SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nouja tot morgen ofzo maar weer. ik moet naar bedje toe deze werkman enzo zonder dikke tonnen salaris
Do what you love, love what you do!![]()
Je kan ook een uur langer blijven en dan een klein beetje moe zijn morgenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:57 schreef kree het volgende:
nouja tot morgen ofzo maar weer. ik moet naar bedje toe deze werkman enzo zonder dikke tonnen salaris![]()
Ik heb precies 1, kijk maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je niks aan
Maar toch leuk![]()
dat kan wel ja, maar toch is het vroeg op morgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan ook een uur langer blijven en dan een klein beetje moe zijn morgen
het is wel de 20e en is salaris pay dayDo what you love, love what you do!![]()
komkommer ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Courgette was in de aanbiedingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Toeslagen zijn geen payday maatquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan wel ja, maar toch is het vroeg op morgen.
het is wel de 20e en is salaris pay day![]()
maandsalaris en wij hebben maand budget voor vrije tijd of geld.quote:
en waS maand ervoor vergeten dus nu uit laten betalen, tis een goed maandsalaris voor mij.
Blijf gewoon even man.. Ik ben er nu net en wachtte op jequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
maandsalaris en wij hebben maand budget voor vrije tijd of geld.
en waS maand ervoor vergeten dus nu uit laten betalen, tis een goed maandsalaris voor mij.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
denk 4000 euro netto met alle storingsdienst. enne goed morgen niet zoveel boeiends. maar naar monster en Scheveningen denk.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb vandaag nog twee monsters ingepakt![]()
goed gedaan
Mag meteen weer een stempel in mijn spelletje zettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jaja het boeit me niet zoveel of jullie meer verdienen ofzo namelijk....?quote:
of kantoor en achte rje pc.
Ik heb de hele dag door duin gereden en geef er in geld een 1000 euro p/m voor dat ik dat kan doen enzo
![]()
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Mensen die opscheppen over geld.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik ook het boeit me namelijk niet, ik verdien oke. en mss zou het best meer kunnen elders. maar ben oke met waar ik zit nu, meer voordeel als nadeel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Mensen die opscheppen over geld.Do what you love, love what you do!![]()
je moet je afvragen, de vragen die ik krijg van vrouwen gaan wel over geld of werk of wat doe je in eerste instantie eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
nou prima toch? je komt rond en de rest is niet belangrijkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja hoor is ook zo. ik zou meer willen als het kan (ja wie niet). maar ben tevreden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:05 schreef drakin het volgende:
nou prima toch? je komt rond en de rest is niet belangrijkDo what you love, love what you do!![]()
Waarom? Je bent een vrouw toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Mensen die opscheppen over geld.![]()
Vandaag nog kraslot ingeleverdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Mensen die opscheppen over geld.
15 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb wel eens een euro vastgehad.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Mensen die opscheppen over geld.
🐙![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vandaag nog kraslot ingeleverd
15 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt cash money?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een euro vastgehad.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wauw! Dat is geweldig voor jequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een euro vastgehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
toch vallen vrouwen erop. rijkdom en alles hebben.
haat het om het te zeggen, maar het valt me wel op. op dating sites/
Tja niet dat ze wat aan mij hebben dan wssDo what you love, love what you do!![]()
4000 netto is meer dan modaal man, je doet het goedquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:08 schreef kree het volgende:
toch vallen vrouwen erop. rijkdom en alles hebben.
haat het om het te zeggen, maar het valt me wel op. op dating sites/
Tja niet dat ze wat aan mij hebben dan wss![]()
Dat zijn leeghoofden die zelf niks kunnenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hmmms ik vind het haast beetje lullig om te doen, maar bij volgende match zal ik me eens anders voordoen dan en als iemand die 5000+ netto krijgt p/m.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
4000 netto is meer dan modaal man, je doet het goed
durf te wedden dat ik andere reactie krijg terwijl ik eigenlijk mezelf ben.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Doe dan 9.000 en zeg dat je de directeur bent van een goede doelen organisatie ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik vind het haast beetje lullig om te doen, maar bij volgende match zal ik me eens anders voordoen dan en als iemand die 5000+ netto krijgt p/m.
durf te wedden dat ik andere reactie krijg terwijl ik eigenlijk mezelf ben.![]()
wil maar zeggen he hoe hypocriet vrouwen kunnen zijn. jullie niet he hier. Maar op dating sites.Do what you love, love what you do!![]()
Hoezo niet hier?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:11 schreef kree het volgende:
wil maar zeggen he hoe hypocriet vrouwen kunnen zijn. jullie niet he hier. Maar op dating sites.![]()
nou ik wil het wel eens proberen als experiment. let maar op heel andere reacties.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Doe dan 9.000 en zeg dat je de directeur bent van een goede doelen organisatie ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Wel mooi hoe het iedere dag iets is waarom vrouwen vreselijk zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beste match heb je met een chatbot daarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als iedereen elke dag dat denkt, wat is dan de meest logische reden?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wel mooi hoe het iedere dag iets is waarom vrouwen vreselijk zijn![]()
nah omdat over het algemeen weten mensen wel dat ik dan geen eerlijk verhaal vertel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee maar hoezo zijn de meiden hier anders dan de meiden op paiq?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nah omdat over het algemeen weten mensen wel dat ik dan geen eerlijk verhaal vertel.![]()
ik hecht onwijs aan eerlijkheid en doe dat ook zoveel mogelijk, maar moet het wel terug krijgen ook via een dating iemand. zo niet. tja.....Do what you love, love what you do!![]()
Op tijd naar bed jijquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
Oke ik trek het gezever nu al niet meer.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze zijn al voorzien van een sugardaddy met dikke lulquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee maar hoezo zijn de meiden hier anders dan de meiden op paiq?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat is lekker aantrekkelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Doe dan 9.000 en zeg dat je de directeur bent van een goede doelen organisatie ofzo
Not.![]()
Oke nou weer wat geleerd over maily en de restquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Deze zijn al voorzien van een sugardaddy met dikke lul![]()
Fantaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat is lekker aantrekkelijk.
Not.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt? Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat is lekker aantrekkelijk.
Not.![]()
omdat die langer meelazen en met mijn hele verhaal (niet iedereen trouwens). en dus weten dat het helemaal totaal geen waarheid van mij is als ik ineens ga vertellen ben een directeur of etc etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee maar hoezo zijn de meiden hier anders dan de meiden op paiq?
Die op dating sites vallen er blanco in he dus is wat ik ze vertel? en dat is eerlijk.
Maar denk mss moet ik het eens onwijs overdrijven en kijken of dat onwijs verschil maakt.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Neequote:
![]()
Ja en neem het op met een video recorder en deel het hierquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
omdat die langer meelazen en met mijn hele verhaal (niet iedereen trouwens). en dus weten dat het helemaal totaal geen waarheid van mij is als ik ineens ga vertellen ben een directeur of etc etc.
Die op dating sites vallen er blanco in he dus is wat ik ze vertel? en dat is eerlijk.
Maar denk mss moet ik het eens onwijs overdrijven en kijken of dat onwijs verschil maakt.![]()
ik ga het proberen als ik weer ff tijd heb, van het weekend weer
Op Paiq doe ik me altijd voor als een arme slobber en dan zeggen ze nee dank je en dan zeg ik hahaha gefopt ik heb 10 triljoen en dan willen ze me altijd direct weer, gewoon een trucje![]()
ik zal het in tekst uitleggen wel. video gaan we niet doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja en neem het op met een video recorder en deel het hier
maar in hoeverre ik een alter ego kan maken en onwijs oke overkom op paiq zo. ik denk dat er hoop trappen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja je moet gewoon niet vergeten, vrouwen zijn niks, als je dat narratief overtuigend verkondigt dan willen ze je maar al te graag om te bewijzen dat ze wel wat kunnen toevoegen aan je levenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal het in tekst uitleggen wel. video gaan we niet doen.
maar in hoeverre ik een alter ego kan maken en onwijs oke overkom op paiq zo. ik denk dat er hoop trappen.![]()
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar strooi je dan ook met dat geld
Hij jaagt liever vrouw en kinderen wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kree zou dat nooit doenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Hij jaagt liever vrouw en kinderen weg![]()
Quiter..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:20 schreef kree het volgende:
nou slaapje he. deze man moet morgen weer werken
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe danquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil gewoon meer boeken
Is dat zoveel gevraagdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
niet zeuren allemaal. ik heb eerlijk gezegd hoe ik erover denk. en mag je het niet mee eens zijn. Maar niemand kan me hier betichten van niet eerlijk zijn te zijn geweest. en soms kunnen sommigen er een voorbeeld aan nemen denk wel
verder no worry mss blijf ik gewoon altijd alleen
![]()
Heel eerlijk ik vind je vreselijk denigrerend over vrouwen en snap volkomen waarom je nog vrijgezel bentquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:24 schreef kree het volgende:
niet zeuren allemaal. ik heb eerlijk gezegd hoe ik erover denk. en mag je het niet mee eens zijn. Maar niemand kan me hier betichten van niet eerlijk zijn te zijn geweest. en soms kunnen sommigen er een voorbeeld aan nemen denk wel
verder no worry mss blijf ik gewoon altijd alleen
Heel eerlijk
En nu niet zeurenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meer boeken dat wil ik ook wel al weet ik nog niet waar ik ze laten moet, ik heb alweer 2 hele gave nieuwe boeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil gewoon meer boeken
Is dat zoveel gevraagd
En een favoriete schrijver samen mee ontbijten is nu een wens om vaker te doen
Je hebt mij altijd bro, ongeacht watquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:24 schreef kree het volgende:
verder no worry mss blijf ik gewoon altijd alleen![]()
slechte ervaringen mee he dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik vind je vreselijk denigrerend over vrouwen praten en snap volkomen waarom je nog vrijgezel bent
Heel eerlijk
En nu niet zeuren
ik haal het niet uit het niks. maar vond ook vrouwen heel denigrerend over mannen zijn, zeker in die online dating sfeer.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt gelijk hoor, laat je niet neerhalen door deze, vr**w*enquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
slechte ervaringen mee he dan?
ik haal het niet uit het niks. maar vond ook vrouwen heel denigrerend over mannen zijn, zeker in die online dating sfeer.![]()
hoewel ik geen homo ben, maar snap je wel maatquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je hebt mij altijd bro, ongeacht watn thanks. soms snap ik die ook mss wel meer als vrouwen eerlijk gezegd.
Nee ik heb het over jou en welke vooroordelen je hier elke keer neerplempt alsof ze waarheid zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
slechte ervaringen mee he dan?
ik haal het niet uit het niks. maar vond ook vrouwen heel denigrerend over mannen zijn, zeker in die online dating sfeer.
WalgelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ik begrijp je ook zonder dat ik je in me wil hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
hoewel ik geen homo ben, maar snap je wel maat![]()
hoho ik zeg geen waarheid? ik zeg dat hoor ik en meegemaakt en niet oke mee?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik heb het over jou en welke vooroordelen je hier elke keer neerplempt alsof ze waarheid zijn.
WalgelijkDo what you love, love what you do!![]()
Jajajaja hij mag een mening hebben hoor op basis van zijn ervaringen. Om dat vooroordelen te noemen is naar mijn idee slecht en versterkt alleen maar terecht zijn ideequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik heb het over jou en welke vooroordelen je hier elke keer neerplempt alsof ze waarheid zijn.
Walgelijk![]()
Mortal kombatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja je mag die discussie met me aangaan he, maar kan dit in alle manieren ontkennen dat dat aan mij lag. dus weet waar je aan begint.
Het lag niet aan jou en laat je niet provoceren door wat ze onterecht typenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:29 schreef kree het volgende:
ja je mag die discussie met me aangaan he, maar kan dit in alle manieren ontkennen dat dat aan mij lag. dus weet waar je aan begint.![]()
hahaha tja ik snap mss voelen vrouwen zich aangevallen nu. weet dit is uit een online chat ding en dating he.
Dus zeg niet allen zijn zo.
maar het heeft me verbaasd wel hoe vrouwen daarop zijn, en dat zeg ik hier maar mee.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Hoezo zouden ze zich aangevallen voelen? Je hebt toch niks verkeerds gezegd. Alleen je eigen ervaring. WTF mag dat niet meer zonder dat mensen gaan zitten te jankenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:31 schreef kree het volgende:
hahaha tja ik snap mss voelen vrouwen zich aangevallen nu. weet dit is uit een online chat ding en dating he.
Dus zeg niet allen zijn zo.
maar het heeft me verbaasd wel hoe vrouwen daarop zijn, en dat zeg ik hier maar mee.![]()
![]()
Oke het simpele punten verzamelen is begonnen nadat ze merken dat ze een argument niet kunnen winnen..
pffff![]()
lol neeeeeee ik zeg hier op fok wat ik uiteindelijk denk en nadat het stopte.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou en laat je niet provoceren door wat ze onterecht typen
Ik ben totaal niet lelijk geweest hoor tegen vrouwen? direct wel de laatste keer. maar je vat dit best wel verkeerd op.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Oke laat de 'vrouwen' dit nu maar uitvechten. Ze krijgen toch geen punten als ze zo met elkaar in gevecht zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
lol neeeeeee ik zeg hier op fok wat ik uiteindelijk denk en nadat het stopte.
Ik ben totaal niet lelijk geweest hoor tegen vrouwen? direct wel de laatste keer. maar je vat dit best wel verkeerd op.![]()
simpel was voldoende geweest als TT zoals er hier gepraat wordt
hmmms zou logje moeten doen, maarja dat is ook weer zo wat he?
mss zouden jullie het dan snappen. ????
of geloven jullie me op mijn blauwe ogen dat ik er niet echt lelijk over deed ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
quote:
Gast, je bent een vrouwenhater. Dat is niet erg maar je hoeft niet telkens het zo te ontkennen. Ik hou van je maar je moet niet zo stellig ontkennen altijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:33 schreef kree het volgende:
hmmms zou logje moeten doen, maarja dat is ook weer zo wat he?
mss zouden jullie het dan snappen. ????
of geloven jullie me op mijn blauwe ogen dat ik er niet echt lelijk over deed ofzo?![]()
quote:
nou geloof het maar ook. die paiq app laat ook geen kop[ieren toe.
denk wel jullie kennen me genoeg dat je weet dat ik wel eerlijk ben. was niks raars. stelde alleen ff gelijk directe vragen ipv zoetsappig.
werkte niet dus.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Ik heb alle puntenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke laat de 'vrouwen' dit nu maar uitvechten. Ze krijgen toch geen punten als ze zo met elkaar in gevecht zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik als man had een paar jaar terug trouwens tijdelijk (met andere mannen) afgesproken dat we elkaar elke keer een minuut gingen geven. Dat werkte voor iets van een half uur. Iedereen is zo gierig, niemand geeft echt om een ander![]()
Ik heb een punt .Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Insert fast and furious quote over winnenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ben nummer 10. Je kan niet doen alsof dat niks isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mjah ik ligt het nog wel eens toe, maar echt he want is pro vrouw en man is weer slecht hier....quote:
no way he? vrouwen zijn net zo slecht.
en denk van mannen krijg ik vaker eerlijkheid als vrouwen. maargoed, dat is ander verhaal.
We gaan het er van het weekend ofzo weer over hebben.
Als ik een euro kreeg voor ieder negatief ding dat kree te melden heeft over vrouwen héHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Had je best veel boeken kunnen kopenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ik een euro kreeg voor ieder negatief ding dat kree te melden heeft over vrouwen héThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan was je de golddigger die..?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ik een euro kreeg voor ieder negatief ding dat kree te melden heeft over vrouwen hé![]()
Zie jequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had je best veel boeken kunnen kopen
Probleem opgelostHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kree is trouwens 1 van de meest aardige personen die ik ken. Als hij iets tegen vrouwen heeft dan is het zeer waarschijnlijk terecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
TerechtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bijna!!!!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Obviouslyquote:Op woensdag 20 augustus 2025 01:05 schreef Masberum het volgende:
ja maar als in dat ze wil dat ik dat doe.. wat ik niet ga doen..Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja meestal wordt t nu pas gezellig. maar kan echt niet helaasquote:
hmms kreeg nou niet echt veel bijstand moet ik zeggen. LOLquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:53 schreef Masberum het volgende:
Oke waar willen jullie dames het over hebben nu Kree weg is?
toch is het waarheid wat ik vertel over die dating sites.Do what you love, love what you do!![]()
Nieuw zeeland is klaar, sky city (queenstown) stampede won hetquote:
australie bijna, ik denk gewoon weer melbourne Ice
Daarna begint de echte wereld weer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met jouw soort waarheden is het ook niet heel gek dat de dames je overslaanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
hmms kreeg nou niet echt veel bijstand moet ik zeggen. LOL
toch is het waarheid wat ik vertel over die dating sites.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja andere halfrondquote:Op woensdag 20 augustus 2025 01:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Daar is het natuurlijk winter nu
Vroeger keek ik ook Zuid Afrika maar das echt te matig, dit is al een beetje hockey is hockey maar dat gaat te ver hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Slaap lekkerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wellicht jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 01:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Met jouw soort waarheden is het ook niet heel gek dat de dames je overslaan
Bolk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Plasje doenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mondje openThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1835 / +130 / +24 / 4511 / 5300 / 0.35
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 882 / +18 / +0 / 729 / 967 / 0.91
4. Vino_Tinto / 739 / +41 / +0 / 2006 / 2380 / 0.31
5. KillemWieft / 614 / +19 / +0 / 355 / 590 / 1.04
6. MooieTop6 / 610 / +15 / +0 / 2459 / 2841 / 0.21
7. gebrokenglas / 567 / +75 / +0 / 1344 / 1672 / 0.34
8. JustinK / 432 / +0 / +0 / 1577 / 1649 / 0.26
9. hemarookworst / 407 / +36 / +2 / 735 / 940 / 0.43
10. Masberum / 378 / +86 / +6 / 344 / 430 / 0.88
11. KoningWouter / 371 / +54 / +0 / 782 / 981 / 0.38
12. HappyCharly / 339 / +28 / +0 / 172 / 240 / 1.41
13. Bargehassus / 337 / +9 / +0 / 807 / 934 / 0.36
14. devzero / 317 / +52 / +0 / 416 / 512 / 0.62
15. Dr.Mikey / 308 / +106 / +7 / 145 / 239 / 1.29
16. MizzezAmy / 276 / +22 / +0 / 1288 / 1460 / 0.19
17. ToT / 275 / +5 / +0 / 1428 / 1635 / 0.17
18. mario390 / 267 / +5 / +13 / 188 / 276 / 0.97
19. greysbones / 235 / +13 / +6 / 839 / 899 / 0.26
20. maily / 212 / +6 / +0 / 1029 / 1181 / 0.18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
zaak van S.W.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
WieftThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Kongolo droeg z’n broek ook laag maar dit gaat nog veel verder.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lijkt wel LotombaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft ons de cl gekost.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met deze trainer waren we sowieso kansloos geweest tegen Benfica.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik kijk van god los aflevering waar kim feenstra nog al een sletje speelt. Goed gespeeld wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
ja, die!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
hmmTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
NolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moest bolk zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mario en Maily
Rustig hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee. Daar gaat mijn rustquote:Op woensdag 20 augustus 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
ik ben er hoor!
# gedaan met de rustWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi mazzel, lekker rustig in de nacht, krijg je eindelijk kans om punten te pakkenquote:
ben al op pl.13 gisteren ook 135 puntenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi mazzel, lekker rustig in de nacht, krijg je eindelijk kans om punten te pakken![]()
In dit tempo haal je de top-10 ook wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben al op pl.13 gisteren ook 135 puntenHow can I make this topic about me?![]()
Netjes, pak je kans Mario ,straks kom je nog in de top 5quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben al op pl.13 gisteren ook 135 puntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Vino
Slaapscore 61, tijdsduur 5u39m, en een body battery van 31.quote:How can I make this topic about me?![]()
Al die cijfertjes altijd, dat je dat toch allemaal in de gaten houd.
Ik heb juist dat horloge afgepleurd omdat ik niet zo met dat soort dingen bezig wil zijn.
Ik voel zelf wel of ik goed of slecht slaap
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Slaapscore 61, tijdsduur 5u39m, en een body battery van 31.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja nee ja, zo ben ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb juist dat horloge afgepleurd omdat ik niet zo met dat soort dingen bezig wil zijn.
Ik voel zelf wel of ik goed of slecht slaapHow can I make this topic about me?![]()
Nog even wat temperatuurcijfers?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik voel zelf wel of ik goed of slecht slaap
Buiten is het 16.1 °C
Zolder 22.5 °C
Woonkamer 22.6 °C
Schuur 19.0 °CHow can I make this topic about me?![]()
Ja ik merk het, ook met de tijd.quote:
Maar met zo horloge ben je niet de enige hoor, zie het hier meer voorbijkomen.
Ik ben simpel , ik slaap, slaap niet goed, tis een van de twee. Meestal de laatste
Ik dacht altijd dat de man simpel is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik merk het, ook met de tijd.
Maar met zo horloge ben je niet de enige hoor, zie het hier meer voorbijkomen.
Ik ben simpel , ik slaap, slaap niet goed, tis een van de twee. Meestal de laatste
How can I make this topic about me?![]()
Ik vind het gewoon grote onzin om dat allemaal bij te houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de man simpel is.
Maar goed ieder zijn ding heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik houd ook de meterstanden bij, per dag en de kilometerstand van de auto, per dag.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grote onzin om dat allemaal bij te houden.
Maar goed ieder zijn ding he
Maar die meterstanden is dan weer geautomatiseerd.
How can I make this topic about me?![]()
De cijfermanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik houd ook de meterstanden bij, per dag en de kilometerstand van de auto, per dag.
Maar die meterstanden is dan weer geautomatiseerd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekker Marioquote:
Ja van gehoordquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was op de radio weet zo niet meer welke zenderquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja daar speelde ze ook . Ze had volgens mij wel meer rolletjes in filmsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-08-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1835 / +130 / +24 / 4511 / 5300 / 0.35
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 892 / +18 / +10 / 729 / 970 / 0.92
4. Vino_Tinto / 739 / +41 / +0 / 2009 / 2385 / 0.31
5. KillemWieft / 713 / +19 / +99 / 355 / 596 / 1.2
6. MooieTop6 / 610 / +15 / +0 / 2459 / 2841 / 0.21
7. gebrokenglas / 580 / +75 / +13 / 1354 / 1685 / 0.34
8. JustinK / 432 / +0 / +0 / 1577 / 1649 / 0.26
9. hemarookworst / 407 / +36 / +2 / 735 / 940 / 0.43
10. Masberum / 378 / +86 / +6 / 344 / 430 / 0.88
11. KoningWouter / 371 / +54 / +0 / 782 / 981 / 0.38
12. mario390 / 352 / +5 / +98 / 191 / 289 / 1.22
13. Dr.Mikey / 351 / +106 / +50 / 146 / 246 / 1.43
14. HappyCharly / 339 / +28 / +0 / 172 / 240 / 1.41
15. Bargehassus / 337 / +9 / +0 / 807 / 934 / 0.36
16. devzero / 317 / +52 / +0 / 416 / 512 / 0.62
17. MizzezAmy / 276 / +22 / +0 / 1288 / 1460 / 0.19
18. ToT / 275 / +5 / +0 / 1428 / 1635 / 0.17
19. greysbones / 235 / +13 / +6 / 839 / 899 / 0.26
20. maily / 212 / +6 / +0 / 1031 / 1183 / 0.18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die kijk je nu?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:29 schreef mario390 het volgende:
is denk ik de erste film wat ik met haar zie
film spelt in sneeuw tirolIk hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: