Het lag niet aan jou en laat je niet provoceren door wat ze onterecht typenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:29 schreef kree het volgende:
ja je mag die discussie met me aangaan he, maar kan dit in alle manieren ontkennen dat dat aan mij lag. dus weet waar je aan begint.
Hoezo zouden ze zich aangevallen voelen? Je hebt toch niks verkeerds gezegd. Alleen je eigen ervaring. WTF mag dat niet meer zonder dat mensen gaan zitten te jankenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:31 schreef kree het volgende:
hahaha tja ik snap mss voelen vrouwen zich aangevallen nu. weet dit is uit een online chat ding en dating he.
Dus zeg niet allen zijn zo.
maar het heeft me verbaasd wel hoe vrouwen daarop zijn, en dat zeg ik hier maar mee.
lol neeeeeee ik zeg hier op fok wat ik uiteindelijk denk en nadat het stopte.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou en laat je niet provoceren door wat ze onterecht typen
I wish i could get Some sleepquote:
Oke laat de 'vrouwen' dit nu maar uitvechten. Ze krijgen toch geen punten als ze zo met elkaar in gevecht zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
lol neeeeeee ik zeg hier op fok wat ik uiteindelijk denk en nadat het stopte.
Ik ben totaal niet lelijk geweest hoor tegen vrouwen? direct wel de laatste keer. maar je vat dit best wel verkeerd op.
quote:
Gast, je bent een vrouwenhater. Dat is niet erg maar je hoeft niet telkens het zo te ontkennen. Ik hou van je maar je moet niet zo stellig ontkennen altijd.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:33 schreef kree het volgende:
hmmms zou logje moeten doen, maarja dat is ook weer zo wat he?
mss zouden jullie het dan snappen. ????
of geloven jullie me op mijn blauwe ogen dat ik er niet echt lelijk over deed ofzo?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |