abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218754881
Mijn hemel, ik tel bij AM 98 stories in de afgelopen 10 uur. Hoeveel tijd moet zij wel niet op haar telefoon zitten. Best triest.
pi_218754891
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Woohoo jay krijgt toch een feestje
Bizar ze noemt zijn naam niet eens.. enkel "morgen is weer druk" wat klinkt dat negatief 🤦‍♂️
Echt niet normaal hoe duidelijk het verschil in rang van de kinderen daar is
Dat filmpje ook van Liam hoe ze er weer bij ligt te vreten. Zij kauwt echt als een koe. Sorry maar ben der zo zat en waarom zou je dit posten???
pi_218754908
Ik ben benieuwd in hoeverre de ‘ik eet toch zuivel tijdens mijn AB kuur’ van J invloed heeft gehad op de werking. En of ze dat ook vertelt woensdag in het ziekenhuis. En dat ze fatsoenlijk naar het ziekenhuis kan komen met haar enorme vermoeidheid, maar dat heeft haar vorige keer ook niet weerhouden.

Zou er weer een koffie-met-gebak tikkie worden geopend, of zou ze nog genoeg hebben van de vorige keer.
pi_218754917
Oei, MB krijgt het druk met swifferen. Stevige reacties, waaronder 'voor een vader is het ook moeilijk, niet alleen voor een moeder'.
pi_218754920
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:26 schreef Lampje88 het volgende:

[..]
Dat filmpje ook van L hoe ze er weer bij ligt te vreten. Zij kauwt echt als een koe. Sorry maar ben der zo zat en waarom zou je dit posten???
Ja, echt razendsnel te knagen.

En wat goed dat L de juiste knopjes in kon drukken om te filmen hè? Komt vast door zijn oude ziel.
pi_218754933
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:06 schreef Harper het volgende:
AM staat mooi op de foto voor de planner.
Ik snap alleen de setting niet. AM met planner voor een wei, op een hooibaal of een spinnewiel.
Waarom op die boerderij? Wat heeft dat met plannen te maken?

Ze loopt trouwens wel lekker binnen. Want de "workshops" die je bij de plannen krijgt zijn niet live. Je kan die van de vorige planner terugkijken.
Ik dacht ook al: is Annemarie boerin geworden ineens?
pi_218754936
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
Oei, MB krijgt het druk met swifferen. Stevige reacties, waaronder 'voor een vader is het ook moeilijk, niet alleen voor een moeder'.
En iemand die zegt ‘ALLES komt altijd goed ❤’
Die woont in lalaland ofzo?
pi_218754950
Ik vind t heel erg voor Judith dat ze maar niet op lijkt te knappen, ik zou me daar serieus zorgen om gaan maken.
Waar ik me alleen echt aan erger is dat ze 0 reflecterend vermogen heeft. Heel zijn schoolperiode heeft ze zich 0 geïnteresseerd of hij op tijd kwam of niet. Alles lekker autonoom en op eigen tempo. En nu gaat zij zich daar ineens aan irriteren, het is een resultaat van dr eigen opvoeding. Daarmee wil ik niet zeggen dat iedere andere 6jarige gewoon lekker uit zichzelf op tijd zou komen, maar ze heeft hem ook niks bij gebracht wat dat betreft.
pi_218754975
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Woohoo jay krijgt toch een feestje
Bizar ze noemt zijn naam niet eens.. enkel "morgen is weer druk" wat klinkt dat negatief 🤦‍♂️
Echt niet normaal hoe duidelijk het verschil in rang van de kinderen daar is
Overduidelijk, heel sneu
pi_218754990
Wat kauwt Debbie weer vies
pi_218755000
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind t heel erg voor Judith dat ze maar niet op lijkt te knappen, ik zou me daar serieus zorgen om gaan maken.
Waar ik me alleen echt aan erger is dat ze 0 reflecterend vermogen heeft. Heel zijn schoolperiode heeft ze zich 0 geïnteresseerd of hij op tijd kwam of niet. Alles lekker autonoom en op eigen tempo. En nu gaat zij zich daar ineens aan irriteren, het is een resultaat van dr eigen opvoeding. Daarmee wil ik niet zeggen dat iedere andere 6jarige gewoon lekker uit zichzelf op tijd zou komen, maar ze heeft hem ook niks bij gebracht wat dat betreft.
Ik denk dat ze zich zelf ook wel enorme zorgen maakt. Het moet confronterend zijn om jezelf af te zien takelen. Ik hoop voor haar en haar naasten echt dat ze weer een beetje op gaat knappen.
pi_218755022
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:29 schreef lila01 het volgende:
Alweer geswifferd.
pi_218755064
Ik verbaas mij er eigenlijk over dat MB haar kinderen blijkbaar alleen op donderdag en vrijdag niet ziet? Twee dagen waarop de oudste drie ook naar school gaan. Zou KB zijn kids dan echt maar zo weinig zien, dus donderdag na school en vrijdag na school? Of heb ik het verkeerd begrepen? zou wel heel sneu zijn voor hem en de kinderen.
Sowieso een verdrietige situatie en zonde dat ze dat huis nu niet beter benutten. Zegt denk ik ook wel dat ze wellicht helemaal niet zo goed met elkaar gaan nu. Je ziet ook niks van de wisselmomenten terwijl Mb geen kans misloopt om zichzelf al innig knuffelend met een kind te filmen
pi_218755068
Judith kan het op het moment gewoon niet aan, Bob is te veel voor haar. Jammer dat ze geen hulp heeft.
pi_218755090
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 22:55 schreef Farfallefalle het volgende:
Judith kan het op het moment gewoon niet aan, Bob is te veel voor haar. Jammer dat ze geen hulp heeft.
Ik denk dat het eerder gaat om jammer dat ze geen hulp vraagt of jammer dat ze geen hulp toe laat.

En waarom als je zo in de wedstrijd zit zorg je niet voor een andere planning. 1 sport, aangezien atletiek al vaak meerdere dagen daar aanwezig is in de week. Maar nee ook nog extra tennis etc.
Als je zelf een hele middag op de bank ligt en je zoon geen speelafspraak mag hebben vind ik dat zielig voor je zoon. Die had toch gelukkiger geweest als hij gewoon de middag met iemand kon spelen terwijl jij op de bank ligt. Rare consequenties daar.
pi_218755095
Jullie ook zo benieuwd naar de wedstrijd van dbm morgen 🫣
pi_218755106
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De situatie van Debbie vergelijk ik absoluut niet met een ouder die voor kinderen zorgt. Zij zorgt niet voor haar kinderen.
Haar week: maandag in bed, Roy vrij, schoonmoeder gekookt, ‘s avonds floaten. Dinsdag een goede dag (geen kinderen), woensdag en donderdag: vegeteren in bed, vandaag: volop actie zonder kinderen. Dit is niet eens meer raar, dit is bizar. Tegen een vriendin zou ik zeggen dat ze haar kinderen verwaarloost.
Die meid krijgt straks zoveel spijt.
Haar kinderen zijn niet gek.
Zoë is emotioneel gezien al verder ontwikkeld al de moeder, kind is slim dus die heeft echt haar geintjes wel door. Jay vind ik bij haar sowieso het ondergeschoven kindje, niks over zijn verjaardag.
Debbie moet zich kapot schamen.
Dat wat jij hierboven schrijft is een terugkerend patroon.
En niemand in haar omgeving die hier wat van zegt of vind?
Roy en Debbie spelen een groot toneelstuk, met 3 kinderen als slachtoffer
pi_218755113
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 19:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar in de vitamine B12 prik storie heeft ze rode nagels toch?
Dacht dat ze die herfst nagels al eerder deze week had.
Nee prikdag maandag en vrijdag
Na het prikken tandarts en nagels en de zeeman dus. O ja ze is tussendoor nog flauwgevallen
pi_218755170
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 21:58 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Aan de andere kant had ze al veel eerder met opvoeden en bijbrengen van fatsoensnormen kunnen beginnen. Dan zal hij heus nog wel eens gaan dwarszitten maar er zijn wel heldere regels en grenzen waar ze op terug kan vallen. Dit heeft ze echt aan zichzelf en haar jarenlange lakse en dwarse houding te danken.
Precies dit wou ik ook schrijven. Dit is het gevolg van haar autonome opvoeden. Bob als volwassene behandelen en altijd met hem in overleg in discussie gaan.
Een kind hoort gewoon te keren dat er regels zijn.
Op school, en later in je werk.
Hij begint nu net 6 jaar al zijn mening door te drukken en zijn regels te maken. Eigen schuld Judith.
En als je steeds zo blijft mopperen op het systeem in Nederland ( school) moet je snel ergens naartoe gaan waar je het wel aanstaat.
pi_218755175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 23:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jullie ook zo benieuwd naar de wedstrijd van dbm morgen 🫣
Vooral benieuwd of ze gaat
pi_218755177
Heel gek, moest bij het zien van dit filmpje aan iemand denken:

https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
pi_218755187
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 23:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee prikdag maandag en vrijdag
Na het prikken tandarts en nagels en de zeeman dus. O ja ze is tussendoor nog flauwgevallen
En allemaal zonder haar bolide
pi_218755217
En dan dat idiote filmpje bij Debbie dat moeders de week weer heeft overleefd.
Om te gieren toch? Maandag in bed, Roy vrij
Schoonmoeder gekookt
Dinsdag kids weg
Woensdag 1 dag kids
Donderdag slapen
Vrijdag hulp en de hort op.
Ze is net zo'n clown als diegene in het filmpje.
pi_218755277
Wat ik mij bij Judith dan afvraag;
Zou zij niet denken; hoe kan het dat het de moeders van al die 25 of 30 kinderen bij Bob in de klas het wel lukt om de kinderen op tijd op school te krijgen?
Sommigen moeten nog veel meer regelen, met 3 kids bijv
1 naar opvang 1 naar psz en 1 naar basisschool
Mijn kinderen hadden ook niet altijd zin.
Maar hier was het gewoon luisteren.
Ontbijt opeten jas aan en hup mee komen in de auto en op tijd in de klas.
Onze kinderen hadden een bloedhekel aan te laat in de klas komen, dan schaamden ze zich.
pi_218755363
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 23:25 schreef Earring het volgende:

[..]
Vooral benieuwd of ze gaat
Ik denk het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')