Zelf ook een mega Burn out gehad. 0 energie en mega overprikkeld. Maar ik dwong mezelf op te staan voor de kinderen. Te douchen ( zelfs de prikkel van de hete douche kon ik amper verdragen) en in een ritme te blijven. Nu is iedereen anders. Maar dit hoeft niet. Je hoeft niet als een zwerver in je eigen huis rond te lopenquote:Op donderdag 11 september 2025 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben ziek geweest en herken dit ook echt niet. En ik snap dat je misschien niet dagelijks de energie hebt om te douchen (hoewel ik dat echt nodig had om me mens te voelen) maar wat Debbie laat zien is het andere uiterste.
Over pleegkinderen hebben de bio ouders niet tr zeggen of de kinderen mee mogen op vakantie naar het buitenland. Daar hebben ze dan een voogd bij de pleegzorg instelling die dat regelt.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:26 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Die meisjes zie ik echt regelmatig in broekjes lopen en Merith zelf zeker zo vaak ook. Ze gaan echt niet mee naar Italië als ouders daarvoor geen toestemming geven hoor. Het is toch ongelofelijk fijn dat de band zo goed is dat alle partijen dit aandurven?
Met het hele adoptie proces waren ze echt al heel ver, het tehuis waarvan ze gingen adopteren stopte ineens toch? Of iets in die richting. Ik kan mij oprecht voorstellen dat het enorm verdrietig is als je al zover in het proces zit dat het dan toch niet doorgaat.
Destijds heeft een schoonzus op haar open account het verhaal vanuit hun kant gedeeld. Zij waren tijdens/na het overlijden al niet meer welkom. Volgens mij zelfs zijn tweelingzus, op haar insta stonden gezellige foto’s van haar en Sebas. Mathilde heeft op mij echt geen prettige indruk gemaakt (ook al eerder).quote:Op donderdag 11 september 2025 18:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Hier nog een , en misschien hebben die ouders van die eerste man wel het contact met haar verbroken , als je buiten het gereformeerde geloof een partner krijgt , en ook nog met kind, dan kan dat al een reden zijn om geen contact meer te willen .
En als ik er een keer als een tokkie bijloop dan ziet niemand mij.😁(0 volgers)quote:Op donderdag 11 september 2025 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben ziek geweest en herken dit ook echt niet. En ik snap dat je misschien niet dagelijks de energie hebt om te douchen (hoewel ik dat echt nodig had om me mens te voelen) maar wat Debbie laat zien is het andere uiterste.
- nare insinuatie verwijderd -quote:Op donderdag 11 september 2025 19:02 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Teamkoedood heeft zelf een tijdje geleden gedeeld dat er geen contact meer is met ouders. Ik vind haar ook echt heel vreemd. Verpakt haar eigen trauma in een bepaald sausje ofzo. Ze doet vaak alsof al die kinderen van vrienden en familie van haar zijn.
Ja doet ze extra want met make up en gewassen haar plus een leuke jurk kan niemand zien dat ze ziek is.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Het kan niet anders dan dat ze dit expres doet. Je hoeft er toch niet zo onverzorgd uit te zien?
quote:Op donderdag 11 september 2025 19:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je verwacht het niet he, regen in NL in september.
Waar heeft ze die regenhoes voor nodig? Alsof zij naar buiten gaat als t regent
Precies Tamara is geen flu flu,quote:Op donderdag 11 september 2025 15:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Denk dat dat (ook) komt omdat er meer sympathie is voor Tamara en hoe ze het allemaal doet.
Niet insta perfect, geen perfecte plaatjes, geen perfecte kinderen. Ze deelt waar ze tegenaan loopt zonder constant te zeuren.
Ik vind haar geen typische influencer, want ze promoot verder niks. Ja soms haar eigen poppetjes, maar ze is niet aan t hengelen naar samenwerkingen ('ohnee, er zit een gat in mijn matras, weten jullie nog een fijn matras?' 😮)
is geen wandeld reclame bord. En laat het leven (haar leven) vooral zien zoals het is.
En daarnaast heeft haar ex man(?) (Ik weet niet of ze getrouwd zijn ofzo) PTSS waar zij en het gezin mee moeten dealen waar ze ook eerlijk over is, zonder het meer te maken dan dat het is.
😂😂quote:Op donderdag 11 september 2025 19:38 schreef Ballerina888 het volgende:
Nu iets grappigs over mn eigen rare brein🤣
AM schrijft: L. heeft veel snot en ik voel ook wat keelpijn (wat prima kan, veel zieken hier) en meteen dacht ik: o dat wordt weer de HAP bellen.
O nee, verkeerde influencer😂
Precies! Ik ben nu 3.5 jaar ziek maar ik douche elke dag en doe elke dag normale kleding aan..ga exht niet in mij huiskloffie rondlopen.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:08 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Zelf ook een mega Burn out gehad. 0 energie en mega overprikkeld. Maar ik dwong mezelf op te staan voor de kinderen. Te douchen ( zelfs de prikkel van de hete douche kon ik amper verdragen) en in een ritme te blijven. Nu is iedereen anders. Maar dit hoeft niet. Je hoeft niet als een zwerver in je eigen huis rond te lopen
Same. Echt zieke mensen voelen ook helemaal niet de behoefte om te 'bewijzen' dat ze ziek zijn, maar willen juist zo normaal mogelijk blijven.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:42 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Precies! Ik ben nu 3.5 jaar ziek maar ik douche elke dag en doe elke dag normale kleding aan..ga exht niet in mij huiskloffie rondlopen.
Heerlijk😉quote:Op donderdag 11 september 2025 19:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
En als ik er een keer als een tokkie bijloop dan ziet niemand mij.😁(0 volgers)
Echt zieke mensen hebben ook niks te bewijzen, al kan ik me voorstellen dat mensen die daadwerkelijk LC hebben vaak niet serieus genomen worden, omdat het vrij vaag is.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:45 schreef Nieve het volgende:
[..]
Same. Echt zieke mensen voelen ook helemaal niet de behoefte om te 'bewijzen' dat ze ziek zijn, maar willen juist zo normaal mogelijk blijven.
De meisjes wonen weer bij hun bio ouders, die hebben dus zeker iets te zeggenquote:Op donderdag 11 september 2025 19:11 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Over pleegkinderen hebben de bio ouders niet tr zeggen of de kinderen mee mogen op vakantie naar het buitenland. Daar hebben ze dan een voogd bij de pleegzorg instelling die dat regelt.
Ooh jeetje bah, nee dan heb je geen LC inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Echt zieke mensen hebben ook niks te bewijzen, al kan ik me voorstellen dat mensen die daadwerkelijk LC hebben vaak niet serieus genomen worden, omdat het vrij vaag is.
Ik had een collega die ook LC zei te hebben. Ze kon niet werken, ze kon wel 2x per week km's hiken met haar hond, in haar eentje (met hond) met de camper naar Zweden en daar lange wandelingen maken, 3 dagen carnavallen etc. Vond ik ook vrij ongeloofwaardig, maar LC was nieuw en je kon er niks over zeggen. Ik vind haar ook zo'n Debbie type.
Waarschijnlijk dezelfde LC aan- en uitknop als Debbie. LC op afroep.quote:Op donderdag 11 september 2025 19:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Echt zieke mensen hebben ook niks te bewijzen, al kan ik me voorstellen dat mensen die daadwerkelijk LC hebben vaak niet serieus genomen worden, omdat het vrij vaag is.
Ik had een collega die ook LC zei te hebben. Ze kon niet werken, ze kon wel 2x per week km's hiken met haar hond, in haar eentje (met hond) met de camper naar Zweden en daar lange wandelingen maken, 3 dagen carnavallen etc. Vond ik ook vrij ongeloofwaardig, maar LC was nieuw en je kon er niks over zeggen. Ik vind haar ook zo'n Debbie type.
Contact is vrij snel na overlijden verbroken. Toen was er nog geen relatie met de buurman.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Hier nog een , en misschien hebben die ouders van die eerste man wel het contact met haar verbroken , als je buiten het gereformeerde geloof een partner krijgt , en ook nog met kind, dan kan dat al een reden zijn om geen contact meer te willen .
Zelf ben ik moeder van adoptie kinderen maar dit is niet zielig.quote:Op donderdag 11 september 2025 18:26 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Die meisjes zie ik echt regelmatig in broekjes lopen en Merith zelf zeker zo vaak ook. Ze gaan echt niet mee naar Italië als ouders daarvoor geen toestemming geven hoor. Het is toch ongelofelijk fijn dat de band zo goed is dat alle partijen dit aandurven?
Met het hele adoptie proces waren ze echt al heel ver, het tehuis waarvan ze gingen adopteren stopte ineens toch? Of iets in die richting. Ik kan mij oprecht voorstellen dat het enorm verdrietig is als je al zover in het proces zit dat het dan toch niet doorgaat.
Wat fijn voor die meisjes en dr ouders! Ik volg dat account niet dus ik wist het niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:00 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
De meisjes wonen weer bij hun bio ouders, die hebben dus zeker iets te zeggen
Is dat aan ons? Ze doet niet echt moeite om volgers te krijgen. Insta is een hobby. Dat is niet onze doelgroep lijk tmijquote:Op donderdag 11 september 2025 18:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar hoe heilig is Tamara haar prive met bijna 2000 volgers?
Ze verwijderd wel profielen die voor haar alarmerend zijn en blokkeert hier en daar ook.
Maar hoe zeker kan je zijn van die bijna 2000 mensen als je constant kinderen in badkleding etc deelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |