quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh wat leuk dat wordle
Was aan het werk.Wat naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:bluesVoor mij komt er begin december een vacature, tenminste... dat had TL gezegd in mijn 'pensioen'gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woordle/wordle is heel leuk al speel ik het niet meer iedere dag.
Maar of dat nu doorgaat![]()
Ja ik las het!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:40 schreef borisz het volgende:
Voor de tweede keer les gehad van een mannelijke yogadocent.
De eerste keer was een drama. Deze invaller was prima. Maar ben blij als volgende week de normale docente er weer is.
Morgen naar Fuse in de kleine zaal van het Concertgebouw. Groot heb ik vaak genoeg gezien. Nu de eerste keer de kleine zaal
@:Blues wat is dit nu? https://www.rtvutrecht.nl(...)recht-zou-zonde-zijn
Geen broodje Mario meer?![]()
Je kan lekker hout stoken van de winterquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Pfff dat was even hard werken vanavond. Hout dat ik 29-2 had gezaagd eigenlijk es weggehaald. In stukken zagen en op de kar gooien. Er ligt nog een beetje, maar toen de trekker afsloeg na poos stationair draaien en starten lastig was, toch maar "maken dat ik weg kom" en zorgen dat ie niet stil kom te staan midden tussen de bomen![]()
Ik had zelf ook niet veel puf meer, honger en dorst en beetje zeurende hoofdpijn. Niet erg, wel aanwezig. Nog steeds trouwens. Morgen maar es een avond rust.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat naar
Ze kijkt 'om zich heen'........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was in de sauna.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zou naar de sauna gaan maar mocht dus niet
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:20 schreef AnneX het volgende:
En lid van een vakbond? Alsof AI binnen nu en een jaar volop draait.
Hard gelachen. Gehuild.
Ze moet daar zelf maar mee aan slag, is niet aan mij.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:25 schreef Queller het volgende:
Tip van Flip: verlenging accepteren, maar wel met een tussentijds opzegbeding.
Wrijf me jouw sauna mogelijkheden maar in mijn gezichtquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was in de sauna.
Komt wel erg dichtbij zo
Mijn ex hééft een saunaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik was in de sauna.
Komt wel erg dichtbij zo
Ik loop op connections vaak vast op dingen waar ik echt niet Amerikaans genoeg voor benquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
We spelen hier Connections & StrandsConnections op werk, concurreren met de collega's wie ze het eerste heeft
Woordspelletjes….nu in dubbele betekenis.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 03:10 schreef flipsen het volgende:
Ik heb dus echt geen idee waar jullie het over hebben
Ik weet niet of dit nu ook voldoende is gedroogd, dat zou ik nog even moeten nameten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Je kan lekker hout stoken van de winter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:05 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Nog even eenvoor Blues. Fijn dat je zo toch wat op al tijd onverantwoorde vragen antwoorden kunt krijgen.
Bijzonder matige streek van je wg verder richting collega.![]()
Ik heb een beetje half bijgelezen. Afgelopen 1,5 week één werkdag gehad dat ik op de normale tijd naar huis kon (rest 19/20 uur) dus ik ben een beetje gaar.
Je kunt het, voet bij stuk houden en gewoon lekker pauze nemen want daar heb je recht op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Nee, zo zit het niet. Mijn bevers worden niet bedreigd met afschieten, er wordt alleen maar hun dam weggehaald als het waterpeil te veel stijgt. Het waterschap is gebonden aan wettelijk peilbesluit en mag dan zo'n dam weghalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik moest nog aan ‘jullie’ bever denken @:sigme . Laatst is er eentje in Groningen afgeschoten wegens ‘overlast’. Dus ik denk dat jij en manlief jullie bever goed beschermen door hem af en toe te euh ‘helpen’ .
SPOILER: beleidstekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 00:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Mijn ex hééft een sauna![]()
Lotgenotencontactgroepje maken?
@Candaasje : dit ^. Doe het. Oefen. Is goed voor je.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt het, voet bij stuk houden en gewoon lekker pauze nemen want daar heb je recht op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blergh!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, ik werd wakker doordat de kat over mij heen kotste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |