Wijzen we meteen zaken als onderwijs, infrastructuur en zorg afquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:30 schreef Blues het volgende:
Als we nou allemaal soeverein worden, hebben we geen bsn meer nodig
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wijzen we meteen zaken als onderwijs, infrastructuur en zorg af
Baarmoederhalskanker komt immers van PCR teststokjes die te ver door zijn geduwdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:30 schreef Blues het volgende:
Als we nou allemaal soeverein worden, hebben we geen bsn meer nodig
Nou nee we hebben daarvoor een eigen dataset die is opgebouwd uit met de hand opgezette fictieve gegevens die eerder complexe fouten in systemen hebben veroorzaakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsk, daar heb je toch het testdorp voor?
https://www.testdorp.nl/p/index.html
Oow ik dacht door seks waarbij de voortplantingsdoelstelling ontbrak ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Baarmoederhalskanker komt immers van PCR teststokjes die te ver door zijn geduwd
Nee dat is duidelijk een fabel om je naar de teststraat te krijgen. Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik dacht door seks waarbij de voortplantingsdoelstelling ontbrak ?
Chemtrail in de vagijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Baarmoederhalskanker komt immers van PCR teststokjes die te ver door zijn geduwd
Vlokkige strepen van chemicaliën in de luchtquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:33 schreef Molo het volgende:
Ik moet helaas opbiechten dat dergelijke voorzieningen hier ook in de speciale 'bingo-tas' klaarhangen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zaten daar met een paar honderd mensen. De meesten hadden speciale stiften, of zelfs hele etuis vol. Mensen hadden ook tassen vol snacks meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:38 schreef AnneX het volgende:
Hoe dan ook…hierboven staat wel een opsomming van situaties als spoofing etc. waarvoor men waakzaam moet zijn.
Wat er van de week gebeurde:Zeker als je ouder wordt, gewoon nergens aan meedoen wat geld kost of je gegevens vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel te tricky om te checken daar a la minute.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Eerlijk? Ik zie de lol er wel van in. Niet voor vaker dan eens per jaar maar ik sluit echt niet uit dat ik volgend jaar weer ga.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet helaas opbiechten dat dergelijke voorzieningen hier ook in de speciale 'bingo-tas' klaarhangen.
De dames doen om de zoveel tijd een door een plaatselijke beroemdheid geleid feestelijk bingo avondje
Ja in Sneek is een oude discotheek die dan ramvol zit. Malloot in goud-glitterpak er voor met een ontzettend slechte Jamai imitatie, rondhossen, stampmuziek en nummertjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik zie de lol er wel van in. Niet voor vaker dan eens per jaar maar ik sluit echt niet uit dat ik volgend jaar weer ga.
Het klinkt in die setting zoals jij noemde ook wel echt leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had wel allemaal oudere dames verwacht maar absoluut niet. Veel groepen jongeren en eigenlijk alle leeftijden en geslachten.
Dat klinkt ook mooi jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja in Sneek is een oude discotheek die dan ramvol zit. Malloot in goud-glitterpak er voor met een ontzettend slechte Jamai imitatie, rondhossen, stampmuziek en nummertjes.
En de BFF van eega wint al-tijd een bult. En de rest van de groep zelden. De dochters van 14-15-16 gaan ook altijd mee
Lollig! Ik wil ook weer eens gaan, maar geen idee met wie en waar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik zie de lol er wel van in. Niet voor vaker dan eens per jaar maar ik sluit echt niet uit dat ik volgend jaar weer ga.
Heb ik een regionale happening gemist?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben echt lol gehad. Volgend jaar weer
quote:Voor BNNVARA duikt Janneke Verbaarschot in de duistere wereld achter de Bingo. Want al bijna vijftig jaar speelt het kansspel zich af op de grens van boven- en onderwereld. Hoe heeft het spelletje in de jaren '80 kunnen leiden tot de liquidaties die bekend staan als de bingomoorden? Is de georganiseerde misdaad nog steeds betrokken bij het roemruchte spel? Wat zijn de regels voor het organiseren van een bingo? En hoe verslavend is het spel?
Ik weet het, het is niet gezond. Maar ik merk voor mijzelf wel verschil in de omstandigheden. Ik kan over het algemeen een stuk beter afschakelen wanneer ik het zelf enigszins in de hand heb (en het mijn keuze is om langer te blijven) of dat anderen mijn agenda bepalen en ik daardoor de hele dag in de stress zit. (Ik heb nog koppijn en de tinnitus is nu weer sterker aanwezig).quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 02:33 schreef AnneX het volgende:
@:fietsie Lees zojuist dit artikel. Oh en @:Candaasje https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-werknemer-a4904454
Quote:…”Structureel overwerk kan op termijn leiden tot stressklachten zoals slaapproblemen, ziet Rutgers. „Mensen hebben niet genoeg tijd om bij te komen en zitten nog met het werk in het hoofd als ze naar bed gaan.” Dan ga je zien, zegt hij, dat overwerken prima is als je daartoe de ruimte hebt. Maar zodra stressklachten of privéproblemen gaan spelen, is het niet meer houdbaar.
Dus
Werk alleen over als de motivatie uit jezelf komt. Het is prima je tijdelijk aan te passen om bijvoorbeeld promotie te maken. Je kan ook besluiten dat niet te doen, en te accepteren dat die promotie er voorlopig niet in zit. Weet ook dat je anders naar je baan kan kijken: niet iedereen laat zijn eigenwaarde afhangen van succes op het werk…”
Het is feestweek hier.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Heb ik een regionale happening gemist?![]()
Niet alleen met overwerk. Ook met de constante werkdruk waar je in zit (mijn poli). Het is zo slecht voor je en het dikgedrukte zal ik eens in de groep gooien als die 2 (notoire overwerkers, zich enOrm verantwoordelijk voelen) collega's weer eens samen werken, want ze slepen een paar collega's mee in hun drang om alleen maar in een sneltrein te zitten en te pushen en vragen of 'dit en dit en dit en dit' wel gedaan is, naar gekeken is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 02:33 schreef AnneX het volgende:
@:fietsie Lees zojuist dit artikel. Oh en @:Candaasje https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-werknemer-a4904454
Quote:…”Structureel overwerk kan op termijn leiden tot stressklachten zoals slaapproblemen, ziet Rutgers. „Mensen hebben niet genoeg tijd om bij te komen en zitten nog met het werk in het hoofd als ze naar bed gaan.” Dan ga je zien, zegt hij, dat overwerken prima is als je daartoe de ruimte hebt. Maar zodra stressklachten of privéproblemen gaan spelen, is het niet meer houdbaar.
Dus
Werk alleen over als de motivatie uit jezelf komt. Het is prima je tijdelijk aan te passen om bijvoorbeeld promotie te maken. Je kan ook besluiten dat niet te doen, en te accepteren dat die promotie er voorlopig niet in zit. Weet ook dat je anders naar je baan kan kijken: niet iedereen laat zijn eigenwaarde afhangen van succes op het werk…”
Ruilen met ijs?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:51 schreef Blues het volgende:
Kroketten maken nu! Van het overgbleven stoofpotje
golfer in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #593 En doorgaan met eten en drinkenquote:
Oh ja, ijs is heerlijk maar dat heb ik in huis maar geen overgebleven stoofvlees om kroketten te maken (en geen frituurpan om ze in te bakkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:32 schreef Blues het volgende:
[..]
golfer in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #593 En doorgaan met eten en drinken
Haha niet lekker?
We hebben afgelopen week expres veel stoofvlees gemaakt met oog op kroketten. Ze zijn wel dik en groot gewordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh ja, ijs is heerlijk maar dat heb ik in huis maar geen overgebleven stoofvlees om kroketten te maken (en geen frituurpan om ze in te bakken
Lief maar zo’n eind wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:39 schreef Blues het volgende:
[..]
We hebben afgelopen week expres veel stoofvlees gemaakt met oog op kroketten. Ze zijn wel dik en groot geworden
Je bent welkom hoor, maken we er een krokettenparty van met ijs toe
Ik zie een thema voor een meetquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blijken we hier gewoon allemaal bingo'ers anonymous te zijn
Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)4_14.15.ProductTitlequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:50 schreef AnneX het volgende:
@:ClubSoda Eerder / langer geleden had jij een link voor kruidenpotjes plus uitschuifbaar rek in een keukenlade.
Kun jij de link nog vinden?
Dat heb ik gezocht bij bol en eerdere aankopen. Daar stond het niet.
B.v.d. 💐
| 1 | https://www.bol.com/nl/nl/p/24-glazen-kruidenpotjes-vierkant-met-deksel-kruidenstrooier-complete-set-met-strooideksels-voorbedrukte-stickers-en-trechter-inhoud-120-ml-10-5-x-4-3-cm/9300000040125557/?bltgh=qTlGPwdIXbx1t3W-1b9DSA.4_14.15.ProductTitle |
Als ik me te lang niet geschoren heb, vraagt de Bundespolizei wat ik D ga doenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:42 schreef Blues het volgende:
Tele scheren is nooit een goed ideeVeel plezier
Ik heb honingpotjes, zoiets:quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:50 schreef AnneX het volgende:
@:ClubSoda Eerder / langer geleden had jij een link voor kruidenpotjes plus uitschuifbaar rek in een keukenlade.
Kun jij de link nog vinden?
Dat heb ik gezocht bij bol en eerdere aankopen. Daar stond het niet.
B.v.d. 💐
Ja! die potjes en dit uitschuifbare rek https://www.bol.com/nl/nl(...)42/9300000073956592/quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/nl(...)4_14.15.ProductTitle
[ code verwijderd ]
Maar dat is zonder rek.
Het ging mij om de vierkante potjes. 😉quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:13 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik heb honingpotjes, zoiets:
https://imkershop.nl/130-ronde-honing-potten
En dan gewoon rechtop in een la met handgeschreven labels op de deksels. Neemt veel minder ruimte in dan zo'n rek waarbij de potjes schuin liggen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ook bewust vierkante potjes want die kun je veel strakker in de la zetten. Ik heb drie of vier van die sets die ik noemde, want wie heeft er nu <25 soorten kruiden?
Al dat bing gepraat doet me denken aan:quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja in Sneek is een oude discotheek die dan ramvol zit. Malloot in goud-glitterpak er voor met een ontzettend slechte Jamai imitatie, rondhossen, stampmuziek en nummertjes.
En de BFF van eega wint al-tijd een bult. En de rest van de groep zelden. De dochters van 14-15-16 gaan ook altijd mee
her name was lola.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:50 schreef AnneX het volgende:
Dat is pas een bingo! 🎶🎼🎶🎼🎶🎼
[ link | afbeelding ]
Al twee stuks gescore’d![]()
Zoiets heb ik recent ook nog gedaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:50 schreef AnneX het volgende:
Dat is pas een bingo! 🎶🎼🎶🎼🎶🎼
[ link | afbeelding ]
Al twee stuks gescore’d![]()
No fucking wayquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:21 schreef fietsie het volgende:
@:sigme wil jij er ook zoeen?
[ afbeelding ]
Ik heb ook veel bakjes van de lokale Turk vanwege het stapelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:03 schreef borisz het volgende:
Ik heb veel bakjes van de turk. Die stapelen lekker makkelijk en wat mixen van Jonnie Boer (RIP). Komt tot 15 soorten denk ik.Valt mee. In de kruidenkast van ma staat meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:38 schreef AnneX het volgende:
Hoe dan ook…hierboven staat wel een opsomming van situaties als spoofing etc. waarvoor men waakzaam moet zijn.
Wat er van de week gebeurde:Jij zit wel vaak met zulk soort situaties zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is wel de keukenvloer ook weer schoon!quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:02 schreef z80 het volgende:
Extra gratis tip.
Wacht met ontkalken van de koffiemachine tot de eerste bak koffie zijn werk gedaan heeft.
Scheelt het dweilen van de keukenvloer.
Anders gezegd wel de bak voor het water onder de juiste uitloop zetten voor dat je weg loopt.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nu is wel de keukenvloer ook weer schoon!![]()
Mogguh!
Muziekbingo hadden wij ook tijdens een pizza-avond op het werk een paar maanden terug. Mijn team won
Boven de revieren is het inderdaad anders. Dat merk je aan heel veel dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Gebruik je wel genoeg scheerschuim?quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:13 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan ook niet mijn benen scheren met een mesje, dat eindigt altijd in schrammen en bloed (vooral net boven de hiel). Terwijl dat bij oksels fantastisch gaat (met zo’n rvs scheermes, niet de wegwerp variant)
Scheerapparaat werkt wel.
Ik heb ook wel echt donkere haartjes op spierwitte benen. Anders zou ik het denk ik niet eens scheren.
Waarschijnlijk niet. Met die wegwerpmesjes wel geprobeerd maar dat werkte niet. Met de rvs nooit echt gedaan, zou dat nog wel kunnen proberen. Moet ik alleen weer eens schuim kopen, want dat heb ik voor m’n oksels met deze mesjes niet eens nodigquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gebruik je wel genoeg scheerschuim?
Ik snij me praktisch nooit met scheren maar ik scheer ook steeds minder omdat ik mezelf grondig geIPLd heb en dus amper meer haargroei.
Sinds de testosteron komt het hier en daar weer terug dus ik ben weer even in onderhoudsmodus. Geef het een maand of 2 en ik ben er (als het goed is) weer vanaf
Heeft effectiviteit van IPL niet meer te maken met de kleur van je haren dan die van je huid?quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Met die wegwerpmesjes wel geprobeerd maar dat werkte niet. Met de rvs nooit echt gedaan, zou dat nog wel kunnen proberen. Moet ik alleen weer eens schuim kopen, want dat heb ik voor m’n oksels met deze mesjes niet eens nodig![]()
Heb ooit wel eens gekeken voor ipl maar dat werd toenterijd afgeraden wegens veel te lichte huid.
Ben inmiddels redelijk snel en bedreven met een scheerapparaat. Het komt alleen altijd zo snel terug
Hier is het rond zes uur nog steeds donkerquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:12 schreef flipsen het volgende:
07:11 en het is al licht buiten (ondanks miezerweer), we gaan de goede kant op hiero
Lammetjes liepen er weken geleden al
Teveel shetlandquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Dat was een lange nacht met een ontvoering, achterna gezeten door een seriemoordenaar die ik kon opsluiten in de keukenladeen vervolgens was ik de weg kwijt in een hele grote winkel. Blij dat ik wakker ben.
Helemaal goedquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:40 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Bruiloft was leuk. We waren 0:30 thuis, heel beschaafd.
De volgorde was wel apart:
- champagne
- toespraken
- taart
- bruidspaar ging foto's maken
- diner
- meer toespraken
- avondgasten komen erbij
- trouwceremonie
- champagne
- meer toespraken
- feest
Ik had de trouwceremonie een stuk eerder verwacht in het geheel
Vriendin haar ouders hadden de taarten gebakken. Het waren maanzaad citroen cakes met citroenroom en frambozen erop![]()
En ze hadden een foodtruck voor het diner. Die bakte Turkse broden met pizzabeleg. Maar het duurde superlang tot er broden met vega beleg kwamen, dus ik heb niet bijzonder veel kunnen eten. (Want toen de vega broden eenmaal kwamen, was het tijd voor het toetje.)
Er was nog iemand in een jurk met witte All Stars eronder. Maar er was ook iemand in een mega galajurk met hele hoge hakken en er was iemand in een zomerjurkje met teenslippers, dus ik had mezelf keurig in het midden van de dresscode aangekleed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |