Joh, zo is ze elke keer als ze meer te doen heeft dan haar wekelijkse huishoudschema plus 3 samenwerkingen.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:47 schreef Tarantelle het volgende:
En ik heb de indruk dat Annemarie zichzelf volkomen voorbij aan het lopen is. Ze klinkt telkens zo gestresst, zo gejaagd, het lijkt wel alsof ze wat geslikt heeft (ik bedoel dit niet serieus!).
Ze vindt dat hele boek duidelijk heel spannend en dat snap ik ook, maar waarom dan niet even afstappen van je schema's en pas op de plaats maken?
Dat ze zichzelf voorbij loopt (als ze dat al doet) dan komt dat omdat ze zo dwangmatig is en zichzelf druk maakt. Niet omdat ze het zo druk heeft. En dat vind ik heel groot verschil.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:47 schreef Tarantelle het volgende:
En ik heb de indruk dat Annemarie zichzelf volkomen voorbij aan het lopen is. Ze klinkt telkens zo gestresst, zo gejaagd, het lijkt wel alsof ze wat geslikt heeft (ik bedoel dit niet serieus!).
Ze vindt dat hele boek duidelijk heel spannend en dat snap ik ook, maar waarom dan niet even afstappen van je schema's en pas op de plaats maken?
Nee, medelijden heb ik ook niet. Ik vind het verfrissend om haar een keer echt druk te zien. Ik moet wel zeggen dat bij huishoudelijke taken als eerste afvallen bij drukte (en de thuiswonende kinderen ook meer inspringen met koken/helpen).quote:Op donderdag 11 september 2025 10:23 schreef Harper het volgende:
[..]
Joh, zo is ze elke keer als ze meer te doen heeft dan haar wekelijkse huishoudschema plus 3 samenwerkingen.
Ik heb er geen medelijden mee. Welkom in het leven van werkende ouders.
Vorige week, toen ze met de verjaardag van L weer een recap deed van het tv programma, vertelde ze dat ze om de vruchtbare dagen heen seksten.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:27 schreef papierentas het volgende:
Mijn schoonzus wilde ook maar 1 kind, nu heeft ze er 3. De laatste 2 waren beiden een 'ongelukje'. Als je onbeschermde seks hebt, dan weet je dat daar kinderen uit voort kunnen komen, als je dat niet wil, dan moet je dus geen onbeschermde seks hebben.
Ook al zo'n bizar iets. Een kind is zo ingrijpend, ik vind het echt onbegrijpelijk dat je dat zo maar laat gebeuren als je eigenlijk niet wilt (Maarten) en dat je zo doordramt als je partner de wens niet heeft (Annemarie). Ze hebben er beiden geen problemen mee kennelijk, maar ik ben dus heel blij dat mijn man en ik hier exact hetzelfde instonden en we op hetzelfde moment ons gezin volkomen compleet vonden.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Vorige week, toen ze met de verjaardag van L weer een recap deed van het tv programma, vertelde ze dat ze om de vruchtbare dagen heen seksten.
En als je een vent bent die 2 kinderen genoeg vindt, dan neem je maatregelen.
Echt druk?quote:Op donderdag 11 september 2025 10:42 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, medelijden heb ik ook niet. Ik vind het verfrissend om haar een keer echt druk te zien. Ik moet wel zeggen dat bij huishoudelijke taken als eerste afvallen bij drukte (en de thuiswonende kinderen ook meer inspringen met koken/helpen).
Ik had juist altijd het idee dat Tamara het wilde. Jeroen is ook nu weinig in beeld denk ik...quote:Op donderdag 11 september 2025 11:04 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ook al zo'n bizar iets. Een kind is zo ingrijpend, ik vind het echt onbegrijpelijk dat je dat zo maar laat gebeuren als je eigenlijk niet wilt (Maarten) en dat je zo doordramt als je partner de wens niet heeft (Annemarie). Ze hebben er beiden geen problemen mee kennelijk, maar ik ben dus heel blij dat mijn man en ik hier exact hetzelfde instonden en we op hetzelfde moment ons gezin volkomen compleet vonden.
Zelfde heb ik bij Tamara (die ik al lang niet meer volg, dus dat ze gescheiden is was mij ontgaan), waarbij de kinderwens ook duidelijk vanuit haar man kwam. Ik kan mij daar zo slecht een voorstelling van maken.
Dit vroeg ik me ook af, die kapotte was niet goed, dus er werd een nieuwe aangemeten. En nu wordt deze gemaakt 🤷♀️.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Max 2 weken terug maakte Debbie toch filmpje dat haar rolstoel opgehaald werd en een nieuwe aangemeten werd met een vast frame of zoiets omdat ze in deze rolstoel hangt ..
En nú word vandaag haar rolstoel gemaakt want de kabels zijn binnen.. huh?
Mis ik stories of klopt het weer voor geen meter??
Hij zit volgens mij intern in behandeling, hij komt af en toe langs dat deelt ze soms (weet niet of ze altijd deelt als ie er is).quote:Op donderdag 11 september 2025 11:32 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ik had juist altijd het idee dat Tamara het wilde. Jeroen is ook nu weinig in beeld denk ik...
Yep , niet gek dat ze zo moe is, ze is haar eigen lichaam helemaal kapot aan het maken.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:45 schreef Lalaland79 het volgende:
Bij Debbie zie je duidelijk dat haar energie niveau en spierkracht afneemt. Oorzaak is helder: hele dagen liggen in bed. Gevolg zien wij ook allemaal: alles kost nog meer energie en daardoor weer vermoeider. Nu moet ze het zelf en haar inner circke dit nog gaan inzien.
En Judith hoopt dat nu de kuur is afgelopen bepaalde klachten afnemen. Die horen af te nemen tijdens de kuur naar mijn idee. En dan vanmorgen overgeven door vermoeidheid? Dat klinkt echt niet goed hoor.
Soms heb ik t idee dat Debbie helemaal niet zo passief is als ze op insta doet voorkomen. Want als t haar uitkomt kan ze wel activiteiten ondernemen en op de fiets de kinderen naar school brengen. Allemaal onder t mom van; 'grenzen overgaan'.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:45 schreef Lalaland79 het volgende:
Bij Debbie zie je duidelijk dat haar energie niveau en spierkracht afneemt. Oorzaak is helder: hele dagen liggen in bed. Gevolg zien wij ook allemaal: alles kost nog meer energie en daardoor weer vermoeider. Nu moet ze het zelf en haar inner circke dit nog gaan inzien.
En Judith hoopt dat nu de kuur is afgelopen bepaalde klachten afnemen. Die horen af te nemen tijdens de kuur naar mijn idee. En dan vanmorgen overgeven door vermoeidheid? Dat klinkt echt niet goed hoor.
Dat denk ik dus al heel lang. Ze zegt dat ze ligt te slapen e.d. maar wellicht doet ze gewoon compleet normale dingen en verzint ze dit gewoon.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Soms heb ik t idee dat Debbie helemaal niet zo passief is als ze op insta doet voorkomen. Want als t haar uitkomt kan ze wel activiteiten ondernemen en op de fiets de kinderen naar school brengen. Allemaal onder t mom van; 'grenzen overgaan'.
Dat zou wel heel erg ziek zijn !quote:Op donderdag 11 september 2025 12:29 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus al heel lang. Ze zegt dat ze ligt te slapen e.d. maar wellicht doet ze gewoon compleet normale dingen en verzint ze dit gewoon.
Nee, ze heeft zelf weleens laten merken dat de kinderwens voornamelijk van zijn kant kwam en dat ze zich een paar keer over heeft laten halen.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:32 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ik had juist altijd het idee dat Tamara het wilde. Jeroen is ook nu weinig in beeld denk ik...
Volgens mij is de reden helemaal niet genoemd, maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij zit volgens mij intern in behandeling, hij komt af en toe langs dat deelt ze soms (weet niet of ze altijd deelt als ie er is).
Maar wat hij aan kan doet hij nu denk ik
Die ligt echt niet hele dagen in bed hoor 🤣 die doet heel veel terwijl men denkt dat ze op bed ligtquote:Op donderdag 11 september 2025 12:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Soms heb ik t idee dat Debbie helemaal niet zo passief is als ze op insta doet voorkomen. Want als t haar uitkomt kan ze wel activiteiten ondernemen en op de fiets de kinderen naar school brengen. Allemaal onder t mom van; 'grenzen overgaan'.
Maar we hebben het hier over de flu-flu's, niet over de wereld erom heen....quote:Op donderdag 11 september 2025 09:00 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen last van dat ze de draad weer op lijkt te pakken. Gun ik haar en haar zoontje van harte!
Ik heb er wel wat moeite mee dat dat met de man van een ander is en dat er een jong kind bij betrokken is.
Mathilde kan heel goed haar gevoel over rouw, verdriet, gemis enz verwoorden. Maar als ik dat dan lees dan denk ik wel: waarschijnlijk voelt die andere vrouw ook heel veel. (Niet te vergelijken met verlies van een zoontje en een man overigens)
Het is gewoon een ingewikkeld verhaal en dat vinden naaste omstanders en familie ook.
Natuurlijk verteld zij alleen haar kant, wat haar goed recht is, maar er is ook een andere kant.
Ik dacht dat ze laatst deelde dat ie weer ergens zat. Maar ik houd t niet enorm goed bij, dacht idd wel dat ze uit elkaar gingen vanwege dat ie toen (tijdelijk?) gestopt was.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:40 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Hij is gestopt met zijn behandeling, dat is ook de reden dat ze gaan scheiden. Hij woont nu tijdelijk bij familie.
Oh dat wist ik niet! Ik volg d'r al best wel lang. Maar ze hebben dan samen wel echt veel kinderen. Tamara had natuurlijk al een paar kinderen.quote:Op donderdag 11 september 2025 12:40 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nee, ze heeft zelf weleens laten merken dat de kinderwens voornamelijk van zijn kant kwam en dat ze een paar keer over heeft laten halen.
Ja je ziet de afbreuk door haar levensstijl goed. Van het afvallen waar ze zo trots over deelde lijkt ook niet meer zoveel over.quote:Op donderdag 11 september 2025 11:45 schreef Lalaland79 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |