Om 10minuten later voor verslechtering te zorgenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:26 schreef Maremare het volgende:
Ik ben echt verbaasd hoe snel die B12 injecties werken bij haar. It's amaaaaaaazing 🤪
Haha, ik heb er gisteren nog op gelet toen ze die story plaatste waarin ze siroop in een glas had. Toen waren haar nagels nog rood. Ik lette erop omdat de uitgroei nogal aanwezig was dus ik dacht: daar gaat ze iets aan laten doen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar in de vitamine B12 prik storie heeft ze rode nagels toch?
Dacht dat ze die herfst nagels al eerder deze week had.
O zeker... ik ben ook niet heilig daarin 🤣 toevallig vandaag ook kind voor tv en ik in keuken voorbereiden voor feest.. had even mijn concentratie nodig en hij was moe...quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:37 schreef Mirp het volgende:
[..]
Kijk ik ben ook geen heilige en mijn kind kijkt ook wel eens een filmpje, vanmiddag nog omdat we allebei helemaal gesloopt waren/zijn. Maar met een speelafspraakje vind ik dat ze gewoon kunnen spelen samen, zonder schermen en wat dan ook. Maar inderdaad, het is lekker makkelijk zo ja.
Debbie vindt het moederschap en het echte leven gewoon moeilijk. Dat mag ook, daar kun je hulp bij krijgen. Maar net doen alsof ze ziek is vond ze een beter idee. Want dan krijgt ze ook nog de aandacht die ze zo gemist heeft. En ik denk dat ze er inmiddels gewoon in is gaan geloven. Die oppas de medewerker die is ingehuurd door de gemeente moet toch ook zien dat ze van alles kan en de hort op gaat. Zou daar geen verslag van worden gemaakt richting de gemeente?quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit kan ik dus wel voorstellen als je een moeder bent die iedere dag de hele dag met je kinderen bezig bent en normaal altijd met je kinderen op sleeptouw naar de winkel moet... dat je dan een keertje alleen of met een vriendin lekker een middag gaat shoppen en je nagels zou laten doen enzovoort...
Maar Debbie sterft 6 dagen af en bloeit op als de oppas van de stichting de kinderen entertainment.. ze is gewoon allergisch voor haar kinderen ofzo? Ze doet bijna alsof ze de de kinderen maar lastig vind
Als ik het goed begrijp word die oppas ingehuurd mij een aparte organisatie en is er dus geen verslag.. maar stel dat het wel zou zijn is het natuurlijk ook simpel.. je zegt dat je je nagels gaat laten doen.. even iets voor zichzelf.. en gaat dan lekker shoppen nageltjes en van alles op je gemak.. en als je dan thuis komt laat je de shop tassen in de auto en strompel ziek en zwak naar binnen en zegt dat je zo blij bent met je nagels maar het was zo zwaar... oppas weg.. snel tassen uit de auto en verkleed feest kan beginnenquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Debbie vindt het moederschap en het echte leven gewoon moeilijk. Dat mag ook, daar kun je hulp bij krijgen. Maar net doen alsof ze ziek is vond ze een beter idee. Want dan krijgt ze ook nog de aandacht die ze zo gemist heeft. En ik denk dat ze er inmiddels gewoon in is gaan geloven. Die oppas de medewerker die is ingehuurd door de gemeente moet toch ook zien dat ze van alles kan en de hort op gaat. Zou daar geen verslag van worden gemaakt richting de gemeente?
Ik heb niet alle filmpjes helemaal bekeken. Bedoel je iets specifieks?quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef poohenzo het volgende:
Zijn alle scouting verenigingen zoals bij AM ? Wat een hel lijkt me dat , zie er ook totaal de humor niet van in.
Nou zonder het meelstrooien in ieder geval. Maar wel met veel spelactiviteiten, een feestelijke dag, en ze gaan hier bij het overvliegen een sloot over waar ze vaak in belanden. Scouting is wat dat betreft wel "vies", met veel buiten zijn ongeacht het weer waardoor het soms wat blubberig is of door in de sloot te vallen/springen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:04 schreef poohenzo het volgende:
Zijn alle scouting verenigingen zoals bij AM ? Wat een hel lijkt me dat , zie er ook totaal de humor niet van in.
Dat je ondergesmeerd wordt met bloem en water. Dit soort scoutings zijn de voorlopers van foute ontgroeningsfeestjes.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:42 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik heb niet alle filmpjes helemaal bekeken. Bedoel je iets specifieks?
Dit ziet eruit als het "overvliegen", als je naar een andere groep gaat. Bij de scouting van mijn kinderen is dat spelletjes doen en als overgangsritueel van een glijbaan het water in. Dat van de scouting van AM ziet eruit als iets meer ritueeltjes
Jij beschrijft het beter. Dit is inderdaad wel een beetje wat scouting is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:52 schreef Odonata het volgende:
[..]
Nou zonder het meelstrooien in ieder geval. Maar wel met veel spelactiviteiten, een feestelijke dag, en ze gaan hier bij het overvliegen een sloot over waar ze vaak in belanden. Scouting is wat dat betreft wel "vies", met veel buiten zijn ongeacht het weer waardoor het soms wat blubberig is of door in de sloot te vallen/springen.
Bij haar nieuwste post? Daar zie ik het niet staan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:44 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB
Iemand schrijft bij Mies op Insta: "Hoe gaat het met Koen?"
Die zal wel snel geswifferd worden 🙄
Vies worden van modder en water en buiten zijn vind ik iets heel anders dan dit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:53 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Jij beschrijft het beter. Dit is inderdaad wel een beetje wat scouting is.
Dat meelstrooien doen ze bij ons niet.
Bij "ons" ook geen meel strooien, wel vies worden en vaak abseilen en spelletjes. (En hoe groter de kinderen des te meer modder)quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:52 schreef Odonata het volgende:
[..]
Nou zonder het meelstrooien in ieder geval. Maar wel met veel spelactiviteiten, een feestelijke dag, en ze gaan hier bij het overvliegen een sloot over waar ze vaak in belanden. Scouting is wat dat betreft wel "vies", met veel buiten zijn ongeacht het weer waardoor het soms wat blubberig is of door in de sloot te vallen/springen.
Ik stel me zo voor dat je voorbij komt lopen of fietsen en haar op die stoep ziet staan, breed lachend naar haar telefoon, ronddraaiend, casual een voetje in de lucht.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:48 schreef lila01 het volgende:
MB is weer in Amsterdam.
Ze schrijft dat als ze thuis is ze zo weinig mogelijk wil werken en zoveel mogelijk bij de kindjes wil zijn. Bijzonder. Ik zie haar ook niet veel meer doen voor Jolie, in tegenstelling tot JvP, die zo te zien wel gewoon op kantoor is.
Maar goed, MB lijkt weer helemaal happy nu ze weer los kan in Ams.
Dat is toch haar imago? Klompen, mooie plaatjes buiten met de meisjes op de boerderij (en voorheen Frankrijk), ze is "zo lekker normaal".quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:06 schreef Harper het volgende:
AM staat mooi op de foto voor de planner.
Ik snap alleen de setting niet. AM met planner voor een wei, op een hooibaal of een spinnewiel.
Waarom op die boerderij? Wat heeft dat met plannen te maken?
Ze loopt trouwens wel lekker binnen. Want de "workshops" die je bij de plannen krijgt zijn niet live. Je kan die van de vorige planner terugkijken.
Ik ben in zo’n geval dan benieuwd wat daar uit komt én of ze dat gaat delen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:31 schreef Earring het volgende:
[..]
Daar heeft ze binnenkort die intake voor toch
Dit deed scouting bij ons ook geblinddoekt (verduisterde duikbril) parkoer en je groep riep je er doorheen... een soort vertrouwen ritueel.. en onderweg door water zeep modder en stroquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:03 schreef Odonata het volgende:
Toen mijn kind voor het eerst mee op kamp ging werd hij "gedoopt": geblinddoekt moesten de nieuwelingen een parcours volgen. Aan het eind werden ze met kleren en al een gevuld kinderzwembadje ingegooid.
Het neigt naar ontgroening, maar dan zonder de negatieve/pesterige lading en zonder vernedering. (Tenzij je met kleren aan in de sloot of in een badje belanden vernederend vindt, maar dan past scouting ook niet zo goed bij je)
Ik zie iedereen lachen en volgens mij loopt daar niemand met tegenzin. Ook deze versie is gewoon leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:53 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dat je ondergesmeerd wordt met bloem en water. Dit soort scoutings zijn de voorlopers van foute ontgroeningsfeestjes.
Ik ken kinderen van vrienden en familie op 3 verschillende scoutings en daar is het overvliegen iets leuks. Dat vind ik bij deze beelden niet.
Een adhd burnout is niet per se hetzelfde als een 'gewone' burnout:quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Zit ze, volgens haarzelf, al even in. Heb nog nooit iemand met een burn-out al die dingen zien doen die zij doet. Ze heeft zelfs haar huis geverfd laatst. Zij is echt een aansteller.
Nou inderdaad. Al is het maar voor de overgang naar de nieuwe situatie. Lotte Balijns deed dat ook zo de eerste tijd. Lijkt me voor de kinderen het beste wat je in zo’n situatie kan doen zolang papa nog niet een eigen plek heeft.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:14 schreef Norivelletje het volgende:
Ik blijf het toch een beetje gek vinden dat zodra de kinderen bij Koen zijn de boerderie meteen leeg is omdat MB meteen op pad is. Ga lekker birdnesten ipv slepen met kinderen. Hoef je ook niet te janken over lege, opgeruimde kamertjes.
Echt arrogantie ten top die vrouw. Geloven in sprookjes doet ze ook nog, ze is op zoek naar de magische sleutel tot Bob's intrinsieke motivatie. Nee Juud, je moet eens beginnen met het opvoeden van je kind en zelf het goede voorbeeld geven als het aankomt op hele fatsoenlijke en gangbare waarden en normen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith wil geen tips. Kritiek wil ze ook niet. Ze zoekt nog even verder naar de sleutel tot de motivatie van haar kind en dan komt het vanzelf. Ja joh, de juf wacht wel tot jouw kind de klas binnenkomt. Maakt niet uit hoe laat dat is.
Vreselijk mens.
Buiten, Frankrijk, lekker normaal: allemaal waar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:08 schreef Odonata het volgende:
[..]
Dat is toch haar imago? Klompen, mooie plaatjes buiten met de meisjes op de boerderij (en voorheen Frankrijk), ze is "zo lekker normaal".
Dan heeft ze 'm al weg gehaald. Zag ook net een reactie van iemand die vroeg waarom de kinderen dan niet in hun vertrouwde huis kunnen blijven 's weekends (met Koen), die zal ook zo wel gewist worden. Ze laat alleen de "powervrouw" "supermom" reacties staan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij haar nieuwste post? Daar zie ik het niet staan.
😁quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat je voorbij komt lopen of fietsen en haar op die stoep ziet staan, breed lachend naar haar telefoon, ronddraaiend, casual een voetje in de lucht.
Dat schreef iemand in de reacties op haar Insta, maar die werd meteen gewist. Toch belachelijk als dat huis ieder weekend leeg is, dat de kinderen moeten verkassen. En ineens elk weekend "werken" in Amsterdam is ook nieuw. Ik vrees de maximale klef/bef filmpjes alweer.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:14 schreef Norivelletje het volgende:
Ik blijf het toch een beetje gek vinden dat zodra de kinderen bij Koen zijn de boerderie meteen leeg is omdat MB meteen op pad is. Ga lekker birdnesten ipv slepen met kinderen. Hoef je ook niet te janken over lege, opgeruimde kamertjes.
Birdnesten lijkt me de hel. Dan wil je niet meer met iemand verder, maar zit diegene letterlijk de helft vd tijd in je huis en kun je als het weer jouw beurt is allemaal sporen van je ex tegenkomen. Vreselijk lijkt het me.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:34 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Al is het maar voor de overgang naar de nieuwe situatie. Lotte Balijns deed dat ook zo de eerste tijd. Lijkt me voor de kinderen het beste wat je in zo’n situatie kan doen zolang papa nog niet een eigen plek heeft.
Lekker typisch weer. Je hele leven (en dat van je kinderen) openbaar gooien maar niet een beetje kritiek kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:37 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dan heeft ze 'm al weg gehaald. Zag ook net een reactie van iemand die vroeg waarom de kinderen dan niet in hun vertrouwde huis kunnen blijven 's weekends (met Koen), die zal ook zo wel gewist worden. Ze laat alleen de "powervrouw" "supermom" reacties staan.
Helemaal eens hoor, maar tegelijkertijd zegt ze en zie ik ook dat haar gezondheid niet goed gaat momenteel.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:37 schreef Maremare het volgende:
[..]
Echt arrogantie ten top die vrouw. Geloven in sprookjes doet ze ook nog, ze is op zoek naar de magische sleutel tot Bob's intrinsieke motivatie. Nee Juud, je moet eens beginnen met het opvoeden van je kind en zelf het goede voorbeeld geven als het aankomt op hele fatsoenlijke en gangbare waarden en normen.
Ik vind het ook heel raar. Nou ben ik ook al een stuk ouder. Toen ik ging scheiden deed echt niemand dat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:44 schreef Odonata het volgende:
[..]
Birdnesten lijkt me de hel. Dan wil je niet meer met iemand verder, maar zit diegene letterlijk de helft vd tijd in je huis en kun je als het weer jouw beurt is allemaal sporen van je ex tegenkomen. Vreselijk lijkt het me.
Cringe filmpje met cringe liedje. Die is echt vol van zichzelf hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het liedje bij de nieuwe post van MB
Ze klinkt ook heel mat, ik kan me voorstellen dat ze geen zin heeft in de strijd als ze zich al weken zo ziek voelt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:47 schreef Nieve het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, maar tegelijkertijd zegt ze en zie ik ook dat haar gezondheid niet goed gaat momenteel.
Dan voel ik ook wel medelijden, het is niet niks om dan staande te blijven en er ook voor je kind te zijn.
Daar zou ik veel meer begrip voor hebben dan hoe ze het nu gooit op intrinsieke motivatie en dergelijke.
En ze had eerder natuurlijk ook gewoon lak aan de schoolregels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |