Doe danquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil gewoon meer boeken
Is dat zoveel gevraagd
Heel eerlijk ik vind je vreselijk denigrerend over vrouwen en snap volkomen waarom je nog vrijgezel bentquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:24 schreef kree het volgende:
niet zeuren allemaal. ik heb eerlijk gezegd hoe ik erover denk. en mag je het niet mee eens zijn. Maar niemand kan me hier betichten van niet eerlijk zijn te zijn geweest. en soms kunnen sommigen er een voorbeeld aan nemen denk wel
verder no worry mss blijf ik gewoon altijd alleen
Meer boeken dat wil ik ook wel al weet ik nog niet waar ik ze laten moet, ik heb alweer 2 hele gave nieuwe boeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil gewoon meer boeken
Is dat zoveel gevraagd
Je hebt mij altijd bro, ongeacht watquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:24 schreef kree het volgende:
niet zeuren allemaal. ik heb eerlijk gezegd hoe ik erover denk. en mag je het niet mee eens zijn. Maar niemand kan me hier betichten van niet eerlijk zijn te zijn geweest. en soms kunnen sommigen er een voorbeeld aan nemen denk wel
verder no worry mss blijf ik gewoon altijd alleen
slechte ervaringen mee he dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik vind je vreselijk denigrerend over vrouwen praten en snap volkomen waarom je nog vrijgezel bent
Heel eerlijk
En nu niet zeuren
Je hebt gelijk hoor, laat je niet neerhalen door deze, vr**w*enquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
slechte ervaringen mee he dan?
ik haal het niet uit het niks. maar vond ook vrouwen heel denigrerend over mannen zijn, zeker in die online dating sfeer.
hoewel ik geen homo ben, maar snap je wel maatquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je hebt mij altijd bro, ongeacht wat
Nee ik heb het over jou en welke vooroordelen je hier elke keer neerplempt alsof ze waarheid zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
slechte ervaringen mee he dan?
ik haal het niet uit het niks. maar vond ook vrouwen heel denigrerend over mannen zijn, zeker in die online dating sfeer.
Ja ik begrijp je ook zonder dat ik je in me wil hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
hoewel ik geen homo ben, maar snap je wel maat
hoho ik zeg geen waarheid? ik zeg dat hoor ik en meegemaakt en niet oke mee?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik heb het over jou en welke vooroordelen je hier elke keer neerplempt alsof ze waarheid zijn.
Walgelijk
Jajajaja hij mag een mening hebben hoor op basis van zijn ervaringen. Om dat vooroordelen te noemen is naar mijn idee slecht en versterkt alleen maar terecht zijn ideequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik heb het over jou en welke vooroordelen je hier elke keer neerplempt alsof ze waarheid zijn.
Walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |