Waarom wilden ze dat niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:52 schreef Blues het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Fijn om verhaal hier te kunnen delen.
En over een lekke band gesproken... hier in t dorp wilden ze mijn Stella ebike niet meer repareren toen ik met 2 lekke banden aankwam![]()
Bij gotsgrazie deden ze het nog 111111 keer... maar moet iets anders verzinnen next time.
Heb nu een link via een gereanimeerd Stella filiaal om dit thuis of op locatie te laten doen
Ik vind het wel mooi, eignlijk. Denk dat het laat zien dat J net zo onderdeel is van jouw leven als BBQ'en, zeg maar. "Gewoon" de normaalste zaak van de wereld. Misschien dus zelfs wel een stukje acceptatie erover. Ik kan het niet zo goed onder woorden brengen zo op de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:45 schreef Blues het volgende:
Ik realiseer me met mijn absurdistische brein dat de plaatjes en de verhalen niet heel gelukkig in 1 post terecht kwamen![]()
Risico met motortje of iets gaat kapot met repareren van bandenquote:
Ik vind van welquote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het wel mooi, eignlijk. Denk dat het laat zien dat J net zo onderdeel is van jouw leven als BBQ'en, zeg maar. "Gewoon" de normaalste zaak van de wereld. Misschien dus zelfs wel een stukje acceptatie erover. Ik kan het niet zo goed onder woorden brengen zo op de vroege ochtend.
Wel heel fijn dat ze het dossier gevonden hebben zeg, en dat je nu weet wat er gebeurd is.
Ah, das fijn. Was bang dat het als een botte hork opmerking over zou komen, of dat het je verdriet zou ondermijnen en zo bedoel ik het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 07:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind van welJa dat is wel wat het is.
Stella heeft bij de fabricage van hun fietsen, om een beoogde verkoopprijs te behalen, gebruik gemaakt van componenten met niet gestandaardiseerde maten; partijen die specifiek voor hen in bulk geproduceerd zijn, en waar dus geen andere markt voor onderdelen en vervanging is dan de Stella organisatie zelf.quote:
Ah jij legt het duidelijker uit dan de fietsenmakertquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Stella heeft bij de fabricage van hun fietsen, om een beoogde verkoopprijs te behalen, gebruik gemaakt van componenten met niet gestandaardiseerde maten; partijen die specifiek voor hen in bulk geproduceerd zijn, en waar dus geen andere markt voor onderdelen en vervanging is dan de Stella organisatie zelf.
En die ging onderuit.
Aangezien een beetje fietsenmaker de verantwoording neemt om een fiets gerepareerd te retourneren, komen die in de problemen als er (bijvoorbeeld door en stressfractuurtje in een onderdeel wat dan breekt bij demontage) iets stuk gaat tijdens het herstellen.
En aangezien de wielen demonteren de meest efficiente aanpak is bij het vervangen van banden, kom je al snel op het losdraaien van elementen die mogelijkheden in zich hebben om een verborgen breuk oid te hebben.
Een familielid van mij is fietsenmaker bij een fietsenreus in het westen van het land, en daar komen ze dit soort issues inmiddels al veel te vaak tegen; ook de kinderbrommers, tasjesroofdikwielers en drugsbezorgersebikes zijn notoir op dit vlak.
Zal een drukke dag wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De vorige keer hadden we zo'n 20 aanmeldingen een dag voor onze pizzaavond, een stuk of 30 op de dag zelf en er kwamen 36 mensen.
Gisteren stond de teller in de 30 in de ochtend, op 45 in de avond, er zijn er zojuist 7 bijgekomen.
We hebben het verplaatst van het centro social naar onze werkplaats wegens regen en ruimte. Nu eens kijken hoe we zoveel pizza gaan bakken
Aah lekker. Hollandse sperzieboontjes i.p.v. de rare smakeloze dunne sprieten uit Marokko.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iets voor iemand van hier?
Boerenfamilie zit met 100.000 kilo bonen en vraagt hulp: ‘Kom plukken, want weggooien is zonde’ | Altena | AD.nl https://share.google/2VxAR92ghGH53V4XH
Is het nu een maandelijks gebeuren? Dit wordt de tweede keer toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De vorige keer hadden we zo'n 20 aanmeldingen een dag voor onze pizzaavond, een stuk of 30 op de dag zelf en er kwamen 36 mensen.
Gisteren stond de teller in de 30 in de ochtend, op 45 in de avond, er zijn er zojuist 7 bijgekomen.
We hebben het verplaatst van het centro social naar onze werkplaats wegens regen en ruimte. Nu eens kijken hoe we zoveel pizza gaan bakken
We willen in de winter zoiets eens per maand in het weekend doen. In de zomer zijn er hier meerdere grote feesten per weekend. Maar als ik zie hoe groot de opkomst op zo'n doordeweekse dag isquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aah lekker. Hollandse sperzieboontjes i.p.v. de rare smakeloze dunne sprieten uit Marokko.
Hopelijk gaat dat goed.
[..]
Is het nu een maandelijks gebeuren? Dit wordt de tweede keer toch?
Gaat goed zo, pizza bakker 👍🏼
‘s Winters is het mogelijk ook een mooie sociale happening om de deur uit te gaan en elkaar te ontmoeten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We willen in de winter zoiets eens per maand in het weekend doen. In de zomer zijn er hier meerdere grote feesten per weekend. Maar als ik zie hoe groot de opkomst op zo'n doordeweekse dag is
Eerder deze week was jouw username het wordle woord
Nytimes app. Nyt games. Zitten meer puzzles in ook. De meeste gewoon gratis.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:47 schreef AnneX het volgende:
Nog meer mensen aan het werk?
@:LHO waár speel jij Wordle? Net op VK één woord. Nu wil ik meer…🙃
https://www.volkskrant.nl/puzzels/apps/woordle~g21918715
En weer eens een bbq. Even socializen met de bemanning.
Zaterdag as. ook al. Met popkoor.
#groeit dicht.
We spelen hier Connections & Strandsquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nytimes app. Nyt games. Zitten meer puzzles in ook. De meeste gewoon gratis.
Oh wat leuk dat wordlequote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:47 schreef AnneX het volgende:
Nog meer mensen aan het werk?
@:LHO waár speel jij Wordle? Net op VK één woord. Nu wil ik meer…🙃
https://www.volkskrant.nl/puzzels/apps/woordle~g21918715
En weer eens een bbq. Even socializen met de bemanning.
Zaterdag as. ook al. Met popkoor.
#groeit dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woordle/wordle is heel leuk al speel ik het niet meer iedere dag.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh wat leuk dat wordle
Was aan het werk.Wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:bluesVoor mij komt er begin december een vacature, tenminste... dat had TL gezegd in mijn 'pensioen'gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woordle/wordle is heel leuk al speel ik het niet meer iedere dag.
Maar of dat nu doorgaat![]()
Ja ik las het!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:40 schreef borisz het volgende:
Voor de tweede keer les gehad van een mannelijke yogadocent.
De eerste keer was een drama. Deze invaller was prima. Maar ben blij als volgende week de normale docente er weer is.
Morgen naar Fuse in de kleine zaal van het Concertgebouw. Groot heb ik vaak genoeg gezien. Nu de eerste keer de kleine zaal
@:Blues wat is dit nu? https://www.rtvutrecht.nl(...)recht-zou-zonde-zijn
Geen broodje Mario meer?![]()
Je kan lekker hout stoken van de winterquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Pfff dat was even hard werken vanavond. Hout dat ik 29-2 had gezaagd eigenlijk es weggehaald. In stukken zagen en op de kar gooien. Er ligt nog een beetje, maar toen de trekker afsloeg na poos stationair draaien en starten lastig was, toch maar "maken dat ik weg kom" en zorgen dat ie niet stil kom te staan midden tussen de bomen![]()
Ik had zelf ook niet veel puf meer, honger en dorst en beetje zeurende hoofdpijn. Niet erg, wel aanwezig. Nog steeds trouwens. Morgen maar es een avond rust.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat naar
Ze kijkt 'om zich heen'........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was in de sauna.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zou naar de sauna gaan maar mocht dus niet
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:20 schreef AnneX het volgende:
En lid van een vakbond? Alsof AI binnen nu en een jaar volop draait.
Hard gelachen. Gehuild.
Ze moet daar zelf maar mee aan slag, is niet aan mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:25 schreef Queller het volgende:
Tip van Flip: verlenging accepteren, maar wel met een tussentijds opzegbeding.
Wrijf me jouw sauna mogelijkheden maar in mijn gezichtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was in de sauna.
Komt wel erg dichtbij zo
Mijn ex hééft een saunaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik was in de sauna.
Komt wel erg dichtbij zo
Ik loop op connections vaak vast op dingen waar ik echt niet Amerikaans genoeg voor benquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
We spelen hier Connections & StrandsConnections op werk, concurreren met de collega's wie ze het eerste heeft
Woordspelletjes….nu in dubbele betekenis.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:10 schreef flipsen het volgende:
Ik heb dus echt geen idee waar jullie het over hebben
Ik weet niet of dit nu ook voldoende is gedroogd, dat zou ik nog even moeten nameten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Je kan lekker hout stoken van de winter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:05 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Nog even eenvoor Blues. Fijn dat je zo toch wat op al tijd onverantwoorde vragen antwoorden kunt krijgen.
Bijzonder matige streek van je wg verder richting collega.![]()
Ik heb een beetje half bijgelezen. Afgelopen 1,5 week één werkdag gehad dat ik op de normale tijd naar huis kon (rest 19/20 uur) dus ik ben een beetje gaar.
Je kunt het, voet bij stuk houden en gewoon lekker pauze nemen want daar heb je recht op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Nee, zo zit het niet. Mijn bevers worden niet bedreigd met afschieten, er wordt alleen maar hun dam weggehaald als het waterpeil te veel stijgt. Het waterschap is gebonden aan wettelijk peilbesluit en mag dan zo'n dam weghalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik moest nog aan ‘jullie’ bever denken @:sigme . Laatst is er eentje in Groningen afgeschoten wegens ‘overlast’. Dus ik denk dat jij en manlief jullie bever goed beschermen door hem af en toe te euh ‘helpen’ .
SPOILER: beleidstekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 00:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Mijn ex hééft een sauna![]()
Lotgenotencontactgroepje maken?
@Candaasje : dit ^. Doe het. Oefen. Is goed voor je.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt het, voet bij stuk houden en gewoon lekker pauze nemen want daar heb je recht op.
Blergh!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, ik werd wakker doordat de kat over mij heen kotste
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:42 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het is Bommen Berend, dus ik ben vrij
[..]
Nee, zo zit het niet. Mijn bevers worden niet bedreigd met afschieten, er wordt alleen maar hun dam weggehaald als het waterpeil te veel stijgt. Het waterschap is gebonden aan wettelijk peilbesluit en mag dan zo'n dam weghalen.
Een flink deel van Groningen (waaronder het grootse deel van Stad) ligt onder zeeniveau en is daarom aangewezen als "Bever groot risico"-gebied. Verboden voor bevers dus. Als de bever illegaal opduikt in dat gebied wordt 'ie bij voorkeur gevangen en verplaatst, maar als het nodig is: afgeschoten.
Waar mijn bevers wonen geldt "Bevers welkom" (mocht u denken dat ik dit verzin; zie de kaart hieronder).
[ afbeelding ]
bron: https://www.provinciegron(...)renthe_2021-2025.pdfWel sneu voor de bevers zonder aandachtSPOILER: beleidstekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
Wordle is Lingo zonder ballen. Connections is 16 woorden die op 4 onderwerpen bij elkaar horen. Strands is kruiswoord.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:10 schreef flipsen het volgende:
Ik heb dus echt geen idee waar jullie het over hebben
Ook wel Groning(en)s Ontzet. Viering van de bevrijding van de bezetting door de Duitse Bisschop van Münster, Bernhard von Galen, a.k.a. Bommen Berend.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:39 schreef Blues het volgende:
Bommen Berend![]()
Hier wordt as we speak/typ/koffiedrink een runderstoofpotje gemaakt door chef g en het ruikt zo zaaaaaaaaalig![]()
Ja had ook al gezocht wikilienquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook wel Groning(en)s Ontzet. Viering van de bevrijding van de bezetting door de Duitse Bisschop van Münster, Bernhard von Galen, a.k.a. Bommen Berend.
Ik vind het onvergeeflijk lelijk om het Groningens Ontzet te noemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ook wel Groning(en)s Ontzet. Viering van de bevrijding van de bezetting door de Duitse Bisschop van Münster, Bernhard von Galen, a.k.a. Bommen Berend.
Inderdaad! Vandaar mijn haakjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind het onvergeeflijk lelijk om het Groningens Ontzet te noemen.
Gronings Ontzet of Bommen Berend.
Ja, maar dit is geen willekeurige Wiki. Ik woon hier, hè. Op een steenworp afstand van de noordelijke stadswallen die stand hielden tegen de bisschop.quote:
In de context van Leidens Ontzet ook?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:40 schreef fietsie het volgende:
Bij 'ontzet' moet ik toch denken aan allemaal mensen die een uitdrukking op hun gezicht hebben alsof het allemaal vreselijk is, maar vervolgens geen aktie ondernemen...
Is dat niet gestoeld op het enige wat Leiden goed kan, dronken studenten veroorzaken ?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de context van Leidens Ontzet ook?
Whut.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat niet gestoeld op het enige wat Leiden goed kan, dronken studenten veroorzaken ?
Klopt. Ze heeft haar hele leven veel gekotst en dat ging haar niet makkelijk af.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:47 schreef fietsie het volgende:
Het is natuurlijjk nooit leuk wanneer je afscheid moet nemen van een dier, maar het ruimen van kots, hield ook in dat er een dier zich heel naar heeft gevoeld vooraf. Iig bij -dat- soort kotsen.
LEIDS Ontzetquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In de context van Leidens Ontzet ook?
Mwah onze katten hebben altijd veel gekotst (haarballen maar ook brokjes) zo ver als ik kan inschatten kwam dat niet door zich slecht voelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:47 schreef fietsie het volgende:
Het is natuurlijjk nooit leuk wanneer je afscheid moet nemen van een dier, maar het ruimen van kots, hield ook in dat er een dier zich heel naar heeft gevoeld vooraf. Iig bij -dat- soort kotsen.
Iew ook al zo'n leuk cadeautje.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Blergh!
Ik snapte uit bed op een uitgekauwde dooie muis, mij geoffreerd door Mooitje.
Dat klinkt lekker, met koffie! Zou je het recept willen delen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:57 schreef AnneX het volgende:
Bommen Berend…logeren bij oma en vanuit de zolderkamer het vuurwerk bewonderen.🥰
Wilde ik cake met koffiesmaak gaan bakken…dan is het wel handig om zachte boter te
gebruikenUitstel naar…morgen ws. In ieder geval ligt de boter nu buiten de koelkast.
Zó veel gesjouwd gister met boeken en kasten, dat ik vanmorgen stram wakker lag te worden.
Dan maar 2 x pcm erin en nu loop ik weer als een kievit. Wondermiddel dan.![]()
Ook verslag gedaan van de actie mét foto’s en prettige respons van de nieuwe manager.
Zó kan het ook.
Boter in magnetronquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:57 schreef AnneX het volgende:
Bommen Berend…logeren bij oma en vanuit de zolderkamer het vuurwerk bewonderen.🥰
Wilde ik cake met koffiesmaak gaan bakken…dan is het wel handig om zachte boter te
gebruikenUitstel naar…morgen ws. In ieder geval ligt de boter nu buiten de koelkast.
Zó veel gesjouwd gister met boeken en kasten, dat ik vanmorgen stram wakker lag te worden.
Dan maar 2 x pcm erin en nu loop ik weer als een kievit. Wondermiddel dan.![]()
Ook verslag gedaan van de actie mét foto’s en prettige respons van de nieuwe manager.
Zó kan het ook.
Natuurlijk. Heb je een molen in de buurt? Die hebben het vast:quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:04 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker, met koffie! Zou je het recept willen delen?
Psies.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:21 schreef Morgane89 het volgende:
Met beleid; ik heb wel eens gehad dat ie soortvan plofte en de hele magnetron onder de spetters zat
Yupquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:21 schreef Morgane89 het volgende:
Met beleid; ik heb wel eens gehad dat ie soortvan plofte en de hele magnetron onder de spetters zat
Dat heeft een vriendin ooit gedaan in haar nieuwe magnetron in haar nieuwe keuken, was geen handige actiequote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
LEIDS Ontzet![]()
Mijn vader was een Leidsche Glipper
Het eerste deel ging me altijd prima af, maar dat tweede deel kreeg ik links en rechts nooit gecombineerdquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:36 schreef Blues het volgende:
The entertainer aan het oefenen en het lijkt al op de entertainer![]()
Nu nog foutloos en ragtime-vibe
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heeft een vriendin ooit gedaan in haar nieuwe magnetron in haar nieuwe keuken, was geen handige actie
Lekker man.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:59 schreef borisz het volgende:
Redelijk random een restaurant in buurt concertgebouw gekozen. Die niet helemaal Amsterdam Zuid is qua prijs aangezien september duur wordt 😋
Heb ik gereserveerd bij Van Dam. Nooit gerealiseerd dat het van Nicolette van Dam is en dr broer. 😅
Tis echt een lastige! Ik dacht dat ik het wel ff snel voor elkaar zou krijgen...tot ik met het orkest mee ging spelenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:00 schreef flipsen het volgende:
Het eerste deel ging me altijd prima af, maar dat tweede deel kreeg ik links en rechts nooit gecombineerd
Fair enough, excusesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:22 schreef Blues het volgende:
Ze moet daar zelf maar mee aan slag, is niet aan mij.
Oeh dat zou een ontwikkeling zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Nu komt het wel héél dichtbij. Het zal toch niet dezelfde zijn
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:59 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89
https://www.reddit.com/r/Roborock/s/caXAVOAjYd
Noem je Tarka nou een varkentje?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe zou het met @:candaasje zijn gegaan? Afspraak gehaald?
Wat een schattig varkentje
Mooie foto zo!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:21 schreef flipsen het volgende:
Vandaag Pepper weer naar huis gebracht, die komt (red: kwam) iedere donderdag bij ons spelen. En vandaag alle "baasjes" van alle hotelhonden geinformeerd dat we ons op nieuwe projecten gaan storten. Nog niet verteld dat we ook gaan verhuizen (huurcontract gisteren getekend). En gelukkig konden we al onze oud-gasten een alternatief hondenhotel hier bieden dat komende maand open gaat, wordt gerund door een collega van Mariela die dezelfde stijl wil doorzetten
Nu nog 3 hotelhondjes in da house, die vertrekken volgende week.
En ik nog even naar het stand, maar het werd koud en mistig, dus maar kort wandelingetje
[ afbeelding ]
Zij noemt mij heul geen varkentjequote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:24 schreef flipsen het volgende:
Noem je Tarka nou een varkentje?
Oh nee, Blues
Nee echt niet, mag niet liegen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij noemt mij heul geen varkentje
Tsja, je weet het niet. Misschien heeft ze het nooit durven vertellenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:58 schreef Vanyel het volgende:
Oeh dat zou een ontwikkeling zijn![]()
Maar dees is mijn bestie, ik zou het (hoop ik dan toch) weten als zij jouw ex was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar qua budget voor ontwikkeling ben ik het nog aan het uitzoeken, qua cao/ contract. Dit keer had het ook wel te maken met het boekjaar en het gegeven dat deze nascholing pas een maand geleden bekend is gemaakt. Dus de budgettering gaf problemen.
In nieuwe vacatures zie ik dat ze spreken over ontwikkeling via de eigen ‘acadamy’. Dat is wel een beetje sneaky, want dat is van Evidensia zelf. (En zeer beperkt).
Dankje, kom niet in de buurt binnenkort en ik heb wel genoeg hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee echt niet, mag niet liegen.
Ik heb hier trouwens nog best wat vulling voor die dingen liggen, jullie zijn vast niet binnenkort in de buurt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |