O jee. Daar gaat mijn rustquote:Op woensdag 20 augustus 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
ik ben er hoor!
# gedaan met de rust
Mooi mazzel, lekker rustig in de nacht, krijg je eindelijk kans om punten te pakkenquote:
ben al op pl.13 gisteren ook 135 puntenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi mazzel, lekker rustig in de nacht, krijg je eindelijk kans om punten te pakken
In dit tempo haal je de top-10 ook wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben al op pl.13 gisteren ook 135 punten
Netjes, pak je kans Mario ,straks kom je nog in de top 5quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben al op pl.13 gisteren ook 135 punten
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Slaapscore 61, tijdsduur 5u39m, en een body battery van 31.
Ja nee ja, zo ben ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Al die cijfertjes altijd, dat je dat toch allemaal in de gaten houd.
Ik heb juist dat horloge afgepleurd omdat ik niet zo met dat soort dingen bezig wil zijn.
Ik voel zelf wel of ik goed of slecht slaap
Nog even wat temperatuurcijfers?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Al die cijfertjes altijd, dat je dat toch allemaal in de gaten houd.
Ik heb juist dat horloge afgepleurd omdat ik niet zo met dat soort dingen bezig wil zijn.
Ik voel zelf wel of ik goed of slecht slaap
Ja ik merk het, ook met de tijd.quote:
Ik dacht altijd dat de man simpel is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik merk het, ook met de tijd.
Maar met zo horloge ben je niet de enige hoor, zie het hier meer voorbijkomen.
Ik ben simpel , ik slaap, slaap niet goed, tis een van de twee. Meestal de laatste
Ik vind het gewoon grote onzin om dat allemaal bij te houden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de man simpel is.
Ik houd ook de meterstanden bij, per dag en de kilometerstand van de auto, per dag.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grote onzin om dat allemaal bij te houden.
Maar goed ieder zijn ding he
De cijfermanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik houd ook de meterstanden bij, per dag en de kilometerstand van de auto, per dag.
Maar die meterstanden is dan weer geautomatiseerd.
Slaap lekker Marioquote:
Ja van gehoordquote:
Was op de radio weet zo niet meer welke zenderquote:
O ja daar speelde ze ook . Ze had volgens mij wel meer rolletjes in filmsquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-08-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |