abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218736966
Mathilde: ik heb destijds ook gedoneerd, kan me herinneren dat ik haar rust gunde binnen de enorme ellende. Nu ik dat huis van haar zie en de influencer (mb-achtige) teksten voelt het gek dat ik dat gedaan heb.

Stuk van horen zeggen weggehaald door Donna

Nee, krijg geen warme, oprechte en authentieke vibes bij haar.

[ Bericht 25% gewijzigd door Donna op 11-09-2025 15:48:50 ]
pi_218737042
B rende volgens Judith een clubrecord op een bepaalde afstand (want daar is nog geen record van. Huh?). Maar hij werd daar 2e, hoe kan HIJ dan een clubrecord lopen? Dat loopt toch nr 1 van die afstand?

En ‘hij had een matige voorbereiding want hij moest gewoon naar school 🤪😂😂😂’
Wat oneerlijk hè, want de rest van de kinderen hadden natuurlijk vrij en konden zich de héle dag voorbereiden.. 🙄

Maar ze heeft in ieder geval haar plas weer gedaan over dat vréselijke schoolsysteem.
pi_218737073
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 06:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
B rende volgens Judith een clubrecord op een bepaalde afstand (want daar is nog geen record van. Huh?). Maar hij werd daar 2e, hoe kan HIJ dan een clubrecord lopen? Dat loopt toch nr 1 van die afstand?

Wat oneerlijk hè, want de rest van de kinderen hadden natuurlijk vrij en konden zich de héle dag voorbereiden.. 🙄

Maar ze heeft in ieder geval haar plas weer gedaan over dat vréselijke schoolsysteem.
De mini's doen over het algemeen niet zoveel meer aan wedstrijden dus er zijn in die categorie wel vaker geen (officieel vastgelegde) records. Want die clubrecords tellen alleen als ze zijn gemeten bij wedstrijden erkend door de atletiekunie.

Er zijn verschillende mogelijkheden waarom hij wel een clubrecord liep maar niet won: de wedstrijd was gemengd op leeftijd, er deden verschillende clubs mee, de wedstrijd was gemengd op geslacht (en dat is sowieso zo, zo te zijn).

Ik zou trouwens verbaasd zijn als een kind op die leeftijd niet iedere keer zn PB zou verbeteren, want ze worden gewoon heel snel beter omdat ze ouder en sterker worden. Er is echt geen aanleiding om daarover te lopen pochen :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218737279
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:49 schreef Studentje87 het volgende:

[..]
Maar zou hij zijn kind dan helemaal niet zien? Dat is ook gek toch?
Die ziet hij wel hoor, je ziet ook wel eens extra kinderspullen op foto's (extra kinderstoel, flesje etc)
Ik weet dit ook omdat familie van mij gelinkt is aan familie van haar.

Verhaal dat haar zoontje de familie van haar overleden man niet meer ziet klopt ook.

3e stoel was inderdaad voor haar vader.
pi_218737297
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 05:56 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ze hebben een huis in Spanje gekocht. Dit in nl is een sociale huurwoning. Jeroen werkt al vrij lang niet meer. Zij werkt ook niet, dus ze zullen vast een dikke spaarrekening hebben. Je vermogen telt volgens mij niet mee met aanvragen van sociale huurwoning en dus aanvragen van toeslagen ook misschien niet?
Voor toeslagen telt vermogen wel mee, net als bij kindgebonden budget.
pi_218737312
Ik zou ook mijn geloof in God verliezen als ik twee keer iemand op deze manier verlies.

Judith: dat van school was een grapje. B had in de ochtend gezegd dat hij thuis wilde blijven om op zijn wedstrijd voor te bereiden. En als er nog geen record is, dan heeft hij nog geen record. Hij zet dan een eerste tijd neer. En die tijd kan dan verbroken worden, lijkt mij.
pi_218737326
Wat een wending heeft het hier in 1 nacht gekregen. Ineens mogen we het hebben over privé profielen en deze mensen blijkbaar zure kut noemen. Ik ben verbaasd.
pi_218737360
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 06:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

Dat van die voorbereiding was een grapje. B zelf had in de ochtend aangegeven dat hij niet naar school kon omdat hij zich moest voorbereiden.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218737387
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:31 schreef Miepje77 het volgende:
Ik zou ook mijn geloof in God verliezen als ik twee keer iemand op deze manier verlies.

Judith: dat van school was een grapje. B had in de ochtend gezegd dat hij thuis wilde blijven om op zijn wedstrijd voor te bereiden. En als er nog geen record is, dan heeft hij nog geen record. Hij zet dan een eerste tijd neer. En die tijd kan dan verbroken worden, lijkt mij.
Clubrecords worden heel vaak verbroken natuurlijk. Maar dan is het nú nog wel het clubrecord.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator/colorchick donderdag 11 september 2025 @ 08:22:07 #60
382129 crew  Donna
pi_218737502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 07:36 schreef Hyacinth het volgende:
Wat een wending heeft het hier in 1 nacht gekregen. Ineens mogen we het hebben over privé profielen en deze mensen blijkbaar zure kut noemen. Ik ben verbaasd.
Heat of the moment. Natuurlijk mag dat niet. Ik ga het aanpassen.
pi_218737508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:22 schreef Donna het volgende:

[..]
Heat of the moment. Natuurlijk mag dat niet. Ik ga het aanpassen.
Ah, dat siert je.
pi_218737527
Bijzonder hoe mensen gek op je zijn als je vooral diep in de ellende zit, maar als het leven je toch wat moois gunt wordt je af gefikt....

Dat zie je natuurlijk al terug in volgersaantallen bij mensen die iets heftigs meemaken maar dat er hier zo los gegaan zou worden met ordinair geroddel zodra iemand het hek open zet......

Vraag jezelf eens af of je er last van hebt dat M de draad weer lijkt op te pakken?
  Moderator/colorchick donderdag 11 september 2025 @ 08:25:38 #63
382129 crew  Donna
pi_218737534
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2025 06:03 schreef Muurbloem7 het volgende:
Dat Mathilde zuur en verbitterd was snap ik wel. Ik vond haar heel boos op een gegeven moment, overal lelijk op reageren. Maarja.. snap wel dat je overal tegenaan wil schoppen. Haar trauma gun je niemand.
Natuurlijk niet en het is ook heel begrijpelijk, maar neem dan even wat afstand. Of negeer het gewoon. Het ging op een gegeven moment echt heel heel ver met haar, hoe ze deed.
Maar goed, haar 75K volgers hebben er geen last van gehad schijnbaar. Of zijn haar later gaan volgen. Kan ook.
:)
pi_218737558
Ik vind het wat zorgelijk dat Judith zich al zo lang niet lekker voelt. Als ik haar moeder, zus, vriendin was had ik haar allang weer teruggestuurd naar de arts (al denk ik niet dat ze zich zou laten sturen) 🫤
pi_218737588
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:24 schreef Barbamamaatje het volgende:
Bijzonder hoe mensen gek op je zijn als je vooral diep in de ellende zit, maar als het leven je toch wat moois gunt wordt je af gefikt....

Dat zie je natuurlijk al terug in volgersaantallen bij mensen die iets heftigs meemaken maar dat er hier zo los gegaan zou worden met ordinair geroddel zodra iemand het hek open zet......

Vraag jezelf eens af of je er last van hebt dat M de draad weer lijkt op te pakken?
Ik denk dat het zit in dat ze de draad weer opgepakt heeft met de man van een ander..
pi_218737595
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:29 schreef Shuri het volgende:
Ik vind het wat zorgelijk dat Judith zich al zo lang niet lekker voelt. Als ik haar moeder, zus, vriendin was had ik haar allang weer teruggestuurd naar de arts (al denk ik niet dat ze zich zou laten sturen) 🫤
Die vrouw laat zich echt niets vertellen. Autonomie viert hoogtij daar in huis 🫣
pi_218737626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:29 schreef Shuri het volgende:
Ik snap ook niet dat ze zo lang er mee blijft sukkelen, de antibiotica had allang aan moeten slaan.
Maar he; lekker risico's nemen, constant over je grenzen gaan en medicatie niet gebruiken naar voorschrift, maar alleen zoals je zelf wil👌
pi_218737665
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:30 schreef Donna het volgende:
Voor de scherpe meeschrijver die de openingspost altijd uitgebreid leest. De regel over privé accounts ontbreekt. Met een reden!

🔓 Nieuwe regel: privéaccounts mogen besproken worden!

Goed nieuws: vanaf nu mag er ook over privéaccounts gepraat worden. 🎉
Maar houd het netjes en over 'wat je op social media' ziet.

Want tja… een 'influencer' met duizenden volgers en een “privé” account? Dat is alsof je een bordje verboden toegang ophangt… maar de deur wagenwijd open laat staan. 🚪😂
Niet iedere influencer met een privé-account heeft duizenden volgers en laat iedereen toe.
Sommigen willen om bepaalde redenen zelf beslissen wie ze toelaten.
  Moderator/colorchick donderdag 11 september 2025 @ 08:56:59 #69
382129 crew  Donna
pi_218737709
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Niet iedere influencer met een privé-account heeft duizenden volgers en laat iedereen toe.
Sommigen willen om bepaalde redenen zelf beslissen wie ze toelaten.
Ik heb je reactie naar feedback gehaald. Graag daar verder.
pi_218737725
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:24 schreef Barbamamaatje het volgende:

Ik heb er totaal geen last van dat ze de draad weer op lijkt te pakken. Gun ik haar en haar zoontje van harte!
Ik heb er wel wat moeite mee dat dat met de man van een ander is en dat er een jong kind bij betrokken is.
Mathilde kan heel goed haar gevoel over rouw, verdriet, gemis enz verwoorden. Maar als ik dat dan lees dan denk ik wel: waarschijnlijk voelt die andere vrouw ook heel veel. (Niet te vergelijken met verlies van een zoontje en een man overigens)
Het is gewoon een ingewikkeld verhaal en dat vinden naaste omstanders en familie ook.
Natuurlijk verteld zij alleen haar kant, wat haar goed recht is, maar er is ook een andere kant.
pi_218737741
DBM heeft ook weer de kolder in de kop. Ze zegt dat ze echt héél veel is afgevallen, en een zin later zegt ze dat ze in gewicht ENORM omhoog gegaan is🤪enkel in cm's eraf. Ze zegt ook dat ze soms 3,5 tot 4 kilo vocht vasthoud, dat kan toch bijna niet? Dan moet je haast wel hartproblemen hebben, maar goed, laat haar dat maar niet horen want dan zit ze over een half uur weer bij de huisarts/HAP/SEH...
  Moderator/colorchick donderdag 11 september 2025 @ 09:04:20 #72
382129 crew  Donna
pi_218737746
Ik was maandag bij dezelfde HAP. Verrassend dat DBM er niet eens was. _O-
Had ik weer een fluflu kunnen spotten.
pi_218737774
Als je zoveel vocht op een dag vasthoud, is het tijd voor een arts. Normaal is het in ieder geval niet, en dan heeft zij het nog ' op een goede dag'. Ik weet niet met welke bril zij kijkt, maar -40cm is het ook niet echt.

Ow en bepaalde filmpjes op instagram kan ze niet handelen, dat kan ze allemaal niet aan. Echt welkom in de wereld meid.
pi_218737810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:08 schreef papierentas het volgende:
Als je zoveel vocht op een dag vasthoud, is het tijd voor een arts. Normaal is het in ieder geval niet, en dan heeft zij het nog ' op een goede dag'. Ik weet niet met welke bril zij kijkt, maar -40cm is het ook niet echt.

Ow en bepaalde filmpjes op instagram kan ze niet handelen, dat kan ze allemaal niet aan. Echt welkom in de wereld meid.
Als ze de centimeters op dezelfde manier meet als dat ze haar calorieën telt...😉
pi_218737833
DBM heeft sowieso weer tijd teveel om heel threads ook weer vol te plempen met onzin. Al moet daar dan wel weer even genoemd worden dat haar dochter een eetstoornis heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')