SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nouja tot morgen ofzo maar weer. ik moet naar bedje toe deze werkman enzo zonder dikke tonnen salaris
Do what you love, love what you do!![]()
Je kan ook een uur langer blijven en dan een klein beetje moe zijn morgenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:57 schreef kree het volgende:
nouja tot morgen ofzo maar weer. ik moet naar bedje toe deze werkman enzo zonder dikke tonnen salaris![]()
Ik heb precies 1, kijk maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb je niks aan
Maar toch leuk![]()
dat kan wel ja, maar toch is het vroeg op morgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan ook een uur langer blijven en dan een klein beetje moe zijn morgen
het is wel de 20e en is salaris pay dayDo what you love, love what you do!![]()
komkommer ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Courgette was in de aanbiedingDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Toeslagen zijn geen payday maatquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan wel ja, maar toch is het vroeg op morgen.
het is wel de 20e en is salaris pay day![]()
maandsalaris en wij hebben maand budget voor vrije tijd of geld.quote:
en waS maand ervoor vergeten dus nu uit laten betalen, tis een goed maandsalaris voor mij.
Blijf gewoon even man.. Ik ben er nu net en wachtte op jequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
maandsalaris en wij hebben maand budget voor vrije tijd of geld.
en waS maand ervoor vergeten dus nu uit laten betalen, tis een goed maandsalaris voor mij.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
denk 4000 euro netto met alle storingsdienst. enne goed morgen niet zoveel boeiends. maar naar monster en Scheveningen denk.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb vandaag nog twee monsters ingepakt![]()
goed gedaan
Mag meteen weer een stempel in mijn spelletje zettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jaja het boeit me niet zoveel of jullie meer verdienen ofzo namelijk....?quote:
of kantoor en achte rje pc.
Ik heb de hele dag door duin gereden en geef er in geld een 1000 euro p/m voor dat ik dat kan doen enzo
![]()
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Mensen die opscheppen over geld.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik ook het boeit me namelijk niet, ik verdien oke. en mss zou het best meer kunnen elders. maar ben oke met waar ik zit nu, meer voordeel als nadeel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Mensen die opscheppen over geld.Do what you love, love what you do!![]()
je moet je afvragen, de vragen die ik krijg van vrouwen gaan wel over geld of werk of wat doe je in eerste instantie eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
nou prima toch? je komt rond en de rest is niet belangrijkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja hoor is ook zo. ik zou meer willen als het kan (ja wie niet). maar ben tevreden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:05 schreef drakin het volgende:
nou prima toch? je komt rond en de rest is niet belangrijkDo what you love, love what you do!![]()
Waarom? Je bent een vrouw toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Mensen die opscheppen over geld.![]()
Vandaag nog kraslot ingeleverdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Mensen die opscheppen over geld.
15 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb wel eens een euro vastgehad.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Mensen die opscheppen over geld.
🐙![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vandaag nog kraslot ingeleverd
15 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt cash money?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een euro vastgehad.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wauw! Dat is geweldig voor jequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een euro vastgehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
toch vallen vrouwen erop. rijkdom en alles hebben.
haat het om het te zeggen, maar het valt me wel op. op dating sites/
Tja niet dat ze wat aan mij hebben dan wssDo what you love, love what you do!![]()
4000 netto is meer dan modaal man, je doet het goedquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:08 schreef kree het volgende:
toch vallen vrouwen erop. rijkdom en alles hebben.
haat het om het te zeggen, maar het valt me wel op. op dating sites/
Tja niet dat ze wat aan mij hebben dan wss![]()
Dat zijn leeghoofden die zelf niks kunnenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hmmms ik vind het haast beetje lullig om te doen, maar bij volgende match zal ik me eens anders voordoen dan en als iemand die 5000+ netto krijgt p/m.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
4000 netto is meer dan modaal man, je doet het goed
durf te wedden dat ik andere reactie krijg terwijl ik eigenlijk mezelf ben.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Doe dan 9.000 en zeg dat je de directeur bent van een goede doelen organisatie ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik vind het haast beetje lullig om te doen, maar bij volgende match zal ik me eens anders voordoen dan en als iemand die 5000+ netto krijgt p/m.
durf te wedden dat ik andere reactie krijg terwijl ik eigenlijk mezelf ben.![]()
wil maar zeggen he hoe hypocriet vrouwen kunnen zijn. jullie niet he hier. Maar op dating sites.Do what you love, love what you do!![]()
Hoezo niet hier?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:11 schreef kree het volgende:
wil maar zeggen he hoe hypocriet vrouwen kunnen zijn. jullie niet he hier. Maar op dating sites.![]()
nou ik wil het wel eens proberen als experiment. let maar op heel andere reacties.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Doe dan 9.000 en zeg dat je de directeur bent van een goede doelen organisatie ofzoDo what you love, love what you do!![]()
Wel mooi hoe het iedere dag iets is waarom vrouwen vreselijk zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beste match heb je met een chatbot daarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als iedereen elke dag dat denkt, wat is dan de meest logische reden?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wel mooi hoe het iedere dag iets is waarom vrouwen vreselijk zijn![]()
nah omdat over het algemeen weten mensen wel dat ik dan geen eerlijk verhaal vertel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee maar hoezo zijn de meiden hier anders dan de meiden op paiq?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nah omdat over het algemeen weten mensen wel dat ik dan geen eerlijk verhaal vertel.![]()
ik hecht onwijs aan eerlijkheid en doe dat ook zoveel mogelijk, maar moet het wel terug krijgen ook via een dating iemand. zo niet. tja.....Do what you love, love what you do!![]()
Op tijd naar bed jijquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
Oke ik trek het gezever nu al niet meer.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze zijn al voorzien van een sugardaddy met dikke lulquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee maar hoezo zijn de meiden hier anders dan de meiden op paiq?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat is lekker aantrekkelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Doe dan 9.000 en zeg dat je de directeur bent van een goede doelen organisatie ofzo
Not.![]()
Oke nou weer wat geleerd over maily en de restquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Deze zijn al voorzien van een sugardaddy met dikke lul![]()
Fantaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat is lekker aantrekkelijk.
Not.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt? Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat is lekker aantrekkelijk.
Not.![]()
omdat die langer meelazen en met mijn hele verhaal (niet iedereen trouwens). en dus weten dat het helemaal totaal geen waarheid van mij is als ik ineens ga vertellen ben een directeur of etc etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee maar hoezo zijn de meiden hier anders dan de meiden op paiq?
Die op dating sites vallen er blanco in he dus is wat ik ze vertel? en dat is eerlijk.
Maar denk mss moet ik het eens onwijs overdrijven en kijken of dat onwijs verschil maakt.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Neequote:
![]()
Ja en neem het op met een video recorder en deel het hierquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
omdat die langer meelazen en met mijn hele verhaal (niet iedereen trouwens). en dus weten dat het helemaal totaal geen waarheid van mij is als ik ineens ga vertellen ben een directeur of etc etc.
Die op dating sites vallen er blanco in he dus is wat ik ze vertel? en dat is eerlijk.
Maar denk mss moet ik het eens onwijs overdrijven en kijken of dat onwijs verschil maakt.![]()
ik ga het proberen als ik weer ff tijd heb, van het weekend weer
Op Paiq doe ik me altijd voor als een arme slobber en dan zeggen ze nee dank je en dan zeg ik hahaha gefopt ik heb 10 triljoen en dan willen ze me altijd direct weer, gewoon een trucje![]()
ik zal het in tekst uitleggen wel. video gaan we niet doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja en neem het op met een video recorder en deel het hier
maar in hoeverre ik een alter ego kan maken en onwijs oke overkom op paiq zo. ik denk dat er hoop trappen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja je moet gewoon niet vergeten, vrouwen zijn niks, als je dat narratief overtuigend verkondigt dan willen ze je maar al te graag om te bewijzen dat ze wel wat kunnen toevoegen aan je levenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal het in tekst uitleggen wel. video gaan we niet doen.
maar in hoeverre ik een alter ego kan maken en onwijs oke overkom op paiq zo. ik denk dat er hoop trappen.![]()
Neequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar strooi je dan ook met dat geld
Hij jaagt liever vrouw en kinderen wegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kree zou dat nooit doenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Hij jaagt liever vrouw en kinderen weg![]()
Quiter..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:20 schreef kree het volgende:
nou slaapje he. deze man moet morgen weer werken
![]()
![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: