Dat filmpje ook van Liam hoe ze er weer bij ligt te vreten. Zij kauwt echt als een koe. Sorry maar ben der zo zat en waarom zou je dit posten???quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Woohoo jay krijgt toch een feestje
Bizar ze noemt zijn naam niet eens.. enkel "morgen is weer druk" wat klinkt dat negatief 🤦♂️
Echt niet normaal hoe duidelijk het verschil in rang van de kinderen daar is
Ja, echt razendsnel te knagen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:26 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Dat filmpje ook van L hoe ze er weer bij ligt te vreten. Zij kauwt echt als een koe. Sorry maar ben der zo zat en waarom zou je dit posten???
Ik dacht ook al: is Annemarie boerin geworden ineens?quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:06 schreef Harper het volgende:
AM staat mooi op de foto voor de planner.
Ik snap alleen de setting niet. AM met planner voor een wei, op een hooibaal of een spinnewiel.
Waarom op die boerderij? Wat heeft dat met plannen te maken?
Ze loopt trouwens wel lekker binnen. Want de "workshops" die je bij de plannen krijgt zijn niet live. Je kan die van de vorige planner terugkijken.
En iemand die zegt ‘ALLES komt altijd goed ❤’quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
Oei, MB krijgt het druk met swifferen. Stevige reacties, waaronder 'voor een vader is het ook moeilijk, niet alleen voor een moeder'.
Overduidelijk, heel sneuquote:Op vrijdag 12 september 2025 22:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Woohoo jay krijgt toch een feestje
Bizar ze noemt zijn naam niet eens.. enkel "morgen is weer druk" wat klinkt dat negatief 🤦♂️
Echt niet normaal hoe duidelijk het verschil in rang van de kinderen daar is
Ik denk dat ze zich zelf ook wel enorme zorgen maakt. Het moet confronterend zijn om jezelf af te zien takelen. Ik hoop voor haar en haar naasten echt dat ze weer een beetje op gaat knappen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind t heel erg voor Judith dat ze maar niet op lijkt te knappen, ik zou me daar serieus zorgen om gaan maken.
Waar ik me alleen echt aan erger is dat ze 0 reflecterend vermogen heeft. Heel zijn schoolperiode heeft ze zich 0 geïnteresseerd of hij op tijd kwam of niet. Alles lekker autonoom en op eigen tempo. En nu gaat zij zich daar ineens aan irriteren, het is een resultaat van dr eigen opvoeding. Daarmee wil ik niet zeggen dat iedere andere 6jarige gewoon lekker uit zichzelf op tijd zou komen, maar ze heeft hem ook niks bij gebracht wat dat betreft.
Alweer geswifferd.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
Oei, MB krijgt het druk met swifferen. Stevige reacties, waaronder 'voor een vader is het ook moeilijk, niet alleen voor een moeder'.
Ik denk dat het eerder gaat om jammer dat ze geen hulp vraagt of jammer dat ze geen hulp toe laat.quote:Op vrijdag 12 september 2025 22:55 schreef Farfallefalle het volgende:
Judith kan het op het moment gewoon niet aan, Bob is te veel voor haar. Jammer dat ze geen hulp heeft.
Die meid krijgt straks zoveel spijt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De situatie van Debbie vergelijk ik absoluut niet met een ouder die voor kinderen zorgt. Zij zorgt niet voor haar kinderen.
Haar week: maandag in bed, Roy vrij, schoonmoeder gekookt, ‘s avonds floaten. Dinsdag een goede dag (geen kinderen), woensdag en donderdag: vegeteren in bed, vandaag: volop actie zonder kinderen. Dit is niet eens meer raar, dit is bizar. Tegen een vriendin zou ik zeggen dat ze haar kinderen verwaarloost.
Nee prikdag maandag en vrijdagquote:Op vrijdag 12 september 2025 19:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar in de vitamine B12 prik storie heeft ze rode nagels toch?
Dacht dat ze die herfst nagels al eerder deze week had.
Precies dit wou ik ook schrijven. Dit is het gevolg van haar autonome opvoeden. Bob als volwassene behandelen en altijd met hem in overleg in discussie gaan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 21:58 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Aan de andere kant had ze al veel eerder met opvoeden en bijbrengen van fatsoensnormen kunnen beginnen. Dan zal hij heus nog wel eens gaan dwarszitten maar er zijn wel heldere regels en grenzen waar ze op terug kan vallen. Dit heeft ze echt aan zichzelf en haar jarenlange lakse en dwarse houding te danken.
Vooral benieuwd of ze gaatquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jullie ook zo benieuwd naar de wedstrijd van dbm morgen 🫣
En allemaal zonder haar bolidequote:Op vrijdag 12 september 2025 23:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nee prikdag maandag en vrijdag
Na het prikken tandarts en nagels en de zeeman dus. O ja ze is tussendoor nog flauwgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |