abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218749915
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:45 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja, "zelfs" de juf ... Die arme juf moet haar klas onderbrengen en dan het telefoonnummer opzoeken en dan conform protocol bellen om te vragen of Bob nog komt... En dan krijgt ze Judith aan de telefoon die zegt "ja ik kreeg hem niet gemotiveerd"
Echt werkelijk je zou haar toch
Ik hoop dat school dit ook in gaat zien, en haar geen extra vrij meer geeft buiten vakanties om
pi_218749925
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik hoop dat school dit ook in gaat zien, en haar geen extra vrij meer geeft buiten vakanties om
En haar geen mailtjes meer stuurt dat zij zo goed bezig is
pi_218749980
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:46 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja of zegt: "dat kan maar dan moet hij eerst een jaar elke dag op tijd zijn"
pi_218750066
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:47 schreef Earring het volgende:

[..]
En haar geen mailtjes meer stuurt dat zij zo goed bezig is
Ik kan me dat ook zo slecht voorstellen. Of de juf is net zo gek.
pi_218750285
Hoe veel rondjes zullen er inmiddels al op de bakfiets gemaakt zijn? 🤫
pi_218750315
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:35 schreef Paardrijden123 het volgende:
Precies nul denk ik.
pi_218750331
Dbm: haar 4 jarige speelt Roblox? Zij die bang is omdat kinderen misschien vallen in een speeltuin en pas sinds kort haar oudste alleen laat spelen. Maar Roblox is geen probleem...
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218750334
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:35 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ze is zich nu mentaal aan het voorbereiden op vakantie.

En daarna zal het (nog meer…) waaien of ziet ze een wolk en is het in haar hoofd code rood.
pi_218750353
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:42 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm: haar 4 jarige speelt Roblox? Zij die bang is omdat kinderen misschien vallen in een speeltuin en pas sinds kort haar oudste alleen laat spelen. Maar Roblox is geen probleem...
Een kindje mee uit school en dan Robloxen? Ik ben blij dat het mijn kind niet is, zou ik niet blij mee zijn
pi_218750396
Debbie flauwgevallen rijden het injecteren.
T is wat
Waarom zou je überhaupt die camera neerzetten en het prikken filmen? Kinderen om je heen.
Ja en ik heb wel
Tips, maar goed ik zit in de blokkendoos dus jammer Debbie.
Jij wou zo graag de injecties toch?
pi_218750493
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:10 schreef Donna het volgende:

[..]
Misschien druk bij de supermarkt? Ik kom er op zaterdag ook niet. Wat een ellende.
Ik laat het gewoon bezorgen, ben ooit geinfluenst door AM (al bracht toen de Jumbo hier, tegenwoordig brengt appie). Nooit opeen link geklikt, kortingscode of wat dan ook maar toch..
pi_218750537
Zat nog eens te denken en misschien heb ik het gemist, maar volgens mij is Kyra tegen het kdv of de psz maar is 'Grietje' wel in de leeftijd ervoor. Zou dat kind dan nu hele dagen bij moeders zitten die een dikke pnd heeft, haar handen vol heeft aan de baby en de deur niet uitkomt?! Bij hvk gaan ze ook niet, maar die gaat tenminste de deur nog uit...
pi_218750557
Heel eerlijk;
Ik gok erop dat Debbie de ha belt en zegt dat het haar niet lukt om zelf te prikken.
Dan regelt ze dat ze bij de assistente mag komen of in het ergste geval laat ze er iemand voor komen omdat ze niet naar de praktijk kan.
Dat staat natuurlijk rete interessant.
En de peildatum op maandag en vrijdag, heel goed gepland, want dinsdag heeft ze geen kinderen en in het weekend is Roy er en kan ze met excuus in bed gaan liggen.
pi_218750592
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 12:47 schreef poohenzo het volgende:
is er nu echt helemaal niemand die met AM kan gaan winkelen? Ze heeft echt een meer dan prima figuur, maar al die kleren laten haar er slordig en zelfs lomp uit zien. Ik vind dat zo zonde!
Iedereen moet aandoen waar ie zich goed invoelt en advies is niet nodig. Haar keus. Haar gevoel erbij. Waarom moet een ander zeggen wat voor kleren je aan moet doen.
pi_218750711
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:41 schreef Moedervan4kids het volgende:
Er is een wonder, HVK haar kindje - het kind dat nooit slaapt overdag - ligt lekker te slapen.

Fijn voor het jongetje!
Het zou al helpen als ze hem boven in bed legt. Kind is altijd maar beneden overdag. En aangezien hij omringd wordt door herriemakende broertjes/zusjes snap ik wel dat hij moeilijk in slaap valt.
pi_218750729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
Och, Debbie is flauwgevallen bij het prikken. Zou L haar bijgebracht hebben met een koud washandje?
Grote fantast is het. Het toneelspel wordt iedere keer ongeloofwaardiger.
pi_218750743
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En daarna moet ze vast weer 10 dagen bijkomen
Waarom? Zoveel doet ze niet aan die verjaardag van hem waarschijnlijk. Met haar geringe inspanningen moet die bedtijd toch minstens gehalveerd kunnen worden 😂
pi_218750758
DBM die het weer druk heeft. Haar belastbaarheid is blijkbaar erg gelimiteerd.
pi_218750808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 13:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oké en dan even iets positiefs. De make-up van AM vind ik zo wel heel leuk. En volgens mij zit haar haar ook goed. Lastig te beoordelen met de wind.
Toch vind ik de (oog)makeup te zwaar bij haar "ik blijf heel gewoon" outfit van kapotte spijkerbroek en afgetrapte laarzen. Ik had voor wat frissers gekozen.
pi_218750844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 10:17 schreef Livaes het volgende:
Minnibelle verteld dat haar middelste dochter een VWO denkwijze heeft maar kader scoort op haar Cito. Ook zegt ze dat haar dochter veel meer heeft met creatieve vakken dan met 'leer'vakken en liever met haar handen bezig is. Dit samen klinkt toch juist als een perfect VMBO en later MBO kind? Waarom dan toch zo pushen dat ze minimaal Havo moet halen denk ik dan. Een blij en gelukkig kind die kan doen waar hij of zij blij van wordt is toch veel meer waard dan te kunnen zeggen 'mijn kind heeft het consevatorium gedaan'.
Wijze woorden, zo zouden meer ouders moeten denken. En moeder is zelf geen licht maar bepaalt wel dat dochter 'VWO denkwijze' heeft. Arme leerkrachten van tegenwoordig. En vooral arme kinderen van ouders met te hoge verwachtingen en eisen.
pi_218750865
Ik weet niet of er al wat over gezegd is (ik kan het hier niet meer bijhouden), maar Mirthe post dat haar zoons het hele jaar al alleen bij haar zijn. Wisten we al soort van, maar toch een bevestiging dat Noah uit beeld is. Treurig.
pi_218750966
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:38 schreef Harper het volgende:

[..]
Toch vind ik de (oog)makeup te zwaar bij haar "ik blijf heel gewoon" outfit van kapotte spijkerbroek en afgetrapte laarzen. Ik had voor wat frissers gekozen.
Bij die foto die ik net zag, waar ze zwoel de camera in kijkt en ze een heeeeel kort topje aan heeft, past het wel weer. 😉
pi_218751002
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:27 schreef Maremare het volgende:

[..]
Grote fantast is het. Het toneelspel wordt iedere keer ongeloofwaardiger.
En Roy blijft er met open ogen intrappen.
pi_218751004
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:12 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Iedereen moet aandoen waar ie zich goed invoelt en advies is niet nodig. Haar keus. Haar gevoel erbij. Waarom moet een ander zeggen wat voor kleren je aan moet doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:12 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Niks moet, maar het dragen van goede passende kleding kan je uitstraling veel goed doen.
pi_218751008
En Debbie heeft wel weer de energie gehad om naar het flauwvallen van vanochtend naar de tandarts te gaan en daarna ook nog haar nagels laten doen. Hoe dan toch 🫣🫣🫣🫣
pi_218751015
Judith zou eens moeten stoppen met Bob te behandelen als een volwassene. Hij is 6, maar zij gaat er vanuit dat hij het verantwoordelijkheidsgevoel van een volwassene heeft. Dat hij misschien een pienter ventje is wil niet zeggen dat dat op alle vlakken zo is. En al zou het zo zijn, het is niet realistisch om dit soort verantwoordelijkheden bij je kind neer te leggen.

Zolang zij zich zelf ook zo onverantwoordelijk blijft gedragen zal het bij hem ook niet blijven hangen. Al zou zij niet met hem bespreken dat op tijd komen haar prioriteit niet is en dat zij weinig heeft met onderwijs, zo'n kind pikt vanzelf wel signalen op en kopieert het gedrag van de enige volwassene die hij het grootste deel van de tijd om zich heen heeft.
pi_218751047
quote:
Minnibelle verteld dat haar middelste dochter een VWO denkwijze heeft maar kader scoort op haar Cito. Ook zegt ze dat haar dochter veel meer heeft met creatieve vakken dan met 'leer'vakken en liever met haar handen bezig is. Dit samen klinkt toch juist als een perfect VMBO en later MBO kind? Waarom dan toch zo pushen dat ze minimaal Havo moet halen denk ik dan. Een blij en gelukkig kind die kan doen waar hij of zij blij van wordt is toch veel meer waard dan te kunnen zeggen 'mijn kind heeft het consevatorium gedaan'.
Klopt, maar ik snap haar wel. De vmbo scholen in haar stad staan niet zo lekker bekend. Zelfs scholen met vmbo/havo/vwo zijn vask over verschillende locaties verdeeld waarbij de vmbo locaties meer problematiek hebben dan de havo/vwo locaties.
En de plaatselijke Dalton (met toneel en musical klas) is alleen Havo+, het Conservatorium: alleen Havo+.
Terwijl je voor muziek, toneel en dans geen hoogvlieger op theoretisch gebied hoeft te zijn.
pi_218751061
In haar bio schrijft de boze mama: met een vleugje adhd en nu zit ze ineens in een adhd burnout??
pi_218751077
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:06 schreef Ballerina888 het volgende:
In haar bio schrijft de boze mama: met een vleugje adhd en nu zit ze ineens in een adhd burnout??
Bij fluflu's kan dat gewoon. Kijk maar naar die andere fantast. Van nul naar bijna bedlegerig, rolstoelafhankelijk en nog net niet terminaal in heel korte tijd.
pi_218751115
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:28 schreef Maremare het volgende:

[..]
Waarom? Zoveel doet ze niet aan die verjaardag van hem waarschijnlijk. Met haar geringe inspanningen moet die bedtijd toch minstens gehalveerd kunnen worden 😂
Van Zoe’s verjaardag schreef ze dat ze 10 dagen eraf lag naderhand 🫣
pi_218751126
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:08 schreef Maremare het volgende:

[..]
Bij fluflu's kan dat gewoon. Kijk maar naar die andere fantast. Van nul naar bijna bedlegerig, rolstoelafhankelijk en nog net niet terminaal in heel korte tijd.
En ik zie met meerdere fluflu's een patroon. Het zijn degenen die gewoon helemaal niks te doen hebben. Ze gaan van gekkigheid gewoon wat verzinnen.
pi_218751131
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:01 schreef Noor_ het volgende:
En Debbie heeft wel weer de energie gehad om naar het flauwvallen van vanochtend naar de tandarts te gaan en daarna ook nog haar nagels laten doen. Hoe dan toch 🫣🫣🫣🫣
Had ze voor Liejum weer een oppas ingehuurd?

Over die stichting aan huis hoor je trouwens ook niks meer
pi_218751140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Inderdaad. We gaan iemand geen smerig mens noemen. Dat je iemand vies vindt denkt de lading wel, dat hoeft geen kracht bijgezet te worden.
We zijn ook geen kleine kinderen , ik vind smerig mens niets apart
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218751145
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:30 schreef Maremare het volgende:
DBM die het weer druk heeft. Haar belastbaarheid is blijkbaar erg gelimiteerd.
Op threads schrijft ze nu dat visite erg zwaar is als je een adhd burn out hebt. Ze bedoelt het schoolvriendje die ze achter de tablet gooit?
En een burn out waarbij ze naar de winkels gaat continu en ook met kinderen, een taartje eet bij de Hema, je vriendinnen van judo opzoekt in de avond, je een wedstrijd gaat doen en daarvoor "traint", naar restaurants gaat.
Snapt ze wat een burn out is?
pi_218751155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Zulke organisaties zijn heel erg van het zelf weer oppakken met hulp of hulp in de familie. Het zal haar wel niet bevallen zijn want ze zijn geen gratis oppas. Valt dat even tegen.
pi_218751160
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Van Zoe’s verjaardag schreef ze dat ze 10 dagen eraf lag naderhand 🫣
Dat was bij de jongste. Voor de prinses kan ze meer.
pi_218751169
quote:

[..]

Roy ‘werkt’ op vrijdag toch thuis?
pi_218751178
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:14 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
We zijn ook geen kleine kinderen , ik vind smerig mens niets apart
Jij misschien niet anderen wel! Het js gewoon niet nodig om het zo te zeggen
pi_218751190
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:15 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Op threads schrijft ze nu dat visite erg zwaar is als je een adhd burn out hebt. Ze bedoelt het schoolvriendje die ze achter de tablet gooit?
En een burn out waarbij ze naar de winkels gaat continu en ook met kinderen, een taartje eet bij de Hema, je vriendinnen van judo opzoekt in de avond, je een wedstrijd gaat doen en daarvoor "traint", naar restaurants gaat.
Ik denk echt dat ze uit haar nek kletst. Ze heeft weer iets interessants opgepikt ergens en dat heeft ze dan. Ik kon al die dingen niet toen ik in de hoek lag met een burnout.
pi_218751200
Debbie en haar nagels, de kleur doet me denken aan spuitluiers.
Daarbij vraag ik me echt af hoe het in haar hoofd werkt dat ze vindt dat nagels en lippen per se gedaan moeten worden maar dat ze verder gewoon niks qua verzorging doet.
pi_218751201
Zou Debbie naar de presentatie van Am’s boek gaan?
pi_218751214
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie en haar nagels, de kleur doet me denken aan spuitluiers.
Daarbij vraag ik me echt af hoe het in haar hoofd werkt dat ze vindt dat nagels en lippen per se gedaan moeten worden maar dat ze verder gewoon niks qua verzorging doet.
😂😂
pi_218751239
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is de actieradius van de elektrische stoel zo ver?
pi_218751251
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:15 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Snapt ze überhaupt iets?
pi_218751261
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:12 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
En ik zie met meerdere fluflu's een patroon. Het zijn degenen die gewoon helemaal niks te doen hebben. Ze gaan van gekkigheid gewoon wat verzinnen.
Aandachtsgorgels.
pi_218751302
quote:

[..]

Die was er vandaag altijd vrijdag middag
pi_218751313
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:06 schreef Ballerina888 het volgende:
Daar heeft ze binnenkort die intake voor toch
pi_218751374
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 16:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Is de actieradius van de elektrische stoel zo ver?
😂
pi_218751502
quote:
Het is wel bijzonder dat we in NL opleidingen voor praktijk hebben, maar niet passend bij een VWO profiel....
pi_218751555
Am heeft de planner een nieuwe kaft gegeven, recycled de workshops daarvoor, haar Mijn Leven Als Influencer (maar vorige week zei ik dat ik dat niet was, gekkies) vriendenboekje en er komt een overwinterdoos. Oh, en ze gaat weer eens een live doen mar Maarrrrten want dat vinden ze zo leuk.

Nou, dat worden weer 100+ posts per dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')