abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218745664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:35 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Het tegenstrijdige is dat ze wel geld en energie uitgeeft aan bijv nagels en lippen opspuiten. En dan zo onverzorgd als een zwerver erbij lopen.
Vlag op een modderschuit. Heeft ze trouwens weer laten prikken in d'r bovenlip? Of is dit nog steeds van de vorige keer?
pi_218745680
Ik snap jvp wel. Verstandig om zich nu wat terug te trekken en zich eindelijk eens te gaan richten op zichzelf en haar kinderen. Ze had geen verstandigere keuze kunnen maken.
Koen houdt zich ook al weken stil.
pi_218745697
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:17 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vraag me af of JvP en Ollie elkaar nog zien. Zij waren zo close elke dag.
Ja heel sneu voor ze.
Dat gezegd hebbende, het gedweep van JvP met "ook een beetje mijn dochter" (want die wilde ze zelf zooo graag) heb ik altijd vrij irritant gevonden.

Ik hoop trouwens voor het meisje dat ze ooit van haar bijnaam af komt. Olivia is zo´n mooie naam.
pi_218745766
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja heel sneu voor ze.
Dat gezegd hebbende, het gedweep van JvP met "ook een beetje mijn dochter" (want die wilde ze zelf zooo graag) heb ik altijd vrij irritant gevonden.

Ik hoop trouwens voor het meisje dat ze ooit van haar bijnaam af komt. Olivia is zo´n mooie naam.
Dit. Je mag echt houden van de kinderen van je partner(s) maar dit heb ik altijd raar gevonden en zeker naar haar eigen zoons. De dochter die ze zelf nooit kreeg terwijl ze zichzelf altijd zag als meisjesmoeder. Je mag het vinden en denken maar kijk gewoon uit met wat je uitspreekt of schrijft.
pi_218745904
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:33 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Maar wie zegt dat dit de beslissing van Mathilde is geweest? De familie van Sebas was zwaar gereformeerd. Misschien hebben zij wel met haar gebroken omdat ze niet achter haar keuzes stonden? Ik vind het dapper. En ze is helemaal opgebloeid. Geen grijze muis meer.

Bij “teamkoedood” hoor je merit er ook over dat ze heeft gebroken met haar familie.
Dat vind ik trouwens ook een rare griet. Eerst wilde ze een kindje adopteren. Adoptie ging niet door. Toen kregen ze twee pleeg kindjes. Wat was ze kwaad toen deze twee meisjes terug naar hun eigen moeder mochten.

Maar nu hebben ze nog wel goed contact wat leuk is voor de twee zusjes. Maar het valt mij op dat ze bij Merith altijd meteen worden omgetoverd tot twee brave Christelijke meisjes met rokjes en deftig haar. Terwijl ze dat vanuit huis uit niet zo zijn. Waar is de eigen identiteit? Daar heeft merit helemaal geen respect voor.
Toen ze op vakantie was met die twee meisjes heb ik haar ontvolgd. Zij zou therapie moeten gaan volgen om met haar kinderloosheid om te gaan ipv haar verlangens en idealen op andermans kinderen te botvieren.
Wat was ze kwaad?! Ze was volgens mij enorm verdrietig wat logisch is als je kinderen zo'n tijd bij je hebt mogen hebben.
Ik ben niet persé fan van haar maar ik vind wel dat er hard wordt gepraat over haar. Zij draagt zelf broeken en doet die ook bij die meisjes aan, is echt niet de standaard refo.
En wat ik lees gaat alles in goed overleg met de ouders dus waar baseer je op dat ze geen respect heeft voor de eigen identiteit?
pi_218745926
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja heel sneu voor ze.

Ze deden het allebei hoor het dwepen met elkaars kinderen....
pi_218745937
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:39 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Nou vooral JvP met 'Ollie'. Ik vind koosnaampjes ook iets voor thuis.
pi_218745959
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:39 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Er was wel echt verschil zichtbaar. J deed dat maximaal met het meisje en de jongste van M en K. M vooral met de jongste van J. Maar J en het meisje vond ik vaak wel next level.
pi_218745965
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 21:20 schreef lila01 het volgende:
MB: Ollie liggend in haar jurkje in die tandartsstoel. Waarom? Geldt ook voor zoontje (vergeet de namen steeds.
M laat ineens zien wat een moeder allemaal moet doen. Alsof het nieuw voor haar is (en alsof het voor ons ook niet gewoon de dingen zijn die je als ouder doet). Ik vind dat ze de kinderen wel zwaar inzet, vooral tijdens een (dubbele) scheiding. Zie daar ook af en toe weerstand tegen bij een-na-oudste. De kinderen hebben denk ik ook wel wat (exposure) rust nodig.
pi_218746007
Mb

Au pair en ma Walk zijn er ook weer om Mies te ondersteunen, zie ik. Dat filmpje van ma Walk die de tuin doet: knettergek. Dat oma er voor de kinderen is snap ik. Maar de rest niet. Het verklaart wel waarom M is zoals ze is. 🤪
pi_218746015
Met de hoeveelheid bananen die er hier per week doorheen gaan zou ik ook wel zo'n samenwerking willen 😂.

En DBM deed niet mee met judo, om haar energie te besparen 😂😂 (ik weet niet hoe ik dat poppetje moet doen die met zijn hand op de grond slaat, want die wilde ik eigenlijk 🙈)
pi_218746077
Wast DBM nou elke dag haar beddengoed? Of lees ik het verkeerd?
pi_218746099
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Je verwacht het niet he, regen in NL in september.
Waar heeft ze die regenhoes voor nodig? Alsof zij naar buiten gaat als t regent
Eten en drinken bij de plaza 🤪🤪
pi_218746102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 23:08 schreef Overrozen14 het volgende:
Wast DBM nou elke dag haar beddengoed? Of lees ik het verkeerd?
Zo las ik het ook
Tja je moet wat om aan volle manden te komen
pi_218746110
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 18:27 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dank je. Lijkt me ontzettend balen. Lastig qua kleding en bewegen.
Iedere hormoonwisssling kan Lipoedeem triggeren. Dus de puberteit, zwangerschap en de (peri)menopauze. Het kan alleen in de bovenbenen zitten, maar ook in de gehele benen en armen en ook de buik. Helaas ook een ervaringsdeskundige.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_218746133
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:41 schreef Snaky het volgende:

[..]
Nou vooral JvP met 'Ollie'. Ik vind koosnaampjes ook iets voor thuis.
Ik vind ‘ol’ en ‘lau’ ook echt vreselijk
pi_218746178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 22:55 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mb

Au pair en ma Walk zijn er ook weer om Mies te ondersteunen, zie ik. Dat filmpje van ma Walk die de tuin doet: knettergek. Dat oma er voor de kinderen is snap ik. Maar de rest niet. Het verklaart wel waarom M is zoals ze is. 🤪
Lief dat ze steun krijgt van haar moeder, mijn moeder zou hetzelfde doen
pi_218746192
Als Debbie nou de volgende keer glow in the dark nagels doet heeft ze er tenminste wat aan
pi_218746205
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 23:14 schreef Lief17 het volgende:

[..]
Iedere hormoonwisssling kan Lipoedeem triggeren. Dus de puberteit, zwangerschap en de (peri)menopauze. Het kan alleen in de bovenbenen zitten, maar ook in de gehele benen en armen en ook de buik. Helaas ook een ervaringsdeskundige.
Wat rot voor je.
pi_218746207
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 23:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind ‘ol’ en ‘lau’ ook echt vreselijk
En Kaak.
pi_218746208
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 23:32 schreef Harper het volgende:

[..]
En Kaak.
Oh ja gruwel!
pi_218746211
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 23:30 schreef Henrike het volgende:
Als Debbie nou de volgende keer glow in the dark nagels doet heeft ze er tenminste wat aan
Hahaha hele grappige opmerking!

Tja Debbie, het is een soort ongeluk waarbij je wilt blijven kijken terwijl je eigenlijk al weet hoe het gaat aflopen.
pi_218746278
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 23:27 schreef Henrike het volgende:

[..]
Lief dat ze steun krijgt van haar moeder, mijn moeder zou hetzelfde doen
Steun vind ik ook prima, maar die tuin doen, daar zou ik mijn moeder niet voor inzetten. M wil op de boerderie blijven.
pi_218746315
Volgens mij zie ik in de planner van AM staan dat zaterdag Jay jarig is. Is dat Jay van Debbie? Want die hebben we er nog niet over gehoord. Ze zal het wel te druk hebben met haarzelf.
pi_218746903
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 23:59 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Steun vind ik ook prima, maar die tuin doen, daar zou ik mijn moeder niet voor inzetten. M wil op de boerderie blijven.
Maar die tuin is in je eentje niet bij te houden. Geld voor een hovenier zal er niet zijn gok ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')