Ik had er 1, was ik heel tevreden over; badkamer, laminaatvloer, keuken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Is er iemand hier die een stoomreiniger heeft? Welke? Tevreden? Wat doe je er mee?
Ik doe er ook te weinig mee en ja, badkamervoegen. Wanneer ik m gebruik denk ik altijd, zou ik vaker moeten (en kunnen) doen voor vast wel meer klusjes. In de praktijk doe ik dat dus niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dezelfde als Kaatje, ja, te weinig. Badkamervoegen vooral.
Welke is het?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik doe er ook te weinig mee en ja, badkamervoegen. Wanneer ik m gebruik denk ik altijd, zou ik vaker moeten (en kunnen) doen voor vast wel meer klusjes. In de praktijk doe ik dat dus niet.
Ik heb dezequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:56 schreef Lonaa het volgende:
Is er iemand hier die een stoomreiniger heeft? Welke? Tevreden? Wat doe je er mee?
Handstoomreiniger Bekijk Infinity Goods Stoomreiniger - Handstoomreiniger - Vlekkenreiniger - Vloer, Badkamer, Keuken - Tapijtreiniger - 1050w op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneappquote:
Of stiekem een traantje wegpinkenquote:
Ow poep, zo had ik er nog niet naar gekeken. De dag begon goed, maar dit is wel een teleurstelling.quote:
Andere mensen zijn niet zo interessant, het is tenslotte jouw tuin!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:18 schreef fietsie het volgende:
Ik wil ook een sauna en een hottub in een tuin waar je gewoon ongezien kan rondlopen en zonnen.
(Dat ongezien vinden andere mensen wel fijn gok ik)
Dit is het soort reclame waardoor ik dingen ga kopen die ik niet nodig heb.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:09 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb deze
Hemels. Beste aankoop van de afgelopen jaren. Dweilen, voegen van de tegelvloer, ramen zemen, hoekjes van de kozijnen buiten, zo ongeveer alles dat een beetje tegen warmte kan. Ow, de radiotorenIk ben echt gek op dat ding. Gaat ie vandaag kapot, dan koop ik gisteren een nieuwe!
Sorryquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow poep, zo had ik er nog niet naar gekeken. De dag begon goed, maar dit is wel een teleurstelling.
Er stond vroegah een sauna in mijn tuin en die heb ik weggegeven zonder 'm ooit uit te proberen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:18 schreef fietsie het volgende:
Ik wil ook een sauna en een hottub in een tuin waar je gewoon ongezien kan rondlopen en zonnen.
(Dat ongezien vinden andere mensen wel fijn gok ik)
Mijn schoonouders hadden er een, met uitloop in een tuin met 0 inkijk en dat was in de winter zo geweldig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Er stond vroegah een sauna in mijn tuin en die heb ik weggegeven zonder 'm ooit uit te proberen.
In de dure sauna van de week (misschien wel die van de ex van Quellie![]()
) treurden Mrs V en ik daar even over.
Misschien komt ie ooit nog terug
Geloof me: zo'n ding héb je nodig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:20 schreef Vanyel het volgende:
Dit is het soort reclame waardoor ik dingen ga kopen die ik niet nodig heb.![]()
Ik wil jouw geluksgevoel
Je zou het een keer kunnen proberen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:21 schreef Vanyel het volgende:
Sorry![]()
Misschien kan ik een keer naar haar sauna om het goed te maken?
Ja zo staat mijn oude nu.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hadden er een, met uitloop in een tuin met 0 inkijk en dat was in de winter zo geweldig.
Gewoon zo uit het hok de sneeuw in.
Ja. Eerst nog even vandaag en morgen iedereen zn problemen oplossen omdat ik met incapabele planners werk die matig communiceren met hun ADHD-mannen-breinen. Want ze kunnen alles zelf. Maar toch niet.quote:
Stoomreiniger linkje van @Queller geopend. Dat ik al 50 jaar zonder leef, onbegrijpelijk... Nah, ik heb hier echt nog nooit zo´n ding gezien in de witgoedzakenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:46 schreef Lonaa het volgende:
Stoomreiniger linkjes geopend. Is ding voor na de vakantie.
Ja! Een UrGoods via bol.com: https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txlquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:56 schreef Lonaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |