SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:38 schreef AnneX het volgende:
Hoe dan ook…hierboven staat wel een opsomming van situaties als spoofing etc. waarvoor men waakzaam moet zijn.
Wat er van de week gebeurde:Jij zit wel vaak met zulk soort situaties zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is wel de keukenvloer ook weer schoon!quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:02 schreef z80 het volgende:
Extra gratis tip.
Wacht met ontkalken van de koffiemachine tot de eerste bak koffie zijn werk gedaan heeft.
Scheelt het dweilen van de keukenvloer.
Anders gezegd wel de bak voor het water onder de juiste uitloop zetten voor dat je weg loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nu is wel de keukenvloer ook weer schoon!![]()
Mogguh!
Muziekbingo hadden wij ook tijdens een pizza-avond op het werk een paar maanden terug. Mijn team won
Boven de revieren is het inderdaad anders. Dat merk je aan heel veel dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Gebruik je wel genoeg scheerschuim?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:13 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan ook niet mijn benen scheren met een mesje, dat eindigt altijd in schrammen en bloed (vooral net boven de hiel). Terwijl dat bij oksels fantastisch gaat (met zo’n rvs scheermes, niet de wegwerp variant)
Scheerapparaat werkt wel.
Ik heb ook wel echt donkere haartjes op spierwitte benen. Anders zou ik het denk ik niet eens scheren.
Waarschijnlijk niet. Met die wegwerpmesjes wel geprobeerd maar dat werkte niet. Met de rvs nooit echt gedaan, zou dat nog wel kunnen proberen. Moet ik alleen weer eens schuim kopen, want dat heb ik voor m’n oksels met deze mesjes niet eens nodigquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gebruik je wel genoeg scheerschuim?
Ik snij me praktisch nooit met scheren maar ik scheer ook steeds minder omdat ik mezelf grondig geIPLd heb en dus amper meer haargroei.
Sinds de testosteron komt het hier en daar weer terug dus ik ben weer even in onderhoudsmodus. Geef het een maand of 2 en ik ben er (als het goed is) weer vanaf
Heeft effectiviteit van IPL niet meer te maken met de kleur van je haren dan die van je huid?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Met die wegwerpmesjes wel geprobeerd maar dat werkte niet. Met de rvs nooit echt gedaan, zou dat nog wel kunnen proberen. Moet ik alleen weer eens schuim kopen, want dat heb ik voor m’n oksels met deze mesjes niet eens nodig![]()
Heb ooit wel eens gekeken voor ipl maar dat werd toenterijd afgeraden wegens veel te lichte huid.
Ben inmiddels redelijk snel en bedreven met een scheerapparaat. Het komt alleen altijd zo snel terug
Hier is het rond zes uur nog steeds donkerquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:12 schreef flipsen het volgende:
07:11 en het is al licht buiten (ondanks miezerweer), we gaan de goede kant op hiero
Lammetjes liepen er weken geleden al
Teveel shetlandquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Dat was een lange nacht met een ontvoering, achterna gezeten door een seriemoordenaar die ik kon opsluiten in de keukenladeen vervolgens was ik de weg kwijt in een hele grote winkel. Blij dat ik wakker ben.
Helemaal goedquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:40 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Bruiloft was leuk. We waren 0:30 thuis, heel beschaafd.
De volgorde was wel apart:
- champagne
- toespraken
- taart
- bruidspaar ging foto's maken
- diner
- meer toespraken
- avondgasten komen erbij
- trouwceremonie
- champagne
- meer toespraken
- feest
Ik had de trouwceremonie een stuk eerder verwacht in het geheel
Vriendin haar ouders hadden de taarten gebakken. Het waren maanzaad citroen cakes met citroenroom en frambozen erop![]()
En ze hadden een foodtruck voor het diner. Die bakte Turkse broden met pizzabeleg. Maar het duurde superlang tot er broden met vega beleg kwamen, dus ik heb niet bijzonder veel kunnen eten. (Want toen de vega broden eenmaal kwamen, was het tijd voor het toetje.)
Er was nog iemand in een jurk met witte All Stars eronder. Maar er was ook iemand in een mega galajurk met hele hoge hakken en er was iemand in een zomerjurkje met teenslippers, dus ik had mezelf keurig in het midden van de dresscode aangekleed
Laat ik mijzelve ook eens quoten 😉quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:53 schreef AnneX het volgende:
De koffiecake staat in de oven…herhaling…de koffiecake staat in de oven.![]()
#likt deegkom verder leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |