quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb vandaag nog twee monsters ingepakt
jaja het boeit me niet zoveel of jullie meer verdienen ofzo namelijk....?quote:
ik ook het boeit me namelijk niet, ik verdien oke. en mss zou het best meer kunnen elders. maar ben oke met waar ik zit nu, meer voordeel als nadeel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Mensen die opscheppen over geld.
ja hoor is ook zo. ik zou meer willen als het kan (ja wie niet). maar ben tevreden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:05 schreef drakin het volgende:
nou prima toch? je komt rond en de rest is niet belangrijk
Waarom? Je bent een vrouw toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
Vandaag nog kraslot ingeleverdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Ik heb wel eens een euro vastgehad.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:04 schreef drakin het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vandaag nog kraslot ingeleverd
15 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Jij hebt cash money?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een euro vastgehad.
wauw! Dat is geweldig voor jequote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een euro vastgehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
4000 netto is meer dan modaal man, je doet het goedquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:08 schreef kree het volgende:
toch vallen vrouwen erop. rijkdom en alles hebben.
haat het om het te zeggen, maar het valt me wel op. op dating sites/
Tja niet dat ze wat aan mij hebben dan wss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |