quote:
Ik heb alle puntenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke laat de 'vrouwen' dit nu maar uitvechten. Ze krijgen toch geen punten als ze zo met elkaar in gevecht zijn
Insert fast and furious quote over winnenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik ben nummer 10. Je kan niet doen alsof dat niks is
mjah ik ligt het nog wel eens toe, maar echt he want is pro vrouw en man is weer slecht hier....quote:
Had je best veel boeken kunnen kopenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ik een euro kreeg voor ieder negatief ding dat kree te melden heeft over vrouwen hé
Dan was je de golddigger die..?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
Als ik een euro kreeg voor ieder negatief ding dat kree te melden heeft over vrouwen hé
Zie jequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had je best veel boeken kunnen kopen
Obviouslyquote:Op woensdag 20 augustus 2025 01:05 schreef Masberum het volgende:
ja maar als in dat ze wil dat ik dat doe.. wat ik niet ga doen..
ja meestal wordt t nu pas gezellig. maar kan echt niet helaasquote:
hmms kreeg nou niet echt veel bijstand moet ik zeggen. LOLquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:53 schreef Masberum het volgende:
Oke waar willen jullie dames het over hebben nu Kree weg is?
Nieuw zeeland is klaar, sky city (queenstown) stampede won hetquote:
Met jouw soort waarheden is het ook niet heel gek dat de dames je overslaanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
hmms kreeg nou niet echt veel bijstand moet ik zeggen. LOL
toch is het waarheid wat ik vertel over die dating sites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |