Speeddaten een optie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:48 schreef kree het volgende:
en dating sites buiten dat uit.
maar al met al, waar het mij om gaat he, wil gewoon leuk ff kletsen en kijken wat is er gemeen met elkaar. zonder dat de "vrouw" zeg maar 10x al weer andere man match heeft die er beter uit ziet of etc etc.
ik denk dat ik best leuk kan zijn. maar krijg de kans niet.
dus je geeft toe dat dat onwijs meespeelt ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is prima, daar kun je best een vrouw mee strikken
Zat ook weinig inhoudquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woooooooojoooo lege quote
Voor mij niet, ik verdien dusdanig dat ik meestal meer verdien dan de manquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat dat onwijs meespeelt ja?
zou je zeggen ja en denk zo is het ook. op dating sites ligt het iets anders.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:51 schreef Masberum het volgende:
Mannen krijgen gemiddeld toch net zovaak seks als vrouwen? Ik begrijp het idee dat vrouwen gemakkelijk seks kunnen hebben als ze met alle (ook lelijke) mannen seks zouden willen maar datzelfde geldt toch voor mannen met betrekking tot dikke vrouwen etc.
Niet als er meer mannen met elkaar seks hebben dan vrouwen seks met elkaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:51 schreef Masberum het volgende:
Mannen krijgen gemiddeld toch net zovaak seks als vrouwen? Ik begrijp het idee dat vrouwen gemakkelijk seks kunnen hebben als ze met alle (ook lelijke) mannen seks zouden willen maar datzelfde geldt toch voor mannen met betrekking tot dikke vrouwen etc.
Aangepastquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Woooooooojoooo lege quote
quote:
Ja omdat die vrouwen niet echt bestaan in het algemeenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
zou je zeggen ja en denk zo is het ook. op dating sites ligt het iets anders.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet als er meer mannen met elkaar seks hebben dan vrouwen seks met elkaar.
Dat ging ook door mijn hoofd heen (en vrouwen), maar dacht dat het niet nuttig was om dat toe te voegen. Maar scherpquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
daten dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik verdien dusdanig dat ik meestal meer verdien dan de man
Maar stabiel inkomen is voor veel wel een wens
Gezien hoe Grindr werkt... Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben zeer gelukkig met dud0rquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
daten dan?
nee zonder gekheid, snap wat je zegt. maar er is best een hoop die dat als eerste vragen stellen dus he als vrouw aan man.
ik ga er niet zo vanuit en vind het een dooddoener eigenlijk. over werk vragen is oke maar dan meer in wat je er leuk aan vind.
of groenteboerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als een vrouw goede sex wil gaat ze naar de speelgoed winkel
Ja lachen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wow, je aanbid zo'n simpele redenatie echt?
Uiteraard, want het kwam van mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wow, je aanbid zo'n simpele redenatie echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |