Fair enough, excusesquote:Op woensdag 27 augustus 2025 23:22 schreef Blues het volgende:
Ze moet daar zelf maar mee aan slag, is niet aan mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh dat zou een ontwikkeling zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Nu komt het wel héél dichtbij. Het zal toch niet dezelfde zijn
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:59 schreef Vanyel het volgende:
@:vlindertje89
https://www.reddit.com/r/Roborock/s/caXAVOAjYd
Noem je Tarka nou een varkentje?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe zou het met @:candaasje zijn gegaan? Afspraak gehaald?
Wat een schattig varkentje
Mooie foto zo!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:21 schreef flipsen het volgende:
Vandaag Pepper weer naar huis gebracht, die komt (red: kwam) iedere donderdag bij ons spelen. En vandaag alle "baasjes" van alle hotelhonden geinformeerd dat we ons op nieuwe projecten gaan storten. Nog niet verteld dat we ook gaan verhuizen (huurcontract gisteren getekend). En gelukkig konden we al onze oud-gasten een alternatief hondenhotel hier bieden dat komende maand open gaat, wordt gerund door een collega van Mariela die dezelfde stijl wil doorzetten
Nu nog 3 hotelhondjes in da house, die vertrekken volgende week.
En ik nog even naar het stand, maar het werd koud en mistig, dus maar kort wandelingetje
[ afbeelding ]
Zij noemt mij heul geen varkentjequote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:24 schreef flipsen het volgende:
Noem je Tarka nou een varkentje?
Oh nee, Blues
Nee echt niet, mag niet liegen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij noemt mij heul geen varkentje
Tsja, je weet het niet. Misschien heeft ze het nooit durven vertellenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 22:58 schreef Vanyel het volgende:
Oeh dat zou een ontwikkeling zijn![]()
Maar dees is mijn bestie, ik zou het (hoop ik dan toch) weten als zij jouw ex was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar qua budget voor ontwikkeling ben ik het nog aan het uitzoeken, qua cao/ contract. Dit keer had het ook wel te maken met het boekjaar en het gegeven dat deze nascholing pas een maand geleden bekend is gemaakt. Dus de budgettering gaf problemen.
In nieuwe vacatures zie ik dat ze spreken over ontwikkeling via de eigen ‘acadamy’. Dat is wel een beetje sneaky, want dat is van Evidensia zelf. (En zeer beperkt).
Dankje, kom niet in de buurt binnenkort en ik heb wel genoeg hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2025 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee echt niet, mag niet liegen.
Ik heb hier trouwens nog best wat vulling voor die dingen liggen, jullie zijn vast niet binnenkort in de buurt?
Neen, mijne heeft enkel een ton in de tuin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Tsja, je weet het niet. Misschien heeft ze het nooit durven vertellen![]()
Heeft de jouwe een grote sauna? Zeg maar, zo eentje waar allemaal mensen tegen betaling de dag komen doorbrengen?
We kunnen opgelucht ademhalen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:33 schreef Vanyel het volgende:
Neen, mijne heeft enkel een ton in de tuin.
Jouwe wel? Dan is alle twijfel voorbij.
Volgende stap is gewoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:56 schreef Blues het volgende:
Ik heb weer wat overwonnen.
Gedoe tussen collega's over een vrije dag wel/niet kan wel/niet en dat via de groepsappIk ben dan vrij en heb er niks mee te maken maar ik krijg altijd alle collega's met alle meningen over me heen (weet niet waarom maar dat is altijd al zo, terwijl ik Zwitserland ben).
Dus wéér gezegd dat 1. ik heb er niet mee te maken en 2. ik heb geen mening over of je dat wel of niet op de app moet bespreken en 3. zoek het samen uit en 4. ik ben toeschouwer.
Ongeveer zo gezegd tegen 3 coll.
#schouderklopje aan mezelf geeft
En als je weer terug bent vraag je een lieve collega om je weer uit te nodigenquote:Blues heeft de groep verlaten
Ja, dezelfde als Kaatje, ja, te weinig. Badkamervoegen vooral.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Is er iemand hier die een stoomreiniger heeft? Welke? Tevreden? Wat doe je er mee?
