het even weten: Sanneke heeft haar welverdiende vakantie! 🥳
Ze was er echt aan toe. Fijn dat het eindelijk zover is❤
pi_218747535
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die broek met dat gat heeft ze vrijwel iedere dag aan.
pi_218747603
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:56 schreef papierentas het volgende:
AM is gewoon vies. Net als met alle strontlaarzen op tafel, klompen uit in de auto die op de bijrijders stoel worden gezet etc..
Nou dat vind ik wel erg grof om haar een smerig mens te noemen. Het is niet dat zij, haar kinderen of hun huis volledig vervuild is ofzo. Ik houd er ook andere hygiëne regels op na dan zij. Maar dat betekent niet dat zij een smerig mens is.

Haar kinderen douchen niet dagelijks. Ik doe dat anders maar de kinderen zien er niet vies uit. Anderzijds verschoont zij wekelijks de bedden. Ik ken genoeg schone mensen die dat om de week doen.

Over die vieze laarzen en klompen op het aanrecht heb ik trouwens wel een duidelijke afkeur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 12-09-2025 09:54:27 ]
pi_218747610
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:49 schreef Die_van_verderop het volgende:
die schoenen bij AM op tafel, dat vind ik altijd vies. Inclusief de paardrijlaarzen, motor laarzen etc. Gatver!
pi_218747617
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:55 schreef SophiaLoren het volgende:
Die zooi op de kinderkamer van dbm.
Ik zou totale error krijgen.
Mijn kind ook 🤪
Ze heeft alleen al dat grote kattenhuis 2 x. Zoiets zou ik maar een keer kopen en dan kun je er beide mee spelen. En 1000 knuffels, een voor elk trauma.

Die pantoffels waren een rib uit haar lijf. Liep toevallig in de Hema en zag ze voor 15 euro.
Ik dacht aan donsje prijzen.
Misschien een baan erbij voor dbm dan is het ook geen rib uit je lijf.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218747772
Debbie probeert heel neutraal te kijken maar hoe die lach er elke keer doorheen glipt. Die geniet van elke medische ingreep die ze krijgt.
pi_218747789
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hier geen frustraties over school, maar mijn kind had ook jonge leeftijd al exact uitgerekend hoeveel dingen hij nog minimaal naar school moest. Dat een 5-jarige zoiets zegt vind ik niet zo vreemd.
pi_218747794
Jolie noé verkoopt tegenwoordig flink duurdere/prijzigere merken. Ik vraag mij af of de doelgroep die daar shopt op langere termijn weg zou blijven.
Waar je eerder altijd zag dat iets meteen was uitverkocht als MB het showde, zie je dat nu veel minder.
  Moderator vrijdag 12 september 2025 @ 09:55:36 #27
382129 crew  Donna
pi_218747866
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Nou dat vind ik wel erg grof om haar een smerig mens te noemen. Het is niet dat zij, haar kinderen of hun huis volledig vervuild is ofzo. Ik houd er ook andere hygiëne regels op na dan zij. Maar dat betekent niet dat zij een smerig mens is.

Haar kinderen douchen niet dagelijks. Ik doe dat anders maar de kinderen zien er niet vies uit. Anderzijds verschoont zij wekelijks de bedden. Ik ken genoeg schone mensen die dat om de week doen.

Over die vieze laarzen en klompen op het aanrecht heb ik trouwens wel een duidelijke afkeur.
Inderdaad. We gaan iemand geen smerig mens noemen. Dat je iemand vies vindt denkt de lading wel, dat hoeft geen kracht bijgezet te worden.
pi_218747994
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
Debbie probeert heel neutraal te kijken maar hoe die lach er elke keer doorheen glipt. Die geniet van elke medische ingreep die ze krijgt.
Echt he?
pi_218747998
Och, Debbie is flauwgevallen bij het prikken. Zou L haar bijgebracht hebben met een koud washandje?
pi_218748005
Minnibelle verteld dat haar middelste dochter een VWO denkwijze heeft maar kader scoort op haar Cito. Ook zegt ze dat haar dochter veel meer heeft met creatieve vakken dan met 'leer'vakken en liever met haar handen bezig is. Dit samen klinkt toch juist als een perfect VMBO en later MBO kind? Waarom dan toch zo pushen dat ze minimaal Havo moet halen denk ik dan. Een blij en gelukkig kind die kan doen waar hij of zij blij van wordt is toch veel meer waard dan te kunnen zeggen 'mijn kind heeft het consevatorium gedaan'.
pi_218748006
Morgen weer weekend, dan zal Debbie wel weer lekker in bed gaan liggen rotten
pi_218748011
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och, Debbie is flauwgevallen bij het prikken. Zou L haar bijgebracht hebben met een koud washandje?
Je hoort hem brabbelen op de achtergrond, en dan zie je Debbie zo nep opkijken, het is echt te gemaakt gewoon 🫣 onze actrice
pi_218748012
Heeft iemand vandaag de bloemetjes al buiten gezet? Of heeft alleen Debbie dat gedaan?
pi_218748033
quote:
Maar wel naar de tandarts. Met de auto? Fiets? Ambu? Hoe is ze daar naartoe gegaan?
Haar neus wordt met de seconde langer.
pi_218748066
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar wel naar de tandarts. Met de auto? Fiets? Ambu? Hoe is ze daar naartoe gegaan?
Haar neus wordt met de seconde langer.
En direct na de injectie waarbij ze is flauwgevallen met een spuit in haar been.

It’s amaaazing weer.
pi_218748073
Met het knarsbitje zal ook wel weer van alles mis gaan.
pi_218748074
quote:
Toen ik zag dat ze dus ging prikken aan tafel met Liam erbij dacht ik huh hoe ga je aan tafel relax prikken?
En waarom doe je dat met je kind erbij? Ik weet niet hoor maar ik heb ook een tijdje iets moeten prikken maar deed dat altijd op bed zittend met de deur dicht en hield medicijnen en naalden enzo ver van de kinderen vandaan (nog steeds zijn mijn medicijnen enkel voor mij en partner toegankelijk)
Liam weer een trauma omdat moeder out ging? Hoewel ze daarna bloemetjes ging plukken.. wat iedereen natuurlijk gaat doen nadat je dreumes je van de vloer moest plukken 🤔 ergens klopt het verhaal weer niet helemaal
pi_218748087
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Toen ik zag dat ze dus ging prikken aan tafel met Liam erbij dacht ik huh hoe ga je aan tafel relax prikken?
En waarom doe je dat met je kind erbij? Ik weet niet hoor maar ik heb ook een tijdje iets moeten prikken maar deed dat altijd op bed zittend met de deur dicht en hield medicijnen en naalden enzo ver van de kinderen vandaan (nog steeds zijn mijn medicijnen enkel voor mij en partner toegankelijk)
Liam weer een trauma omdat moeder out ging? Hoewel ze daarna bloemetjes ging plukken.. wat iedereen natuurlijk gaat doen nadat je dreumes je van de vloer moest plukken 🤔 ergens klopt het verhaal weer niet helemaal
Zij is echt niet flauwgevallen. Haar camera draaide, dan had ze de beelden waarbij ze van haar stoel glijdt wel laten zien.
pi_218748136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij is echt niet flauwgevallen. Haar camera draaide, dan had ze de beelden waarbij ze van haar stoel glijdt wel laten zien.
Breng haar niet op ideeën... dit kan ze prima nog even in elkaar flanzen
pi_218748187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Breng haar niet op ideeën... dit kan ze prima nog even in elkaar flanzen
Het zou mij niet verbazen.
pi_218748201
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:17 schreef Livaes het volgende:
Minnibelle verteld dat haar middelste dochter een VWO denkwijze heeft maar kader scoort op haar Cito. Ook zegt ze dat haar dochter veel meer heeft met creatieve vakken dan met 'leer'vakken en liever met haar handen bezig is. Dit samen klinkt toch juist als een perfect VMBO en later MBO kind? Waarom dan toch zo pushen dat ze minimaal Havo moet halen denk ik dan. Een blij en gelukkig kind die kan doen waar hij of zij blij van wordt is toch veel meer waard dan te kunnen zeggen 'mijn kind heeft het consevatorium gedaan'.
Snap daar ook niks van. Heerlijk toch, een creatief en praktisch meisje. Wellicht komt ze wel helemaal tot bloei als ze niet steeds boven haar kunnen moet presteren en kan doen waar ze gelukkig van wordt.
pi_218748248
Ik vond het ook niet zo handig dat ze de vial met de injectievloeistof al open had gemaakt terwijl ze nog van alles moest uitpakken (en dat met trillende handjes hè?) en weg moest gooien.
pi_218748253
quote:
Nou dit! Ik weet dat toetsen als cito, IEP enz niet heilig zijn, heb zelf gezien hoe dat wel eens mis kan zijn bij kinderen.
Maar bij Minibelle twijfel ik daar dus aan. Cito's op kader, een kind dat een hekel aan school heeft en heel erg graag creatief bezig is. Zij "moet" de practische kant op. Naar een creatief vmbo en daarna mbo. Met allemaal leerlingen die daar hun passie hebben liggen.
Maar moeder krijgt het gewoon de bek mond niet uit om te moeten zeggen dat haar kind vmbo doet.
En de druk op dat meisje met een oudere zus op het vwo en topsportopleiding en een jongere zus die al HB was voor ze geboren was.
pi_218748254
DBM doet tegenwoordig de boodschappen op vrijdag omdat de weekenden zo druk zijn. Hoe kunnen mensen toch zo'n andere beleving van drukte hebben? Het enige is af en toe een verjaardag toch?

En Judith snap ik ook niet met de motivatie van Bob. Al moest ik 'm aan z'n oren meetrekken bij mij zou hij op tijd zijn. Wat is dat nou weer? Ik zou me kapot schamen als je zelfs vanuit school gebeld wordt.
pi_218748280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Jolie noé verkoopt tegenwoordig flink duurdere/prijzigere merken. Ik vraag mij af of de doelgroep die daar shopt op langere termijn weg zou blijven.
Waar je eerder altijd zag dat iets meteen was uitverkocht als MB het showde, zie je dat nu veel minder.
Ze verkopen ook veel merken en collecties die je overal kunt krijgen. Dus ze moeten het vooral van een gunfactor hebben, denk ik.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218748412
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:49 schreef Clavis het volgende:
DBM doet tegenwoordig de boodschappen op vrijdag omdat de weekenden zo druk zijn. Hoe kunnen mensen toch zo'n andere beleving van drukte hebben? Het enige is af en toe een verjaardag toch?

En Judith snap ik ook niet met de motivatie van Bob. Al moest ik 'm aan z'n oren meetrekken bij mij zou hij op tijd zijn. Wat is dat nou weer? Ik zou me kapot schamen als je zelfs vanuit school gebeld wordt.
En ohhh die boodschappen in de kast en koelkast krijgen moet ze nu óók nog zelf doen 😭 Wat een drama elke keer die vrouw..
  Moderator vrijdag 12 september 2025 @ 11:10:20 #47
382129 crew  Donna
pi_218748424
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:49 schreef Clavis het volgende:

Misschien druk bij de supermarkt? Ik kom er op zaterdag ook niet. Wat een ellende.
pi_218748447
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze was er echt aan toe. Fijn dat het eindelijk zover is❤
Ik kan niet wachten op de vakantie content!
pi_218748449
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vond het ook niet zo handig dat ze de vial met de injectievloeistof al open had gemaakt terwijl ze nog van alles moest uitpakken (en dat met trillende handjes hè?) en weg moest gooien.
Je hoeft haar niks te vertellen, ze is van oorsprong VIG’er.
pi_218748453
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit, 100%. Pure aandachttrekkerij weer dit. :r
pi_218748455
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:14 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik kan niet wachten op de vakantie content!
Veel buiten, heerlijk! Hopelijk kan ze nog een regenhoes kopen.
pi_218748460
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:10 schreef Donna het volgende:

[..]
Misschien druk bij de supermarkt? Ik kom er op zaterdag ook niet. Wat een ellende.
Dit! Het moment op zaterdag ochtend dat je ontdekt dat je iets mist en dus toch even naar de winkel moet 😭
Maar denk dat in dit geval omdat ze morgen naar Rotterdam moet voor een wedstrijd..
Maar dat ze hulp nodig heeft om het in de kast en koelkast te krijgen 🤣😂 potdrie moest even lachen
pi_218748493
Debbie zal wel weer ergens hebben gelezen dat iemand flauw is gevallen tijdens het zetten van een injectie. Dus ja dan moet zij dat ook een keer net alsof meemaken hè.
pi_218748516
Oooh ik wil Judith ZO graag eens door elkaar rammelen wbt B hè. Voedt die jongen gewoon op, geef hem normen en waarden mee, behandel hen als een kind van 6 ipv als volwassene. Daar heeft hij in zijn latere leeftijd veel meer baat bij dan met ‘hij kon zijn motivatie vandaag niet vinden’ en ‘ik dacht dat wat ze op vrijdag altijd als eerst doen in de klas wel genoeg motivatie was’. JIJ bent de moeder Judith, JIJ hoort je kind op tijd op school te krijgen.
pi_218748553
quote:
Er wordt druk gelegd op dit meisje. Wat een mooie hobby en uitlaatklep had kunnen zijn (tekenen) wordt door moeder meteen weer omgezet tot iets waarin gepresteerd moet worden met privélessen, dagelijks huiswerk enzovoorts. Hoe help je een mooie hobby om zeep? Bij alles moet gepresteerd worden. Moeder schreef dat meisje in de vakantie zich al enorm veel zorgen maakte hoe alles in haar schema georganiseerd moest worden. Dan gaat er toch echt iets mis.
pi_218748569
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:23 schreef Mirp het volgende:
Oooh ik wil Judith ZO graag eens door elkaar rammelen wbt B hè. Voedt die jongen gewoon op, geef hem normen en waarden mee, behandel hen als een kind van 6 ipv als volwassene. Daar heeft hij in zijn latere leeftijd veel meer baat bij dan met ‘hij kon zijn motivatie vandaag niet vinden’ en ‘ik dacht dat wat ze op vrijdag altijd als eerst doen in de klas wel genoeg motivatie was’. JIJ bent de moeder Judith, JIJ hoort je kind op tijd op school te krijgen.
Maar echt! Ze doet net of hij een puber is die ongemotiveerd in z'n nest blijft liggen, maar het kind is 6!!
Kind krijgt veel te veel verantwoordelijkheid voor zijn leeftijd, die hoor je als ouder nog te pakken voor dit soort dingen op die leeftijd. Hij mag best consequenties voelen van het te laat komen, maar de verantwoordelijkheid ligt nog altijd bij haar en niet bij B.
pi_218748630
quote:
Moeder kan alleen maar door HB bril kijken naar haar kinderen.
Ze wringt zich in allerlei bochten om tegenvallende resultaten of gedrag toch goed te praten vanuit HB.
Erg sneu voor die kinderen...
pi_218748641
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:29 schreef Nieve het volgende:

[..]
Maar echt! Ze doet net of hij een puber is die ongemotiveerd in z'n nest blijft liggen, maar het kind is 6!!
Kind krijgt veel te veel verantwoordelijkheid voor zijn leeftijd, die hoor je als ouder nog te pakken voor dit soort dingen op die leeftijd. Hij mag best consequenties voelen van het te laat komen, maar de verantwoordelijkheid ligt nog altijd bij haar en niet bij B.
In groep 1 en 2 vond Judith op tijd komen totaal niet interessant. Je kunt het je kind niet kwalijk nemen als die denkwijze overneemt. Dit ligt echt bij haarzelf en niet bij B.
pi_218748643
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:08 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
En ohhh die boodschappen in de kast en koelkast krijgen moet ze nu óók nog zelf doen 😭 Wat een drama elke keer die vrouw..
Die man van haar deed dus elke week de koelkast schoonmaken op zijn vrije dag. Terwijl madam 7 vrije dagen heeft.
En drukke weekenden tja. 8 uur 's ochtends kun je ook naar een winkel en dan is het in de winkel niet druk en heb je ook nog geen sociale verplichtingen. Hoe doet ze ook 2 uur over boodschappen doen. Echt te veel tijd heeft ze.
Ik heb net in een half uur voor een halve week boodschappen gedaan en daarna een uur schoonmaken. Voor de rest zit ik lekker chill tot 12 uur. En zij heeft alle dagen hier de tijd voor maar noemt het druk druk.
pi_218748658
quote:
Gelukkig kan ze er zelf om lachen.
Misschien moet ze eens stoppen met zoeken naar hoe ze haar zoon kan motiveren en gewoon gaan opvoeden.
Zelfs juf belde. Goh, gek hè? Geen afmelding, kwartier te laat. Dat is hoe het werkt. Als ik zonder contact te laat of niet op mijn werk verschijn wordt er ook gebeld.
pi_218748675
Er is een wonder, HVK haar kindje - het kind dat nooit slaapt overdag - ligt lekker te slapen.

Fijn voor het jongetje!
pi_218748689
quote:
Maar ze is "zoekende" naar een manier.... 🙈
pi_218748703
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Zelfs juf belde. Goh, gek hè? Geen afmelding, kwartier te laat. Dat is hoe het werkt. Als ik zonder contact te laat of niet op mijn werk verschijn wordt er ook gebeld.
Ja, "zelfs" de juf ... Die arme juf moet haar klas onderbrengen en dan het telefoonnummer opzoeken en dan conform protocol bellen om te vragen of Bob nog komt... En dan krijgt ze Judith aan de telefoon die zegt "ja ik kreeg hem niet gemotiveerd"
Echt werkelijk je zou haar toch
pi_218748715
Ik heb ook een vriendin die haar kinderen een beetje zo opvoedt. Ze komen wel op tijd op school over het algemeen volgens mij. Maar alle andere dingen is het heel vaak "ik kreeg kind niet gemotiveerd" of "kind wilde niet mee" met dingen waarvan ik echt denk, dat is bij mij thuis echt geen discussie (inhaalles, tandarts, dat soort dingen...)

Edit: mijn kinderen leven niet in dictatuur hoor, maar als er een hobbyles oid ingehaald moet worden van de hobby die het kind zelf wil dan deel ik dat mede en dan gaan ze gewoon. Ze sputteren wel eens tegen maar dan hebben we het erover of ze de hobby nog leuk genoeg vinden.
pi_218748738
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:43 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar ze is "zoekende" naar een manier.... 🙈
Pff ja koekoek. Mijn kleuter zou echt een loopje met me nemen als ik zo met haar om zou gaan, en dat zou dan helemaal mijn schuld zijn. Maar onze Juud ziet dit duidelijk anders.
pi_218748767
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gelukkig kan ze er zelf om lachen.
Misschien moet ze eens stoppen met zoeken naar hoe ze haar zoon kan motiveren en gewoon gaan opvoeden.
Denk dat school ook met handen in het haar zit aangezien Judith totaal niet onder de indruk is van een belletje en als ze leerplicht in zouden schakelen zal ze het alleen maar onzin vinden...
Dat bob niet kan wachten tot de basisschool voorbij is snap ik.. mijn jongste zit nu in groep 6 en heeft bedacht dat als hij goed doorwerkt dat hij dan eerder van school mag naar de "grote school"
Maar daar zijn ze nog strenger in te laat komen..
Als je kind weigert op te schieten zet je hem toch half klaar in de bakfiets of auto en lever hem af... doet hij echt niet 3x hoor... daarna weten ze dat je doet wat je zegt...
pi_218748785
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De scheiding is nog maar redelijk recent bekend gemaakt. Ik kan me voorstellen dat je geen overhaaste beslissingen gaat nemen. Wie weet gaat ze verhuizen naar een appartementje in Amsterdam, misschien gaat ze emigreren naar Ibiza, misschien zoekt ze een huurhuis en gaat dit in de verkoop. Je weet het niet hè?

Mijn vader vond het ook leuk om in de tuin te oetelen, terwijl hij aan het oppassen was.
Als haar moeder het niet zou willen, lijkt het me niet dat M opdracht geeft om het te doen.
Mijn ouders zouden ook dit soort dingen doen. Vind het echt allemaal niet zo gek.
pi_218748788
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik heb ook een vriendin die haar kinderen een beetje zo opvoedt. Ze komen wel op tijd op school over het algemeen volgens mij. Maar alle andere dingen is het heel vaak "ik kreeg kind niet gemotiveerd" of "kind wilde niet mee" met dingen waarvan ik echt denk, dat is bij mij thuis echt geen discussie (inhaalles, tandarts, dat soort dingen...)

Edit: mijn kinderen leven niet in dictatuur hoor, maar als er een hobbyles oid ingehaald moet worden van de hobby die het kind zelf wil dan deel ik dat mede en dan gaan ze gewoon. Ze sputteren wel eens tegen maar dan hebben we het erover of ze de hobby nog leuk genoeg vinden.
Mijn kinderen zijn ook niet opgevoed in een dictatuur maar wel met normen en waarden. De maatschappij draait nou eenmaal niet om individuen met hun eigen regels. Ze zijn inmiddels volwassen en niet getraumatiseerd doordat ze zijn opgevoed.
pi_218748797
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:

Je kinderen structuur, regelmaat en duidelijkheid bieden is geen dictatuur he! Het is het fundament voor een stabiele toekomst 👌 dat "zoek het maar uit" klinkt leuk maar uiteindelijk werkt het voor geen meter
pi_218748800
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:20 schreef Mirp het volgende:
Debbie zal wel weer ergens hebben gelezen dat iemand flauw is gevallen tijdens het zetten van een injectie. Dus ja dan moet zij dat ook een keer net alsof meemaken hè.
Ben benieuwd naar het theater !! In de wachtkamer.. tellie op een statief.. in 3.2.1....
pi_218748820
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Je kinderen structuur, regelmaat en duidelijkheid bieden is geen dictatuur he! Het is het fundament voor een stabiele toekomst 👌 dat "zoek het maar uit" klinkt leuk maar uiteindelijk werkt het voor geen meter
Ja, alleen soms krijg ik van andere mensen wel het idee dat ik mijn kinderen veel opleg (dat is m.i. niet zo).
Maar mijn filosofie is: als je je opgeeft voor een hobby dan ga je ook, ziek/andere afspraken daargelaten. "Geen zin" is geen excuus. Vaker "geen zin" = gesprekje over of je het nog wel leuk vindt.
pi_218748842
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat school ook met handen in het haar zit aangezien Judith totaal niet onder de indruk is van een belletje en als ze leerplicht in zouden schakelen zal ze het alleen maar onzin vinden...
Dat bob niet kan wachten tot de basisschool voorbij is snap ik.. mijn jongste zit nu in groep 6 en heeft bedacht dat als hij goed doorwerkt dat hij dan eerder van school mag naar de "grote school"
Maar daar zijn ze nog strenger in te laat komen..
Als je kind weigert op te schieten zet je hem toch half klaar in de bakfiets of auto en lever hem af... doet hij echt niet 3x hoor... daarna weten ze dat je doet wat je zegt...
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat Judith er nu zelf tegenaan begint te lopen dat ze niet aan opvoeden doet.
pi_218748915
quote:
Precies dit, nu legt ze de verantwoording bij Bob neer.
Onvoorstelbaar deze vrouw!
pi_218748921
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat Judith er nu zelf tegenaan begint te lopen dat ze niet aan opvoeden doet.
Ze doet best gezellige dingen met Bob maar opvoeden doet ze niet echt
pi_218748925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn kinderen zijn ook niet opgevoed in een dictatuur maar wel met normen en waarden. De maatschappij draait nou eenmaal niet om individuen met hun eigen regels. Ze zijn inmiddels volwassen en niet getraumatiseerd doordat ze zijn opgevoed.
Ha, nou er is nog hoop dus ;)
pi_218748967
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ze doet best gezellige dingen met Bob maar opvoeden doet ze niet echt
Ik vind ook dat ze leuke dingen doen. Maar toch denk ik dat opvoeden alles een stuk leuker maakt. Ook voor de omgeving.
pi_218748970
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Denk dat juf groep 3 minder "ach joh geef niet" is... en dat Judith al op haar kop heeft gekregen maar niet weet hoe ze het tij kan keren..
Ze weet ook wel dat als leerplicht erbij komt ze waarschijnlijk overwinteren op haar buik kan schrijven
pi_218749024
Oh die broek van AM is dus wel nieuw… die broek past zo niet onder dat blousje.
pi_218749103
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oh die broek van AM is dus wel nieuw… die broek past zo niet onder dat blousje.
Die met dat gat? Die had ze (al) aan toen ze haar collectie mocht scoren bij die winkel. Weet niet of ze hem daar had ‘gekocht’ of al had. Vind het nogal infantiel.
pi_218749127
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat juf groep 3 minder "ach joh geef niet" is... en dat Judith al op haar kop heeft gekregen maar niet weet hoe ze het tij kan keren..
Ze weet ook wel dat als leerplicht erbij komt ze waarschijnlijk overwinteren op haar buik kan schrijven
Ik denk na de eerste week dat de leerkracht iets gezegd heeft erover. Telkens de hele groep storen omdat je te laat bent. Lekker autonoom anderen tot last zijn gaat niet meer in groep 3.
pi_218749194
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:50 schreef Mirp het volgende:

[..]
Pff ja koekoek. Mijn kleuter zou echt een loopje met me nemen als ik zo met haar om zou gaan, en dat zou dan helemaal mijn schuld zijn. Maar onze Juud ziet dit duidelijk anders.
Ik kan alleen maar hopen dat B. zn ontbrekende motivatie doorwerkt in zn inzet op school. Niet voor hem natuurlijk, maar voor Judith die wat dat betreft hetzelfde is als Minibelle en niet akkoord gaat met iets anders dan VWO.
pi_218749196
Ik kan Judith heel eerlijk gezegd sowieso al niet meer serieus nemen als opvoeder sinds haar gepreek over autonomie terwijl ze tegelijkertijd echt compleet schijt heeft aan de privacy van haar zoon. Zij deelt (als 1 van de weinige nog, zelfs Debbie deelt een stuk minder) echt bizar veel online over haar zoon. Wij hebben denk ik 90% van haar fotobibliotheek gezien, ieder resultaat van zijn sporten wordt gedeeld, als hij uit school komt/iets wil delen wat hij gemaakt heeft staat die camera weer op hem gericht, bij alles wat ze ondernemen is moeders bezig met filmen voor de gram. Hoezo, autonomie?! :{w
pi_218749263
quote:
Waar kan ik haar volgen?
pi_218749352
is er nu echt helemaal niemand die met AM kan gaan winkelen? Ze heeft echt een meer dan prima figuur, maar al die kleren laten haar er slordig en zelfs lomp uit zien. Ik vind dat zo zonde!
pi_218749367
DBM heeft in haar bio een snufje ADHD. Het wordt echt een trent onder fluflu's
pi_218749372
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:47 schreef poohenzo het volgende:
is er nu echt helemaal niemand die met AM kan gaan winkelen? Ze heeft echt een meer dan prima figuur, maar al die kleren laten haar er slordig en zelfs lomp uit zien. Ik vind dat zo zonde!
Ik denk dat ze er zelf wel blij mee is en het haar stijl vindt. Ik vind deze kledingset ook minder geslaagd, maar wat ze er zelf van vindt is natuurlijk het belangrijkste.
pi_218749387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:49 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM heeft in haar bio een snufje ADHD. Het wordt echt een trent onder fluflu's
Ze heeft de diagnose al sinds haar 15e. Bij haar geloof ik het ook meteen.
pi_218749413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:50 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik denk dat ze er zelf wel blij mee is en het haar stijl vindt. Ik vind deze kledingset ook minder geslaagd, maar wat ze er zelf van vindt is natuurlijk het belangrijkste.
ze hoeft ook niet opeens in een mantelpakje en pumps rond te lopen. Maar ik denk echt dat ze er een stuk verzorgder uit kan zien.

Verder heb je natuurlijk gelijk, als zij er blij mee is, dan is dat zo.
pi_218749436
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:51 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ze heeft de diagnose al sinds haar 15e. Bij haar geloof ik het ook meteen.
Ik snap de opmerking wel, elke influencer heeft adhd. En als ik de meeste bezig zie geloof ik er geen moer van. Het is echt een beetje belachelijk maken van de diagnose.
pi_218749444
Judith zegt ik heb steeds tegen Bob gezegd hoeveel minuten hij nog heeft....
Dat is toch niet te overzien. Zet dan een time timer neer als je wilt dat hij het ziet.

En daarbij het is toch ook haar verantwoordelijkheid dat ie op tijd komt?!
pi_218749468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:39 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Waar kan ik haar volgen?
Juuds_singlemom_life
pi_218749519
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:54 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik snap de opmerking wel, elke influencer heeft adhd. En als ik de meeste bezig zie geloof ik er geen moer van. Het is echt een beetje belachelijk maken van de diagnose.
Van DBM wist ik het niet. Maar verder ben ik het volledig met je eens.
Heb het zelf ook en loop ook tegen de moeilijkheden aan zoals overgestapt naar een kantoorbaan. Kantoortuin met 12 mensen ik loop vast.
Nu besloten wat anders te gaan doen maar daarom word ik er zo moe van dat ze het allemaal maar roepen!
pi_218749523
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:55 schreef huisjehier121 het volgende:
Dat is toch niet te overzien. Zet dan een time timer neer als je wilt dat hij het ziet.

Ik vraag me dus ook af hoe ze dit straks bij leerplicht uitlegt "ja maar ik zeg tegen hem dat hij naar school moet maar hij gaat niet" hij is 6... geen 16
pi_218749576
Debbie stelt echt nooit teleur hè! Dat je denkt; deze diagnose/toestand kan niet verder worden opgerekt. Kan zij dus wel!😎😎😎
pi_218749580
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:55 schreef huisjehier121 het volgende:

Ze zal eerst haar eigen mening hierin moeten veranderen. Als jezelf aan alle kanten uitstraalt (heb gestraald) dat je een uitgerust kind belangrijker vindt dan exact op tijd komen, dan is de kans groot dat je kind meegaat in deze denkwijze. Niet helemaal eerlijk om je kind hierop af te rekenen. Laat zelf zien dat je het belangrijk vindt, dan volgt je kind hierin na een tijdje echt wel.
pi_218749630
🤦‍♂️ Judith en het zwembad leeg laten lopen.... zou ze nu echt niet snappen dat je met 1 hand snel dat ding erin moet duwen en met je andere hand hem vast draaien....

Dit vind ik trouwens altijd wel het rotste stukje van het zwembad in de tuin... hem droog en schoon weer opbergen 🤣
Zou ze weten dat het filter ook uit elkaar en schoon moet? En als je zwembad niet droog opberg je volgend jaar een nieuwe wilt omdat je de schimmel er echt niet uit krijg??
Ik verwacht een buurman die moet helpen
pi_218749814
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die met dat gat? Die had ze (al) aan toen ze haar collectie mocht scoren bij die winkel. Weet niet of ze hem daar had ‘gekocht’ of al had. Vind het nogal infantiel.
Ze heeft hem denk ik gekocht daar. Hij lag ook bij de stapel nieuwe kleren op haar bed toen ze het showde.
pi_218749836
Oké en dan even iets positiefs. De make-up van AM vind ik zo wel heel leuk. En volgens mij zit haar haar ook goed. Lastig te beoordelen met de wind.
pi_218749868
Die Judith 🤦♀ geen woorden voor die vrouw. Kom op zeg, zij is de volwassenen en zou gewoon moeten zorgen dat Bob op tijd is. Belachelijk gewoon.
Dit gaat nog wat worden als Bob in de pubertijd komt, dan luistert hij helemaal niet meer
pi_218749886
Keek net weer bij Debbie via mollygram.. zag die prachtige foto van haar en haar flauwval situatie🙄🙄.. krijg ik ineens met koeien letters CHATGPT in beeld 😂 moest even grinniken
pi_218749915
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:45 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja, "zelfs" de juf ... Die arme juf moet haar klas onderbrengen en dan het telefoonnummer opzoeken en dan conform protocol bellen om te vragen of Bob nog komt... En dan krijgt ze Judith aan de telefoon die zegt "ja ik kreeg hem niet gemotiveerd"
Echt werkelijk je zou haar toch
Ik hoop dat school dit ook in gaat zien, en haar geen extra vrij meer geeft buiten vakanties om
pi_218749925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik hoop dat school dit ook in gaat zien, en haar geen extra vrij meer geeft buiten vakanties om
En haar geen mailtjes meer stuurt dat zij zo goed bezig is
pi_218749980
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja of zegt: "dat kan maar dan moet hij eerst een jaar elke dag op tijd zijn"
pi_218750066
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:47 schreef Earring het volgende:

[..]
En haar geen mailtjes meer stuurt dat zij zo goed bezig is
Ik kan me dat ook zo slecht voorstellen. Of de juf is net zo gek.
pi_218750285
Hoe veel rondjes zullen er inmiddels al op de bakfiets gemaakt zijn? 🤫
pi_218750315
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:35 schreef Paardrijden123 het volgende:
Precies nul denk ik.
pi_218750331
Dbm: haar 4 jarige speelt Roblox? Zij die bang is omdat kinderen misschien vallen in een speeltuin en pas sinds kort haar oudste alleen laat spelen. Maar Roblox is geen probleem...
pi_218750334
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:35 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ze is zich nu mentaal aan het voorbereiden op vakantie.

En daarna zal het (nog meer…) waaien of ziet ze een wolk en is het in haar hoofd code rood.
pi_218750353
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:42 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: haar 4 jarige speelt Roblox? Zij die bang is omdat kinderen misschien vallen in een speeltuin en pas sinds kort haar oudste alleen laat spelen. Maar Roblox is geen probleem...
Een kindje mee uit school en dan Robloxen? Ik ben blij dat het mijn kind niet is, zou ik niet blij mee zijn
pi_218750396
Debbie flauwgevallen rijden het injecteren.
T is wat
Waarom zou je überhaupt die camera neerzetten en het prikken filmen? Kinderen om je heen.
Ja en ik heb wel
Tips, maar goed ik zit in de blokkendoos dus jammer Debbie.
Jij wou zo graag de injecties toch?
pi_218750493
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:10 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik laat het gewoon bezorgen, ben ooit geinfluenst door AM (al bracht toen de Jumbo hier, tegenwoordig brengt appie). Nooit opeen link geklikt, kortingscode of wat dan ook maar toch..
pi_218750537
Zat nog eens te denken en misschien heb ik het gemist, maar volgens mij is Kyra tegen het kdv of de psz maar is 'Grietje' wel in de leeftijd ervoor. Zou dat kind dan nu hele dagen bij moeders zitten die een dikke pnd heeft, haar handen vol heeft aan de baby en de deur niet uitkomt?! Bij hvk gaan ze ook niet, maar die gaat tenminste de deur nog uit...
pi_218750557
Heel eerlijk;
Ik gok erop dat Debbie de ha belt en zegt dat het haar niet lukt om zelf te prikken.
Dan regelt ze dat ze bij de assistente mag komen of in het ergste geval laat ze er iemand voor komen omdat ze niet naar de praktijk kan.
Dat staat natuurlijk rete interessant.
En de peildatum op maandag en vrijdag, heel goed gepland, want dinsdag heeft ze geen kinderen en in het weekend is Roy er en kan ze met excuus in bed gaan liggen.
pi_218750592
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:47 schreef poohenzo het volgende:
Iedereen moet aandoen waar ie zich goed invoelt en advies is niet nodig. Haar keus. Haar gevoel erbij. Waarom moet een ander zeggen wat voor kleren je aan moet doen.
pi_218750711
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:41 schreef Moedervan4kids het volgende:
Er is een wonder, HVK haar kindje - het kind dat nooit slaapt overdag - ligt lekker te slapen.

Fijn voor het jongetje!
Het zou al helpen als ze hem boven in bed legt. Kind is altijd maar beneden overdag. En aangezien hij omringd wordt door herriemakende broertjes/zusjes snap ik wel dat hij moeilijk in slaap valt.
pi_218750729
quote:
Grote fantast is het. Het toneelspel wordt iedere keer ongeloofwaardiger.
pi_218750743
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En daarna moet ze vast weer 10 dagen bijkomen
Waarom? Zoveel doet ze niet aan die verjaardag van hem waarschijnlijk. Met haar geringe inspanningen moet die bedtijd toch minstens gehalveerd kunnen worden 😂
pi_218750758
DBM die het weer druk heeft. Haar belastbaarheid is blijkbaar erg gelimiteerd.
pi_218750808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oké en dan even iets positiefs. De make-up van AM vind ik zo wel heel leuk. En volgens mij zit haar haar ook goed. Lastig te beoordelen met de wind.
Toch vind ik de (oog)makeup te zwaar bij haar "ik blijf heel gewoon" outfit van kapotte spijkerbroek en afgetrapte laarzen. Ik had voor wat frissers gekozen.
pi_218750844
quote:
Wijze woorden, zo zouden meer ouders moeten denken. En moeder is zelf geen licht maar bepaalt wel dat dochter 'VWO denkwijze' heeft. Arme leerkrachten van tegenwoordig. En vooral arme kinderen van ouders met te hoge verwachtingen en eisen.
pi_218750865
Ik weet niet of er al wat over gezegd is (ik kan het hier niet meer bijhouden), maar Mirthe post dat haar zoons het hele jaar al alleen bij haar zijn. Wisten we al soort van, maar toch een bevestiging dat Noah uit beeld is. Treurig.
pi_218750966
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:38 schreef Harper het volgende:

[..]
Toch vind ik de (oog)makeup te zwaar bij haar "ik blijf heel gewoon" outfit van kapotte spijkerbroek en afgetrapte laarzen. Ik had voor wat frissers gekozen.
Bij die foto die ik net zag, waar ze zwoel de camera in kijkt en ze een heeeeel kort topje aan heeft, past het wel weer. 😉
pi_218751002
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:27 schreef Maremare het volgende:

[..]
Grote fantast is het. Het toneelspel wordt iedere keer ongeloofwaardiger.
En Roy blijft er met open ogen intrappen.
pi_218751004
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:12 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Iedereen moet aandoen waar ie zich goed invoelt en advies is niet nodig. Haar keus. Haar gevoel erbij. Waarom moet een ander zeggen wat voor kleren je aan moet doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:12 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Niks moet, maar het dragen van goede passende kleding kan je uitstraling veel goed doen.
pi_218751008
En Debbie heeft wel weer de energie gehad om naar het flauwvallen van vanochtend naar de tandarts te gaan en daarna ook nog haar nagels laten doen. Hoe dan toch 🫣🫣🫣🫣
pi_218751015
Judith zou eens moeten stoppen met Bob te behandelen als een volwassene. Hij is 6, maar zij gaat er vanuit dat hij het verantwoordelijkheidsgevoel van een volwassene heeft. Dat hij misschien een pienter ventje is wil niet zeggen dat dat op alle vlakken zo is. En al zou het zo zijn, het is niet realistisch om dit soort verantwoordelijkheden bij je kind neer te leggen.

Zolang zij zich zelf ook zo onverantwoordelijk blijft gedragen zal het bij hem ook niet blijven hangen. Al zou zij niet met hem bespreken dat op tijd komen haar prioriteit niet is en dat zij weinig heeft met onderwijs, zo'n kind pikt vanzelf wel signalen op en kopieert het gedrag van de enige volwassene die hij het grootste deel van de tijd om zich heen heeft.
pi_218751047
quote:
Klopt, maar ik snap haar wel. De vmbo scholen in haar stad staan niet zo lekker bekend. Zelfs scholen met vmbo/havo/vwo zijn vask over verschillende locaties verdeeld waarbij de vmbo locaties meer problematiek hebben dan de havo/vwo locaties.
En de plaatselijke Dalton (met toneel en musical klas) is alleen Havo+, het Conservatorium: alleen Havo+.
Terwijl je voor muziek, toneel en dans geen hoogvlieger op theoretisch gebied hoeft te zijn.
pi_218751061
In haar bio schrijft de boze mama: met een vleugje adhd en nu zit ze ineens in een adhd burnout??
pi_218751077
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:06 schreef Ballerina888 het volgende:
In haar bio schrijft de boze mama: met een vleugje adhd en nu zit ze ineens in een adhd burnout??
Bij fluflu's kan dat gewoon. Kijk maar naar die andere fantast. Van nul naar bijna bedlegerig, rolstoelafhankelijk en nog net niet terminaal in heel korte tijd.
pi_218751115
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:28 schreef Maremare het volgende:

[..]
Waarom? Zoveel doet ze niet aan die verjaardag van hem waarschijnlijk. Met haar geringe inspanningen moet die bedtijd toch minstens gehalveerd kunnen worden 😂
Van Zoe’s verjaardag schreef ze dat ze 10 dagen eraf lag naderhand 🫣
pi_218751126
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:08 schreef Maremare het volgende:

[..]
Bij fluflu's kan dat gewoon. Kijk maar naar die andere fantast. Van nul naar bijna bedlegerig, rolstoelafhankelijk en nog net niet terminaal in heel korte tijd.
En ik zie met meerdere fluflu's een patroon. Het zijn degenen die gewoon helemaal niks te doen hebben. Ze gaan van gekkigheid gewoon wat verzinnen.
pi_218751131
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:01 schreef Noor_ het volgende:
En Debbie heeft wel weer de energie gehad om naar het flauwvallen van vanochtend naar de tandarts te gaan en daarna ook nog haar nagels laten doen. Hoe dan toch 🫣🫣🫣🫣
Had ze voor Liejum weer een oppas ingehuurd?

Over die stichting aan huis hoor je trouwens ook niks meer
pi_218751140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Inderdaad. We gaan iemand geen smerig mens noemen. Dat je iemand vies vindt denkt de lading wel, dat hoeft geen kracht bijgezet te worden.
We zijn ook geen kleine kinderen , ik vind smerig mens niets apart
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218751145
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:30 schreef Maremare het volgende:
DBM die het weer druk heeft. Haar belastbaarheid is blijkbaar erg gelimiteerd.
Op threads schrijft ze nu dat visite erg zwaar is als je een adhd burn out hebt. Ze bedoelt het schoolvriendje die ze achter de tablet gooit?
En een burn out waarbij ze naar de winkels gaat continu en ook met kinderen, een taartje eet bij de Hema, je vriendinnen van judo opzoekt in de avond, je een wedstrijd gaat doen en daarvoor "traint", naar restaurants gaat.
Snapt ze wat een burn out is?
pi_218751155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Zulke organisaties zijn heel erg van het zelf weer oppakken met hulp of hulp in de familie. Het zal haar wel niet bevallen zijn want ze zijn geen gratis oppas. Valt dat even tegen.
pi_218751160
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Van Zoe’s verjaardag schreef ze dat ze 10 dagen eraf lag naderhand 🫣
Dat was bij de jongste. Voor de prinses kan ze meer.
pi_218751169
quote:

[..]

Roy ‘werkt’ op vrijdag toch thuis?
pi_218751178
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
We zijn ook geen kleine kinderen , ik vind smerig mens niets apart
Jij misschien niet anderen wel! Het js gewoon niet nodig om het zo te zeggen
pi_218751190
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:15 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Op threads schrijft ze nu dat visite erg zwaar is als je een adhd burn out hebt. Ze bedoelt het schoolvriendje die ze achter de tablet gooit?
En een burn out waarbij ze naar de winkels gaat continu en ook met kinderen, een taartje eet bij de Hema, je vriendinnen van judo opzoekt in de avond, je een wedstrijd gaat doen en daarvoor "traint", naar restaurants gaat.
Ik denk echt dat ze uit haar nek kletst. Ze heeft weer iets interessants opgepikt ergens en dat heeft ze dan. Ik kon al die dingen niet toen ik in de hoek lag met een burnout.
pi_218751200
Debbie en haar nagels, de kleur doet me denken aan spuitluiers.
Daarbij vraag ik me echt af hoe het in haar hoofd werkt dat ze vindt dat nagels en lippen per se gedaan moeten worden maar dat ze verder gewoon niks qua verzorging doet.
pi_218751201
Zou Debbie naar de presentatie van Am’s boek gaan?
pi_218751214
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en haar nagels, de kleur doet me denken aan spuitluiers.
Daarbij vraag ik me echt af hoe het in haar hoofd werkt dat ze vindt dat nagels en lippen per se gedaan moeten worden maar dat ze verder gewoon niks qua verzorging doet.
😂😂
pi_218751239
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is de actieradius van de elektrische stoel zo ver?
pi_218751251
quote:

[..]
Snapt ze überhaupt iets?
pi_218751261
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:12 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
En ik zie met meerdere fluflu's een patroon. Het zijn degenen die gewoon helemaal niks te doen hebben. Ze gaan van gekkigheid gewoon wat verzinnen.
Aandachtsgorgels.
pi_218751302
quote:

[..]

Die was er vandaag altijd vrijdag middag
pi_218751313
quote:
Daar heeft ze binnenkort die intake voor toch
pi_218751374
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Is de actieradius van de elektrische stoel zo ver?
😂
pi_218751502
quote:
Het is wel bijzonder dat we in NL opleidingen voor praktijk hebben, maar niet passend bij een VWO profiel....
pi_218751555
Am heeft de planner een nieuwe kaft gegeven, recycled de workshops daarvoor, haar Mijn Leven Als Influencer (maar vorige week zei ik dat ik dat niet was, gekkies) vriendenboekje en er komt een overwinterdoos. Oh, en ze gaat weer eens een live doen mar Maarrrrten want dat vinden ze zo leuk.

Nou, dat worden weer 100+ posts per dag.
pi_218751562
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze zit vooraan in haar rolstoel mét zonnebloem ketting 🌻
pi_218751572
Fijn dat de jongste van HVK een dutje doet op een normale tijd. Maar hijbkan al lopen etc. Dan ligt hij toch heel eng en gevaarlijk in zo'n baby nestje in de box/ bed die nog zo hoop staat afgesteld?
pi_218751590
Opvallend vond ik dat de jongste van HVK op een filmpje een zakje chips had. Nu kregen mijn kids (en met name de jongste) ook wel eens chips maar die kregen echt niet zo'n zakje, die kregen een paar nibbit in een bakje.
pi_218751651
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:57 schreef Earring het volgende:

[..]
Bij die foto die ik net zag, waar ze zwoel de camera in kijkt en ze een heeeeel kort topje aan heeft, past het wel weer. 😉
Dat is geen topje toch, dat is een sportbh waarvan de bandjes naar beneden zijn gedaan.
pi_218751661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:59 schreef IlseMarije het volgende:
Opvallend vond ik dat de jongste van HVK op een filmpje een zakje chips had. Nu kregen mijn kids (en met name de jongste) ook wel eens chips maar die kregen echt niet zo'n zakje, die kregen een paar nibbit in een bakje.
Ze zijn ergens bij een evenement een film aan het kijken. Die zakjes worden waarschijnlijk uitgedeeld, prima dan toch. Zegt ook niet dat hij dat zakje alleen leeg eet.
pi_218751667
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:59 schreef IlseMarije het volgende:
Wat goed van je.
pi_218751718
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:56 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Alle aandacht zal ze willen opeisen
pi_218751721
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:50 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Het is wel bijzonder dat we in NL opleidingen voor praktijk hebben, maar niet passend bij een VWO profiel....
Het is inderdaad jammer dat er geen echt practische vakken zoals op vmbo zijn voor havo en vwo. Maar dan is er gewoonweg te weinig tijd voor de theorie. Ik zie zelf in de praktijk hoeveel praktijk uren er op vmbo zijn en hoeveel theorie uren op vwo. Ik zie echt niet hoe je dat kunt combineren. Dan zul je op havo en vwo bepaalde vakken moeten schrappen, weet niet of dat wenselijk is.
Dat de middelste dochter van minibelle een vwo niveau verzint ze verder zelf hoor. Ze geeft nl ook al geruime tijd aan dat uit geen enkele test of toets blijkt dat het zo is.
pi_218751726
quote:

[..]
Die vrouw snapt zeer weinig.
pi_218751864
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:52 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze verkopen ook veel merken en collecties die je overal kunt krijgen. Dus ze moeten het vooral van een gunfactor hebben, denk ik.
Inderdaad. Ik houd bijvoorbeeld van Lofty Manner, maar die kleding zal ik nooit bij JN kopen. Bij andere kledingwinkels vaak veel mooiere aanbiedingen. En ik vind Mies blèh. Dus dan sponsor ik haar niet 😉

Denk sowieso dat de fluflu's met bedrijven veel bij elkaar kopen.
pi_218751883
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik houd bijvoorbeeld van Lofty Manner, maar die kleding zal ik nooit bij JN kopen. Bij andere kledingwinkels vaak veel mooiere aanbiedingen. En ik vind Mies blèh. Dus dan sponsor ik haar niet 😉

Ik had ook een hele toffe set gezien, maar dat koop ik dan wel ergens anders idd.
pi_218751900
Ik dacht dat Debbie een nieuwe aangepaste rollie kreeg .
Nu heeft ze het over het vervangen van een kabel?
Is haar plan niet in goede orde ontvangen?
En frappant dat ze gisteren zei dat ze vooral veel moest slapen en nu en naar de tandarts kan en de nagels kan laten doen.
Daar moet je minstens een uur zitten? Hoe dan of ligt ze bij de nagelstyliste
pi_218751928
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:26 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]

Kleding koop ik sowieso niet online maar als ik dat wel zou doen dan ook niet bij JN. Ze hebben wel echt kleding die ik zou kopen.
pi_218752091
quote:
Zit ze, volgens haarzelf, al even in. Heb nog nooit iemand met een burn-out al die dingen zien doen die zij doet. Ze heeft zelfs haar huis geverfd laatst. Zij is echt een aansteller.
pi_218752142
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:51 schreef Henrike het volgende:
Debbie flauwgevallen rijden het injecteren.
T is wat
Waarom zou je überhaupt die camera neerzetten en het prikken filmen? Kinderen om je heen.
Ja en ik heb wel
Tips, maar goed ik zit in de blokkendoos dus jammer Debbie.
Jij wou zo graag de injecties toch?
Ik vind dit weer zo’n dikke onzin. Ik heb een hele poos dagelijks injecties moeten zetten na een operatie en wekelijks voor een diagnose. Maak er toch niet zo’n circus van. Klein kind.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_218752145
Als je denkt dat je een 6-jarige zelf de verantwoordelijkheid kunt geven over het al dan niet op tijd op school komen heb je echt waanideeën. Ze lijkt het echt zelf te geloven he?
pi_218752159
Debbie gaat thuiszorg aanvragen denk ik voor haar spuiten, dan doen ze t in haar bil, hoeft ze t zelf niet te zien en hoeft ze niet flauw te vallen. Wat een figuur zeg. Na het flauwvallen nog wel ff naar de tandarts 🤦‍♀️

En Judith; sorry, maar als mijn kind zou tennissen, had ik gezegd; je kan nu opschieten of t is geen tennis vanmiddag. Moet je zien hoe snel die 'intrinsieke' motivatie in kickt.

Mijn 6jarige heeft ook wel eens geen zin in school en geen zin om zich aan te kleden, maar ik heb daar weinig boodschap aan. Geen zin om aan te kleden. Dan ga je lekker in je pyjama naar school. Geen zin om te eten? Het fruit moment op school is het eerste moment dat je weer kan eten.
Het is hier allemaal nog nooit voorgekomen dat ie daadwerkelijk in zijn pyjama naar school ging, maar ik heb ze wel eens zonder schoenen in de auto gezet, toen wilde ze toch wel hun schoenen aan🙈.
En nee hier ook geen dictatuur hoor, ben best een lieve moeder 😉 maar sommige dingen (zoals op tijd op school komen) moeten nou eenmaal.
pi_218752206
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat is geen topje toch, dat is een sportbh waarvan de bandjes naar beneden zijn gedaan.
Ik zie het nu inderdaad. Nog gekker vind ik dat
pi_218752239
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:31 schreef Henrike het volgende:
En frappant dat ze gisteren zei dat ze vooral veel moest slapen en nu en naar de tandarts kan en de nagels kan laten doen.
Ik dacht dat ze een reclame filmpje deelde van die nagelstyliste. Maar dat zijn haar nagels?
pi_218752288
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:46 schreef Earring het volgende:

[..]
Een kindje mee uit school en dan Robloxen? Ik ben blij dat het mijn kind niet is, zou ik niet blij mee zijn
Nou precies. Als mijn kind een kindjes te spelen heeft gaan ze echt niet gamen, er is zat te doen. En ik hoop dat dat ook niet gebeurt als ze ergens anders gaat spelen.
pi_218752371
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:08 schreef Mirp het volgende:

[..]
Nou precies. Als mijn kind een kindjes te spelen heeft gaan ze echt niet gamen, er is zat te doen. En ik hoop dat dat ook niet gebeurt als ze ergens anders gaat spelen.
Mijn zoon ging een keer spelen bij een vriendje en toen ik vroeg wat ze hadden gedaan hadden ze de hele middag bluey op de tv gekeken met chips... hij vind bluey stom maar moeder van vriendje zei dat ze dat moesten gaan doen 🤦‍♂️ (bij het ophalen nog gevraagd of hij lief was geweest "ja super heel lief had er geen kind aan!" 🥴 snap ik...
Dus steeds als ze nu gaan spelen vraag ik "wat gaan jullie doen dan?" Als het tv kijken of gamen is gaat het niet door
pi_218752372
Die modeshow van Debbie. Deze dag is een dag vol met uitersten. Ze zal vast zeggen dat de reclame al eerder is opgenomen, maar het is toch te bizar voor woorden alle contrasten in haar leven. Make-Up, schone haren en wel bril/ geen bril afgewisseld, soort van schone en verzorgde look. Hoe is het mogelijk.
pi_218752408
Ons Deb is aangekleed! Wat een leuk mens, moet ze vaker doen!
pi_218752409
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:18 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Die modeshow van Debbie. Deze dag is een dag vol met uitersten. Ze zal vast zeggen dat de reclame al eerder is opgenomen, maar het is toch te bizar voor woorden alle contrasten in haar leven. Make-Up, schone haren en wel bril/ geen bril afgewisseld, soort van schone en verzorgde look. Hoe is het mogelijk.
Ik heb ingezoomd ennnn ze heeft de nieuwe nagels daar 🫣
Dus flauw vallen... Naar de tandarts... je nagels laten doen... ook nog naar de zeeman?... en dan een modeshow waarin je verrekte fit oogt!!!
pi_218752426
Debbie had nog energie over om naar de zeeman te rennen. En om zich tich keer om te kleden. Het mirakel.

De broeken had ze beter een maat groter kunnen nemen. Die trekken bij haar kruis en buik.
pi_218752493
quote:

[..]
Voor de overwinterdoos. Dat je elkaar warm moet houden. Misschien zit er wel verwarmende massage-olie of -glijmiddel in.
pi_218752496
quote:

[..]
Bijzonder. Zeker aangezien ze speciaal voor deze fotoshoot is gaan winkelen.
pi_218752504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:56 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Onderuitgezakt, met noiscancelling ding op en ogen op lodderig.
pi_218752531
‘Ruim opgezette weekoverzichten voor het hele gezin (in de planner’

Maar er is toch vrijwel geen ruimte als je 2 afspraken op 1 tijdstip hebt?
pi_218752616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:18 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Energie voor 10 die meid, ongelooflijk! En dit heeft allemaal vandaag gedaan?
pi_218752620
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie had nog energie over om naar de zeeman te rennen. En om zich tich keer om te kleden. Het mirakel.

De broeken had ze beter een maat groter kunnen nemen. Die trekken bij haar kruis en buik.
Ik denk dat de pasvorm van de Zeeman ook niet bij haar past.
pi_218752643
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

Zoals altijd, het is het weer allemaal net niet
pi_218752653
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:04 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze een reclame filmpje deelde van die nagelstyliste. Maar dat zijn haar nagels?
Ja, haar nagels.
pi_218752655
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:42 schreef WinnieWana het volgende:
Ik d8 hetzelfde, ik dacht vinden die ouders van dat speelkind dat oke?
pi_218752730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Als ik haar was gaf ik eens iets meer geld uit aan goede basic stukken. Ze heeft heel vaak niet de juiste maat (bruine broek is veel te klein, laatste broek veel te groot) of halslijnen die niet bij haar passen. Bij een Zeeman of een Shoeby (waar ze eerder regelmatig kleding haalde) krijg je geen advies. Ze kan er veel leuker uitzien. Deze sets zijn voor zo’n filmpje leuk maar als je goed kijkt is het het niet. Verkeerde maat, lelijke ingezette mouwen. Goedkoop en dat straalt het ook uit.

Over heit feit dat ze blijkbaar barst van de energie zeg ik maar niks. Voor mij wordt het steeds duidelijker dat haar iets mankeert waar ze niet voor geholpen wordt.

[ Bericht 8% gewijzigd door JaNeeDan op 12-09-2025 19:04:01 ]
pi_218752768
Vraag me bij alles van vandaag af of dit dus kan omdat er iemand van de stichting op haar kinderen let.... bergen actie ineens 🤔 en complete stilte over jay zijn verjaardag 🤔 geen traktatie gezien geen "morgen feest" hints geen cadeautje....
Zou ze het niet vieren?? Bij zoe hadden we dagen van te voren alles gezien 🤔
En top reclame weer met een zeeman sticker over de kleding 🤔👍
(Leuke outfits maar voor iemand die enkel in bed ligt totaal niet functioneel... die teletubbie outfits paste meer bij haar content... of is ze genezen en heeft ze ook nog gesolliciteerd vandaag?)
pi_218752831
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Nee, maar het helpt zeker niet als je ook nog eens niet de juiste maat koopt. Het jasje is ook veel te klein. Het trekt ook bij haar armen. En ze heeft blijkbaar de memo gemist dat het een wide fit is. Ze was vast dolblij dat ze het jasje in S paste ofzo 🤣
pi_218752833
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Vraag me bij alles van vandaag af of dit dus kan omdat er iemand van de stichting op haar kinderen let.... bergen actie ineens 🤔 en complete stilte over jay zijn verjaardag 🤔 geen traktatie gezien geen "morgen feest" hints geen cadeautje....
Zou ze het niet vieren?? Bij zoe hadden we dagen van te voren alles gezien 🤔
En top reclame weer met een zeeman sticker over de kleding 🤔👍
(Leuke outfits maar voor iemand die enkel in bed ligt totaal niet functioneel... die teletubbie outfits paste meer bij haar content... of is ze genezen en heeft ze ook nog gesolliciteerd vandaag?)
Bizar eigenlijk dat iemand voor haar kinderen moet zorgen omdat zij moet shoppen.
pi_218752844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja, haar nagels.
Ze had nog tijd over dus vandaag. Ik snap niet dat niet meer mensen dit bijzonder vinden. Ook weer zo’n modeshow waar ze fit oogt. Dit valt toch op?
pi_218752862
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik haar was gaf ik eens iets meer geld uit aan goede basic stukken. Ze heeft heel vaak niet de juiste maat (bruine broek is veel te klein, laatste broek veel te groot) of halslijnen die niet bij haar passen. Bij een Zeeman of een Shoeby (waar ze eerder regelmatig kleding haalde) krijg je geen advies. Ze kan er veel leuker uitzien. Deze sets zijn voor zo’n filmpje leuk maar als je goed kijkt is het het niet. Verkeerde maat, lelijke ingezette mouwen. Goedkoop en dat straalt het ook uit.

Over heit feit dat ze blijkbaar barst van de energie zeg ik maar niks. Voor mij wordt het steeds duidelijker dat haar iets mankeert waar ze niet voor geholpen wordt.
Laatste broek is ook te klein. Daarom staan die zakken zo naar buiten. Omdat het verder zo trekt. Maar de outfits kunnen prima als je niets doet.
pi_218752945
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:31 schreef Henrike het volgende:
Beelddenker hier 🙋🏼♀ Ik zie haar dus nu idd liggend op een bank, met noice cancelling, zonnebril en zonnebloem kaart 😭 Terwijl de nagelstyliste haar nagels fixt 🥲
pi_218752996
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bizar eigenlijk dat iemand voor haar kinderen moet zorgen omdat zij moet shoppen.
Dit kan ik dus wel voorstellen als je een moeder bent die iedere dag de hele dag met je kinderen bezig bent en normaal altijd met je kinderen op sleeptouw naar de winkel moet... dat je dan een keertje alleen of met een vriendin lekker een middag gaat shoppen en je nagels zou laten doen enzovoort...
Maar Debbie sterft 6 dagen af en bloeit op als de oppas van de stichting de kinderen entertainment.. ze is gewoon allergisch voor haar kinderen ofzo? Ze doet bijna alsof ze de de kinderen maar lastig vind
pi_218753004
Leuke outfits voor een sollicitatiegesprek Deb.
pi_218753040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Laatste broek is ook te klein. Daarom staan die zakken zo naar buiten. Omdat het verder zo trekt. Maar de outfits kunnen prima als je niets doet.
Die zakken bij die laatste broek waren me niet eens opgevallen, ik was afgeleid door de pijpen die veel te lang en te wijd zijn. Is een zak bij haar.
Inderdaad prima outfits voor als je niks doet. Wat dat betreft dus uitermate geschikt.
pi_218753048
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze had nog tijd over dus vandaag. Ik snap niet dat niet meer mensen dit bijzonder vinden. Ook weer zo’n modeshow waar ze fit oogt. Dit valt toch op?
Iedereen om haar heen moet ziende blind zijn. Of net zo gek als Debbie.
pi_218753078
Ik ben echt verbaasd hoe snel die B12 injecties werken bij haar. It's amaaaaaaazing 🤪
pi_218753088
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit kan ik dus wel voorstellen als je een moeder bent die iedere dag de hele dag met je kinderen bezig bent en normaal altijd met je kinderen op sleeptouw naar de winkel moet... dat je dan een keertje alleen of met een vriendin lekker een middag gaat shoppen en je nagels zou laten doen enzovoort...
Maar Debbie sterft 6 dagen af en bloeit op als de oppas van de stichting de kinderen entertainment.. ze is gewoon allergisch voor haar kinderen ofzo? Ze doet bijna alsof ze de de kinderen maar lastig vind
De situatie van Debbie vergelijk ik absoluut niet met een ouder die voor kinderen zorgt. Zij zorgt niet voor haar kinderen.
Haar week: maandag in bed, Roy vrij, schoonmoeder gekookt, ‘s avonds floaten. Dinsdag een goede dag (geen kinderen), woensdag en donderdag: vegeteren in bed, vandaag: volop actie zonder kinderen. Dit is niet eens meer raar, dit is bizar. Tegen een vriendin zou ik zeggen dat ze haar kinderen verwaarloost.
pi_218753141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Energie voor 10 die meid, ongelooflijk! En dit heeft allemaal vandaag gedaan?
Volgens mij wel, in het zeeman filmpje zie je ook haar nieuwe 'herfst' nagels.
pi_218753189
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:32 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Volgens mij wel, in het zeeman filmpje zie je ook haar nieuwe 'herfst' nagels.
Maar in de vitamine B12 prik storie heeft ze rode nagels toch?
Dacht dat ze die herfst nagels al eerder deze week had.
pi_218753195
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mijn zoon ging een keer spelen bij een vriendje en toen ik vroeg wat ze hadden gedaan hadden ze de hele middag bluey op de tv gekeken met chips... hij vind bluey stom maar moeder van vriendje zei dat ze dat moesten gaan doen 🤦‍♂️ (bij het ophalen nog gevraagd of hij lief was geweest "ja super heel lief had er geen kind aan!" 🥴 snap ik...
Dus steeds als ze nu gaan spelen vraag ik "wat gaan jullie doen dan?" Als het tv kijken of gamen is gaat het niet door
Kijk ik ben ook geen heilige en mijn kind kijkt ook wel eens een filmpje, vanmiddag nog omdat we allebei helemaal gesloopt waren/zijn. Maar met een speelafspraakje vind ik dat ze gewoon kunnen spelen samen, zonder schermen en wat dan ook. Maar inderdaad, het is lekker makkelijk zo ja.
pi_218753197
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:26 schreef Maremare het volgende:
Ik ben echt verbaasd hoe snel die B12 injecties werken bij haar. It's amaaaaaaazing 🤪
Om 10minuten later voor verslechtering te zorgen
pi_218753237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haha, ik heb er gisteren nog op gelet toen ze die story plaatste waarin ze siroop in een glas had. Toen waren haar nagels nog rood. Ik lette erop omdat de uitgroei nogal aanwezig was dus ik dacht: daar gaat ze iets aan laten doen.
pi_218753249
Nieuwe bijwerking van de B12 injectie :
Tijdelijke energieboost, precies lang genoeg om je nagels te laten doen, te rennen naar de Zeeman en je meermaals om te kleden voor je reel.

Pas op, je belandt vervolgens weer weken in bed om zo onder het feestje van je kind uit te komen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Moedervan4kids op 12-09-2025 19:43:44 (Edit) ]
pi_218753254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:37 schreef Mirp het volgende:

[..]
Kijk ik ben ook geen heilige en mijn kind kijkt ook wel eens een filmpje, vanmiddag nog omdat we allebei helemaal gesloopt waren/zijn. Maar met een speelafspraakje vind ik dat ze gewoon kunnen spelen samen, zonder schermen en wat dan ook. Maar inderdaad, het is lekker makkelijk zo ja.
O zeker... ik ben ook niet heilig daarin 🤣 toevallig vandaag ook kind voor tv en ik in keuken voorbereiden voor feest.. had even mijn concentratie nodig en hij was moe...
Maar een speelafspraak is samen iets spelen (vind ik dan)
pi_218753264
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Debbie vindt het moederschap en het echte leven gewoon moeilijk. Dat mag ook, daar kun je hulp bij krijgen. Maar net doen alsof ze ziek is vond ze een beter idee. Want dan krijgt ze ook nog de aandacht die ze zo gemist heeft. En ik denk dat ze er inmiddels gewoon in is gaan geloven. Die oppas de medewerker die is ingehuurd door de gemeente moet toch ook zien dat ze van alles kan en de hort op gaat. Zou daar geen verslag van worden gemaakt richting de gemeente?
pi_218753291
Ik hoop toch wel dat Jay ook gewoon een fatsoenlijk feestje krijgt 😞
pi_218753319
Haha dus naar de zeeman, nagels laten doen, naar de tandarts en insta goed bijhouden met meerdere filmpjes en posts. Hopelijk blijft die energie tot en met morgen
pi_218753326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Debbie vindt het moederschap en het echte leven gewoon moeilijk. Dat mag ook, daar kun je hulp bij krijgen. Maar net doen alsof ze ziek is vond ze een beter idee. Want dan krijgt ze ook nog de aandacht die ze zo gemist heeft. En ik denk dat ze er inmiddels gewoon in is gaan geloven. Die oppas de medewerker die is ingehuurd door de gemeente moet toch ook zien dat ze van alles kan en de hort op gaat. Zou daar geen verslag van worden gemaakt richting de gemeente?
Als ik het goed begrijp word die oppas ingehuurd mij een aparte organisatie en is er dus geen verslag.. maar stel dat het wel zou zijn is het natuurlijk ook simpel.. je zegt dat je je nagels gaat laten doen.. even iets voor zichzelf.. en gaat dan lekker shoppen nageltjes en van alles op je gemak.. en als je dan thuis komt laat je de shop tassen in de auto en strompel ziek en zwak naar binnen en zegt dat je zo blij bent met je nagels maar het was zo zwaar... oppas weg.. snel tassen uit de auto en verkleed feest kan beginnen
pi_218753376
En dan te bedenken dat die hele theatertour van mevrouw Lether mede mogelijk wordt gemaakt door gesubsidieerde hulp. Echt zum kotzen 🤢
pi_218753458
Zijn alle scouting verenigingen zoals bij AM ? Wat een hel lijkt me dat , zie er ook totaal de humor niet van in.
pi_218753900
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef poohenzo het volgende:
Zijn alle scouting verenigingen zoals bij AM ? Wat een hel lijkt me dat , zie er ook totaal de humor niet van in.
Ik heb niet alle filmpjes helemaal bekeken. Bedoel je iets specifieks?

Dit ziet eruit als het "overvliegen", als je naar een andere groep gaat. Bij de scouting van mijn kinderen is dat spelletjes doen en als overgangsritueel van een glijbaan het water in. Dat van de scouting van AM ziet eruit als iets meer ritueeltjes
pi_218753910
MB

Iemand schrijft bij Mies op Insta: "Hoe gaat het met Koen?"
Die zal wel snel geswifferd worden 🙄

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 12-09-2025 20:44:42 (Typfout ) ]
pi_218753947
MB is weer in Amsterdam.

Ze schrijft dat als ze thuis is ze zo weinig mogelijk wil werken en zoveel mogelijk bij de kindjes wil zijn. Bijzonder. Ik zie haar ook niet veel meer doen voor Jolie, in tegenstelling tot JvP, die zo te zien wel gewoon op kantoor is.

Maar goed, MB lijkt weer helemaal happy nu ze weer los kan in Ams.
pi_218753968
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef poohenzo het volgende:
Nou zonder het meelstrooien in ieder geval. Maar wel met veel spelactiviteiten, een feestelijke dag, en ze gaan hier bij het overvliegen een sloot over waar ze vaak in belanden. Scouting is wat dat betreft wel "vies", met veel buiten zijn ongeacht het weer waardoor het soms wat blubberig is of door in de sloot te vallen/springen.
pi_218753969
Wel fijn dat Michelleke ineens allemaal nieuwe content kan maken als #singlemom #nieuwerealiteit #newchapter #alwayslookforsilverlinings .🩶
pi_218753975
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:42 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik heb niet alle filmpjes helemaal bekeken. Bedoel je iets specifieks?

Dit ziet eruit als het "overvliegen", als je naar een andere groep gaat. Bij de scouting van mijn kinderen is dat spelletjes doen en als overgangsritueel van een glijbaan het water in. Dat van de scouting van AM ziet eruit als iets meer ritueeltjes
Dat je ondergesmeerd wordt met bloem en water. Dit soort scoutings zijn de voorlopers van foute ontgroeningsfeestjes.

Ik ken kinderen van vrienden en familie op 3 verschillende scoutings en daar is het overvliegen iets leuks. Dat vind ik bij deze beelden niet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Donna op 12-09-2025 21:24:41 ]
pi_218753979
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:52 schreef Odonata het volgende:

[..]
Nou zonder het meelstrooien in ieder geval. Maar wel met veel spelactiviteiten, een feestelijke dag, en ze gaan hier bij het overvliegen een sloot over waar ze vaak in belanden. Scouting is wat dat betreft wel "vies", met veel buiten zijn ongeacht het weer waardoor het soms wat blubberig is of door in de sloot te vallen/springen.
Jij beschrijft het beter. Dit is inderdaad wel een beetje wat scouting is.

Dat meelstrooien doen ze bij ons niet.
pi_218754031
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:44 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

Iemand schrijft bij Mies op Insta: "Hoe gaat het met Koen?"
Die zal wel snel geswifferd worden 🙄
Bij haar nieuwste post? Daar zie ik het niet staan.
pi_218754033
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:53 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Jij beschrijft het beter. Dit is inderdaad wel een beetje wat scouting is.

Dat meelstrooien doen ze bij ons niet.
Vies worden van modder en water en buiten zijn vind ik iets heel anders dan dit.
pi_218754054
quote:

[..]
Bij "ons" ook geen meel strooien, wel vies worden en vaak abseilen en spelletjes. (En hoe groter de kinderen des te meer modder)
pi_218754063
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:48 schreef lila01 het volgende:
MB is weer in Amsterdam.

Ze schrijft dat als ze thuis is ze zo weinig mogelijk wil werken en zoveel mogelijk bij de kindjes wil zijn. Bijzonder. Ik zie haar ook niet veel meer doen voor Jolie, in tegenstelling tot JvP, die zo te zien wel gewoon op kantoor is.

Maar goed, MB lijkt weer helemaal happy nu ze weer los kan in Ams.
Ik stel me zo voor dat je voorbij komt lopen of fietsen en haar op die stoep ziet staan, breed lachend naar haar telefoon, ronddraaiend, casual een voetje in de lucht. :')
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218754076
Is er nou niemand die AM een goed zittende spijkerbroek aan kon trekken tijdens de fotoshoot? Lijkt wel het kruis van een kerel in die broek...
pi_218754083
Toen mijn kind voor het eerst mee op kamp ging werd hij "gedoopt": geblinddoekt moesten de nieuwelingen een parcours volgen. Aan het eind werden ze met kleren en al een gevuld kinderzwembadje ingegooid.
Het neigt naar ontgroening, maar dan zonder de negatieve/pesterige lading en zonder vernedering. (Tenzij je met kleren aan in de sloot of in een badje belanden vernederend vindt, maar dan past scouting ook niet zo goed bij je)
pi_218754117
AM staat mooi op de foto voor de planner.
Ik snap alleen de setting niet. AM met planner voor een wei, op een hooibaal of een spinnewiel.
Waarom op die boerderij? Wat heeft dat met plannen te maken?

Ze loopt trouwens wel lekker binnen. Want de "workshops" die je bij de plannen krijgt zijn niet live. Je kan die van de vorige planner terugkijken.
pi_218754134
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:06 schreef Harper het volgende:
Ik snap alleen de setting niet. AM met planner voor een wei, op een hooibaal of een spinnewiel.

Ze loopt trouwens wel lekker binnen. Want de "workshops" die je bij de plannen krijgt zijn niet live. Je kan die van de vorige planner terugkijken.
Dat is toch haar imago? Klompen, mooie plaatjes buiten met de meisjes op de boerderij (en voorheen Frankrijk), ze is "zo lekker normaal".
pi_218754135
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:31 schreef Earring het volgende:

[..]
Daar heeft ze binnenkort die intake voor toch
Ik ben in zo’n geval dan benieuwd wat daar uit komt én of ze dat gaat delen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218754163
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:03 schreef Odonata het volgende:
Toen mijn kind voor het eerst mee op kamp ging werd hij "gedoopt": geblinddoekt moesten de nieuwelingen een parcours volgen. Aan het eind werden ze met kleren en al een gevuld kinderzwembadje ingegooid.
Het neigt naar ontgroening, maar dan zonder de negatieve/pesterige lading en zonder vernedering. (Tenzij je met kleren aan in de sloot of in een badje belanden vernederend vindt, maar dan past scouting ook niet zo goed bij je)
Dit deed scouting bij ons ook geblinddoekt (verduisterde duikbril) parkoer en je groep riep je er doorheen... een soort vertrouwen ritueel.. en onderweg door water zeep modder en stro
En aan het eind zag je er uit als vogelverschrikker en was het feest
pi_218754165
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:53 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat je ondergesmeerd wordt met bloem en water. Dit soort scoutings zijn de voorlopers van foute ontgroeningsfeestjes.

Ik ken kinderen van vrienden en familie op 3 verschillende scoutings en daar is het overvliegen iets leuks. Dat vind ik bij deze beelden niet.

Ik zie iedereen lachen en volgens mij loopt daar niemand met tegenzin. Ook deze versie is gewoon leuk.

[ Bericht 8% gewijzigd door Donna op 12-09-2025 21:24:21 ]
pi_218754184
Ik blijf het toch een beetje gek vinden dat zodra de kinderen bij Koen zijn de boerderie meteen leeg is omdat MB meteen op pad is. Ga lekker birdnesten ipv slepen met kinderen. Hoef je ook niet te janken over lege, opgeruimde kamertjes.
pi_218754244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Zit ze, volgens haarzelf, al even in. Heb nog nooit iemand met een burn-out al die dingen zien doen die zij doet. Ze heeft zelfs haar huis geverfd laatst. Zij is echt een aansteller.
Een adhd burnout is niet per se hetzelfde als een 'gewone' burnout:

"Hoewel veranderingen in de werkomgeving beide kunnen veroorzaken, wordt ADHD-burn-out vaak verergerd door problemen met tijdmanagement, organisatie en emoties. Een algemene burn-out daarentegen kan meer verband houden met een overmatige werkdruk en stressfactoren op de werkplek."

Ik zeg niet dat ik denk dat zij wel of niet ADHD en een ADHD burnout heeft. Maar het is niet 1 op 1 vergelijkbaar met de klachten en oorzaken van een 'normale' burnout.

En daarmee zijn ook de gevolgen of de aanpak om eruit te komen niet identiek.
pi_218754253
Dubbel...
pi_218754296
Het liedje bij de nieuwe post van MB
pi_218754303
Judith wil geen tips. Kritiek wil ze ook niet. Ze zoekt nog even verder naar de sleutel tot de motivatie van haar kind en dan komt het vanzelf. Ja joh, de juf wacht wel tot jouw kind de klas binnenkomt. Maakt niet uit hoe laat dat is.
Vreselijk mens.
pi_218754331
Die eerste outfit staat wel goed bij Debbie, ik weet niet wat ik zie. Gelijk een veel leukere meid zo opgemaakt en goed aangekleed.

Maar dit is vast een uitzonderlijk plaatje. Ze heeft immers een andere richting in het leven gekozen.
pi_218754353
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:14 schreef Norivelletje het volgende:
Ik blijf het toch een beetje gek vinden dat zodra de kinderen bij Koen zijn de boerderie meteen leeg is omdat MB meteen op pad is. Ga lekker birdnesten ipv slepen met kinderen. Hoef je ook niet te janken over lege, opgeruimde kamertjes.
Nou inderdaad. Al is het maar voor de overgang naar de nieuwe situatie. Lotte Balijns deed dat ook zo de eerste tijd. Lijkt me voor de kinderen het beste wat je in zo’n situatie kan doen zolang papa nog niet een eigen plek heeft.
pi_218754380
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith wil geen tips. Kritiek wil ze ook niet. Ze zoekt nog even verder naar de sleutel tot de motivatie van haar kind en dan komt het vanzelf. Ja joh, de juf wacht wel tot jouw kind de klas binnenkomt. Maakt niet uit hoe laat dat is.
Vreselijk mens.
Echt arrogantie ten top die vrouw. Geloven in sprookjes doet ze ook nog, ze is op zoek naar de magische sleutel tot Bob's intrinsieke motivatie. Nee Juud, je moet eens beginnen met het opvoeden van je kind en zelf het goede voorbeeld geven als het aankomt op hele fatsoenlijke en gangbare waarden en normen.
pi_218754382
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:08 schreef Odonata het volgende:

[..]
Dat is toch haar imago? Klompen, mooie plaatjes buiten met de meisjes op de boerderij (en voorheen Frankrijk), ze is "zo lekker normaal".
Buiten, Frankrijk, lekker normaal: allemaal waar.
Maar toch vind ik de boerderij daar niet bij passen.
Had dan foto´s gemaakt in de keuken terwijl ze aan het bakken is oid.
pi_218754387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 20:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij haar nieuwste post? Daar zie ik het niet staan.
Dan heeft ze 'm al weg gehaald. Zag ook net een reactie van iemand die vroeg waarom de kinderen dan niet in hun vertrouwde huis kunnen blijven 's weekends (met Koen), die zal ook zo wel gewist worden. Ze laat alleen de "powervrouw" "supermom" reacties staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 12-09-2025 21:38:52 (Typfout ) ]
pi_218754409
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik stel me zo voor dat je voorbij komt lopen of fietsen en haar op die stoep ziet staan, breed lachend naar haar telefoon, ronddraaiend, casual een voetje in de lucht. :')
😁
pi_218754445
Wat een kinderachtige nagels bij Debbie, en zo druk met die verschillende plaatjes.

Mij lijkt die planner van AM dus helemaal niet handig. Ik wil gewoon per gezinslid de weekplanning in 1 oogopslag kunnen zien. Ze doet net alsof ze het wiel heeft uitgevonden met de indeling maar dat bestaat ook al tig jaar. Het lijkt mij hartstikke onhandig van die korte regeltjes, je kunt er amper wat schrijven. Dat stempelen doet ze ook niet meer, is die samenwerking gestopt??
pi_218754448
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:14 schreef Norivelletje het volgende:
Dat schreef iemand in de reacties op haar Insta, maar die werd meteen gewist. Toch belachelijk als dat huis ieder weekend leeg is, dat de kinderen moeten verkassen. En ineens elk weekend "werken" in Amsterdam is ook nieuw. Ik vrees de maximale klef/bef filmpjes alweer.
pi_218754450
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:34 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Al is het maar voor de overgang naar de nieuwe situatie. Lotte Balijns deed dat ook zo de eerste tijd. Lijkt me voor de kinderen het beste wat je in zo’n situatie kan doen zolang papa nog niet een eigen plek heeft.
Birdnesten lijkt me de hel. Dan wil je niet meer met iemand verder, maar zit diegene letterlijk de helft vd tijd in je huis en kun je als het weer jouw beurt is allemaal sporen van je ex tegenkomen. Vreselijk lijkt het me.
pi_218754458
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:37 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dan heeft ze 'm al weg gehaald. Zag ook net een reactie van iemand die vroeg waarom de kinderen dan niet in hun vertrouwde huis kunnen blijven 's weekends (met Koen), die zal ook zo wel gewist worden. Ze laat alleen de "powervrouw" "supermom" reacties staan.
Lekker typisch weer. Je hele leven (en dat van je kinderen) openbaar gooien maar niet een beetje kritiek kunnen hebben.
pi_218754459
Als ik kijk naar hier op school beginnen ze om 8.30 met een stuk uitleg. Als er dan iemand 5 of 10 minuten later binnen komt mist hij een deel info, is de klas uit de concentratie en kan juf het nog een x gaan uitleggen. Daar wordt een leerkracht niet blij van. In groep 1 en 2 beginnen ze meer met een kringgesprek dus is het minder erg als er een x iemand later aansluit
pi_218754490
Minibellenl had wederom een gefrustreerd kind omdat ze haar werk niet goed genoeg vond.
Ik vind het sneu voor het meisje.
Waarom moeder niet ziet dat ze daaraan bijdraagt met al haar prestatie-gekte verbaast mij elke dag opnieuw.
Gelukkig voor haar oudste is ze niet gelijk bij terugkomst van kamp op Insta gegooid, dat scheelt.
pi_218754492
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:37 schreef Maremare het volgende:

[..]
Echt arrogantie ten top die vrouw. Geloven in sprookjes doet ze ook nog, ze is op zoek naar de magische sleutel tot Bob's intrinsieke motivatie. Nee Juud, je moet eens beginnen met het opvoeden van je kind en zelf het goede voorbeeld geven als het aankomt op hele fatsoenlijke en gangbare waarden en normen.
Helemaal eens hoor, maar tegelijkertijd zegt ze en zie ik ook dat haar gezondheid niet goed gaat momenteel.
Dan voel ik ook wel medelijden, het is niet niks om dan staande te blijven en er ook voor je kind te zijn.
Daar zou ik veel meer begrip voor hebben dan hoe ze het nu gooit op intrinsieke motivatie en dergelijke.
En ze had eerder natuurlijk ook gewoon lak aan de schoolregels.
pi_218754502
Er reageerde inderdaad iemand waarom papa dan niet in het huis kan zijn als MB weg is, zodat de kinderen niet steeds hoeven verkassen en hun eigen veilige plek met hun eigen spulletjes om zich heen hebben.
Kreeg veel likes, maar MB zal de reactie wel weghalen.
pi_218754511
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:44 schreef Odonata het volgende:

[..]
Birdnesten lijkt me de hel. Dan wil je niet meer met iemand verder, maar zit diegene letterlijk de helft vd tijd in je huis en kun je als het weer jouw beurt is allemaal sporen van je ex tegenkomen. Vreselijk lijkt het me.
Ik vind het ook heel raar. Nou ben ik ook al een stuk ouder. Toen ik ging scheiden deed echt niemand dat.
pi_218754527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het liedje bij de nieuwe post van MB
Cringe filmpje met cringe liedje. Die is echt vol van zichzelf hoor.
pi_218754537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:47 schreef Nieve het volgende:

[..]
Helemaal eens hoor, maar tegelijkertijd zegt ze en zie ik ook dat haar gezondheid niet goed gaat momenteel.
Dan voel ik ook wel medelijden, het is niet niks om dan staande te blijven en er ook voor je kind te zijn.
Daar zou ik veel meer begrip voor hebben dan hoe ze het nu gooit op intrinsieke motivatie en dergelijke.
En ze had eerder natuurlijk ook gewoon lak aan de schoolregels.
Ze klinkt ook heel mat, ik kan me voorstellen dat ze geen zin heeft in de strijd als ze zich al weken zo ziek voelt.
Lastig ook wel, want voor school is het niet te doen als een kind dagelijks te laat komt. Ik snap ook niets van dat ontbijt verhaal, waarom is dat zo heilig? Als hij er zo lang over doet dat hij te laat komt, dan geef je die boterham toch mee en zet je hem in de fiets.
pi_218754538
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef lila01 het volgende:
Er reageerde inderdaad iemand waarom papa dan niet in het huis kan zijn als MB weg is, zodat de kinderen niet steeds hoeven verkassen en hun eigen veilige plek met hun eigen spulletjes om zich heen hebben.
Kreeg veel likes, maar MB zal de reactie wel weghalen.
En poef: weg!
pi_218754548
Ze hebben vier nog jonge kinderen en een hartstikke groot huis dat nu leeg is. Het lijkt me dat je daar toch goede afspraken over kan maken?

Er zijn zelfs nog ongebruikte kamertjes over, nu de jongens van Jacq daar niet meer wonen.
pi_218754555
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:51 schreef Odonata het volgende:

[..]
Ze klinkt ook heel mat, ik kan me voorstellen dat ze geen zin heeft in de strijd als ze zich al weken zo ziek voelt.
Lastig ook wel, want voor school is het niet te doen als een kind dagelijks te laat komt. Ik snap ook niets van dat ontbijt verhaal, waarom is dat zo heilig? Als hij er zo lang over doet dat hij te laat komt, dan geef je die boterham toch mee en zet je hem in de fiets.
Of je staat eerder op. Een kind bepaalt toch niet wat er gebeurt?
pi_218754562
Judith, als ik het aan oudste zou overlaten in de ochtend dan denk ik niet dat we op tijd op school zijn. Wel op tijd wakker overigens. Maar ik vind beide de verantwoordelijkheid voor ouders bij een kind op die leeftijd.

Debbie, wat een toneelspel weer. Echt ongelofelijk, dat sommige mensen dit blijven supporten...
pi_218754571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En poef: weg!
Supermom en powervrouw staan er vast nog wel. Het was niet eens een rare of nare reactie.
pi_218754583
quote:

[..]
Het lijkt me niet ineens alleen haar huis maar nog steeds hun huis. Zo snel zal dat uitkopen niet werken. Voor jezelf zal het vast niet ideaal zijn, maar voor de kinderen is het denk ik wel heel prettig. Behoorlijke overgang voor kinderen dat en je ouders (en in dit geval 3 ouders) ineens uit elkaar zijn en je de helft van de week uit je eigen vertrouwde woonomgeving weg moet.
pi_218754589
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:52 schreef lila01 het volgende:
Ze hebben vier nog kleine kinderen en een hartstikke groot huis dat nu leeg is. Het lijkt me dat je daar toch goede afspraken over kan maken?

Er zijn zelfs nog ongebruikte kamertjes over, nu de jongens van Jacq daar niet meer wonen.
Je moet het ook willen. Wat als K dat niet ziet zitten? Of M? Of J?
pi_218754590
quote:

[..]
Ja inderdaad. Een van mijn ergernissen was alle zooi van mijn ex steeds. Zou ik gaan birdnesten dan zou ik dus nog steeds continu in die zooi leven. Zou voor mij echt verschrikkelijk zijn geweest.

Ik kan me goed voorstellen dat zij dat niet willen. Wat ik dan weer niet zo goed snap is dat die reacties geswifferd worden. Gewoon op 1 reageren met een "dat is niet hoe wij het willen gaan doen" ofzoiets zou genoeg moeten zijn. Dat eeuwige geswiffer is zo flauw.
:)
pi_218754593
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:53 schreef lila01 het volgende:

[..]
Supermom en powervrouw staan er vast nog wel. Het was niet eens een rare of nare reactie.
En ❤. Veel ❤.
pi_218754595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je moet het ook willen. Wat als K dat niet ziet zitten? Of M? Of J?
Dan houdt het op.
pi_218754598
quote:

[..]
Idd, als hij niet wil opschieten met eten kan hij ook gewoon een keer de consequentie daarvan ervaren en wellicht een x wat sneller honger hebben op school. Wat extra's bij het 10 uurtje en klaar. Ineens is ze dan rigide...
pi_218754624
quote:

[..]
Aan de andere kant had ze al veel eerder met opvoeden en bijbrengen van fatsoensnormen kunnen beginnen. Dan zal hij heus nog wel eens gaan dwarszitten maar er zijn wel heldere regels en grenzen waar ze op terug kan vallen. Dit heeft ze echt aan zichzelf en haar jarenlange lakse en dwarse houding te danken.
pi_218754625
Oh ik vind het heel naar voor Judith dat ze zich zo slecht voelt en ook dat het niet lijkt te verbeteren.
Ik snap ook dat ze de energie misschien niet heeft om de strijd aan te gaan met hem. Maar het is het resultaat van haar eigen opvoeding.

Onze zoon van 7 heeft ook een zeer sterke drang naar autonomie. Maar er zijn echt grenzen en als je die niet duidelijk afbakent dan gaan sommige kinderen echt met je aan de haal. Dat zie je bij Judith gebeuren, maar ook bij Minibelle met die jongste. En maar lekker blijven pochen over prestaties en blijven pushen op resultaat.
pi_218754626
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:56 schreef lila01 het volgende:

[..]
Dan houdt het op.
Ik zou het in elk geval niet gewild hebben. Was blij dat ik dat huis uit was, ook al had ik geen eigen plek.
pi_218754643
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En ❤. Veel ❤.
Ja ze is al lekker bezig geweest
pi_218754653
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:58 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Aan de andere kant had ze al veel eerder met opvoeden en bijbrengen van fatsoensnormen kunnen beginnen. Dan zal hij heus nog wel eens gaan dwarszitten maar er zijn wel heldere regels en grenzen waar ze op terug kan vallen. Dit heeft ze echt aan zichzelf en haar jarenlange lakse en dwarse houding te danken.
Precies. Ze loopt nu tegen de gevolgen van haar keuzes aan, maar om er nu achteraf nog wat aan te doen vraagt veel moeite. Ik kan me voorstellen dat ze die energie niet heeft, zeker nu niet.

Wel heel naar dat het zo matig gaat met haar gezondheid nog.
:)
pi_218754654
Wel duidelijk waar Judith's prioriteit ligt... Bob gaat niet zonder eten naar school 🤔 dus ze geeft hem gewoon het middel om zijn zin te krijgen 👍 geen zin om al te gaan gewoon je boterham weigeren 🤣👍 die van mij zou echt zonder gaan hoor... honger? Tja had je moeten eten he!
Maar de wedstrijden zijn belangrijker dan optijd op school komen 😳 als bob dat ook vind is het simpel "bob als jij niet door eet is er helemaal geen wedstrijd " 👍
Echt die vrouw met haar eigen regels 🤣 wacht maar tot school dwars gaat liggen dan heb je pas stress!
En dat de antibiotica niet aansloeg kan ook gewoon komen omdat ze eigen regels bedacht..
pi_218754688
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:23 schreef Holaa het volgende:

[..]
Een adhd burnout is niet per se hetzelfde als een 'gewone' burnout:

"Hoewel veranderingen in de werkomgeving beide kunnen veroorzaken, wordt ADHD-burn-out vaak verergerd door problemen met tijdmanagement, organisatie en emoties. Een algemene burn-out daarentegen kan meer verband houden met een overmatige werkdruk en stressfactoren op de werkplek."

Ik zeg niet dat ik denk dat zij wel of niet ADHD en een ADHD burnout heeft. Maar het is niet 1 op 1 vergelijkbaar met de klachten en oorzaken van een 'normale' burnout.

En daarmee zijn ook de gevolgen of de aanpak om eruit te komen niet identiek.
Ik weet wat het inhoudt, ik zit er op dit moment midden in 😉. Ik ga er verder niet over uitweiden. Maar je huis verven, die vakantie van haar, die wedstrijd.. of welke vorm van druk dan ook dat zijn no go’s. DBM is gewoon een chronische paniekzaaier.
pi_218754732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Vreselijk mens.
Ik denk/hoop dat ze het overwinteren in het buitenland dit jaar wel kan vergeten. De school mag hier wat mij betreft hard tegen op treden. Misschien dat Judith eens gaat realiseren dat een kind zichzelf niet kan opvoeden.
pi_218754749
quote:

[..]
Op zich snap ik dat eten voor school wel.
Maar.... de keren dat ik Bob aan z´n ontbijt heb zien zitten (ook op vekantie) had hij een kom met een of andere dikke brij voor zich. Ik vermoed iets van havermout of muesli.
Ik zou zeggen, begin eens met dat spul wat minder dik te maken.
Of iets anders, wat hij liever eet/beter weg krijgt.
pi_218754791
Bob is toch 6 die kun je toch vertellen dat het brood om 8u (met de wijzer bovenaan) op moet zijn omdat hij dan naar school moet. Lukt dat niet dan eerder uit bed tot het brood wel op tijd op is als ze beslist wil dat hij zn brood op eet. (Of hem gewoon op tijd naar school brengen met of zonder brood maar schijnbaar is dat geen optie)
pi_218754806
En wat Judith moet begrijpen (en overigens meer ouders) is dat je niet vooraf kunt bepalen hoe jouw opvoeding gaat zijn en welke principes je gaat aanhouden. Je weet namelijk nooit hoe je situatie of je kinderen gaan zijn. Judith zou in haar situatie een veel strakkere planning moeten aanhouden.
Ik had ook hele andere ideeën voor ik kinderen kreeg. Maar met bepaalde diagnoses hebben we onze manieren drastisch moeten aanpassen en veranderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ballerina888 op 12-09-2025 22:38:27 ]
pi_218754838
Woohoo jay krijgt toch een feestje
Bizar ze noemt zijn naam niet eens.. enkel "morgen is weer druk" wat klinkt dat negatief 🤦‍♂️
Echt niet normaal hoe duidelijk het verschil in rang van de kinderen daar is
pi_218754859
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:09 schreef Harper het volgende:

[..]
Op zich snap ik dat eten voor school wel.
Maar.... de keren dat ik Bob aan z´n ontbijt heb zien zitten (ook op vekantie) had hij een kom met een of andere dikke brij voor zich. Ik vermoed iets van havermout of muesli.
Ik zou zeggen, begin eens met dat spul wat minder dik te maken.
Of iets anders, wat hij liever eet/beter weg krijgt.
Nou ja met kom en al in de bakfiets dan. Of het nou brood of pap is, alles kan je eten terwijl je onderweg bent. Oke dan kan hij niet rennen, maar dat is dan jammer en een duidelijk gevolg van zn actie.
pi_218754878
In wat voor bizarre wereld leven die fluflu's ook? MB die haar telefoon neerzet om filmpjes voor de voordeur te doen, Debby die filmt hoe ze prikken zet. En dan Milou die "zonder het in de gaten te hebben" het koffiezetapparaat laat overstromen maar het wel op film heeft😳
pi_218754881
Mijn hemel, ik tel bij AM 98 stories in de afgelopen 10 uur. Hoeveel tijd moet zij wel niet op haar telefoon zitten. Best triest.
pi_218754891
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Bizar ze noemt zijn naam niet eens.. enkel "morgen is weer druk" wat klinkt dat negatief 🤦‍♂️
Dat filmpje ook van Liam hoe ze er weer bij ligt te vreten. Zij kauwt echt als een koe. Sorry maar ben der zo zat en waarom zou je dit posten???
pi_218754908
Ik ben benieuwd in hoeverre de ‘ik eet toch zuivel tijdens mijn AB kuur’ van J invloed heeft gehad op de werking. En of ze dat ook vertelt woensdag in het ziekenhuis. En dat ze fatsoenlijk naar het ziekenhuis kan komen met haar enorme vermoeidheid, maar dat heeft haar vorige keer ook niet weerhouden.

Zou er weer een koffie-met-gebak tikkie worden geopend, of zou ze nog genoeg hebben van de vorige keer.
pi_218754917
Oei, MB krijgt het druk met swifferen. Stevige reacties, waaronder 'voor een vader is het ook moeilijk, niet alleen voor een moeder'.
pi_218754920
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:26 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Dat filmpje ook van L hoe ze er weer bij ligt te vreten. Zij kauwt echt als een koe. Sorry maar ben der zo zat en waarom zou je dit posten???
Ja, echt razendsnel te knagen.

En wat goed dat L de juiste knopjes in kon drukken om te filmen hè? Komt vast door zijn oude ziel.
pi_218754933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:06 schreef Harper het volgende:

Ik dacht ook al: is Annemarie boerin geworden ineens?
pi_218754936
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
Oei, MB krijgt het druk met swifferen. Stevige reacties, waaronder 'voor een vader is het ook moeilijk, niet alleen voor een moeder'.
En iemand die zegt ‘ALLES komt altijd goed ❤’
Die woont in lalaland ofzo?
pi_218754950
Ik vind t heel erg voor Judith dat ze maar niet op lijkt te knappen, ik zou me daar serieus zorgen om gaan maken.
Waar ik me alleen echt aan erger is dat ze 0 reflecterend vermogen heeft. Heel zijn schoolperiode heeft ze zich 0 geïnteresseerd of hij op tijd kwam of niet. Alles lekker autonoom en op eigen tempo. En nu gaat zij zich daar ineens aan irriteren, het is een resultaat van dr eigen opvoeding. Daarmee wil ik niet zeggen dat iedere andere 6jarige gewoon lekker uit zichzelf op tijd zou komen, maar ze heeft hem ook niks bij gebracht wat dat betreft.
pi_218754975
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Overduidelijk, heel sneu
pi_218754990
Wat kauwt Debbie weer vies
pi_218755000
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind t heel erg voor Judith dat ze maar niet op lijkt te knappen, ik zou me daar serieus zorgen om gaan maken.
Waar ik me alleen echt aan erger is dat ze 0 reflecterend vermogen heeft. Heel zijn schoolperiode heeft ze zich 0 geïnteresseerd of hij op tijd kwam of niet. Alles lekker autonoom en op eigen tempo. En nu gaat zij zich daar ineens aan irriteren, het is een resultaat van dr eigen opvoeding. Daarmee wil ik niet zeggen dat iedere andere 6jarige gewoon lekker uit zichzelf op tijd zou komen, maar ze heeft hem ook niks bij gebracht wat dat betreft.
Ik denk dat ze zich zelf ook wel enorme zorgen maakt. Het moet confronterend zijn om jezelf af te zien takelen. Ik hoop voor haar en haar naasten echt dat ze weer een beetje op gaat knappen.
pi_218755022
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
Alweer geswifferd.
pi_218755064
Ik verbaas mij er eigenlijk over dat MB haar kinderen blijkbaar alleen op donderdag en vrijdag niet ziet? Twee dagen waarop de oudste drie ook naar school gaan. Zou KB zijn kids dan echt maar zo weinig zien, dus donderdag na school en vrijdag na school? Of heb ik het verkeerd begrepen? zou wel heel sneu zijn voor hem en de kinderen.
Sowieso een verdrietige situatie en zonde dat ze dat huis nu niet beter benutten. Zegt denk ik ook wel dat ze wellicht helemaal niet zo goed met elkaar gaan nu. Je ziet ook niks van de wisselmomenten terwijl Mb geen kans misloopt om zichzelf al innig knuffelend met een kind te filmen
pi_218755068
Judith kan het op het moment gewoon niet aan, Bob is te veel voor haar. Jammer dat ze geen hulp heeft.
pi_218755090
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:55 schreef Farfallefalle het volgende:
Judith kan het op het moment gewoon niet aan, Bob is te veel voor haar. Jammer dat ze geen hulp heeft.
Ik denk dat het eerder gaat om jammer dat ze geen hulp vraagt of jammer dat ze geen hulp toe laat.

En waarom als je zo in de wedstrijd zit zorg je niet voor een andere planning. 1 sport, aangezien atletiek al vaak meerdere dagen daar aanwezig is in de week. Maar nee ook nog extra tennis etc.
Als je zelf een hele middag op de bank ligt en je zoon geen speelafspraak mag hebben vind ik dat zielig voor je zoon. Die had toch gelukkiger geweest als hij gewoon de middag met iemand kon spelen terwijl jij op de bank ligt. Rare consequenties daar.
pi_218755095
Jullie ook zo benieuwd naar de wedstrijd van dbm morgen 🫣
pi_218755106
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De situatie van Debbie vergelijk ik absoluut niet met een ouder die voor kinderen zorgt. Zij zorgt niet voor haar kinderen.
Haar week: maandag in bed, Roy vrij, schoonmoeder gekookt, ‘s avonds floaten. Dinsdag een goede dag (geen kinderen), woensdag en donderdag: vegeteren in bed, vandaag: volop actie zonder kinderen. Dit is niet eens meer raar, dit is bizar. Tegen een vriendin zou ik zeggen dat ze haar kinderen verwaarloost.
Die meid krijgt straks zoveel spijt.
Haar kinderen zijn niet gek.
Zoë is emotioneel gezien al verder ontwikkeld al de moeder, kind is slim dus die heeft echt haar geintjes wel door. Jay vind ik bij haar sowieso het ondergeschoven kindje, niks over zijn verjaardag.
Debbie moet zich kapot schamen.
Dat wat jij hierboven schrijft is een terugkerend patroon.
En niemand in haar omgeving die hier wat van zegt of vind?
Roy en Debbie spelen een groot toneelstuk, met 3 kinderen als slachtoffer
pi_218755113
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee prikdag maandag en vrijdag
Na het prikken tandarts en nagels en de zeeman dus. O ja ze is tussendoor nog flauwgevallen
pi_218755170
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:58 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Precies dit wou ik ook schrijven. Dit is het gevolg van haar autonome opvoeden. Bob als volwassene behandelen en altijd met hem in overleg in discussie gaan.
Een kind hoort gewoon te keren dat er regels zijn.
Op school, en later in je werk.
Hij begint nu net 6 jaar al zijn mening door te drukken en zijn regels te maken. Eigen schuld Judith.
En als je steeds zo blijft mopperen op het systeem in Nederland ( school) moet je snel ergens naartoe gaan waar je het wel aanstaat.
pi_218755175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 23:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jullie ook zo benieuwd naar de wedstrijd van dbm morgen 🫣
Vooral benieuwd of ze gaat
pi_218755177
Heel gek, moest bij het zien van dit filmpje aan iemand denken:

https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
pi_218755187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 23:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee prikdag maandag en vrijdag
Na het prikken tandarts en nagels en de zeeman dus. O ja ze is tussendoor nog flauwgevallen
En allemaal zonder haar bolide
pi_218755217
En dan dat idiote filmpje bij Debbie dat moeders de week weer heeft overleefd.
Om te gieren toch? Maandag in bed, Roy vrij
Schoonmoeder gekookt
Dinsdag kids weg
Woensdag 1 dag kids
Donderdag slapen
Vrijdag hulp en de hort op.
Ze is net zo'n clown als diegene in het filmpje.
pi_218755277
Wat ik mij bij Judith dan afvraag;
Zou zij niet denken; hoe kan het dat het de moeders van al die 25 of 30 kinderen bij Bob in de klas het wel lukt om de kinderen op tijd op school te krijgen?
Sommigen moeten nog veel meer regelen, met 3 kids bijv
1 naar opvang 1 naar psz en 1 naar basisschool
Mijn kinderen hadden ook niet altijd zin.
Maar hier was het gewoon luisteren.
Ontbijt opeten jas aan en hup mee komen in de auto en op tijd in de klas.
Onze kinderen hadden een bloedhekel aan te laat in de klas komen, dan schaamden ze zich.
pi_218755363
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 23:25 schreef Earring het volgende:

[..]
Vooral benieuwd of ze gaat
Ik denk het wel
pi_218755375
quote:

[..]
Juist door dat gooien met dat meel vind ik het nogal vernederend over komen.

Deed me denken aan mijn eigen ontgroening lang geleden en achteraf was dat ook allemaal niet zo leuk maar vooral erop gericht om mensen te treiteren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')