abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218752493
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat is geen topje toch, dat is een sportbh waarvan de bandjes naar beneden zijn gedaan.
Voor de overwinterdoos. Dat je elkaar warm moet houden. Misschien zit er wel verwarmende massage-olie of -glijmiddel in.
pi_218752496
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dat is geen topje toch, dat is een sportbh waarvan de bandjes naar beneden zijn gedaan.
Bijzonder. Zeker aangezien ze speciaal voor deze fotoshoot is gaan winkelen.
pi_218752504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:56 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze zit vooraan in haar rolstoel mét zonnebloem ketting 🌻
Onderuitgezakt, met noiscancelling ding op en ogen op lodderig.
pi_218752531
‘Ruim opgezette weekoverzichten voor het hele gezin (in de planner’

Maar er is toch vrijwel geen ruimte als je 2 afspraken op 1 tijdstip hebt?
pi_218752616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:18 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Die modeshow van Debbie. Deze dag is een dag vol met uitersten. Ze zal vast zeggen dat de reclame al eerder is opgenomen, maar het is toch te bizar voor woorden alle contrasten in haar leven. Make-Up, schone haren en wel bril/ geen bril afgewisseld, soort van schone en verzorgde look. Hoe is het mogelijk.
Energie voor 10 die meid, ongelooflijk! En dit heeft allemaal vandaag gedaan?
pi_218752620
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie had nog energie over om naar de zeeman te rennen. En om zich tich keer om te kleden. Het mirakel.

De broeken had ze beter een maat groter kunnen nemen. Die trekken bij haar kruis en buik.
Ik denk dat de pasvorm van de Zeeman ook niet bij haar past.
pi_218752643
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie had nog energie over om naar de zeeman te rennen. En om zich tich keer om te kleden. Het mirakel.

De broeken had ze beter een maat groter kunnen nemen. Die trekken bij haar kruis en buik.
Zoals altijd, het is het weer allemaal net niet
pi_218752653
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:04 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze een reclame filmpje deelde van die nagelstyliste. Maar dat zijn haar nagels?
Ja, haar nagels.
pi_218752655
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:42 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: haar 4 jarige speelt Roblox? Zij die bang is omdat kinderen misschien vallen in een speeltuin en pas sinds kort haar oudste alleen laat spelen. Maar Roblox is geen probleem...
Ik d8 hetzelfde, ik dacht vinden die ouders van dat speelkind dat oke?
pi_218752730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Als ik haar was gaf ik eens iets meer geld uit aan goede basic stukken. Ze heeft heel vaak niet de juiste maat (bruine broek is veel te klein, laatste broek veel te groot) of halslijnen die niet bij haar passen. Bij een Zeeman of een Shoeby (waar ze eerder regelmatig kleding haalde) krijg je geen advies. Ze kan er veel leuker uitzien. Deze sets zijn voor zo’n filmpje leuk maar als je goed kijkt is het het niet. Verkeerde maat, lelijke ingezette mouwen. Goedkoop en dat straalt het ook uit.

Over heit feit dat ze blijkbaar barst van de energie zeg ik maar niks. Voor mij wordt het steeds duidelijker dat haar iets mankeert waar ze niet voor geholpen wordt.

[ Bericht 8% gewijzigd door JaNeeDan op 12-09-2025 19:04:01 ]
pi_218752768
Vraag me bij alles van vandaag af of dit dus kan omdat er iemand van de stichting op haar kinderen let.... bergen actie ineens 🤔 en complete stilte over jay zijn verjaardag 🤔 geen traktatie gezien geen "morgen feest" hints geen cadeautje....
Zou ze het niet vieren?? Bij zoe hadden we dagen van te voren alles gezien 🤔
En top reclame weer met een zeeman sticker over de kleding 🤔👍
(Leuke outfits maar voor iemand die enkel in bed ligt totaal niet functioneel... die teletubbie outfits paste meer bij haar content... of is ze genezen en heeft ze ook nog gesolliciteerd vandaag?)
pi_218752831
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Nee, maar het helpt zeker niet als je ook nog eens niet de juiste maat koopt. Het jasje is ook veel te klein. Het trekt ook bij haar armen. En ze heeft blijkbaar de memo gemist dat het een wide fit is. Ze was vast dolblij dat ze het jasje in S paste ofzo 🤣
pi_218752833
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Vraag me bij alles van vandaag af of dit dus kan omdat er iemand van de stichting op haar kinderen let.... bergen actie ineens 🤔 en complete stilte over jay zijn verjaardag 🤔 geen traktatie gezien geen "morgen feest" hints geen cadeautje....
Zou ze het niet vieren?? Bij zoe hadden we dagen van te voren alles gezien 🤔
En top reclame weer met een zeeman sticker over de kleding 🤔👍
(Leuke outfits maar voor iemand die enkel in bed ligt totaal niet functioneel... die teletubbie outfits paste meer bij haar content... of is ze genezen en heeft ze ook nog gesolliciteerd vandaag?)
Bizar eigenlijk dat iemand voor haar kinderen moet zorgen omdat zij moet shoppen.
pi_218752844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja, haar nagels.
Ze had nog tijd over dus vandaag. Ik snap niet dat niet meer mensen dit bijzonder vinden. Ook weer zo’n modeshow waar ze fit oogt. Dit valt toch op?
pi_218752862
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik haar was gaf ik eens iets meer geld uit aan goede basic stukken. Ze heeft heel vaak niet de juiste maat (bruine broek is veel te klein, laatste broek veel te groot) of halslijnen die niet bij haar passen. Bij een Zeeman of een Shoeby (waar ze eerder regelmatig kleding haalde) krijg je geen advies. Ze kan er veel leuker uitzien. Deze sets zijn voor zo’n filmpje leuk maar als je goed kijkt is het het niet. Verkeerde maat, lelijke ingezette mouwen. Goedkoop en dat straalt het ook uit.

Over heit feit dat ze blijkbaar barst van de energie zeg ik maar niks. Voor mij wordt het steeds duidelijker dat haar iets mankeert waar ze niet voor geholpen wordt.
Laatste broek is ook te klein. Daarom staan die zakken zo naar buiten. Omdat het verder zo trekt. Maar de outfits kunnen prima als je niets doet.
pi_218752945
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:31 schreef Henrike het volgende:
Ik dacht dat Debbie een nieuwe aangepaste rollie kreeg .
Nu heeft ze het over het vervangen van een kabel?
Is haar plan niet in goede orde ontvangen?
En frappant dat ze gisteren zei dat ze vooral veel moest slapen en nu en naar de tandarts kan en de nagels kan laten doen.
Daar moet je minstens een uur zitten? Hoe dan of ligt ze bij de nagelstyliste
Beelddenker hier 🙋🏼♀ Ik zie haar dus nu idd liggend op een bank, met noice cancelling, zonnebril en zonnebloem kaart 😭 Terwijl de nagelstyliste haar nagels fixt 🥲
pi_218752996
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bizar eigenlijk dat iemand voor haar kinderen moet zorgen omdat zij moet shoppen.
Dit kan ik dus wel voorstellen als je een moeder bent die iedere dag de hele dag met je kinderen bezig bent en normaal altijd met je kinderen op sleeptouw naar de winkel moet... dat je dan een keertje alleen of met een vriendin lekker een middag gaat shoppen en je nagels zou laten doen enzovoort...
Maar Debbie sterft 6 dagen af en bloeit op als de oppas van de stichting de kinderen entertainment.. ze is gewoon allergisch voor haar kinderen ofzo? Ze doet bijna alsof ze de de kinderen maar lastig vind
pi_218753004
Leuke outfits voor een sollicitatiegesprek Deb.
pi_218753040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Laatste broek is ook te klein. Daarom staan die zakken zo naar buiten. Omdat het verder zo trekt. Maar de outfits kunnen prima als je niets doet.
Die zakken bij die laatste broek waren me niet eens opgevallen, ik was afgeleid door de pijpen die veel te lang en te wijd zijn. Is een zak bij haar.
Inderdaad prima outfits voor als je niks doet. Wat dat betreft dus uitermate geschikt.
pi_218753048
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze had nog tijd over dus vandaag. Ik snap niet dat niet meer mensen dit bijzonder vinden. Ook weer zo’n modeshow waar ze fit oogt. Dit valt toch op?
Iedereen om haar heen moet ziende blind zijn. Of net zo gek als Debbie.
pi_218753078
Ik ben echt verbaasd hoe snel die B12 injecties werken bij haar. It's amaaaaaaazing 🤪
pi_218753088
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit kan ik dus wel voorstellen als je een moeder bent die iedere dag de hele dag met je kinderen bezig bent en normaal altijd met je kinderen op sleeptouw naar de winkel moet... dat je dan een keertje alleen of met een vriendin lekker een middag gaat shoppen en je nagels zou laten doen enzovoort...
Maar Debbie sterft 6 dagen af en bloeit op als de oppas van de stichting de kinderen entertainment.. ze is gewoon allergisch voor haar kinderen ofzo? Ze doet bijna alsof ze de de kinderen maar lastig vind
De situatie van Debbie vergelijk ik absoluut niet met een ouder die voor kinderen zorgt. Zij zorgt niet voor haar kinderen.
Haar week: maandag in bed, Roy vrij, schoonmoeder gekookt, ‘s avonds floaten. Dinsdag een goede dag (geen kinderen), woensdag en donderdag: vegeteren in bed, vandaag: volop actie zonder kinderen. Dit is niet eens meer raar, dit is bizar. Tegen een vriendin zou ik zeggen dat ze haar kinderen verwaarloost.
pi_218753141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Energie voor 10 die meid, ongelooflijk! En dit heeft allemaal vandaag gedaan?
Volgens mij wel, in het zeeman filmpje zie je ook haar nieuwe 'herfst' nagels.
pi_218753189
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:32 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Volgens mij wel, in het zeeman filmpje zie je ook haar nieuwe 'herfst' nagels.
Maar in de vitamine B12 prik storie heeft ze rode nagels toch?
Dacht dat ze die herfst nagels al eerder deze week had.
pi_218753195
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 18:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mijn zoon ging een keer spelen bij een vriendje en toen ik vroeg wat ze hadden gedaan hadden ze de hele middag bluey op de tv gekeken met chips... hij vind bluey stom maar moeder van vriendje zei dat ze dat moesten gaan doen 🤦‍♂️ (bij het ophalen nog gevraagd of hij lief was geweest "ja super heel lief had er geen kind aan!" 🥴 snap ik...
Dus steeds als ze nu gaan spelen vraag ik "wat gaan jullie doen dan?" Als het tv kijken of gamen is gaat het niet door
Kijk ik ben ook geen heilige en mijn kind kijkt ook wel eens een filmpje, vanmiddag nog omdat we allebei helemaal gesloopt waren/zijn. Maar met een speelafspraakje vind ik dat ze gewoon kunnen spelen samen, zonder schermen en wat dan ook. Maar inderdaad, het is lekker makkelijk zo ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')