abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218738525
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:47 schreef Tarantelle het volgende:
En ik heb de indruk dat Annemarie zichzelf volkomen voorbij aan het lopen is. Ze klinkt telkens zo gestresst, zo gejaagd, het lijkt wel alsof ze wat geslikt heeft (ik bedoel dit niet serieus!).
Ze vindt dat hele boek duidelijk heel spannend en dat snap ik ook, maar waarom dan niet even afstappen van je schema's en pas op de plaats maken?
Joh, zo is ze elke keer als ze meer te doen heeft dan haar wekelijkse huishoudschema plus 3 samenwerkingen.
Ik heb er geen medelijden mee. Welkom in het leven van werkende ouders.
pi_218738545
Voor iemand (AM) die de gele Jeep zo ontzettend lelijk vindt, rijdt ze er toch vrijwel constant in. Terwijl er (minimaal?) 1 andere op de oprit op de openbare parkeerplaats staat.
pi_218738568
Mijn schoonzus wilde ook maar 1 kind, nu heeft ze er 3. De laatste 2 waren beiden een 'ongelukje'. Als je onbeschermde seks hebt, dan weet je dat daar kinderen uit voort kunnen komen, als je dat niet wil, dan moet je dus geen onbeschermde seks hebben.
pi_218738664
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:47 schreef Tarantelle het volgende:
En ik heb de indruk dat Annemarie zichzelf volkomen voorbij aan het lopen is. Ze klinkt telkens zo gestresst, zo gejaagd, het lijkt wel alsof ze wat geslikt heeft (ik bedoel dit niet serieus!).
Ze vindt dat hele boek duidelijk heel spannend en dat snap ik ook, maar waarom dan niet even afstappen van je schema's en pas op de plaats maken?
Dat ze zichzelf voorbij loopt (als ze dat al doet) dan komt dat omdat ze zo dwangmatig is en zichzelf druk maakt. Niet omdat ze het zo druk heeft. En dat vind ik heel groot verschil.

Haar kinderen zitten overdag allemaal op school (ze laat ze thuis lunchen omdat ze anders geen content meer heeft, want eerder bleven ze ook over) en de meeste kunnen prima voor zichzelf zorgen. Haar man is veel thuis en doet ook veel.
Ze heeft geen baan buitenshuis, ze doet niet aan mantelzorg, vrijwilligerswerk ed en ze heeft een heel klein sociaal netwerk.

Als je dan dwangmatig je huishoudelijk taken wil afwerken en 100 stories per dag wil posten en druk bent om de uitvaart van een ander te misbruiken en te exposen, dan kan je van mij op 0 empathie rekenen.
pi_218738716
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:23 schreef Harper het volgende:

[..]
Joh, zo is ze elke keer als ze meer te doen heeft dan haar wekelijkse huishoudschema plus 3 samenwerkingen.
Ik heb er geen medelijden mee. Welkom in het leven van werkende ouders.
Nee, medelijden heb ik ook niet. Ik vind het verfrissend om haar een keer echt druk te zien. Ik moet wel zeggen dat bij huishoudelijke taken als eerste afvallen bij drukte (en de thuiswonende kinderen ook meer inspringen met koken/helpen).

Eerder was Annemarie altijd belerend over drukte. Dat je dat kon voorkomen met een goede planning en dat het echt aan jezelf lag als je daar niet in slaagde en dat alles goed kwam als je maar 5 keer per dag koffie dronk en kattenfilmpjes keek met de pubers. Nu zie je haar continu aan alles beginnen en dan weer afhaken). Welkom in het werkende leven inderdaad.
pi_218738806
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:27 schreef papierentas het volgende:
Mijn schoonzus wilde ook maar 1 kind, nu heeft ze er 3. De laatste 2 waren beiden een 'ongelukje'. Als je onbeschermde seks hebt, dan weet je dat daar kinderen uit voort kunnen komen, als je dat niet wil, dan moet je dus geen onbeschermde seks hebben.
Vorige week, toen ze met de verjaardag van L weer een recap deed van het tv programma, vertelde ze dat ze om de vruchtbare dagen heen seksten.

En als je een vent bent die 2 kinderen genoeg vindt, dan neem je maatregelen.
pi_218738980
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Vorige week, toen ze met de verjaardag van L weer een recap deed van het tv programma, vertelde ze dat ze om de vruchtbare dagen heen seksten.

En als je een vent bent die 2 kinderen genoeg vindt, dan neem je maatregelen.
Ook al zo'n bizar iets. Een kind is zo ingrijpend, ik vind het echt onbegrijpelijk dat je dat zo maar laat gebeuren als je eigenlijk niet wilt (Maarten) en dat je zo doordramt als je partner de wens niet heeft (Annemarie). Ze hebben er beiden geen problemen mee kennelijk, maar ik ben dus heel blij dat mijn man en ik hier exact hetzelfde instonden en we op hetzelfde moment ons gezin volkomen compleet vonden.

Zelfde heb ik bij Tamara (die ik al lang niet meer volg, dus dat ze gescheiden is was mij ontgaan), waarbij de kinderwens ook duidelijk vanuit haar man kwam. Ik kan mij daar zo slecht een voorstelling van maken.
pi_218739077
Een van de zoontjes van Michelle, ik dacht Benjamin, lijkt veel op haar broer en haar vader. Leuk om te zien. En zijn stem heeft die van mama Michelle!

Herkenbaar hier, zelf ook een hese stem en onze dochter ook.

Het lijken mij alle 7 lieve kids.
pi_218739134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:42 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, medelijden heb ik ook niet. Ik vind het verfrissend om haar een keer echt druk te zien. Ik moet wel zeggen dat bij huishoudelijke taken als eerste afvallen bij drukte (en de thuiswonende kinderen ook meer inspringen met koken/helpen).
Echt druk?
Dat vind ik haar nog steeds niet, sorry.
Een paar keer een halve dag buitenshuis werken, poeh poeh.
pi_218739250
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:04 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ook al zo'n bizar iets. Een kind is zo ingrijpend, ik vind het echt onbegrijpelijk dat je dat zo maar laat gebeuren als je eigenlijk niet wilt (Maarten) en dat je zo doordramt als je partner de wens niet heeft (Annemarie). Ze hebben er beiden geen problemen mee kennelijk, maar ik ben dus heel blij dat mijn man en ik hier exact hetzelfde instonden en we op hetzelfde moment ons gezin volkomen compleet vonden.

Zelfde heb ik bij Tamara (die ik al lang niet meer volg, dus dat ze gescheiden is was mij ontgaan), waarbij de kinderwens ook duidelijk vanuit haar man kwam. Ik kan mij daar zo slecht een voorstelling van maken.
Ik had juist altijd het idee dat Tamara het wilde. Jeroen is ook nu weinig in beeld denk ik...
pi_218739257
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Max 2 weken terug maakte Debbie toch filmpje dat haar rolstoel opgehaald werd en een nieuwe aangemeten werd met een vast frame of zoiets omdat ze in deze rolstoel hangt ..
En nú word vandaag haar rolstoel gemaakt want de kabels zijn binnen.. huh?
Mis ik stories of klopt het weer voor geen meter??
Dit vroeg ik me ook af, die kapotte was niet goed, dus er werd een nieuwe aangemeten. En nu wordt deze gemaakt 🤷‍♀️.
Heeft ze 3(!) weken op moeten wachten, misschien had zij hem niet binnen 3(!) weken moet slopen.
En ze heeft toch alleen maar in bed liggen meuren, dus die rolstoel had ze ook niet nodig.
pi_218739269
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:32 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ik had juist altijd het idee dat Tamara het wilde. Jeroen is ook nu weinig in beeld denk ik...
Hij zit volgens mij intern in behandeling, hij komt af en toe langs dat deelt ze soms (weet niet of ze altijd deelt als ie er is).
Maar wat hij aan kan doet hij nu denk ik
pi_218739369
Bij Debbie zie je duidelijk dat haar energie niveau en spierkracht afneemt. Oorzaak is helder: hele dagen liggen in bed. Gevolg zien wij ook allemaal: alles kost nog meer energie en daardoor weer vermoeider. Nu moet ze het zelf en haar inner circke dit nog gaan inzien.

En Judith hoopt dat nu de kuur is afgelopen bepaalde klachten afnemen. Die horen af te nemen tijdens de kuur naar mijn idee. En dan vanmorgen overgeven door vermoeidheid? Dat klinkt echt niet goed hoor.
pi_218739430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:45 schreef Lalaland79 het volgende:
Bij Debbie zie je duidelijk dat haar energie niveau en spierkracht afneemt. Oorzaak is helder: hele dagen liggen in bed. Gevolg zien wij ook allemaal: alles kost nog meer energie en daardoor weer vermoeider. Nu moet ze het zelf en haar inner circke dit nog gaan inzien.

En Judith hoopt dat nu de kuur is afgelopen bepaalde klachten afnemen. Die horen af te nemen tijdens de kuur naar mijn idee. En dan vanmorgen overgeven door vermoeidheid? Dat klinkt echt niet goed hoor.
Yep , niet gek dat ze zo moe is, ze is haar eigen lichaam helemaal kapot aan het maken.
Overigens had ze wel tijd om mensen te blokkeren, wat totaal zinloos is, want je kan gewoon via andere kanalen alles zien.
Maar lieve Debbie, op deze manier , wordt je echt niet beter!
pi_218739760
quote:

Soms heb ik t idee dat Debbie helemaal niet zo passief is als ze op insta doet voorkomen. Want als t haar uitkomt kan ze wel activiteiten ondernemen en op de fiets de kinderen naar school brengen. Allemaal onder t mom van; 'grenzen overgaan'.
pi_218739788
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Soms heb ik t idee dat Debbie helemaal niet zo passief is als ze op insta doet voorkomen. Want als t haar uitkomt kan ze wel activiteiten ondernemen en op de fiets de kinderen naar school brengen. Allemaal onder t mom van; 'grenzen overgaan'.
Dat denk ik dus al heel lang. Ze zegt dat ze ligt te slapen e.d. maar wellicht doet ze gewoon compleet normale dingen en verzint ze dit gewoon.
pi_218739828
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:29 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat denk ik dus al heel lang. Ze zegt dat ze ligt te slapen e.d. maar wellicht doet ze gewoon compleet normale dingen en verzint ze dit gewoon.
Dat zou wel heel erg ziek zijn !
pi_218739894
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:32 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Nee, ze heeft zelf weleens laten merken dat de kinderwens voornamelijk van zijn kant kwam en dat ze zich een paar keer over heeft laten halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 11-09-2025 13:02:36 ]
pi_218739900
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hij zit volgens mij intern in behandeling, hij komt af en toe langs dat deelt ze soms (weet niet of ze altijd deelt als ie er is).
Maar wat hij aan kan doet hij nu denk ik
Volgens mij is de reden helemaal niet genoemd, maar ik kan het mis hebben.
Ik heb de originele reactie dan ook verwijderd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Donna op 11-09-2025 13:32:22 ]
pi_218739933
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die ligt echt niet hele dagen in bed hoor 🤣 die doet heel veel terwijl men denkt dat ze op bed ligt
  Moderator/colorchick donderdag 11 september 2025 @ 12:48:12 #121
382129 crew  Donna
pi_218739960
Eigenlijk is Instagram best wel een zieke wereld.
pi_218740021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:00 schreef ElizaR het volgende:

[..]
Ik heb er totaal geen last van dat ze de draad weer op lijkt te pakken. Gun ik haar en haar zoontje van harte!
Ik heb er wel wat moeite mee dat dat met de man van een ander is en dat er een jong kind bij betrokken is.
Mathilde kan heel goed haar gevoel over rouw, verdriet, gemis enz verwoorden. Maar als ik dat dan lees dan denk ik wel: waarschijnlijk voelt die andere vrouw ook heel veel. (Niet te vergelijken met verlies van een zoontje en een man overigens)
Het is gewoon een ingewikkeld verhaal en dat vinden naaste omstanders en familie ook.
Natuurlijk verteld zij alleen haar kant, wat haar goed recht is, maar er is ook een andere kant.
Maar we hebben het hier over de flu-flu's, niet over de wereld erom heen....

Daarnaast vind ik zijn gezin vooral zijn probleem en niet die van haar, M heeft zelf genoeg bagage
pi_218740027
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:40 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Hij is gestopt met zijn behandeling, dat is ook de reden dat ze gaan scheiden. Hij woont nu tijdelijk bij familie.
Ik dacht dat ze laatst deelde dat ie weer ergens zat. Maar ik houd t niet enorm goed bij, dacht idd wel dat ze uit elkaar gingen vanwege dat ie toen (tijdelijk?) gestopt was.
pi_218740044
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:40 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, ze heeft zelf weleens laten merken dat de kinderwens voornamelijk van zijn kant kwam en dat ze een paar keer over heeft laten halen.
Oh dat wist ik niet! Ik volg d'r al best wel lang. Maar ze hebben dan samen wel echt veel kinderen. Tamara had natuurlijk al een paar kinderen.
pi_218740181
quote:
Ja je ziet de afbreuk door haar levensstijl goed. Van het afvallen waar ze zo trots over deelde lijkt ook niet meer zoveel over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')