SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef AnneX het volgende:
Wij helpen je hopen.
Cat! wat ga je doen met “een shitload aan Lindt chocolade”? Eet je het zelf op? Geef je weg?
En hoeveel is dat dan?
Wij zijn weer thuis. De 5 daagjes weg was goed om eens even uit de verhuis perikelen te zijn en samen andere dingen te ondernemen.
Vanuit Zwolle naar Park de Hoge Veluwe. De hei bewonderd en een kleine ronde van weer
de Beeldentuin gedaan. Oh en petten gekocht: er liggen er 25 of zo thuis, alleen vergeten.
Petten vanwege de zon, ingesmeerd en als echte boomers met de kap eraf zijn wij binnendoor naar huis gereden.
De eerste was draait.
Klinkt als een fijne vakantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kocht een kilo of drie die gedeeltelijk weggegeven wordt en gedeeltelijk zelf opgegeten.
Nu al spijt dat ik niet meer repen met Himbeer panna cotta heb gekocht
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:04 schreef AnneX het volgende:
Wij helpen je hopen.
Cat! wat ga je doen met “een shitload aan Lindt chocolade”? Eet je het zelf op? Geef je weg?
En hoeveel is dat dan?
Wij zijn weer thuis. De 5 daagjes weg was goed om eens even uit de verhuis perikelen te zijn en samen andere dingen te ondernemen.
Vanuit Zwolle naar Park de Hoge Veluwe. De hei bewonderd en een kleine ronde van weer
de Beeldentuin gedaan. Oh en petten gekocht: er liggen er 25 of zo thuis, alleen vergeten.
Petten vanwege de zon, ingesmeerd en als echte boomers met de kap eraf zijn wij binnendoor naar huis gereden.
De eerste was draait.
Leuke tripSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow. Drie! Die winkel blijft nog wel even, denk ik zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt als een fijne vakantie!
Ik kocht een kilo of drie die gedeeltelijk weggegeven wordt en gedeeltelijk zelf opgegeten.
Nu al spijt dat ik niet meer repen met Himbeer panna cotta heb gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker een poosje in de tuin zitten BBQ-en vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef ik hier mijn verhaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 26-08-2025 20:45:48 ]
Ja zkh dossiers worden maar (..) 20 jr bewaard. Uitvaartcentra dus veel langer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:34 schreef sigme het volgende:
Blues! Wat mooi dat dit ook na zoveel verstreken tijd nog mogelijk is
Wat een indrukwekkende gebeurtenis is dat geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zkh dossiers worden maar (..) 20 jr bewaard. Uitvaartcentra dus veel langer.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:23 schreef Blues het volgende:
n.a.v. het hendige apparaat van @:JFlip die we op de BBQ meet zagen, heeft g die ook gekocht.
En man man man, wat een tijd en gedoe! scheelt het met aansteken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker een poosje in de tuin zitten BBQ-en vanmiddag.
Wat ongelooflijk fijn voor je, dat er zo maar een groot en belangrijk puzzle stuk is gevonden! 😘😘😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef ik hier mijn verhaal.
Wat komt dat dan mooi samen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:30 schreef Blues het volgende:
11/9 hebben we een afspraak daar. Exact 40 jr na uitstrooi-datum. Het heeft zo moeten zijn dat dit zo 'past' en deze datum nog moet komen.
De medewerker geeft ons een rondleiding en ik krijg inzage in haar dossier.
Mooi dat er duidelijkheid en een plek is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:30 schreef Blues het volgende:
11/9 hebben we een afspraak daar. Exact 40 jr na uitstrooi-datum. Het heeft zo moeten zijn dat dit zo 'past' en deze datum nog moet komen.
De medewerker geeft ons een rondleiding en ik krijg inzage in haar dossier.
Dichtbij?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik dacht een grote pluizige Duitse herder te zien, maatje onze mastín. Onze mastín ging binnen compleet uit zijn plaat en de Mechelaar van de buren ook. Aangezien niemand hier een pluizige herdershond heeft, is het waarschijnlijk dezelfde jonge wolf die hier al eerder gezien is.
Fijn!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zkh dossiers worden maar (..) 20 jr bewaard. Uitvaartcentra dus veel langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |