quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond steken we de kamado weer aan voor een BBQ: gemarineerde kippendijfilet-saté, hamburgers, maiskolven, gemarineerde grote garnalen en een lekkere salade van komkommer, cherrytomaten en wat gebakken courgettte-schijfjes.
Leuk! Heerlijk. Hoop dat t goed bbq weer was. Was hier een beetje apart nml.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:12 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
free images online
Héél lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond, uit een verspakket: risotto met venkel en courgette.
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een runderstoofschotel (staat al uren te pruttelen) met daarbij aardappelpuree en een komkommer-cherrytomaten-salade met een vinaigrette.
Het is nog heul geen herfst en ik ben er ook nog niet aan toe jonguh!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik nu een pumpkin spice latte (1e koffie in 2 dagen), en straks een maple pecan latte. Benieuwd
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is nog heul geen herfst en ik ben er ook nog niet aan toe jonguh!!!
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond: een runderstoofschotel (staat al uren te pruttelen) met daarbij aardappelpuree en een komkommer-cherrytomaten-salade met een vinaigrette.
Komkommer cherrytomaten krokettenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:07 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Van de restanten maken we kroketten![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Komkommer cherrytomaten kroketten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |