abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218748967
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:09 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ze doet best gezellige dingen met Bob maar opvoeden doet ze niet echt
Ik vind ook dat ze leuke dingen doen. Maar toch denk ik dat opvoeden alles een stuk leuker maakt. Ook voor de omgeving.
pi_218748970
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat Judith er nu zelf tegenaan begint te lopen dat ze niet aan opvoeden doet.
Denk dat juf groep 3 minder "ach joh geef niet" is... en dat Judith al op haar kop heeft gekregen maar niet weet hoe ze het tij kan keren..
Ze weet ook wel dat als leerplicht erbij komt ze waarschijnlijk overwinteren op haar buik kan schrijven
pi_218749024
Oh die broek van AM is dus wel nieuw… die broek past zo niet onder dat blousje.
pi_218749103
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oh die broek van AM is dus wel nieuw… die broek past zo niet onder dat blousje.
Die met dat gat? Die had ze (al) aan toen ze haar collectie mocht scoren bij die winkel. Weet niet of ze hem daar had ‘gekocht’ of al had. Vind het nogal infantiel.
pi_218749127
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat juf groep 3 minder "ach joh geef niet" is... en dat Judith al op haar kop heeft gekregen maar niet weet hoe ze het tij kan keren..
Ze weet ook wel dat als leerplicht erbij komt ze waarschijnlijk overwinteren op haar buik kan schrijven
Ik denk na de eerste week dat de leerkracht iets gezegd heeft erover. Telkens de hele groep storen omdat je te laat bent. Lekker autonoom anderen tot last zijn gaat niet meer in groep 3.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218749194
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:50 schreef Mirp het volgende:

[..]
Pff ja koekoek. Mijn kleuter zou echt een loopje met me nemen als ik zo met haar om zou gaan, en dat zou dan helemaal mijn schuld zijn. Maar onze Juud ziet dit duidelijk anders.
Ik kan alleen maar hopen dat B. zn ontbrekende motivatie doorwerkt in zn inzet op school. Niet voor hem natuurlijk, maar voor Judith die wat dat betreft hetzelfde is als Minibelle en niet akkoord gaat met iets anders dan VWO.
pi_218749196
Ik kan Judith heel eerlijk gezegd sowieso al niet meer serieus nemen als opvoeder sinds haar gepreek over autonomie terwijl ze tegelijkertijd echt compleet schijt heeft aan de privacy van haar zoon. Zij deelt (als 1 van de weinige nog, zelfs Debbie deelt een stuk minder) echt bizar veel online over haar zoon. Wij hebben denk ik 90% van haar fotobibliotheek gezien, ieder resultaat van zijn sporten wordt gedeeld, als hij uit school komt/iets wil delen wat hij gemaakt heeft staat die camera weer op hem gericht, bij alles wat ze ondernemen is moeders bezig met filmen voor de gram. Hoezo, autonomie?! :{w
pi_218749263
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:23 schreef Mirp het volgende:
Oooh ik wil Judith ZO graag eens door elkaar rammelen wbt B hè. Voedt die jongen gewoon op, geef hem normen en waarden mee, behandel hen als een kind van 6 ipv als volwassene. Daar heeft hij in zijn latere leeftijd veel meer baat bij dan met ‘hij kon zijn motivatie vandaag niet vinden’ en ‘ik dacht dat wat ze op vrijdag altijd als eerst doen in de klas wel genoeg motivatie was’. JIJ bent de moeder Judith, JIJ hoort je kind op tijd op school te krijgen.
Waar kan ik haar volgen?
pi_218749352
is er nu echt helemaal niemand die met AM kan gaan winkelen? Ze heeft echt een meer dan prima figuur, maar al die kleren laten haar er slordig en zelfs lomp uit zien. Ik vind dat zo zonde!
pi_218749367
DBM heeft in haar bio een snufje ADHD. Het wordt echt een trent onder fluflu's
pi_218749372
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:47 schreef poohenzo het volgende:
is er nu echt helemaal niemand die met AM kan gaan winkelen? Ze heeft echt een meer dan prima figuur, maar al die kleren laten haar er slordig en zelfs lomp uit zien. Ik vind dat zo zonde!
Ik denk dat ze er zelf wel blij mee is en het haar stijl vindt. Ik vind deze kledingset ook minder geslaagd, maar wat ze er zelf van vindt is natuurlijk het belangrijkste.
pi_218749387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:49 schreef huisjehier121 het volgende:
DBM heeft in haar bio een snufje ADHD. Het wordt echt een trent onder fluflu's
Ze heeft de diagnose al sinds haar 15e. Bij haar geloof ik het ook meteen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218749413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:50 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik denk dat ze er zelf wel blij mee is en het haar stijl vindt. Ik vind deze kledingset ook minder geslaagd, maar wat ze er zelf van vindt is natuurlijk het belangrijkste.
ze hoeft ook niet opeens in een mantelpakje en pumps rond te lopen. Maar ik denk echt dat ze er een stuk verzorgder uit kan zien.

Verder heb je natuurlijk gelijk, als zij er blij mee is, dan is dat zo.
pi_218749436
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:51 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ze heeft de diagnose al sinds haar 15e. Bij haar geloof ik het ook meteen.
Ik snap de opmerking wel, elke influencer heeft adhd. En als ik de meeste bezig zie geloof ik er geen moer van. Het is echt een beetje belachelijk maken van de diagnose.
pi_218749444
Judith zegt ik heb steeds tegen Bob gezegd hoeveel minuten hij nog heeft....
Dat is toch niet te overzien. Zet dan een time timer neer als je wilt dat hij het ziet.

En daarbij het is toch ook haar verantwoordelijkheid dat ie op tijd komt?!
pi_218749468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:39 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Waar kan ik haar volgen?
Juuds_singlemom_life
pi_218749519
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:54 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik snap de opmerking wel, elke influencer heeft adhd. En als ik de meeste bezig zie geloof ik er geen moer van. Het is echt een beetje belachelijk maken van de diagnose.
Van DBM wist ik het niet. Maar verder ben ik het volledig met je eens.
Heb het zelf ook en loop ook tegen de moeilijkheden aan zoals overgestapt naar een kantoorbaan. Kantoortuin met 12 mensen ik loop vast.
Nu besloten wat anders te gaan doen maar daarom word ik er zo moe van dat ze het allemaal maar roepen!
pi_218749523
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:55 schreef huisjehier121 het volgende:
Dat is toch niet te overzien. Zet dan een time timer neer als je wilt dat hij het ziet.

Ik vraag me dus ook af hoe ze dit straks bij leerplicht uitlegt "ja maar ik zeg tegen hem dat hij naar school moet maar hij gaat niet" hij is 6... geen 16
pi_218749576
Debbie stelt echt nooit teleur hè! Dat je denkt; deze diagnose/toestand kan niet verder worden opgerekt. Kan zij dus wel!😎😎😎
pi_218749580
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:55 schreef huisjehier121 het volgende:

Ze zal eerst haar eigen mening hierin moeten veranderen. Als jezelf aan alle kanten uitstraalt (heb gestraald) dat je een uitgerust kind belangrijker vindt dan exact op tijd komen, dan is de kans groot dat je kind meegaat in deze denkwijze. Niet helemaal eerlijk om je kind hierop af te rekenen. Laat zelf zien dat je het belangrijk vindt, dan volgt je kind hierin na een tijdje echt wel.
pi_218749630
🤦‍♂️ Judith en het zwembad leeg laten lopen.... zou ze nu echt niet snappen dat je met 1 hand snel dat ding erin moet duwen en met je andere hand hem vast draaien....

Dit vind ik trouwens altijd wel het rotste stukje van het zwembad in de tuin... hem droog en schoon weer opbergen 🤣
Zou ze weten dat het filter ook uit elkaar en schoon moet? En als je zwembad niet droog opberg je volgend jaar een nieuwe wilt omdat je de schimmel er echt niet uit krijg??
Ik verwacht een buurman die moet helpen
pi_218749814
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die met dat gat? Die had ze (al) aan toen ze haar collectie mocht scoren bij die winkel. Weet niet of ze hem daar had ‘gekocht’ of al had. Vind het nogal infantiel.
Ze heeft hem denk ik gekocht daar. Hij lag ook bij de stapel nieuwe kleren op haar bed toen ze het showde.
pi_218749836
Oké en dan even iets positiefs. De make-up van AM vind ik zo wel heel leuk. En volgens mij zit haar haar ook goed. Lastig te beoordelen met de wind.
pi_218749868
Die Judith 🤦♀ geen woorden voor die vrouw. Kom op zeg, zij is de volwassenen en zou gewoon moeten zorgen dat Bob op tijd is. Belachelijk gewoon.
Dit gaat nog wat worden als Bob in de pubertijd komt, dan luistert hij helemaal niet meer
pi_218749886
Keek net weer bij Debbie via mollygram.. zag die prachtige foto van haar en haar flauwval situatie🙄🙄.. krijg ik ineens met koeien letters CHATGPT in beeld 😂 moest even grinniken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')