Ik had er 1, was ik heel tevreden over; badkamer, laminaatvloer, keuken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Is er iemand hier die een stoomreiniger heeft? Welke? Tevreden? Wat doe je er mee?
Ik doe er ook te weinig mee en ja, badkamervoegen. Wanneer ik m gebruik denk ik altijd, zou ik vaker moeten (en kunnen) doen voor vast wel meer klusjes. In de praktijk doe ik dat dus niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dezelfde als Kaatje, ja, te weinig. Badkamervoegen vooral.
Welke is het?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik doe er ook te weinig mee en ja, badkamervoegen. Wanneer ik m gebruik denk ik altijd, zou ik vaker moeten (en kunnen) doen voor vast wel meer klusjes. In de praktijk doe ik dat dus niet.
Ik heb dezequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Handstoomreiniger Bekijk Infinity Goods Stoomreiniger - Handstoomreiniger - Vlekkenreiniger - Vloer, Badkamer, Keuken - Tapijtreiniger - 1050w op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneappquote:
Of stiekem een traantje wegpinkenquote:
Ow poep, zo had ik er nog niet naar gekeken. De dag begon goed, maar dit is wel een teleurstelling.quote:
Andere mensen zijn niet zo interessant, het is tenslotte jouw tuin!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:18 schreef fietsie het volgende:
Ik wil ook een sauna en een hottub in een tuin waar je gewoon ongezien kan rondlopen en zonnen.
(Dat ongezien vinden andere mensen wel fijn gok ik)
Dit is het soort reclame waardoor ik dingen ga kopen die ik niet nodig heb.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb deze
Hemels. Beste aankoop van de afgelopen jaren. Dweilen, voegen van de tegelvloer, ramen zemen, hoekjes van de kozijnen buiten, zo ongeveer alles dat een beetje tegen warmte kan. Ow, de radiotorenIk ben echt gek op dat ding. Gaat ie vandaag kapot, dan koop ik gisteren een nieuwe!
Sorryquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow poep, zo had ik er nog niet naar gekeken. De dag begon goed, maar dit is wel een teleurstelling.
Er stond vroegah een sauna in mijn tuin en die heb ik weggegeven zonder 'm ooit uit te proberen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:18 schreef fietsie het volgende:
Ik wil ook een sauna en een hottub in een tuin waar je gewoon ongezien kan rondlopen en zonnen.
(Dat ongezien vinden andere mensen wel fijn gok ik)
Mijn schoonouders hadden er een, met uitloop in een tuin met 0 inkijk en dat was in de winter zo geweldig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er stond vroegah een sauna in mijn tuin en die heb ik weggegeven zonder 'm ooit uit te proberen.
In de dure sauna van de week (misschien wel die van de ex van Quellie![]()
) treurden Mrs V en ik daar even over.
Misschien komt ie ooit nog terug
Geloof me: zo'n ding héb je nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:20 schreef Vanyel het volgende:
Dit is het soort reclame waardoor ik dingen ga kopen die ik niet nodig heb.![]()
Ik wil jouw geluksgevoel
Je zou het een keer kunnen proberen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:21 schreef Vanyel het volgende:
Sorry![]()
Misschien kan ik een keer naar haar sauna om het goed te maken?
Ja zo staat mijn oude nu.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hadden er een, met uitloop in een tuin met 0 inkijk en dat was in de winter zo geweldig.
Gewoon zo uit het hok de sneeuw in.
Ja. Eerst nog even vandaag en morgen iedereen zn problemen oplossen omdat ik met incapabele planners werk die matig communiceren met hun ADHD-mannen-breinen. Want ze kunnen alles zelf. Maar toch niet.quote:
Stoomreiniger linkje van @Queller geopend. Dat ik al 50 jaar zonder leef, onbegrijpelijk... Nah, ik heb hier echt nog nooit zo´n ding gezien in de witgoedzakenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Stoomreiniger linkjes geopend. Is ding voor na de vakantie.
Ja! Een UrGoods via bol.com: https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txlquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Die bol.com links doen het nooit bij mij. Kom altijd op de homepagequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Handstoomreiniger Bekijk Infinity Goods Stoomreiniger - Handstoomreiniger - Vlekkenreiniger - Vloer, Badkamer, Keuken - Tapijtreiniger - 1050w op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
https://www.bol.com/nl/p/(...)50w/9300000195247801quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die bol.com links doen het nooit bij mij. Kom altijd op de homepage![]()
Iemand die weet hoe ik dat verhelp?
Dank!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)50w/9300000195247801
Edit: oh, die link werkt dus ook niet als je erop klikt. Maar wel als je het kopieert en plakt.
(Ik quote de betreffende post, kopieer dan de link tot waar ‘referrer’ staat. Omslachtig, maar het werkt.)
Ik begrijp oprecht niet dat het geen verplicht apparaat is in elk huishouden. Sorry Vanyel my dear, maar je moet zo'n ding eigenlijk vanmiddag nog kopen. Succes gegarandeerd!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:52 schreef flipsen het volgende:
Stoomreiniger linkje van @:Queller geopend. Dat ik al 50 jaar zonder leef, onbegrijpelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
In bezit van stoomreiniger. Voegenkoningin en als ik eraan denk de vloeren. Denk ik zelden aan. Zowel aan vloer als aan reiniger.
Vandaag Limburgse vlaai 2.0 ontdekt.
Hollandse vlaai = 12 stukjes
Brabantse vlaai = 10 stukjes
Limburgse vlaai = 8 stukken
Wat ik bij luxe vlaaien al vrij royaal vind. Vandaag hadden we twee luxe vlaaien voor vier manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.16
We have far more in common than that which devides us..
Is ook lastig he, wij mannen hebben steeds met 2 brein-systemen te werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Eerst nog even vandaag en morgen iedereen zn problemen oplossen omdat ik met incapabele planners werk die matig communiceren met hun ADHD-mannen-breinen. Want ze kunnen alles zelf. Maar toch niet.
Is dat beschikbaar in de regio?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:58 schreef fietsie het volgende:
Mooi, dat was dus de werkdag. 4 uur overwerk vandaag; 12 over de hele week.
Ik moet maar eens rond gaan kijken naar een meer relaxte soort werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ook nog maar 6 maandenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:06 schreef Blues het volgende:
Wat
Een
Dag
![]()
![]()
![]()
Vlg week weer met 4 ipv dramatisch 2 of 3![]()
(Waar er 6 nodig zijn)
Nog 1 week en dan 2 weken + een dag vakantie
Gelderse vlaaiquote:
Bezoek zou ik trouwens een groter stuk geven hoor, het is geen knieperigheid. Maar ik hou bijvoorbeeld ook niet zo van een normale stroopwafel, liever mini.quote:
Pas op he.quote:
Geen idee of je dit zoekt, maar heb je hier iets aan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:50 schreef AnneX het volgende:
@:ClubSoda Eerder / langer geleden had jij een link voor kruidenpotjes plus uitschuifbaar rek in een keukenlade.
Kun jij de link nog vinden?
Dat heb ik gezocht bij bol en eerdere aankopen. Daar stond het niet.
B.v.d. 💐
Ja, ws. wordt het een draaimolen ding. De site heeft prachtige dingen. Hebbuh hebbuhquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee of je dit zoekt, maar heb je hier iets aan?
https://www.soclever.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog zo’n site https://metallbude.com/collections/alle-produkte
MnX vanmiddag verrast met … had hem al langer gezien en was afgelopen week in Summer Sale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OUD. Hiero: OUD / [OUD SC] bankje vol bad girlsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Uit welk topic komt die info @:annex?
Laat ik het voorzichtig zeggen: Ik betwijfel ten zeerste of bovenstaande informatie juist is…quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:23 schreef AnneX het volgende:
Ter aanvulling. Info elders van fok.
En voor wie zich afvraagt wat ze kunnen doen met de nu gelekte gegevens:
- online winkelen en (telefoon-)abonnementen afsluiten;
- een auto huren of een proefrit maken;
- zaken doen met de overheid;
- bankrekeningen openen en kredieten en creditcards aanvragen;
- in een hotel overnachten of een huis huren.
En de lijst is langer, het lab heeft de persoonsgegevens niet versleuteld waardoor en de BSN nummers en de persoonsgegevens zijn gehackt. Je kan het niet volledig tegenhouden, maar dit is in potentie echt gevaarlijk.
😡
Een partij die bevoegd is een BSN te verwerken en een BSN van een burger accepteert zonder daar een valide ID-bewijs validatie aan ten grondslag te leggen is fout.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:23 schreef AnneX het volgende:
En de lijst is langer, het lab heeft de persoonsgegevens niet versleuteld waardoor en de BSN nummers en de persoonsgegevens zijn gehackt. Je kan het niet volledig tegenhouden, maar dit is in potentie echt gevaarlijk.
😡
Dit is zeer onjuist.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:23 schreef AnneX het volgende:
😡
Serieusquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:13 schreef sigme het volgende:
Het is dus zo spastisch, dat het ons verboden is om ergens 9 (of ) cijferige nummer op te typen wanneer deze aan de 11-proef voldoet, omdat zo'n getal *mogelijk* iemands BSN zou kunnen zijn.
Omdat je toch soms een nummer nodig hebt dat aan de 11-proef voldoet heeft de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG) een lijst opgesteld met nummers die je dan bij de gratie gods wel mag gebruiken
De Testdataset testnummers inclusief omnummertabel GBA-V.ods
Same als het gaat om testsystemen voor uitwisselen van medische gegevens, omdat daarbij het gebruik van BSN verplicht is om te zorgen dat data consistent is over een veelheid aan niet met elkaar communicerende systemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:13 schreef sigme het volgende:
Het is dus zo spastisch, dat het ons verboden is om ergens 9 (of ) cijferige nummer op te typen wanneer deze aan de 11-proef voldoet, omdat zo'n getal *mogelijk* iemands BSN zou kunnen zijn.
Omdat je toch soms een nummer nodig hebt dat aan de 11-proef voldoet heeft de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG) een lijst opgesteld met nummers die je dan bij de gratie gods wel mag gebruiken
De Testdataset testnummers inclusief omnummertabel GBA-V.ods
Dan zal er toch ook geld op die rekening moeten staanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is in theorie wel mogelijk om met BSN en naam een ID bewijs te vervalsen, daarmee een bankrekening te openen en vervolgens online spullen te kopen. Maar dan moeten er wel heel veel domino's de goede kant op vallen.
Dikgedrukte is helemaal nog niet bekend. En wellicht was het wel versleuteld, maar was de sleutel erbij opgeslagen, kan ook nogquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:23 schreef AnneX het volgende:
😡
Dit statement van de LHV is hilarisch trouwens, net als het BVO wat aangaf dat dit in de toekomst niet meer zal gebeurenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:19 schreef AnneX het volgende:
PS Dit lek staat los van het systeem van je huisarts. Die hebben hun beveiliging wel voor elkaar en gebruiken een specifiek, goed beveiligd systeem voor jouw medische gegevens.
😡
Detailsquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan zal er toch ook geld op die rekening moeten staan
Ik kwam laatst een statement tegen van een hele zorgregio die over hun regio trots wist te verklaren dat ze de intentie hadden gezamelijk richting een NEN7510 certificering 'te gaan bewegen'quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:24 schreef Molo het volgende:
Dat er een labdienst is ingekocht die nog niet eens een NEN7510 certificering heeft is uitzoekenswaardig zeg maar
Yep, een feestjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een statement tegen van een hele zorgregio die over hun regio trots wist te verklaren dat ze de intentie hadden gezamelijk richting een NEN7510 certificering 'te gaan bewegen'
Mij hebben ze niet. Alles preventief uitgegevenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan zal er toch ook geld op die rekening moeten staan
Tsk, daar heb je toch het testdorp voor?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same als het gaat om testsystemen voor uitwisselen van medische gegevens, omdat daarbij het gebruik van BSN verplicht is om te zorgen dat data consistent is over een veelheid aan niet met elkaar communicerende systemen.
Dat die individuele systemen te kraken zijn is een feit: ieder systeem is te kraken. Anders is het geen systeem maar een steen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |