Volgens mij heeft ze de reden van de scheiding helemaal niet genoemd?quote:
Ja dat heeft ze welquote:Op donderdag 11 september 2025 13:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze de reden van de scheiding helemaal niet genoemd?
Die heb ik dan gemist. Kan je nagaan hoeveel van hier haar al volgen die ze helemaal niet kent.quote:
Wie zegt dat ze mij niet kent? Haha grapjequote:Op donderdag 11 september 2025 13:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist. Kan je nagaan hoeveel van hier haar al volgen die ze helemaal niet kent.![]()
Maar goed, laten we het hebben over het nu. Ze is nu alleen.![]()
Volgens mij alleen dat hij zich niet aan afspraken gehouden heeft. Dat kan vanalles zijn.quote:
Ze is altijd online op insta. Ik vraag me af wanneer ze dan precies slaapt.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:58 schreef Noor_ het volgende:
He voor als we het nog niet wisten Debbie is gewoon heel veel bezig met slapen. Oke! 🫣😅
Ze heeft benoemd dat ie zich niet aan de afspraken heeft gehouden en niet meer verbleef daar waar hij zou moeten zijn maar bij familie.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:39 schreef Post-its het volgende:
[..]
Volgens mij alleen dat hij zich niet aan afspraken gehouden heeft. Dat kan vanalles zijn.
Volgens mij niet specifiek wat hier nu benoemd wordt.
Volgens mij is zij een erg dominant persoon. Inderdaad “my way or the high way”.quote:Op donderdag 11 september 2025 06:09 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Mathilde: ik heb destijds ook gedoneerd, kan me herinneren dat ik haar rust gunde binnen de enorme ellende. Nu ik dat huis van haar zie en de influencer (mb-achtige) teksten voelt het gek dat ik dat gedaan heb. Ik heb een tijd terug op een ander forum ook gelezen dat er met de familie van haar overleden man veel moeilijkheden waren en ook in andere kringen ze niet altijd op begrip en aardigheid kon rekenen ook voor de periode met haar eerste man en oudste zoontje. Ze geeft mij nu my way or the high way vibes. Dat huis is ook helemaal ingericht naar hoe zij het wil. Nergens iets teruggelezen over hoe haar man erover denkt met als klap op de vuurpijl een grindbak ipv een zandbak voor haar zoontje omdat ze zand zo vies vindt. Eerlijk: word ik ook niet blij van, maar als alternatief een grindbak? Nee, krijg geen warme, oprechte en authentieke vibes bij haar.
Juist dit heb ik ook langs zien komen.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:54 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze heeft benoemd dat ie zich niet aan de afspraken heeft gehouden en niet meer verbleef daar waar hij zou moeten zijn maar bij familie.
Jep, dat is "altijd" hier met Tamara. Op de een of andere manier lijken daar andere regels voor te gelden.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:48 schreef Harper het volgende:
Toch een beetje gek dat er nu posts over Tamara gewist worden, terwijl daar dingen in stonden die ze wel degelijk zelf gedeeld heeft.
En over anderen mag in het wilde weg gespeculeerd worden en of dingen worden gezegd die men gelezen zou hebben "op een ander forum" en over jaren geleden gaan.
ik weet oprecht niet of dat zo is, maar als dat zo is dan kan beheer dat toch toelichten?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:49 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Jep, dat is "altijd" hier met Tamara. Op de een of andere manier lijken daar andere regels voor te gelden.
Ik heb al ge edit, ik bedoel niet per se vanuit beheer. Ze heeft een clubje hier dat alles heilig verklaard wat ze doet.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:56 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet of dat zo is, maar als dat zo is dan kan beheer dat toch toelichten?
Denk dat dat (ook) komt omdat er meer sympathie is voor Tamara en hoe ze het allemaal doet.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:49 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Jep, dat is "altijd" hier met Tamara. Op de een of andere manier lijken daar andere regels voor te gelden.
Edit: ik bedoel niet per se vanuit de mods, maar ook vanuit andere forummers die dat allemaal melden.
Het blijft vaag bij tamara, die doet dat expres met wel prive, niet prive, dan weer als forummer meeschrijven. Ze doet het bewust.
Ik snap dat haar relatie met een man met een klein kind heel gevoelig ligt, maar iedereen kan toch bedenken dat ze een paar jaar later een nieuwe relatie zou krijgen , wat ik haar ook gun , moet ze dan vragen nu wat ze met dat geld moet doen ? Dat is toch voor haarquote:Op woensdag 10 september 2025 23:21 schreef Latteanais het volgende:
Even te vroeg op enter gedrukt.
Mathilde haar verhaal was natuurlijk ook tragisch, kind en man overleden terwijl je zelf nog maar 25 bent. Dus de hele gemeenschap heeft gul gegeven om te zorgen dat ze zich in ieder geval over geld geen zorgen hoefde te maken.
Als die mensen toen wisten wat de uitkomst van haar levensverhaal zou zijn dan was er zeker niet zo gul door de achterban gegeven. Dat zal ook de reden zijn dat ze niet meer voor Terdege schrijft.
Geldquote:Op donderdag 11 september 2025 09:47 schreef Tarantelle het volgende:
En ik heb de indruk dat Annemarie zichzelf volkomen voorbij aan het lopen is. Ze klinkt telkens zo gestresst, zo gejaagd, het lijkt wel alsof ze wat geslikt heeft (ik bedoel dit niet serieus!).
Ze vindt dat hele boek duidelijk heel spannend en dat snap ik ook, maar waarom dan niet even afstappen van je schema's en pas op de plaats maken?
+1quote:Op donderdag 11 september 2025 10:36 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Dat ze zichzelf voorbij loopt (als ze dat al doet) dan komt dat omdat ze zo dwangmatig is en zichzelf druk maakt. Niet omdat ze het zo druk heeft. En dat vind ik heel groot verschil.
Haar kinderen zitten overdag allemaal op school (ze laat ze thuis lunchen omdat ze anders geen content meer heeft, want eerder bleven ze ook over) en de meeste kunnen prima voor zichzelf zorgen. Haar man is veel thuis en doet ook veel.
Ze heeft geen baan buitenshuis, ze doet niet aan mantelzorg, vrijwilligerswerk ed en ze heeft een heel klein sociaal netwerk.
Als je dan dwangmatig je huishoudelijk taken wil afwerken en 100 stories per dag wil posten en druk bent om de uitvaart van een ander te misbruiken en te exposen, dan kan je van mij op 0 empathie rekenen.
Maar het moet niet uitmaken of je iemand sympathiek vind als het gaat om forumregels/regels onder elkaar hier.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Denk dat dat (ook) komt omdat er meer sympathie is voor Tamara en hoe ze het allemaal doet.
Niet insta perfect, geen perfecte plaatjes, geen perfecte kinderen. Ze deelt waar ze tegenaan loopt zonder constant te zeuren.
Ik vind haar geen typische influencer, want ze promoot verder niks. Ja soms haar eigen poppetjes, maar ze is niet aan t hengelen naar samenwerkingen ('ohnee, er zit een gat in mijn matras, weten jullie nog een fijn matras?' 😮)
is geen wandeld reclame bord. En laat het leven (haar leven) vooral zien zoals het is.
En daarnaast heeft haar ex man(?) (Ik weet niet of ze getrouwd zijn ofzo) PTSS waar zij en het gezin mee moeten dealen waar ze ook eerlijk over is, zonder het meer te maken dan dat het is.
Ben ik met je eens hoor, het zou voor iedereen gelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 11 september 2025 15:09 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Maar het moet niet uitmaken of je iemand sympathiek vind als het gaat om forumregels/regels onder elkaar hier.
Ik vind Jolein van de zhou family (die ook heel weinig reclame doet) en milou Hofmeester veel sympathieker dan de meeste die hier besproken worden maar ik ga ook niet daar aparte "regels" voor bedenken. Zo werkt het niet.
En of je sympathie voor iemand hebt dat is heel persoonlijk. Ik zie bij Tamara dingen heel anders dan sommigen blijkt wel.
En haar opmerking in sho naar Donna dat ze dan wel als forummer actiever wordt zodat we niet meer over haar kunnen praten dat geeft exact weer hoe ik over haar denk.
Dat pakte Donna prima op overigens.
Maar ik denk dat deze discussie ook daar hoort, sorry🤭
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |