Ik vind ook dat ze leuke dingen doen. Maar toch denk ik dat opvoeden alles een stuk leuker maakt. Ook voor de omgeving.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ze doet best gezellige dingen met Bob maar opvoeden doet ze niet echt
Denk dat juf groep 3 minder "ach joh geef niet" is... en dat Judith al op haar kop heeft gekregen maar niet weet hoe ze het tij kan keren..quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat Judith er nu zelf tegenaan begint te lopen dat ze niet aan opvoeden doet.
Die met dat gat? Die had ze (al) aan toen ze haar collectie mocht scoren bij die winkel. Weet niet of ze hem daar had ‘gekocht’ of al had. Vind het nogal infantiel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oh die broek van AM is dus wel nieuw… die broek past zo niet onder dat blousje.
Ik denk na de eerste week dat de leerkracht iets gezegd heeft erover. Telkens de hele groep storen omdat je te laat bent. Lekker autonoom anderen tot last zijn gaat niet meer in groep 3.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk dat juf groep 3 minder "ach joh geef niet" is... en dat Judith al op haar kop heeft gekregen maar niet weet hoe ze het tij kan keren..
Ze weet ook wel dat als leerplicht erbij komt ze waarschijnlijk overwinteren op haar buik kan schrijven
Ik kan alleen maar hopen dat B. zn ontbrekende motivatie doorwerkt in zn inzet op school. Niet voor hem natuurlijk, maar voor Judith die wat dat betreft hetzelfde is als Minibelle en niet akkoord gaat met iets anders dan VWO.quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:50 schreef Mirp het volgende:
[..]
Pff ja koekoek. Mijn kleuter zou echt een loopje met me nemen als ik zo met haar om zou gaan, en dat zou dan helemaal mijn schuld zijn. Maar onze Juud ziet dit duidelijk anders.
Waar kan ik haar volgen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:23 schreef Mirp het volgende:
Oooh ik wil Judith ZO graag eens door elkaar rammelen wbt B hè. Voedt die jongen gewoon op, geef hem normen en waarden mee, behandel hen als een kind van 6 ipv als volwassene. Daar heeft hij in zijn latere leeftijd veel meer baat bij dan met ‘hij kon zijn motivatie vandaag niet vinden’ en ‘ik dacht dat wat ze op vrijdag altijd als eerst doen in de klas wel genoeg motivatie was’. JIJ bent de moeder Judith, JIJ hoort je kind op tijd op school te krijgen.
Ik denk dat ze er zelf wel blij mee is en het haar stijl vindt. Ik vind deze kledingset ook minder geslaagd, maar wat ze er zelf van vindt is natuurlijk het belangrijkste.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:47 schreef poohenzo het volgende:
is er nu echt helemaal niemand die met AM kan gaan winkelen? Ze heeft echt een meer dan prima figuur, maar al die kleren laten haar er slordig en zelfs lomp uit zien. Ik vind dat zo zonde!
Ze heeft de diagnose al sinds haar 15e. Bij haar geloof ik het ook meteen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:49 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM heeft in haar bio een snufje ADHD. Het wordt echt een trent onder fluflu's
ze hoeft ook niet opeens in een mantelpakje en pumps rond te lopen. Maar ik denk echt dat ze er een stuk verzorgder uit kan zien.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:50 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er zelf wel blij mee is en het haar stijl vindt. Ik vind deze kledingset ook minder geslaagd, maar wat ze er zelf van vindt is natuurlijk het belangrijkste.
Ik snap de opmerking wel, elke influencer heeft adhd. En als ik de meeste bezig zie geloof ik er geen moer van. Het is echt een beetje belachelijk maken van de diagnose.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:51 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ze heeft de diagnose al sinds haar 15e. Bij haar geloof ik het ook meteen.
Van DBM wist ik het niet. Maar verder ben ik het volledig met je eens.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:54 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik snap de opmerking wel, elke influencer heeft adhd. En als ik de meeste bezig zie geloof ik er geen moer van. Het is echt een beetje belachelijk maken van de diagnose.
Ik vraag me dus ook af hoe ze dit straks bij leerplicht uitlegt "ja maar ik zeg tegen hem dat hij naar school moet maar hij gaat niet" hij is 6... geen 16quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:55 schreef huisjehier121 het volgende:
Judith zegt ik heb steeds tegen Bob gezegd hoeveel minuten hij nog heeft....
Dat is toch niet te overzien. Zet dan een time timer neer als je wilt dat hij het ziet.
En daarbij het is toch ook haar verantwoordelijkheid dat ie op tijd komt?!
Ze zal eerst haar eigen mening hierin moeten veranderen. Als jezelf aan alle kanten uitstraalt (heb gestraald) dat je een uitgerust kind belangrijker vindt dan exact op tijd komen, dan is de kans groot dat je kind meegaat in deze denkwijze. Niet helemaal eerlijk om je kind hierop af te rekenen. Laat zelf zien dat je het belangrijk vindt, dan volgt je kind hierin na een tijdje echt wel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:55 schreef huisjehier121 het volgende:
Judith zegt ik heb steeds tegen Bob gezegd hoeveel minuten hij nog heeft....
Dat is toch niet te overzien. Zet dan een time timer neer als je wilt dat hij het ziet.
En daarbij het is toch ook haar verantwoordelijkheid dat ie op tijd komt?!
Ze heeft hem denk ik gekocht daar. Hij lag ook bij de stapel nieuwe kleren op haar bed toen ze het showde.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Die met dat gat? Die had ze (al) aan toen ze haar collectie mocht scoren bij die winkel. Weet niet of ze hem daar had ‘gekocht’ of al had. Vind het nogal infantiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |