als iemand dat zelf niet deelt, wie zijn wij dan om daar ee aan de haal te gaanquote:Op donderdag 11 september 2025 19:02 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Nee dit is niet waar. Er is toen door de schoonzus (tweelingzus van eerste man van M) het e.e.a. gedeeld en daarin stond expliciet dat M het contact heeft verbroken.
Teamkoedood heeft zelf een tijdje geleden gedeeld dat er geen contact meer is met ouders. Ik vind haar ook echt heel vreemd. Verpakt haar eigen trauma in een bepaald sausje ofzo. Ze doet vaak alsof al die kinderen van vrienden en familie van haar zijn.
Ze moet wat nu Koen er niet is hahahahahaquote:Op donderdag 11 september 2025 20:31 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, MB ligt lekker bananen met chocopasta te snacken in haar eentje in bed ‘s avonds. Leuk man, influencer zijn😂
We bespreken hier alleen wat op socials te zien is en niet wat mensen uit het dorp bevestigd zouden hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:02 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Nee dit is niet waar. Er is toen door de schoonzus (tweelingzus van eerste man van M) het e.e.a. gedeeld en daarin stond expliciet dat M het contact heeft verbroken.
Teamkoedood heeft zelf een tijdje geleden gedeeld dat er geen contact meer is met ouders. Ik vind haar ook echt heel vreemd. Verpakt haar eigen trauma in een bepaald sausje ofzo. Ze doet vaak alsof al die kinderen van vrienden en familie van haar zijn.
OMG sinds wanneer worden fluflu's ingezet voor het promoten van een tros bananen. Ze moeten wel goed betalen want ik kan me niet voorstellen dat dit een droomsamenwerking is voor Michellequote:Op donderdag 11 september 2025 20:31 schreef Johanna38 het volgende:
Haha, MB ligt lekker bananen met chocopasta te snacken in haar eentje in bed ‘s avonds. Leuk man, influencer zijn😂
Ik snap haar wel. Groot gelijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:01 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik ‘mis’ jvp al een paar dagen op insta.
quote:Op donderdag 11 september 2025 21:08 schreef lila01 het volgende:
Die kinderen van MB worden wel heel intensief ingezet op Insta. Naast dat het me voor die kinderen niet echt gezond lijkt om op te groeien met continu een camera op je gezicht, las ik laatst ergens dat de fluflu het moet melden bij de Arbeidsinspectie zodat zij het welzijn van de kinderen in de gaten kunnen houden. Het is tenslotte kinderarbeid, sowieso die commercials. Vraag me af of dat hier (en ook bij anderen) is gebeurd.
Tamara is meerdere keren een nieuw account begonnen en laat telkens (vele) onbekenden toe. Ze is zelfs een nieuw Insta kanaal begonnen voor dagelijkse dingetjes. Plus vrij actief of Threads.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:30 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Is dat aan ons? Ze doet niet echt moeite om volgers te krijgen. Insta is een hobby. Dat is niet onze doelgroep lijk tmij
Onvoorstelbaar dat iemand zich hiervoor leent🤑quote:Op donderdag 11 september 2025 21:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
OMG sinds wanneer worden fluflu's ingezet voor het promoten van een tros bananen. Ze moeten wel goed betalen want ik kan me niet voorstellen dat dit een droomsamenwerking is voor Michelle
Maar haar filmpjes zijn wel mooi gemaakt, sfeervol en verzorgd.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
OMG sinds wanneer worden fluflu's ingezet voor het promoten van een tros bananen. Ze moeten wel goed betalen want ik kan me niet voorstellen dat dit een droomsamenwerking is voor Michelle
Het tegenstrijdige is dat ze wel geld en energie uitgeeft aan bijv nagels en lippen opspuiten. En dan zo onverzorgd als een zwerver erbij lopen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:08 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Zelf ook een mega Burn out gehad. 0 energie en mega overprikkeld. Maar ik dwong mezelf op te staan voor de kinderen. Te douchen ( zelfs de prikkel van de hete douche kon ik amper verdragen) en in een ritme te blijven. Nu is iedereen anders. Maar dit hoeft niet. Je hoeft niet als een zwerver in je eigen huis rond te lopen
Dat lijkt me ook voor allemaal vreselijk, dat je de kinderen alle 7 niet meer bij elkaar hebt.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:17 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vraag me af of JvP en Ollie elkaar nog zien. Zij waren zo close elke dag.
Dit vind ik ook apartquote:Op donderdag 11 september 2025 21:35 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Het tegenstrijdige is dat ze wel geld en energie uitgeeft aan bijv nagels en lippen opspuiten. En dan zo onverzorgd als een zwerver erbij lopen.
En 24/7 in haar nest liggen. Maar de nagels en lippen zijn gedaan😉quote:Op donderdag 11 september 2025 21:35 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Het tegenstrijdige is dat ze wel geld en energie uitgeeft aan bijv nagels en lippen opspuiten. En dan zo onverzorgd als een zwerver erbij lopen.
Een jochie van 6 die heeft nog helemaal geen idee dat school ooit stopt, ja dat hij later gaat werken maar dat is echt nog niet te overzien. Maar het past wel bij Judith haar beeld van Bob.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith en het bedtijd gesprekje met haar zoon: iets zegt mij dat zijn uitspraak is ingefluisterd.
En het is moeders die het typt en plaatst, dus wie weet heeft ze een dikke duim.quote:Op donderdag 11 september 2025 21:48 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Een jochie van 6 die heeft nog helemaal geen idee dat school ooit stopt, ja dat hij later gaat werken maar dat is echt nog niet te overzien. Maar het past wel bij Judith haar beeld van B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |