quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond steken we de kamado weer aan voor een BBQ: gemarineerde kippendijfilet-saté, hamburgers, maiskolven, gemarineerde grote garnalen en een lekkere salade van komkommer, cherrytomaten en wat gebakken courgettte-schijfjes.
Leuk! Heerlijk. Hoop dat t goed bbq weer was. Was hier een beetje apart nml.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:12 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
free images online
Héél lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond, uit een verspakket: risotto met venkel en courgette.
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een runderstoofschotel (staat al uren te pruttelen) met daarbij aardappelpuree en een komkommer-cherrytomaten-salade met een vinaigrette.
Het is nog heul geen herfst en ik ben er ook nog niet aan toe jonguh!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik nu een pumpkin spice latte (1e koffie in 2 dagen), en straks een maple pecan latte. Benieuwd
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is nog heul geen herfst en ik ben er ook nog niet aan toe jonguh!!!
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een runderstoofschotel (staat al uren te pruttelen) met daarbij aardappelpuree en een komkommer-cherrytomaten-salade met een vinaigrette.
Komkommer cherrytomaten krokettenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:07 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Van de restanten maken we kroketten![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Komkommer cherrytomaten kroketten
Moet die op zijn bezorgfiets door de stromende regen ook nogquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:03 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond Chinees besteld.
Het is nu de vraag of hij daadwerkelijk kan bezorgen bij ons, want de Chinees komt uit Heemstede en moet dus naar ons in Bloemendaal en heel wat wegen in onze omgeving zijn afgesloten vanwege de Grand Prix in Zandvoort.
Normaal komt hij met de auto bezorgen, maar het zou inderdaad zomaar kunnen dat ze nu op een E-bike moeten bezorgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:13 schreef maily het volgende:
Moet die op zijn bezorgfiets door de stromende regen ook nog![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:13 schreef maily het volgende:
[..]
Moet die op zijn bezorgfiets door de stromende regen ook nog![]()
Zelfbelegpizza hier.
Ziet er heerlijk uit. Welk deeg/welke bodem heb je daarvoor gebruikt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Met tomaat, paprika, ham, kappertjes, olijven, ui, ansjovis, artisjok, olijfolie en kaas.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit. Welk deeg/welke bodem heb je daarvoor gebruikt?
Ah super. Dankjewelquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(die zitten per twee verpakt, en eentje gaat dan onbelegd in de vriezer)
Tipje, de bodems van Crosta en Mollica, zuurdesembodems. Heel lekker en net zo betaalbaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(die zitten per twee verpakt, en eentje gaat dan onbelegd in de vriezer)
ga ik zeker eens naar kijken! dank je!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Tipje, de bodems van Crosta en Mollica, zuurdesembodems. Heel lekker en net zo betaalbaar
Uit de diepvries
Van de restanten stoofvlees en de overgebleven jus, aangevuld met wat gelatine en runderbouillon hebben we , na een nachtje opstijven, inderdaad kroketten gedraaid volgens de Holtkampmethode.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:07 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Van de restanten maken we kroketten![]()
![]()
Koek met appelsmaak is normaal, dus peer kan ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:16 schreef Molo het volgende:
Lekker man!
Hier net broodje runderrookvlees op, bakje koffie nu met een paar perenijsje kruidnootjes. Omdat het kan, maar ze zijn oprecht lekker![]()
![]()
Oh shoot! Kan dat nog gemaakt worden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wilde gaan koken en toen deden de gasbranders gek. Mijn hulp heeft wat te kwistig met sop gepoetst daar, daar baal ik wel een beetje van. Dus mijn plan om saucijsjes met zuurkool te eten viel in het water. Momenteel maak ik vanillekoekjes soldaat, moet kunnen. Dat is natuurlijk geen maaltijd dus vanavond maar wat crackers met kaas eten.
Nee, gasfornuis doet nog steeds gek, het moet echt drogen. En koekjes.. ja heerlijk!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shoot! Kan dat nog gemaakt worden?
Maaaaaar... koekjes![]()
Oh... Hopelijk doet hij het morgen weerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, gasfornuis doet nog steeds gek, het moet echt drogen. En koekjes.. ja heerlijk!
Ja, twee avonden vanillekoekjes is zelfs mij teveel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... Hopelijk doet hij het morgen weer
En anders kom je hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, twee avonden vanillekoekjes is zelfs mij teveel.
Ah wat liefffff🥰 Zeg, maar hoe is het met je moeder? Ik las dat ze in het ziekenhuis ligt…quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En anders kom je hier(dan eet je of Chinese kool met vega burger en kruiderij . Of spinazie met tomaat en ei
)
(moeders is even niet thuis, dus ik heb d'r koelkast leeggetrokken. Hoef anderhalf week geen boodschappen te doen zo. En allemaal dure luxe groentedus stap maar op je fietsje)
Ik heb je even een DM gestuurd, voordat we een kudde woedende mods hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah wat liefffff🥰 Zeg, maar hoe is het met je moeder? Ik las dat ze in het ziekenhuis ligt…Ik lees soms mee hoe het met je gaat.
CUL / Borrelplank lovequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Gegeten op een klein partijtje. Grote plank vol oud-Hollandse hapjes.
Hamrolletjes met asperge
Hamrolletjes met meloen
Salami-kaasrolletjes
Blokjes kaas
Druiven
Amsterdamse uien en augurken
2 Soorten gevulde eieren
Lever- en grillworst
En een pizza salami had ze ernaast, die nam ik niet.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Gegeten op een klein partijtje. Grote plank vol oud-Hollandse hapjes.
Hamrolletjes met asperge
Hamrolletjes met meloen
Salami-kaasrolletjes
Blokjes kaas
Druiven
Amsterdamse uien en augurken
2 Soorten gevulde eieren
Lever- en grillworst
En een pizza salami had ze ernaast, die nam ik niet.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gekookte Opperdoezer Ronde aardappels, gebakken halfom saucijzen en veldsla met een vinaigrette.
Lekkerrrrrrquote:Op maandag 1 september 2025 13:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond Spaanse tortilla met chorizo.
Rara, die zitten nu in mijn persoonlijke bonusbox ... gaan we deze week proberen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Tipje, de bodems van Crosta en Mollica, zuurdesembodems. Heel lekker en net zo betaalbaar
Uit de diepvries
Van harte!!quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:10 schreef Blues het volgende:
Trouwdag vandaag(20 jr/27 jr samen)
Ik had een brunch geregeld bij het Steigerhuys, aan een voormalige vissteiger, in Velserbroek.
[ afbeelding ]
Het was 'wel oké' maar niet erg romantisch op een industrieterrein.
Na de koffie met slagroom een mosterdsoep met spekjes (die we niet hebben gevonden)
[ afbeelding ]
golfer een vis12-uurtje; garnalenkroket en zalm op een broodje.
[ afbeelding ]
Ik een broodje hete kip.
[ afbeelding ]
Met niks erbij?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:10 schreef Blues het volgende:
Trouwdag vandaag(20 jr/27 jr samen)
Ik had een brunch geregeld bij het Steigerhuys, aan een voormalige vissteiger, in Velserbroek.
[ afbeelding ]
Het was 'wel oké' maar niet erg romantisch op een industrieterrein.
Na de koffie met slagroom een mosterdsoep met spekjes (die we niet hebben gevonden)
[ afbeelding ]
golfer een vis12-uurtje; garnalenkroket en zalm op een broodje.
[ afbeelding ]
Ik een broodje hete kip.
[ afbeelding ]
Feliesquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit een recept van de Volkskeuken in De Volkskrant Normandische kippendijen met appel.
Ja bij mij ookquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Rara, die zitten nu in mijn persoonlijke bonusbox ... gaan we deze week proberen.
Vanavond lasagne verspakket.
Is dat lekker? Nog nooit diepvries pasta op eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit een recept van de Volkskeuken in De Volkskrant Normandische kippendijen met appel.
Die met kip is best lekker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat lekker? Nog nooit diepvries pasta op eigenlijk
En feli Golfer en Blues! Gelukkig is jullie relatie stuk beter van kwaliteit dan wat er op jullie borden ligt. Echt zo'n Hollandse 'raap bij elkaar wat je kant en klaar bij de Sligro kan krijgen' menu
De diepvries pasta maaltijden van de aldi zijn goed te doen. Bij de Thaise paste gooi ik dan nog wel wat extra zeevruchten of garnalen. Maar dat is voor de veelvraat die aan een zak voor 2 personen net niet genoeg heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat lekker? Nog nooit diepvries pasta op eigenlijk
En feli Golfer en Blues! Gelukkig is jullie relatie stuk beter van kwaliteit dan wat er op jullie borden ligt. Echt zo'n Hollandse 'raap bij elkaar wat je kant en klaar bij de Sligro kan krijgen' menu
Dit is goed te weten, dank.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:11 schreef z80 het volgende:
[..]
De diepvries pasta maaltijden van de aldi zijn goed te doen. Bij de Thaise paste gooi ik dan nog wel wat extra zeevruchten of garnalen. Maar dat is voor de veelvraat die aan een zak voor 2 personen net niet genoeg heeft.
De pasta met boursin? Die at ik met enige regelmaat vroeger. Maak t nu net zo makkelijk zelf, maar zijn wel prima.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik (weer) uit Project Gezond beef teriyaki. Ik doe er een restant van de veldsla van maandag met een vinaigrette bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |