Klopt, maar ik snap haar wel. De vmbo scholen in haar stad staan niet zo lekker bekend. Zelfs scholen met vmbo/havo/vwo zijn vask over verschillende locaties verdeeld waarbij de vmbo locaties meer problematiek hebben dan de havo/vwo locaties.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:17 schreef Livaes het volgende:
Minnibelle verteld dat haar middelste dochter een VWO denkwijze heeft maar kader scoort op haar Cito. Ook zegt ze dat haar dochter veel meer heeft met creatieve vakken dan met 'leer'vakken en liever met haar handen bezig is. Dit samen klinkt toch juist als een perfect VMBO en later MBO kind? Waarom dan toch zo pushen dat ze minimaal Havo moet halen denk ik dan. Een blij en gelukkig kind die kan doen waar hij of zij blij van wordt is toch veel meer waard dan te kunnen zeggen 'mijn kind heeft het consevatorium gedaan'.
Bij fluflu's kan dat gewoon. Kijk maar naar die andere fantast. Van nul naar bijna bedlegerig, rolstoelafhankelijk en nog net niet terminaal in heel korte tijd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:06 schreef Ballerina888 het volgende:
In haar bio schrijft de boze mama: met een vleugje adhd en nu zit ze ineens in een adhd burnout??
Van Zoe’s verjaardag schreef ze dat ze 10 dagen eraf lag naderhand 🫣quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:28 schreef Maremare het volgende:
[..]
Waarom? Zoveel doet ze niet aan die verjaardag van hem waarschijnlijk. Met haar geringe inspanningen moet die bedtijd toch minstens gehalveerd kunnen worden 😂
En ik zie met meerdere fluflu's een patroon. Het zijn degenen die gewoon helemaal niks te doen hebben. Ze gaan van gekkigheid gewoon wat verzinnen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:08 schreef Maremare het volgende:
[..]
Bij fluflu's kan dat gewoon. Kijk maar naar die andere fantast. Van nul naar bijna bedlegerig, rolstoelafhankelijk en nog net niet terminaal in heel korte tijd.
Had ze voor Liejum weer een oppas ingehuurd?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:01 schreef Noor_ het volgende:
En Debbie heeft wel weer de energie gehad om naar het flauwvallen van vanochtend naar de tandarts te gaan en daarna ook nog haar nagels laten doen. Hoe dan toch 🫣🫣🫣🫣
We zijn ook geen kleine kinderen , ik vind smerig mens niets apartquote:Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Inderdaad. We gaan iemand geen smerig mens noemen. Dat je iemand vies vindt denkt de lading wel, dat hoeft geen kracht bijgezet te worden.
Op threads schrijft ze nu dat visite erg zwaar is als je een adhd burn out hebt. Ze bedoelt het schoolvriendje die ze achter de tablet gooit?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:30 schreef Maremare het volgende:
DBM die het weer druk heeft. Haar belastbaarheid is blijkbaar erg gelimiteerd.
Zulke organisaties zijn heel erg van het zelf weer oppakken met hulp of hulp in de familie. Het zal haar wel niet bevallen zijn want ze zijn geen gratis oppas. Valt dat even tegen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Had ze voor Liejum weer een oppas ingehuurd?
Over die stichting aan huis hoor je trouwens ook niks meer
Dat was bij de jongste. Voor de prinses kan ze meer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Van Zoe’s verjaardag schreef ze dat ze 10 dagen eraf lag naderhand 🫣
Roy ‘werkt’ op vrijdag toch thuis?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Jij misschien niet anderen wel! Het js gewoon niet nodig om het zo te zeggenquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
We zijn ook geen kleine kinderen , ik vind smerig mens niets apart
Ik denk echt dat ze uit haar nek kletst. Ze heeft weer iets interessants opgepikt ergens en dat heeft ze dan. Ik kon al die dingen niet toen ik in de hoek lag met een burnout.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:15 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Op threads schrijft ze nu dat visite erg zwaar is als je een adhd burn out hebt. Ze bedoelt het schoolvriendje die ze achter de tablet gooit?
En een burn out waarbij ze naar de winkels gaat continu en ook met kinderen, een taartje eet bij de Hema, je vriendinnen van judo opzoekt in de avond, je een wedstrijd gaat doen en daarvoor "traint", naar restaurants gaat.
Snapt ze wat een burn out is?
😂😂quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en haar nagels, de kleur doet me denken aan spuitluiers.
Daarbij vraag ik me echt af hoe het in haar hoofd werkt dat ze vindt dat nagels en lippen per se gedaan moeten worden maar dat ze verder gewoon niks qua verzorging doet.
Is de actieradius van de elektrische stoel zo ver?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Debbie naar de presentatie van Am’s boek gaan?
Snapt ze überhaupt iets?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:15 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Op threads schrijft ze nu dat visite erg zwaar is als je een adhd burn out hebt. Ze bedoelt het schoolvriendje die ze achter de tablet gooit?
En een burn out waarbij ze naar de winkels gaat continu en ook met kinderen, een taartje eet bij de Hema, je vriendinnen van judo opzoekt in de avond, je een wedstrijd gaat doen en daarvoor "traint", naar restaurants gaat.
Snapt ze wat een burn out is?
Aandachtsgorgels.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:12 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
En ik zie met meerdere fluflu's een patroon. Het zijn degenen die gewoon helemaal niks te doen hebben. Ze gaan van gekkigheid gewoon wat verzinnen.
Die was er vandaag altijd vrijdag middagquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Daar heeft ze binnenkort die intake voor tochquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:06 schreef Ballerina888 het volgende:
In haar bio schrijft de boze mama: met een vleugje adhd en nu zit ze ineens in een adhd burnout??
😂quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Is de actieradius van de elektrische stoel zo ver?
Het is wel bijzonder dat we in NL opleidingen voor praktijk hebben, maar niet passend bij een VWO profiel....quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:17 schreef Livaes het volgende:
Minnibelle verteld dat haar middelste dochter een VWO denkwijze heeft maar kader scoort op haar Cito. Ook zegt ze dat haar dochter veel meer heeft met creatieve vakken dan met 'leer'vakken en liever met haar handen bezig is. Dit samen klinkt toch juist als een perfect VMBO en later MBO kind? Waarom dan toch zo pushen dat ze minimaal Havo moet halen denk ik dan. Een blij en gelukkig kind die kan doen waar hij of zij blij van wordt is toch veel meer waard dan te kunnen zeggen 'mijn kind heeft het consevatorium gedaan'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |