SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nouja tot morgen ofzo maar weer. ik moet naar bedje toe deze werkman enzo zonder dikke tonnen salaris
Do what you love, love what you do!![]()
Je kan ook een uur langer blijven en dan een klein beetje moe zijn morgenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:57 schreef kree het volgende:
nouja tot morgen ofzo maar weer. ik moet naar bedje toe deze werkman enzo zonder dikke tonnen salaris![]()
Ik heb precies 1, kijk maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je niks aan
Maar toch leuk![]()
dat kan wel ja, maar toch is het vroeg op morgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan ook een uur langer blijven en dan een klein beetje moe zijn morgen
het is wel de 20e en is salaris pay dayDo what you love, love what you do!![]()
komkommer ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Courgette was in de aanbiedingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Toeslagen zijn geen payday maatquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan wel ja, maar toch is het vroeg op morgen.
het is wel de 20e en is salaris pay day![]()
maandsalaris en wij hebben maand budget voor vrije tijd of geld.quote:
en waS maand ervoor vergeten dus nu uit laten betalen, tis een goed maandsalaris voor mij.
Do what you love, love what you do!![]()
Blijf gewoon even man.. Ik ben er nu net en wachtte op jequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
maandsalaris en wij hebben maand budget voor vrije tijd of geld.
en waS maand ervoor vergeten dus nu uit laten betalen, tis een goed maandsalaris voor mij.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: